PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: esthercoenluuk



esthercoenluuk
16-03-08, 13:07
Beste mensen,

Wij gaan voor het eerst naar Florida met ons gezin met drie kinderen 9, 6 en 2 jaar \\:D/. Overbodig te noemen dat we superveel voorpret hebben. Mijn man is vorig jaar al op "verkenning" geweest in zijn eentje, omdat wij een dochter hebben met een voedselallergie.

De enige vraag waar ik mee zit is hoe gaan we het doen in de parken. Het is een probleem als we geen voedsel voor haar mogen meenemen. Misschien zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?

Met vriendelijke groet,

Suzanne

Njit
16-03-08, 13:51
Hier een stukje over hoe het in Disney gaat: http://www.allearsnet.com/din/guestfood.htm

Michael66
16-03-08, 15:04
Je kunt gewoon eten meenemen, no problem! Wij halen 's ochtends meestal een zak broodjes bij de Publix, eten er een paar en de rest gaat belegd mee de parken in. Samen met een stuk of zes flesjes drinken. Zolang je maar geen hele koelboxen meeneemt vinden ze het goed.

Verder is het - zoals Njit al met zijn link aangeeft - verstandig om als je ergens wilt gaan eten in de parken daar vantevoren even contact over op te nemen met Disney. Ze zullen daar alles in het werk stellen om het ook voor jullie "the time of your life" te maken.

esthercoenluuk
16-03-08, 20:43
Hartstikke fijn dat ze daar niet moeilijk over doen. Ik kijk nog wat rond op het forum, bedankt voor de snelle reply's :smile:

Groetjes, Suzanne