PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Dolphin Beach Resort, St. Pete Beach



dinava
07-03-08, 21:08
Iemand ervaring met Dolphin Beach Resort in St Pete's beach?
Greetz

Anthonie
08-03-08, 06:32
Hoi,

Wij zijn hier 10 jaar terug eens geweest. Licht op een mooie locatie, precies tegenover de Publix. Mooi strand. Je kunt ook aan de overkant van de weg een Dolphin Watch tour doen (echt aan te bevelen).Vorige maand zijn we er nog tegenover geweest bij de Publix.

Anthonie

sonja
08-03-08, 20:02
Wij komen hier al jaren, het hotel ligt op het strand. Grote kamers alle met 2 double bedden, zwembad met gratis ligbedden. Strandbar gedurende happy houre live muziek. De superior kamers hebben uitzicht op zwembad en strand, de moeite waard om die te boeken gezien het prijsverschil met de standaard kamers die kijken uit op de parkeerplaats. Hotel is wat ouder maar de ligging is geweldig. Prachtig strand, ligbedden/cabanas te huur.
In het hotel zelf is verder weinig, restaurant niet geweldig, heeft wel een bar, niet zo druk.
Tegenover hotel klein winkelcentrum Dolphin village, met een Publix.
Op het strand bij het hotel kun je parasailen, waterfietsen en dolfijnen boottocht maken met motorboot, de door Anthonie genoemde Dolphin watch (achter de Publix) gaat met een zeilboot, aanrader, duur van de tocht ca. 2 uur.
In de buurt veel restaurants, tegenover hotel Village Inn en Ihop voor je ontbijt.
Als je nog meer wilt weten, vraag maar.

Sonja

nikie1968
30-03-10, 00:28
Hallo,

Is hier toevallig iemand nog resent geweest?
Wij zijn er van 3 juni tot 5 juni
alvast bedank voor de reactie....


groetjes Monique

sonja
03-04-10, 15:32
Afgelopen december zijn we daar geweest uitsluitend voor de newyears eve party, we hadden een ander hotel omdat the Dolphin geen wifi heeft.
Het ziet er nog precies hetzelfde uit hoor, zelfs hetzelfde personeel.

Sybrigt
23-01-11, 22:34
Kun je ook gratis parkeren bij het hotel? Of moet je hier voor betalen (en zo ja, wat ben je ongeveer kwijt?).

En heeft er nog iemand goede tips om te ontbijten / dineren in de buurt van het hotel?

Michael66
24-01-11, 00:38
Van de website geplukt:
* ONE COMPLIMENTARY PARKING PASS ISSUED PER ROOMOftewel: Per kamer kan één auto gratis parkeren.

Ik heb op de website niets kunnen ontdekken van een resort-fee of iets dergelijks, iets wat de meeste hotels langs de kust naast de kamerprijs doorrekenen aan hun gasten. In zo'n resortfee van $15-25 per dag zitten dan de kosten voor parkeren, internet, strandmeubilair en nog wat kleinere zaken. Maar nogmaals: op de website van het Dolphin (http://www.secure-res.com/res/vn4/avail.aspx?hotelid=645&checkindate=7/8/2011&nights=2&rooms=1&adults=1&children=0&trr=6FFFFFD9500354&culture=1&culturename=nl-NL&wtpid=dcsun566q00000wog6606te3o_3f3x&ResStart=1) heb ik daar niets over kunnen ontdekken.

cloggie68
24-01-11, 12:37
Ik heb gereserveerd en ook daar staat nergens iets over een resort fee dus ik ga ervan uit dat ik dit ook niet hoef te betalen. Parkeren is inderdaad inclusief voor 1 auto.

Sybrigt
24-01-11, 16:39
Ik zit nog wat te twijfelen tussen een kamer met zwembadzicht of zeezicht. Nou heb ik ergens op het forum gelezen dat als je zwembadzicht hebt, dat je dan ook op zee uitkijkt. Iemand hier ervaring mee? En heb je met zwembadzicht ook een balkon? Of is dat alleen met zeezicht zo?

Alvast bedankt!

sonja
24-01-11, 19:16
Als je poolview hebt kijk je ook uit op de zee, kijk maar de ligging van het hotel. Het vreemde van dit hotel is dat de kamers om-en-om een balkon hebben. Als geen balkon hebt dan is de kamer een stuk groter (dat balkon dus). Wij hebben nog niet meegemaakt dat we geen balkon hadden. Alle kamers met zeezicht hebben een balkon. Dat zijn de kamers op de 'kop' van de V-vorm. (snap je het nog?)

Aan de overkant van het hotel kun je heel lekker en gezellig ontbijten in The Village Inn. Daarnaast zit een klein winkelcentrum met o.a. een grote Publix met veel verse en kant-en-klare produkten. Dineren kun je op veel plaatsen maar je hebt wel de auto nodig voor een (kort) ritje.

Geen resort fee van toepassing.

Sybrigt
24-01-11, 19:22
Hey Sonja, bedankt voor je uitleg. Dus als ik het goed begrijp zijn de kamers met poolview dus de kamers die naar achteren staan, achter het zwembad zeg maar. Dus dan zie je eerst het zwembad met daar achter de zee. Want ik moest 25,- euro per nacht bij betalen voor poolview en 50,- voor zeeview, maar dat vind ik dan nog best wel een groot verschil! Denk dat ik dan toch maar voor de poolview ga.

sonja
24-01-11, 19:45
Klopt helemaal, de kamers rond het zwembad kijken gewoon uit op zee, wel zijdelings, maar echt je kijkt uit op de prachtige Golf van Mexico met zijn fantastische zonsondergangen.:-D

Sybrigt
24-01-11, 21:31
Krijg er al helemaal zin in hoe jij het nu beschrijft, heerlijk :D

nikie1968
31-01-11, 15:20
Hallo,

wij zijn vorig jaar in dolphin beach geweest...
simpel maar wel schoon en natuurlijk lekker aan het strand...
tegenover zit een winkelcentrum met diverse winkels waaronder een supermarkt, wij haalden daar s'morgens broodjes en beleg en aten dan op de kamer...
vlakbij(is te lopen) zat een ontzettend goed bbq restaurant..

heel veel plezier daar

groetjes Monique

sonja
31-01-11, 19:29
simpel maar wel schoon en natuurlijk lekker aan het strand...


Klopt helemaal, maar de kamers zijn aanzienlijk groter dan b.v. Grand Plaza en hebben 2 dubbele bedden, voor een gezin heel fijn.

nikie1968
06-06-11, 16:46
wij gaan dit jaar weer terug naar dolphin beach dus dat wil ook wat zeggen......