PDA

Bekijk Volledige Versie : Even Voorstellen: Raister82



Raister82
18-03-08, 21:29
Hallo Allemaal,

Ik ben dus Raister82 ( Raimond). Ben op dit moment 25 jaar en werkzaam fulltime bij ABN AMRO. In mijn vrije tijd zit ik graag achter de pc, verzamel ik dvd's en ben ik sinds ik mijn vriedin ontmoet heb (5 jaar geleden) helemaal gek van Disney. Dit komt voornamelijk door de ouders, want die verzamelen alles wat los en vast zit van Disney, hun hele zolder is Disney ingericht echt supergaaf!. Wat ik zo gaaf vind aan Disney is dat je leeftijd er niet toe doet, ook ervaar je dat elke keer weer als je in Disney zelf bent!

Ik heb nu een aantal dagen op het forum rond geneusd en vond het tijd om nu zelf wat dingen te melden / vragen.

Ik ben zelf nu al globaal een planning aan het maken, voor onze 1e keer naar Disneyworld. Ben zelf niet verder geweest dan bestemmingen in Europa. Dus het voorbereiden en zoeken is een hele klus, daarnaast ben ik zelf iemand die van planning houd en zoveel mogelijk wil doe en zien, zeker de belangrijkste dingen.

Ik ben eigenlijk door het Orlando.forum hier terech gekomen, om me nog beter te kunnen voorbereiden voor onze trip naar Florida/Orlando.

Ik hoop veel tips van jullie te gaan krijgen en veel enthousiaste verhalen te lezen/horen!

Gr raimond

Njit
18-03-08, 22:00
Disneyfans zijn hier altijd welkom. Ben ook benieuwd naar die zolder. Heb je daar foto's van?

Veel mensen zitten op het Orlando Forum en het Florida Forum. Mag best, bijt elkaar ook niet (hoewel wij uiteraard wel leuker zijn :) )

Teleton
18-03-08, 23:20
werkzaam fulltime bij ABN AMRO.

Als jij de dollarkoers nu gunstig houdt, komen de tips vanzelf:-\":-\"

Welkom bij de club!

Mickey99
19-03-08, 13:42
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Er zijn hier inderdaad nog véééél meer Disney-liefhebbers :mrgreen: Kijk eens wat rond bij de reisschema's en reisverslagen dan krijg je al een beetje indruk hoe je een mooie reis kunt samenstellen. Gebruik ook de zoekfunctie want zo kun je ook veel info vinden. Heb je nog vragen kun je die natuurlijk altijd stellen.

Véél lees en postplezier hier en succes met de voorbereidingen!

Raister82
19-03-08, 19:20
Disneyfans zijn hier altijd welkom. Ben ook benieuwd naar die zolder. Heb je daar foto's van?

Veel mensen zitten op het Orlando Forum en het Florida Forum. Mag best, bijt elkaar ook niet (hoewel wij uiteraard wel leuker zijn :) )


Ik heb ze nog niet, maar ik zal deze week( pasen) wel even een paar foto's nemen ;-)