PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maanbo



maanbo
13-03-08, 20:14
Hey hoi hallo,

Maanbo aka Antoinet hier, we (man dochter en ik) willen volgend jaar een Disney cruise maken en voorafgaand een paar dagen WDW dus we hopen hier wat info te kunnen vinden.........gaat vast wel lukken denk ik.:p

Michael66
13-03-08, 22:03
Hoi Maanbo.
Uit je introductie maak ik op dat je alleen maar Disney gaat doen. Jammer, vind ik, er is namelijk nog zoveel meer in Florida te doen. Kijk maar eens rond op het forum, je zult versteld staan van de mogelijkheden, en dat is nog niet eens de helft van wat er allemaal te zien en te doen is.

Have fun!!

Mickey99
14-03-08, 07:45
Welkom op dit leuke forum http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

Ik kan me wel voorstellen hoor dat je alleen voor Walt Disneyworld gaat :lol: Pas alleen op want het is erg verslavend, net als de rest van Florida.

Je kunt na je eerste bezoek aan WDW altijd nog een keer terug voor de rest :wink:

maanbo
14-03-08, 12:50
bedankt voor jullie welkom en Michael66, ik heb vannacht jullie reisverslagen gelezen heel leuk alleen word ik een beetje bang als ik de vlieg- en overstap ellende zo lees.
Ik ben ook warm gelopen door de verhalen over Bush Gardens enzo dus wie weet gaan we ook verder dan alleen de Cruise en/of Disney, ben ook een beetje bang dat het in grote lijnen hetzelfde is als Frankrijk waar we al diverse keren zijn geweest.

We hebben nog tijd zat ons te orrienteren we willen pas aug 2009 alleen vraag ik me af omdat de dollar nu zo laag ligt hoe de prijzen tegen die tijd zullen zijn (omdat we o.a. gekeken hebben om alles zelf te boeken via Amerika) maar helaas niemand kan in de toekomst kijken he.

Njit
14-03-08, 13:51
Ik ben ook warm gelopen door de verhalen over Bush Gardens enzo dus wie weet gaan we ook verder dan alleen de Cruise en/of Disney, ben ook een beetje bang dat het in grote lijnen hetzelfde is als Frankrijk waar we al diverse keren zijn geweest.

Oei! oei! oei!

Disneyworld is GEEN Disneyland Parijs. En als je echt iets anders wilt zien dan in Frankrijk, ga dan op z'n minst naar Epcot en Animal Kingdom.

Maar de sfeer in Florida is gewoon veel beter.

maanbo
14-03-08, 19:07
oeps hihihiiiii veel te lezen en te kijken nog dus:oops::-o