PDA

Bekijk Volledige Versie : Verblijf met kleine kinderen rond pretparken



asontour
10-03-08, 15:15
We hebben de keuze gemaakt om de eerste twee weken van mei naar Florida te gaan (we zijn altijd wat laat met boeken). Het is onze eerste keer.
Met onze twee kinderen (1 en 3 jaar) moeten we een keuze maken voor accomodatie bij de pretparken van Orlando. Wie kan ons helpen met ideeën?

We willen de parken bezoeken die voor kleintjes leuk zijn (Magical Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en Seaworld). Onze jongste slaapt nog enkele uren in de middag. Vandaar dat we 's ochtends vroeg een park in willen. Dan terug naar het hotel en 's middags wat zwemmen. Verder willen we een plek waar we rustig zelf kunnen ontbijten.

Kunnen we het beste een villa, townhouse oid huren (mede gezien afstanden terug vanaf de parken) of één van de resorts van WD? En zijn de waterparken iets voor de kleintjes?

Alle tips zijn welkom

Saskiac1977
10-03-08, 15:37
Das een beetje moeilijk te zeggen, ik weet niet waar je accomodatie aan moet voldoen...wij persoonlijk hebben gekozen (met een zoon van 4) voor het all star movie resort van Disney...zitten we lekker dichtbij......Ik zou eens gaan snuffelen in de reisverslagen, daar zitten ook vaak foto`s enz. bij dan krijg je een goede indruk...trouwens weer iemand in de mei vakantie...het gaat daar flink druk worden met forumgangers!!!!!! Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ahum wij ook natuurlijk....

raygwencaith
10-03-08, 20:20
Onze voorkeur gat toch echt uit naar een Villa, op onze weblog kun je de reisverslagen bekijken. Zowel in 2006 als 2007 hebben we een villa gehuurd en volgend jaar doen we dat weer. In een villa heb je lekker veel eigen ruimte, je kunt doen wat je wil. Hebt een eigen zwembad en alles is in de villa aanwezig.

onze website is: www.delelystadamerikalijn.web-log.nl (http://www.delelystadamerikalijn.web-log.nl)

en aan de inkerkant staan de reisverslagen van orlando 2006 en 2006. heb je meer vragen stel ze gerust.

Groet

Gwenda

brutus
20-03-08, 23:41
wij gaan naar dit hotel http://www.kidsuites.com/

onze kinderen zijn 2 en 5.

vorig jaar ook een kidsuite gehad voorlopig niks anders meer.

http://www.kidsuites.com/images/KIDSUITES_3D.jpg

Tinkerbell
21-03-08, 09:26
Het is moeilijk kiezen tussen villa of Disney hotel in jullie geval denk ik.

Je hebt natuurlijk wel veel vrijheid in een villa.
Ik lees dat jullie nog een peutertje hebben van een jaar.
Je zou moeten bekijken of je elke keer weer in de auto wilt kruipen om naar je villa te rijden. Is het de tijd waard ?
Neem je een Disney hotel stap je in de bus en ben je zo weer in je hotel.
Is je kind uitgeslapen kun je altijd nog een keer terug gaan naar een van de parken,gaan zwemmen of genieten van de dingen die het hotel te bieden heeft.
Verder vind ik persoonlijk ook van belang dat je in een villa toch altijd met huishoudelijke taken te maken krijgt.
Boodschappen doen,opruimen,poetsen ,koken en al die andere taken die je als huisvrouw thuis ook al hebt.
Voor MIJ PERSOONLIJK is dat geen vakantie,alleen de dagelijkse sleur verplaatsen naar een ander continent.

Michael66
21-03-08, 11:40
Boodschappen doen,opruimen,poetsen ,koken en al die andere taken die je als huisvrouw thuis ook al hebt.
Voor MIJ PERSOONLIJK is dat geen vakantie,alleen de dagelijkse sleur verplaatsen naar een ander continent.Boodschsppen doe ik daar altijd graag. Hier in NL doet mijn eegaatje dat meestal, maar als we daar zijn pak ik dat graag op. Heerlijk vind ik het om door de Walmart of Publix te dolen en al die leuke "andere" dingetjes te vinden.

Poetsen? Nou nee, niet echt. Een keer een doek over het aanrecht en de rest blijft liggen voor de eindschoonmakers.

Koken? Nee, ook niet. Of we gaan uit eten, of ik haal wat kant-en-klaar eten bij de Walmart.

Andere taken als huisvrouw? Ik kan me daar weinig bij bedenken. De tijd dat ik 's nachts door het huis dool (ik slaap nou eenmaal slecht, ook thuis) houd ik me lekker bezig met de vaatwasser, wasmachine, droger en strijkijzer, en vrouw en kind kunnen lekker doorslapen in hun "eigen" kamer, zonder last van mij te hebben. En 's ochtends kunnen ze weer lekker schone kleren aantrekken.

Zo zie je maar weer, ieder zijn eigen ding. Zoals Tink al aangeeft, voor ieder is dat weer anders. En voor mij ... voor mij is de ruimte van een villa precies wat ik zoek.

Tinkerbell
21-03-08, 12:04
Zo zie je maar weer, ieder zijn eigen ding. Zoals Tink al aangeeft, voor ieder is dat weer anders. En voor mij ... voor mij is de ruimte van een villa precies wat ik zoek.

Ik heb een man die in de vakantie geen stofzuiger of vaatwasser wil zien, in mijn handen althans ;-)

En eigen kamer?
Wij nemen onze zoon al mee naar hotelkamers vanaf dat hij twee jaar was en nooit geen problemen mee gehad maar feit is dat je in een hotel ook niks hoeft te doen.

Slapeloosheid is mijn tweede naam maar ik neem dan mijn lap toppie en maak een verslagje of chat wat met mijn vrienden en familie.

tassie
30-06-08, 14:44
hallo, ik ben hier nieuw en wij willen graag volgend jaar naar Florida met onze 2 kids 3 jaar en 2 jaar. Wij twijfelen over hotel of villa, maar denk dat het een villa wordt. Het huiselijk vind ik ook prettiger dan met zijn 4 tjes in een hotelkamer maar ja daarintegen ben je veel weg en slaap je alleen. Misschien maak ik wel een combi, 2 weken villa (st. petersburg) en 1 week hotel in Orlando. hahaha

raygwencaith
30-06-08, 16:51
Wij huren volgend jaar een townhouse van Storytime. Deze ligt op een mooi resort waarbij ook een gtote pool is, speelkasteel. De kinderkamers zijn in Disney style. Meer daarover kun je vinden op www.storytimeorlandorental.com (http://www.storytimeorlandorental.com)
In 2006 en 2007 hebben we villa's gehuurd, echt heerlijk.

Misschien heb je er wat aan.

moniqueo
30-06-08, 21:29
Andere taken als huisvrouw? Ik kan me daar weinig bij bedenken. De tijd dat ik 's nachts door het huis dool (ik slaap nou eenmaal slecht, ook thuis) houd ik me lekker bezig met de vaatwasser, wasmachine, droger en strijkijzer, en vrouw en kind kunnen lekker doorslapen in hun "eigen" kamer, zonder last van mij te hebben. En 's ochtends kunnen ze weer lekker schone kleren aantrekken.

ooooh, ik zou je bijna vragen om met ons mee te gaan.....;)