PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Henk Gerlag



henk gerlag
23-03-08, 22:11
hoi ik wil deze zomer voor t eerst naar florida en kan wel wat hulp gebruiken om te zoeken naar naar goede keus. wij willen met 6 of 7 personen naar orlando in een vakantie villa met huurauto e.d ook willen wij een paar parken bezoeken.alle advies is welkom.:D
thanx

Michael66
23-03-08, 22:50
1e advies: lees dit http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5328

silvia37
24-03-08, 10:21
Hi Henk leuk dat je dit jaar gaat,wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest met ons gezin.
Wij hadden via usafunvacations het hele pakket gehuurd , dus voor twee weken villa,en huurauto en dit is ons perfect bevallen.
De disney tickets hebben we gewoon daar gekocht kun je daar bepalen in de shop naar welke parken je toe wilt.
Wij hadden dus de disney hopper voor 4 dagen en 1 dag gratis 15 dagen geldig en geloof me dit was genoeg.
Er ziin 4 parken dus kun je elke dag een park doen en kun je je gratis dag gebruiken voor een park waar nog een keer heen wilt,of alle parken afhoppen.
Ook hebben wij een dag kennedy space center gedaan geweldig.
De villa was onwijs groot,4 slaapkamers, waarvan 2 met 2persoonsbedden,1 met 2 1 persoonsbedden,en 1 met een stapelbed,, en natuurlijk prive zwembad,tv ,wasmachine,droger,volledig ingerichte keuken enz.
Veel plezier met zoeken en als je vragen heb hoor ik het wel
groetjes silvia

petrajessy
24-03-08, 11:56
Hoi Henk,
Welkom op dit forum.
Ik ben twee maanden aan het zoeken geweest op internet naar een geweldige villa die aan al mijn eisen voldeed.
Het was geweldig leuk. We hebben dus twee villa's gehuurd rechtstreeks van de eigenaar. Auto boeken we deze week bij usareisen.de . Volgens de meeste van dit forum de goedkoopste! Maar daar is een apart topic over!
Daarnaast heb je vast veel aan de zoekfuncties in dit forum. Daar heb ik ook veelvuldig gebruik van gemaakt.
De tickets hebben wij geboekt bij vliegwinkel.nl.
Als je vragen hebt: laat maar horen!