PDA

Bekijk Volledige Versie : Radio/CD/MP3-speler in huurauto



Karin71
26-03-05, 14:50
Weet iemand of het redelijk standaard is dat er een CD speler in je huurauto zit? Wij hebben een comfort-klasse gehuurd..

Ta2 Gerrit
26-03-05, 14:59
Is redelijk standaard, maar je hebt ook geweldige radiostations :P

Eric
28-03-05, 12:50
Weet iemand of het redelijk standaard is dat er een CD speler in je huurauto zit? Wij hebben een comfort-klasse gehuurd..
Bij welke maatschappij heb je hem gehuurd?

Karin71
28-03-05, 13:14
Bij Dollar.

Michael66
28-03-05, 13:20
Volgens mij niet standaard. Vorige jaren zat er bij mij wel eentje in, maar heb hem eigenlijk helemaal niet gebruikt. Radiostations genoeg toch!

ekkie50
28-03-05, 15:27
volgens mij zijn nauwelijks nog huurauto's met cassettespelers. De laatste jaren (Alamo) krijg ik altijd cd. Het zou ook van de klasse af kunnen hangen. Ik huur meestal full-size. Maar op de websites van de verhuurmaatschappijen kan je ook van alles aan de weet komen.

Eric
28-03-05, 15:31
volgens mij zijn nauwelijks nog huurauto's met cassettespelers. De laatste jaren (Alamo) krijg ik altijd cd. Het zou ook van de klasse af kunnen hangen. Ik huur meestal full-size. Maar op de websites van de verhuurmaatschappijen kan je ook van alles aan de weet komen.

Bij Alamo zit hij er inderdaad standaard in, bij Dollar zou ik het niet weten. Staat het niet op hun website?
Eric

Karin71
28-03-05, 15:55
Nee er staat alleen AM/FM stereo. Maar ik neem voor de zekerheid ff en paar cd's mee, is toch niet een dramatisch gewicht, hihi. Vind het altijd wel lekker om ook wat NL muziek bij me te hebben (Blof). We zijn tenslotte 5 weken weg, en zo lang kan ik niet zonder, haha :lol:

Iron_eagle
29-03-05, 00:13
Wij huren ook altijd een auto bij Dollar, en bij ons zat er 'altijd' een cdspeler met radio in :D .

Danny
29-03-05, 11:59
Mocht je geen leuke radiostations vinden (wat bijna niet is voor te stellen), en je hebt geen cd-speler in de auto, dan kun je bijna overal nog audiotapes kopen.

kaboens
17-08-08, 15:34
Wij vroegen ons af of er in de Chevrolet Equinox klasse altijd een radio met mp3 aanwezig is. We willen namelijk wat cd's gaan branden met mp3 formaat. Dan is het natuurlijk wel handig als de radio dit ook afspeelt :D.

kentcourt
17-08-08, 20:02
Hoi,

Dat hangt oa af van de uitvoering, maar vaak hebben auto's wel een aux aansluiting zodat je bijv je ipod kunt aansluiten, lijkt mij handiger. Ook ligt het aan de verhuurmaatschappij, wij huren bij Alamo dan mag mag je zelf een auto uitzoeken (wel in de betaalde klasse natuurlijk) maar wij hebben meestal dan aux en een dvd speler.

PENPE
18-08-08, 00:05
Hoi,

In april had ik een gratis upgrade naar een 7 persoons Dodge Caravan en deze was voorzien van hifi met MP3 afspeelmogelijkheid.

Groetjes,
Pieter

Michael66
19-08-08, 22:06
Ook ik had de afgelopen drie weken een auto gehuurd in de EQ-klasse, die ter plaatse werd geupgrade naar een crossover Dodge Journey, en daar zat een CD/MP3-speler in.

Als je er enigzins zeker van wilt zijn dan kun je het beste boeken bij een verhuurder waar je zelf de auto uit mag zoeken in de geboekte klasse. 't Is nog geen garantie, maar je kunt wel even zelf kijken naar wat een auto is die het beste bij je past.

A3
20-08-08, 00:35
Wij hadden in mei jl. achtereenvolgens een Hertz Toyota Sienna, een Alamo Chevy Equinox en een Dollar Ford Ram (splinternieuw met 7 mijl op de teller!), en allen speelden MP3 cd's af. Geweldig!

MVG

A3

rolthof
20-08-08, 10:32
Hoi,

Ik had in mei de Toyota RAV4 van Alamo , hadden de EQ klasse gehuurd. Zat ook een radio in die MP3 cd's afspeelde.

Ik heb toen bij de walmart maar een stapeltje cd's gehaald en lekker wat gebrand op de laptop :D

kaboens
20-08-08, 10:58
Nou gezien de reacties wordt het dus mp3'tjes branden. Super!!