PDA

Bekijk Volledige Versie : Warenhuis: Macy's



Billy
12-03-08, 23:32
Wellicht een tip voor een ieder die een Macy's store (soort Bijenkorf) gaat bezoeken, je kunt namelijk bij Guest services een visitors pass ophalen. Op vertoon van je paspoort ontvang je een International Savings Card deze is 30 dagen geldig en geeft je 11% discount op alle aankopen. Bleek dat sommige artikelen nog goedkoper werden dan bij de outlet malls.:-P

Rickie
12-03-08, 23:42
Bedankt voor de tip.
Ik ga zeker wanneer ik bij de macy's kom een kaart aanvragen.

Suzie
13-03-08, 21:50
doe het dan ook gelijk bij bloomingdales :-)

mattrob
13-03-08, 23:25
Dat is dan nieuw, volgens mij ? Ik weet zeker dat dat een jaar geleden niet kon ...

Billy
14-03-08, 19:38
Dat is dan nieuw, volgens mij ? Ik weet zeker dat dat een jaar geleden niet kon ...

Dat zou best kunnen, vorig jaar hebben wij ook dingen aangeschaft bij macy's en was ons ook niets bekend hieromtrent.
Maar dit keer (17-02 tot 08-03-2008) werden we nota bene door een medewerker van macy's hier op gewezen. Toch mooi meegenomen.

florida
14-03-08, 19:45
Waar ligt Macy's#-o

pyca
14-03-08, 20:12
store locator:
http://www1.macys.com/store/locator/index.ognc

hannie
15-03-08, 17:37
International visitors can receive the Welcome International Savings Card, which is available in 10 languages and offers 11% savings in all Macy's stores for 30 days after validation. Visitors can obtain the Savings Pass or Savings Card at select Macy's locations and at our Visitor Centers in New York, San Francisco, San Diego, Las Vegas and Honolulu. In all Florida Macy's stores, ask for your Savings Card at the Gift Wrap counter.


Heb het ff opgezocht.Ik ga 'm ook zeker halen.
Hebben jullie'm bij macy"s in de florida mall gehaald?
Ze hebben het in het stukje wat ik hierbij heb gezet nl over "select macy locations"

Mickey99
15-03-08, 19:40
Ja hoor de kortingskaart kun je ook bij Macy's in de Florida Mall krijgen \\:D/

Billy
16-03-08, 13:38
International visitors can receive the Welcome International Savings Card, which is available in 10 languages and offers 11% savings in all Macy's stores for 30 days after validation. Visitors can obtain the Savings Pass or Savings Card at select Macy's locations and at our Visitor Centers in New York, San Francisco, San Diego, Las Vegas and Honolulu. In all Florida Macy's stores, ask for your Savings Card at the Gift Wrap counter.


Heb het ff opgezocht.Ik ga 'm ook zeker halen.
Hebben jullie'm bij macy"s in de florida mall gehaald?
Ze hebben het in het stukje wat ik hierbij heb gezet nl over "select macy locations"

Nee niet in de Florida mall, maar gewoon in de Macy's store (Naples).

Suzie
16-03-08, 15:27
de kaart van Bloomies is niet nieuw hoor, je wordt er alleen niet op gewezen. Hij werkt iets anders dan die van MACYS als ik het goed herinner istie nl wat korter geldig. Je kunt als je meer dan 150$ uitgeeft een met je kaart een gift halen. Hihi zo heb ik al meerdere sleutelhangers...paraplu's en tassen van bloomingdales :-)

mattrob
16-03-08, 15:44
Die Macy's kortingskaart gebruiken wij al zo lang we in Amerika komen \\:D/ ! Dus die bestaat al een tijdje. En in elke Macy's kan je die ophalen, waar je ook komt. Soms is het 10%, heel vaak 11% en zelfs een keer 12% geweest bij ons. Soms is die 1 dag geldig, soms een week, soms een maand en soms een paar maanden. Maar goed, je kan hem altijd weer opnieuw halen.

En over Bloomingdales, inderdaad wij hebben ook al aantal tassen en paraplu's. Maar dat is geen korting, dat is een gift bij besteding van meer dan $150 :-k. Zover ik weet is alleen Macy's die dat doet :wink: !

Suzie
16-03-08, 18:15
OH vergis ik me? sorry dan...al die kortingsbonnen maken een echte nederlander helemaal duizelig natuurlijk :-)

lisje
21-03-08, 18:11
Hey iedereen,

wou gewoon effe zeggen dat wij vorig jaar ook zo'n discount card hebben gekregen bij Macy's in San Fransisco. Het was de dame aan de kassa die ons vertelde dat we daar gebruik konden van maken. Dus kledij even laten weghangen en naar boven naar het visitor center. Wij moesten toen niet bewijzen (ahv paspoort) dat we buitenlanders waren, ze hoorden het waarschijnlijk aan ons vreselijk belgisch accentje:lol:, maar vrienden zijn met kerst naar New York geweest en zij moesten toen wel hun pas tonen.

groetjes

Fred.intheusa
22-03-08, 00:02
Die Macy's kortingskaart gebruiken wij al zo lang we in Amerika komen \\:D/ ! Dus die bestaat al een tijdje. En in elke Macy's kan je die ophalen, waar je ook komt. Soms is het 10%, heel vaak 11% en zelfs een keer 12% geweest bij ons. Soms is die 1 dag geldig, soms een week, soms een maand en soms een paar maanden. Maar goed, je kan hem altijd weer opnieuw halen.

En over Bloomingdales, inderdaad wij hebben ook al aantal tassen en paraplu's. Maar dat is geen korting, dat is een gift bij besteding van meer dan $150 :-k. Zover ik weet is alleen Macy's die dat doet :wink: !
11% korting is natuurlijk mooi, maar mijn ervaring is dat Macy's dan nog stevig aan de prijs is. Vooral voor kleding kan je veel goedkoper tercht in een Outlet Mall.
Bijv. in Orlando https://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=17
Ik ben met 23kg extra kleding naar huis gegaan.....

mattrob
22-03-08, 10:00
Niet mijn ervaring hoor :lol: ! Ik ben al veel keer in de US geweest, heb ook 4 maanden in NY gewoond, en de echt beste deals hebben wij altijd in de Macy's. Natuurlijk zijn de outlets prima, maar dat is ook outlet kleding (iets mindere kwaliteit, of met kleine defecten, of slechtverkopend).

Amerikanen verzinnen elke week wel weer een reden om een uitverkoop te houden. Zo ook in de Macy's, er staan altijd wel rekken met 50% korting, of met 33% korting over 50% korting, etc. De ene keer is het meer/mooier/leuker dan de andere keer natuurlijk. Maar als je dan ook nog eens 11% krijgt, heb je echt wel leuke dingen ;-) !

Wij slaan Macy's zelden over .... O:)

Mickey99
22-03-08, 10:52
Wij slaan Macy's zelden over .... O:)

Wij ook niet, sterker nog we slaan Macy's nooit over :mrgreen:

Arie
22-03-08, 11:20
Idd niet overslaan deze winkel, er is voor elk wat wils.
Afgelopen keer liep wij er weg met Hotel Collection beddengoed, waar we 50% korting op kregen. Plus die 11% het was goed zaken doen op die manier:-D.

Marie-Anne
22-03-08, 12:40
Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die de outlets minder goed vind dan winkels als Macy's.

Eerlijk gezegd vind ik b.v. Prime Outlets nogal tegenvallen.
Het ziet er mooi uit en elke keer weer zien we daar grote drommen mensen, zodat je toch het idee krijgt dat er enorme voordelen te behalen zijn.

Toch halen we op de een of ander manier de koopjes haast nooit daar vandaan, want als we er al iets moois vinden dan is het normaal geprijsd.

Natasja L.
22-03-08, 14:07
Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die de outlets minder goed vind dan winkels als Macy's.

Eerlijk gezegd vind ik b.v. Prime Outlets nogal tegenvallen.
Het ziet er mooi uit en elke keer weer zien we daar grote drommen mensen, zodat je toch het idee krijgt dat er enorme voordelen te behalen zijn.

Toch halen we op de een of ander manier de koopjes haast nooit daar vandaan, want als we er al iets moois vinden dan is het normaal geprijsd.

Ik vind de outlets ook wel tegenvallen. Soms koop ik er wel wat, maar dan heb ik echt goed moeten zoeken. Ik heb bij de Ralph Lauren outletstore ooit een rok gekocht, die was niet goedkoop. Ik heb de rok gekocht, omdat ik die mooi vond, maar niet vanwege de 'outletprijs'. Ik vind niet dat daar het mooiste van het mooiste hangt. Logisch ook, want het is tenslotte een outletstore. Ik vind het er vaak veel te druk en het is zo'n zooitje! Alles hangt door elkaar of het ligt op de grond. Niemand voelt zich geneigd om het op te rapen, want iedereen heeft een instelling van; ik heb het toch niet laten vallen....
Als je voor de basics gaat, zoals een polo of simpel overhemd, dan kan je daar wel slagen. De mooiere stukken vind ik toch in de normale winkels. Ook bij Macy's (waar het soms ook een puinhoop kan zijn) zie je toch andere kledingstukken, dan bijvoorbeeld in een normale Ralph Lauren Store.

Elke keer ga ik vol goede moed naar een outletstore, maar 9 van de 10 keer een teleurstelling.

rolthof
22-03-08, 15:21
Ik kon de vorige keer goed slagen bij http://www.worldofdenim.com/ , met meerdere locaties in en om Orlando.

mattrob
28-04-11, 20:14
Mijn ouders zijn vandaag teruggekomen uit de US en waren gisteren in de Macy's. Daar deelden ze 'algemene' kortingspasjes uit, zoals de ons bekende 10%/11% korting, maar dan voor 25% ! Het is de 'Macy's Friends & Family Extra 25% Off' kortingsactie die vandaag begint en maandag 2 mei afloopt. Helaas maar kort dus, maar voor degene die nu in Florida zijn of binnenkort gaan, is het wel interessant natuurlijk. Er zijn wel wat uitzonderingen, maar niet zo spannend (electronics, furniture, mattresses and rugs/floor coverings 10% off) en voor de rest de standaard voorwaarden.

Ik weet niet of ze dit nog steeds uitdelen, maar ik zou er anders gewoon brutaal om vragen bij de kassa. Het zijn echt van die standaard flyers die ze overal zouden moeten hebben liggen :mrgreen: ! Wij gaan morgen, dus gaan hier zeker gebruik van maken (in de 'grootste' Macy's van de US :lol: ) !

Syllvia
29-04-11, 08:47
Oh, lekker naar NY?
have fun!

rarossel
29-04-11, 16:08
Geen blog dit keer? Of heb ik wat gemist?

Veel plezier in the states

cindy74
29-04-11, 16:54
Bij de abercrombie winkel krijg je 35 % korting als je de code 14261 bij het afrekenen vermeld geld enkel nog vandaag dus wie er toevallig is . geld ook als je online besteld maar dan moet je het naar je adres in de usa laten verzenden .

baluga
07-05-11, 10:04
Wauw, 35% korting! Hopelijk is er tegen die tijd dat wij gaan, 12 juli, weer een actie bij A&F. Ik ben al aangemeld op de website en facebook. Hoe ben je aan die kortingscode gekomen?

cindy74
07-05-11, 16:00
eu ik zit op een jeansforum en die meisjes posten elke kortingscoupon op het forum .
Je kan ze ook vinden op www.retailmenot.com (http://www.retailmenot.com) daar staat elke nieuwe coupon van elk kledingsmerk op .

baluga
07-05-11, 23:09
Thanx Cindy, ik heb me al aangemeld.

majrim
12-05-11, 03:11
:smile:Bedankt, heb me ook aangemeld!

Hannah
23-04-13, 15:10
Gisteren waren we met ouders en schoonouders aan het winkelen bij Macy's in de Florida Mall.
Mijn moeder had een tasje van Kipling op het oog en die was in de aanbieding: 30% korting.
Als buitenlander krijg je 10% extra korting, dus dat kwam mooi uit.

Toen we wilden afrekenen kwam de verkoopster met een andere aanbieding.
Als mijn moeder het tasje nu zou betalen maar het pas woensdag op zou halen, dan zou ze in plaats van 10%, 25% korting krijgen.

Mijn moeder weigerde, omdat vooruit betalen niet de voorkeur heeft. De mevrouw werd daarop verbaal best agressief en begon verhalen op te hangen dat ze geen bijbedoelingen hebben en dat het veilig is. En dat dit alleen voor haar het beste is. Ze was erg opdringerig. Omdat ze erg met een accent sprak, dachten we even dat we het verkeerd verstaan hadden. Maar het was serieus, ze was gewoon echt enorm gedreven om ons woensdag weer te laten komen. We hadden echt het gevoel dat we in een niet-Westers land aan het winkelen waren.

Kent iemand deze werkwijze van Macy's?

JvdL
23-04-13, 16:10
Ik denk dat het goed bedoeld was, vanaf de 24 ste heeft Macy's voor een aantal dagen (weet zo niet precies of er dat er 3 of 4 zijn) op alles 25% korting, kreeg vorige week dit als opmerking mee in een Macy store. :)

mattrob
23-04-13, 16:50
Ook wel eens de tip gekregen van medewerker om dagje te wachten omdat er dag later hoge korting zou zijn. Met dat later ophalen, had ik nog niet eerder van gehoord. Lijkt mij een mooi initiatief; ik denk ook dat het goed bedoeld was.

mickmak
23-04-13, 18:17
Ik heb ook wel eens mijn spullen een paar dagen later opgehaald omdat het veel korting gaf.
Gewoon afgerekend en met de bon later alles opgehaald.

Jackie

laredo
24-04-13, 00:54
http://www1.macys.com/cms/deals/FRIENDS_AND_FAM_Sale_25percent_off_W3030209?cm_sp= friendsfamily041513-_-staticpages-_-printsavingspass

Hierbij de bon voor de 25% korting, ook geschikt voor je passbook (ios). Korting vanaf vandaag online en morgen ook in de winkels.

Hannah
25-04-13, 15:32
Thnx, maar eerst betalen en dan pas later ophalen vond niet iedereen een strak idee. Dat kwam vooral door de manier waarop.
Het zal best goed bedoeld zijn, maar de manier waarop ze zich opdrong sloeg nergens op. Ik ha in ieder geval even de tip doorgeven en de coupon downloaden!

koenkamphuys
04-08-14, 18:44
Al sinds 2008 heb ik een Macy's klantenkaart en als je niet vaak genoeg daar koopt, dan 'vervalt' deze. Ze willen dan je gegevens opnieuw verifiëren en daarbij verwacht het systeem een Florida drivers license of, voor non-residents een paspoort. Laten we die gisteren nou net niet bij ons hebben.

Mijn vrouw had er een mooie Guess-schoen uitgekozen die 50% afgeprijsd was van 99,95. Uiteindelijk wisten ze die klantenkaart niet te verlengen, maar de 15% korting kregen we toch: we gingen voor ongeveer 42 dollar de deur uit.

Belt vandaag een dame van Macy's mij op om zich te verontschuldigen dat het gisteren niet gelukt was om de kaart te verlengen (en dat ze niet wist hoe ze mijn naam moest uitspreken :rolleyes: ), en ze vroeg me alsnog de gegevens die ik gisteren niet kon overleggen. Nou ben ik normaal niet zo gediend van 'commerciële' telefoontjes, en ook niet van het zomaar geven van een paspoortnummer maar ze kon zelfs de naam geven van de associate die me had geholpen (en ik had zowaar de naam onthouden). Dus heb ik nu weer een werkende klantenkaart. Netjes hoor.