PDA

Bekijk Volledige Versie : Homosassa Springs Wildlife Park



Carlo
20-09-04, 23:37
Als je wat anders wilt dan de achtbaan-parken dan is een State Park altijd een goed idee. Ze zijn meestal prachtig onderhouden en je voelt je echt èèn met de natuur. Het mooiste park vind ik Homosassa Springs Wildlife Park. In dit park worden gewonde Manatees opgevangen en verzorgd. In de natuurlijke bron is het mogelijk de Manatees onder water te bewonder en dat is een indrukwekkend gezicht! Daarnaast worden de dieren gevoerd en zijn in het water de mooiste vissen te bewonderen. Verder worden in het park wilde dieren opgenomen die door idioten als huisdier zijn gehouden (wat is zo´n klein poemaatje toch schattig.....tot ie twee jaar wordt en de tekkel opvreet....), dus je ziet er beren, poema´s, the proud American Eagles enz. Echt een aanrader en je steunt ook nog eens het goede werk dat ze er doen!

Ebelix
21-09-04, 08:38
Ik ben vorig jaar in dit park geweest. Het is inderdaad een aanrader. Die manatee's zijn echt geweldig beesten. Ik was daar rond voedertijd. Echt geweldig hoe beesten de sla naar binnen slobberen. De natuur is ook mooi.

carmen1988
03-08-10, 21:19
Is iemand hier recent nog geweest?? Wil dit park graag in september bezoeken. Is dit de moeite waard? We komen daar echt voor de natuur en de dieren.

Greetzz

Nijntje
04-08-10, 12:22
Echt recent is het niet, maar ik ben er in mei 2008 geweest en het is idd de moeite waard om er naar toe te gaan. Het is niet vreselijk groot, maar ze hebben er veel verschillende dieren en geven ook informatie over de dieren op gezette tijden. Wij hebben er toch een uurtje of 5 doorgebracht.

A.Hofman
04-08-10, 12:53
Wij hebben dit park ook in de planning staan. Altijd goed voor een (halve) dag vertier. En voor ons lekker dicht bij.

carmen1988
04-08-10, 12:57
Oke Thanks.

Wij hebben er ook een halve dag voor uitgetrokken en vertrekken daarna naar Tarpon Springs.

Noa
31-08-10, 08:18
Wij zijn er in juni geweest en inderdaad, het is echt een aanrader. Het is een prachtig stukje natuur. Eerst ga je met een bootje richting het park en dan kan je het voederen van de manatees bekijken en heerlijk rondlopen in het park. Alles bij elkaar ben je een half dagje kwijt. Wij zijn ook daarna naar Tarpon Springs gegaan. maar dat viel ons een beetje tegen. Allemaal winkeltjes met goedkope souvenirrommel. Wel leuk om het een keertje te zien.

A3
31-08-10, 09:49
Doen!

Is weer eens wat anders dan de geijkte muis met flaporen.

Lees maar over ons - leuke - bezoek: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2077

(kijken bij 16 juli).

MVG

A3

carmen1988
31-08-10, 17:10
Hoi A3

Top ga ik zeker even lezen!

Gr Carmen

Riverwood
31-08-10, 19:18
Het is een fijn park om te bezoeken, neem ruim de tijd en bezoek de winkel aan het eind, hier zijn leuke dingen te koop.

Rij langs de kustweg naar Tarpon Springs, leuk om een keer gezien te hebben, meer niet.

Groetjes Henke.

sonsi
08-06-11, 00:23
Wij zijn net geweest en is een leuk park. Alleen neem muggenspul mee, wij zijn helemaal lek gestoken.