PDA

Bekijk Volledige Versie : Even Voorstellen: Billy



Billy
12-03-08, 21:47
Wij zijn net terug van een rondtrip door Florida, was weer heelrijk!
Lekker veel wezen shoppen (extra suitcase meegebracht) door de gunstige dollarkoers was het wel wat uit de hand gelopen. Deze periode 17-2 tot 8-3 was wel een drukke periode dus volgende keer maar weer in september. Jammer dat Racerock restaurant (Orlando) gesloten is, onberijpelijk dat ze zoiets nu al bijna een jaar ongebruikt laten.
De nieuwe Prime Outlet wordt erg mooi, maar de Premium outlet blijft bij het publiek kennelijk toch favoriet gezien de enorme drukte.

Grtjs,

Billy

Njit
12-03-08, 21:50
Welkom op het meest gezellige Forum van Nederland :)
Jullie zijn al ervaren Florida-gangers zo te lezen?

Billy
12-03-08, 22:15
Welkom op het meest gezellige Forum van Nederland :)
Jullie zijn al ervaren Florida-gangers zo te lezen?

Nou zo onderhand wel ja, we zijn sinds 2002 bijna ieder jaar geweest ( 2004 westkust USA) maar zijn fervente USA-gangers.

Mvg.

Billy

Michael66
12-03-08, 22:45
Race Rock is gesloten vanwege het bod dat enkele investeerders hebben uitgebracht op het pand en vooral de grond. De eigenaars konden het niet weigeren. En nu gaat het de investeerders er alleen nog maar om hoeveel ze er aan kunnen verdienen. Zou mij niet verbazen als het er nog een behoorlijke tijd verlaten bij blijft liggen.

Billy
13-03-08, 09:48
Race Rock is gesloten vanwege het bod dat enkele investeerders hebben uitgebracht op het pand en vooral de grond. De eigenaars konden het niet weigeren. En nu gaat het de investeerders er alleen nog maar om hoeveel ze er aan kunnen verdienen. Zou mij niet verbazen als het er nog een behoorlijke tijd verlaten bij blijft liggen.

Bedankt voor de reactie, zoiets had ik ook al gelezen, het is jammer dat de nieuwe investeerders het niet gewoon voortzetten. Wij zijn er januari 2007 nog voor het laatst (dus) wezen eten, volgens mij liep het toen nog steeds goed maar dat is dus ook niet de reden voor sluiting geweest het ging eenvoudig alleen om de muntjes.