PDA

Bekijk Volledige Versie : Vingerhoed



Connie
13-07-07, 20:59
Hallo, ik heb een vraagje ik spaar vingerhoeden (thimble) zou iemand die een Disneycruise gaat doen er eentje voor mij willen meebrengen? Ik wil wel vooraf betalen.

Njit
13-07-07, 21:08
Zijn dat speciale series dan?

Connie
13-07-07, 23:40
Volgens mij is er maar een van met het logo van de cruiseschepen. Deze heb ik ooit op ebay in Amerika gezien maar dan is de verzendkosten zo duur. Ze hebben ook mijn favoriete disneyfiguren van pluche knabbel en babbel.

Nicole
13-07-07, 23:47
Mijn dochter spaart ze ook. We hebben er al een aantal vanuit Florida meegenomen.

Nicole

Connie
14-07-07, 00:07
Heeft ze ook die van het cruisschip? Ik hoop erover 4 weken ook weer mee te brengen van de Bahama's en Florida.

Nicole
14-07-07, 00:19
Nee die heeft ze niet maar wel het e.e.a. vanuit de parken enzo.

Nicole

Connie
09-03-08, 13:10
Heeft iemand van jullie toevallig een vingerhoed van Disney 2007 gezien,
want van de zomer heb ik er geen gezien. En nu zie ik op Ebay dat ze er wel zijn geweest. Weet iemand misschien hoe ik die kan aankomen? Want op ebay sturen ze niet naar Nederland.

Connie

Nance
09-03-08, 13:30
Hoi Connie,

Probeer ff contact te krijgen met de verkoper op Ebay. Meestal zijn ze de beroerdste niet om naar NL te verzenden; ik maak regelmatig mee dat er bij de omschrijving van de verkoop staat dat ze niet naar NL verzenden maar nadat ik contact heb gezocht met de verkoper willen ze het wel doen :-D

Succes!

Connie
09-03-08, 21:35
Ik heb geschreven en ze sturen hem maar Nederland, bedankt voor je tip.