PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Westridge



Westridge
14-03-08, 17:40
Wij, Henk en Dory, zijn fervente Florida gangers. Komen er reeds vanaf 1995. Hebben een huis gekocht in Westridge. We proberen 2 tot 3 keer per jaar aanwezig te zijn. Het is elke keer thuis komen. We hebben in de afgelopen jaren heel veel ervaringen opgedaan met verhuur / huur en management en kennen de omgeving en alles wat er te beleven valt. We willen deze kennis graag delen.

Karin17
14-03-08, 17:45
Welkom op dit leuke forum. Wij gaan deze zomer voor het eerst naar Florida en wel naar Westridge! :pAls het goed is staat onze villa aan Steamboat Blvd. Is dit in de buurt van jullie huis? Dan kunnen wij jullie kennis goed gebruiken.
groetjes,
Karin

Mickey99
14-03-08, 19:51
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Heerlijk hoor om 2 á 3 keer per jaar naar Florida te gaan :wink:

Veel lees- en postplezier hier!

rolthof
14-03-08, 20:01
Dat is grappig, wij zitten over 6 weekjes op Steamboat BLVD 250 :D

Karin17
15-03-08, 09:32
Wij in juli op nr. 403 :D.

ekkie50
19-03-09, 15:18
@Westridge: ik heb net van m'n reisagent gehoord dat de villa die ik dit jaar huur in Westridge staat. Ik ben nog nooit in die community geweest en ben heel benieuwd wat me daar te wachten staat.

Ik las dat jullie daar een huis hebben. Ik vind het best interessant om te weten hoe dat jullie bevalt, en wat jullie allemaal hebben meegemaakt qua omgeving, verhuur e.d. Misschien vinden de andere forumleden dat ook leuk om te weten. Alvast bedankt!

Ta2 Gerrit
19-03-09, 15:44
Zo te zien heeft Westridge na de eerste promopost het "delen der kennis" gestaakt.
Niet echt fanatieke forummers, dus ;-)

ekkie50
20-03-09, 21:25
inderdaad, het laatste bericht dateert van 2008. Na een zoektochtje op het adres in Google weet ik intussen hoe de door mij gehuurde villa er uit ziet. Hij blijkt in de verkoop te staan voor 240.000 dollar. Dat gaat dus niet gebeuren, maar ik mag 12 dagen net doen alsof hij wel van mij is...
@Gerrit, en mogelijk off topic: dit berichtje tik ik op m' n vandaag aangeschafte Acer one. Ik moest hem nu al hebben van mezelf O:)