PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema MrRed: Florida in Augustus



MrRed
18-03-08, 20:30
Wij willen graag naar Florida in Augustus/September met onze kinderen (van 1 en 4) maar vragen ons af of het een goed idee is om naar Florida te gaan met kleinere kinderen en dan al helemaal in de maand Augustus/September ivm het weer.

Heeft iemand ideeen/tips/suggesties? ook voor wat betreft locaties ajb
Al vast bedankt!

Teleton
18-03-08, 22:37
ivm het weer. Heeft iemand ideeen/tips/suggesties?

Wat zou je hier met zulke kleintjes precies willen doen?Strand en zwembaden en vooral villa met eigen zwembad zijn natuurlijk erg aantrekkelijk, maar ja of je daar zo'n reis voor wil maken.

Gemiddelde temperatuur 33 graden, 150 mm neerslag per maand. Vochtigheidsgraad en UV mag je zelf even nagaan. Wij zien ze, ook in de koelere maanden genoeg hier, stellen met (hele) kleine kinderen, ook in de parken. Staan de ouders met een hummeltje bij de Blues Brothers......

Wel hebben we dan wel een beetje medelijden met de kinders, je bent ook nogal even onderweg, met een gunstige overstaptijd ben je toch al snel 14 uur kwijt. Drie uur van te voren in checken svp.

Wij bekijken het maar van een afstandje, er zijn misschien volop ervaringsdeskundigen die er heel anders tegen aan kijken..

Succes met de keuze!

[verwijderd]
18-03-08, 22:59
Ik zie het probleem niet, hoeveel mensen gaan wel niet naar zuid Europa waar ook van die verschrikkelijk hoge temperaturen voorkomen???

Zeker zelf géén kinderen.

Wij gaan eind Augustus voor 3 weken naar amerika warvan het grootste deel in Florida en nemen ons 3 jarig zoontje(dan 3 3/4 jaar) gewoon mee, die verheugd zich na het zien van eigen filmpjes(2001) verschrikkelijk op alle disney figuren. En tegen de zon kan je je beschermen en de hoge temperatuur, tja, die heb je op zoveel bestemmingen. Zelfs in Noorwegen, Finland e.d. kan het zomers over dag bloedheet zijn.

Het vliegen vind ik zelf ook erg lang duren, maar mijn zoontje daarentegen vind het vliegen zo leuk. Vooral het rondbrengen van het eten, drinken en dat uitklapbare tafeltje. Hij geniet en valt ook gerust net voor het landen in slaap. Wij zijn begin februari voor het eerst gaan vliegen met hem en op de vlucht van 4 uur geen ellende gehad, je moet wel even iets meeemen voor zijn vermaak. Ik neem vanwege mijn werk altijd een laptop mee en daar kan in geval van verveling ook een DVD in afgespeeld worden, koptelefoontje erbij gekocht en stil is je kind.

Gewoon gaan, het is daar fantastisch. En ik denk dat je 4 jarige het niet wil missen.

Teleton
18-03-08, 23:08
Zeker zelf géén kinderen.

Het is maar een mening en een verslag van wat we hier zien. Als je weet waar je aan begint, je zaken goed voorbereidt en niet te veel van de kinderen eist, zie ik ook geen reden om het niet te doen. Dat heb ik volgens mij ook niet gezegd.

Over deze quote zou ik nog eens nadenken.........

[verwijderd]
19-03-08, 07:24
Als je kinderen hebt en echt voor hen naar het park gaat weet je ook waar de grenzen van je kinderen liggen. Uiteraard zijn de indrukken groot en is een dag vermoeiend, maar of je nu een dagje naar Disney gaat of naar de Efteling? Voor die kinderen is het één groot feest.