PDA

Bekijk Volledige Versie : Boekingssite: Hotelopia



dinava
08-03-08, 16:58
Iemand ervaring met hotelboekingen via Hotelopia? Betrouwbaar? Correct? Je print je boeking af en daar ga mee naar de hotelbalie. Is dit correct? Geen addertjes onder het gras? Moet ik in Florida nog iets betalen?
Zij hebben zulke goeie prijzen.=D>

Greetz,
nancy

Njit
08-03-08, 18:10
Volgens mij niet beter/slechter dan Expedia.com / hotel.com etc

Mirrick
16-03-08, 16:36
Wij hebben er een hotel geboekt in Orlando, HoJo maingate East voor 10n en volgens mij heb je geen extra kosten (zo adv. ze wel) ALLEEN als er bij Hotelino extra kosten staan vermeld komen die er nog bij, dus je moet wel goed kijken.
Succes ermee

Groetjes Mirrick

BertB
20-03-08, 23:03
Ik heb een overnachting geboekt via Hotelopia. Helaas is er wat onduidelijkheid ontstaan over het hotel. Tweemaal een mail naar Hotelopia verzonden waarop zij niet hebben gereageerd. Deze week telefonisch benaderd en nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik weet het niet..... Het betreft een boeking voor het Best Western International in Orlando. Dit hotel blijkt niet meer bij de BW groep te behoren. BW heeft mij dat zelf per omgaande laten weten n.a.v. een mail die ik heb verzonden.
Ik wil straks liever niet bij het hotel staan met een voucher welke niet wordt geaccepteerd. In ieder geval ben ik niet blij met de afhandeling van de in mijn ogen eenvoudige vraag. Komt mijn boeking goed door bij dit hotel.

ilssse
24-03-08, 13:16
Ik lees op de site dat je eventueel extra kosten bij aankomst van het hotel moet betalen... Weet iemand hier wat van?
De hotels op hotelopia zijn wel goedkoop!

Michael66
24-03-08, 13:22
@Ilse: Het gaat dan om een resort-fee. Die betaal je dan voor het parkeren, gebruik van internet, strandstolen etc. Dit geldt (voor zover ik heb meegemaakt) alleen bij hotels aan de kust, in Orlando heb ik het nog nooit gezien. De fee kan per persoon zijn, maar ook per kamer. Het bedrag variëert meestal zo tussen de $10 en $25 per dag, afhankelijk van de ligging van het hotel en de geboden faciliteiten.

ilssse
24-03-08, 13:28
Oke dank je wel!
Dan denk ik dat ik toch een aantal hotels bij Hotelopia ga boeken ;)
Zoals in Miami voor een nachtje bij aankomst
en eventueel een aantal nachten in Orlando.
Als ik kijk bij het Best Western Movieland hotel op hotelopia betaal ik 44 euro per nacht. Maar op de website is het hotel veel duurder. Ik zou eigenlijk wel op de bonnefooi willen gaan maar ik denk dat het wel veel goedkoper is als ik van te voren boek. of zit ik er helemaal naast??

wat vinden jullie hiervan??

Marie-Anne
30-03-08, 23:03
Ik zou toch bij het hotel zelf boeken. Mocht je willen annuleren, om wat voor reden dan ook, dan kan dat doorgaans gratis tot 24 uur voor aankomst.
Bij zo'n tussenpersoon kan dat niet.

Maar hoe groot is het prijsverschil? Heb je er wel rekening mee gehouden dat de prijs op site van het hotel in dollars is?

dinava
03-04-08, 19:04
Ben net 1 uurtje terug uit Florida. Via Hotelopia 2 n. Clarion/Tampa geboekt. Slechte keuze. Alles verliep wel correct. Laatste 6 n. in Howard Johnson Enchanted Land/Kissimmee gezeten. Daar kwam een resort-fee van 2.5 dollar per nacht bij. Stond niet vermeld op de website van Hotelopia.:-?

Jolanda40
26-05-11, 09:59
Ja, dit is een slechte organisatie, ze geven sterren aan hotels bv 4 wat nog geen eens 1 mag zijn.
Als je vervolgens een klacht in dient zijn ze niet thuis, nooit boeken dus!!

Teleton
26-05-11, 11:52
Ja, dit is een slechte organisatie,
Misschien is het beter om een concreet voorbeeld te noemen?

knaapje
26-05-11, 19:31
Hotelopia is een dochter TUI.
Nu niet bepaald een slecht of klein, onbekend bedrijf in de reisbranche.
Knaapje

Teleton
27-05-11, 09:34
Daarom wachten we het concrete voorbeeld maar af. Van loze kreten op een forum, zonder motivatie of toelichting, ben ik iig niet erg onder de indruk.

nikie1968
29-05-11, 18:53
vorig jaar hotel geboekt via hotelopia in st pete's beach en wij hebben geen problemen of bijbetalingen gehad daar....