PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Michiel



Michiel
11-02-08, 12:25
Ja hoor het is zover. Dit weekend hebben we de vliegtickets geboek. 2 x een retour Miami Florida, rechtstreeks met MartinAir. Mijn vriendin en ik zijn alle twee helemaal gek van zon, zee en strand. Maar we willen nu ook wel weer eens wat gaan ondernemen. Niet gehinderd door enige ervaring met de V.S. gaan we dus gewapend met alle forumkennis op naar alle onbegrensde mogelijkheden. Mijn vriendin gaat (met flinke hoeveelheid medicijnen) haar vliegangst overwinnen. We zijn alle twee in het bezit van een rijbewijs en het lijkt ons echt fantastisch om in dat schitterende gebied van alles te ontdekken. Van de supermooie stranden, de ruige Everglades tot de heerlijke over-the-top parken in Orlando.

Aangezien we wel met enige vastigheid willen beginnen, hebben we om te beginnen 3 overnachtigen in Miami gereserveerd, in het Riu Florida Beach Hier meer info over het hotel (http://www.riu.com/nl/hotel-riu-florida-beach-miami-south-beach.html).

We vertrekken 29-03-2008 en komen 15-04-2008 weer terug in Nederland. Het scheelde in tickets erg veel, 14 dagen verblijven was erg veel duurder om te vliegen, dus dan maar 2 dagen langer, vervelend hè.

Ook wij gaan naar Alamo, een full-sizer halen, ik wil me niet als een klein koekblik op de inmense snelwegen begeven. Dan willen we dus een groot stuk van Florida zien.

Na Miami, gaan we naar de Keys, minimaal een overnachting op Key-West en waarschijnlijk nog één op Key Largo of anders op het eiland vlak bij het dolfijnen zwemmen. Daarna op naar de West-kust om via de Everglades de supermooie stranden te bekijken. Dan op naar Orlando, minimaal wel een paar leuke parken bezichtigen, als we nog tijd hebben via de Oost-kust weer terug naar Miami.

Teleton
11-02-08, 12:47
dus dan maar 2 dagen langer, vervelend hè.


..is het halve werk! Sneu hoor, van die extra 2 dagen. Maar jullie redden je er vast wel uit. Ziet er goed uit, lekker relaxed en toch veel zien, komt vast helemaal goed. Have fun!

Michiel
13-03-08, 13:17
Update!

We hebben alvast de overnachting in een B&B gereserveerd op Key West, Old Town Manor.
http://www.oldtownmanor.com/

De volgende dag gaan we naar een eilandje een stukje verder, naar Marathon Key. Daar verblijven we op Coconut Cay Resort & Marina
http://www.coconutcay.com/index2.html

Daarna is het op naar de Everglades!

teiwes
13-03-08, 17:59
Dat is toevallig! Wij vertrekken 25 april voor 18 dagen naar Florida. Ook rechtstreekse vlucht Martinair, eerst 2 dagen in het Riu in Miami, auto via Alamo en vervolgens de pretparken in Orlando. Voor ons ook de eerste dus allenmaal erg spannend. Ik ben ook erg benieuwd hoe het jullie bevalt, zowel de vlucht en het hotel.
Ik hoop jullie ervaring te lezen als jullie terug zijn.

groeten en alvast fijne vakantie

Simone

Michiel
14-03-08, 09:41
teiwes, dat is inderdaad toevallig. We zouden eerst ook de 25ste gaan, maar omdat ik nog de 28ste een verplichte cursusdag heb, is het de 29ste geworden.

didierc
19-03-08, 11:36
Hoi Michiel


Je linkje naar de accomodatie op marathon gelijk gebruikt, wij zochten nog iets op de keys.
Succes met de verdere voorbereiding.

Gr. Didier

Michiel
19-03-08, 13:01
In de periode dat we gaan is het inderdaad lastig om iets leuks en goedkoops en via internet met de cc te betalen. Ik verstrek geen cc gegeven per e-mail en veel kleinere accomodaties moet je bellen. Dus heb ik maar via Expedia enz gezocht, die kunnen vaak wel geboekt worden.

Dr. Phlox
19-03-08, 14:31
Hier is niks mis mee. Waarschijnlijk wel te kort (wanneer is een vakantie naar Florida nu niet te kort).
Grz
Ton