PDA

Bekijk Volledige Versie : Soarin' over Florida



Syllvia
13-03-08, 08:33
Ik zag op youtube dit filmpje, en vond hem wel leuk, vooral het muziekje erbij!

http://nl.youtube.com/watch?v=x86FXNPNXDc

groetjes Sylvia

calypso
13-03-08, 17:38
Mooi filmpje en ja die music daar krijg ik nog steeds kippevel van, jammer dat die nog niet op een CD staat zou ik zo kopen, heerlijk gewoon. Lekker rust gevend.
Soarin is echt mijn favoriete attractie in Epcot. probeer ik echt zo vaak mogelijk te doen.

Dr. Phlox
13-03-08, 21:35
Is inderdaad een mooie film en rustgevende muziek.

Yvet
14-03-08, 11:37
Mooi filmpje en ja die music daar krijg ik nog steeds kippevel van, jammer dat die nog niet op een CD staat zou ik zo kopen, heerlijk gewoon. Lekker rust gevend.
Soarin is echt mijn favoriete attractie in Epcot. probeer ik echt zo vaak mogelijk te doen.

Ik heb de muziek van 'Soarin.
Hij staat op de happiest celebration on earth cd.

calypso
14-03-08, 14:13
Ik heb de muziek van 'Soarin.
Hij staat op de happiest celebration on earth cd.
Oh goed om te weten, toen ik in september in Disney vroeg wist niemand iest ervan?

corrus
15-03-08, 01:12
Oh goed om te weten, toen ik in september in Disney vroeg wist niemand iest ervan?

Ehmmm... nog steeds niet, in beide theaters (zowel Anaheim en Orlando) draait gewoon Soarin' over California.

Aleen in Anaheim heet ie echt zo en in orlando heet ie gewoon Soarin'

Dit filmpje (toen nog zonder geluid) waart al ruim een jaar rond op het internet.

Maar dit heeft niets te maken met de plannen voor een nieuwe film voor Soarin' in Orlando.

.

calypso
15-03-08, 09:01
Ehmmm... nog steeds niet, in beide theaters (zowel Anaheim en Orlando) draait gewoon Soarin' over California.

Aleen in Anaheim heet ie echt zo en in orlando heet ie gewoon Soarin'

Dit filmpje (toen nog zonder geluid) waart al ruim een jaar rond op het internet.

Maar dit heeft niets te maken met de plannen voor een nieuwe film voor Soarin' in Orlando.

.

Ehhh Sorry maar ik geloof dat ik je antwoord hier even niet begrijp. Mijn antwoord was dat ik had gevraagd of de muziek op een CD stond en dat wisten ze me toen in september niet te zeggen, dus wat bedoel jij met je antwoord nu?
Volgens mij schrijf jij over iets anders Corrus, of niet?

corrus
15-03-08, 10:44
Ehhh Sorry maar ik geloof dat ik je antwoord hier even niet begrijp. Mijn antwoord was dat ik had gevraagd of de muziek op een CD stond en dat wisten ze me toen in september niet te zeggen, dus wat bedoel jij met je antwoord nu?
Volgens mij schrijf jij over iets anders Corrus, of niet?
Oh... ik dacht dat je bedoelde dat je niets over de film had gehoord in september, vandaar... #-o

calypso
15-03-08, 13:46
Oh... ik dacht dat je bedoelde dat je niets over de film had gehoord in september, vandaar... #-o
Geen probleem dacht al dat je iest anders bedoelde ;-)

calypso
23-04-08, 18:29
Weet iemand welke toren het is die in dit filmpje is te zien, bedoel degene die daar op die berg staat in dat bos lijkt een beetje op zo'n kasteel toren?

Tijd 2.09-2.30 van het filmpje?

Syllvia
23-04-08, 19:20
Nee geen idee, het lijkt wel een oude watertoren?

jim
23-04-08, 19:45
die toren is volgens mij deze:

http://boksanctuary.org/index.html

(zelf nog nooit geweest)

calypso
23-04-08, 20:37
Dank je volgens mij is dat hem inderdaad.

Leuk om te lezen dat de man die hem bouwde een Nederlander was en dol was van het geluid van het carillon. Toch weer een stukje Nederland in Florida;-)

jim
23-04-08, 20:48
ja grappig ,dat zat ik ook te lezen: geboren in den helder :grin: