PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema K'tje: Miami - Orlando, mei '08



K'tje
07-03-08, 15:33
Hallo, zoals jullie kunnen lezen bij "Even voorstellen", ga ik hoogstwaarschijnlijk met m'n vriend naar de States begin mei.

Ons schema ziet er als volgt uit, we vertrekken op 29 of 30 april, en we beginnen in Las Vegas:

- 4 nachten Vegas (Circus Circus Hotel)
- 3 nachten Miami (H.J. Plaza Dezerland hotel)
- 6 nachten Orlando (Disney's Pop Century Resort)

We hebben een huurauto in Florida, om van Miami naar Orlando te rijden en natuurlijk om nog een boel andere plaatsen te zien als dat kan.

Wij zijn eigenlijk in zowat alles geïnteresseerd, van eten en drinken over pretparken en shoppingcentra tot musea, maar dat zal niet allemaal lukken natuurlijk, daarom verkiezen we de pret- en waterparken en shoppen!! Disney staat bovenaan ons verlanglijstje, maar ook Seaworld.

Dus iedereen die goeie tips heeft, shoot! :-D

We zullen dit weekend de knoop doorhakken, of we al dan niet boeken (we gaan met Exit-reizen by the way)

Ik hoor wel wat jullie bevindingen zijn.

Groetjes,

Dr. Phlox
07-03-08, 16:51
Niks mis mee. Voor de disney parken heb je veel mogelijkheden. Kijk maar eens hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112&highlight=disney+tickets) voor de prijzen en mogelijkheden. Gemaakt door Michael66.
Grz
Ton

Njit
07-03-08, 17:01
De eerste 2 hotels zouden niet echt mijn keuze zijn geweest.

- Circus Circus is een beetje vergane glorie. Op de Strip zijn wel leukere hotels te vinden
- HJ Dezerland ligt een beetje in the middle of nowhere. Zie http://maps.live.com/?v=2&ss=ypid.YN187x3738324&encType=1
Let er ook op dat er nog Resort Fee bij komt.

K'tje
09-03-08, 18:53
Hey, ondertussen is onze reis geboekt, dus vanaf nu enkel nog positieve dingen schrijven hier over bovenstaande hotels, want we kunnen niet meer veranderen! ;) grapje hoor.

Thx voor de tip Dr. Phlox, ik had het bestand al gezien, een superhulp!

@Njit: twee jaar geleden verbleven we in Luxor, en dat is toch ook wel vergane glorie vinden wij... Heb gelezen dat ze het deze zomer helemaal zullen renoveren...
Maar nu wilden we gewoon midden op de Strip logeren, dus hebben we dit gekozen. Ik veronderstel dat alles wel netjes en proper zal zijn, en om te slapen heb ik niet meer nodig ;) Voor de show en zo hoef je niet in een hotel te logeren om het gezien te hebben nietwaar.

Het hotel in Miami kennen we niet, maar met onze huurauto zullen we wel overal komen, dus of we dan in the middle of nowhere zitten of niet, dat maakt ons niet uit.

Bedankt voor de tips!

SpaceAce
10-03-08, 13:36
Maar nu wilden we gewoon midden op de Strip logeren, dus hebben we dit gekozen.

Hmz, Circus Circus ligt nog verder weg van de The Strip dan Luxor...
Ze liggen beide aan The Strip, dat klopt. Maar 'Het echte Strip' ligt tussen Excalibur/Tropicana (wat naast Luxor ligt) en Treasure Island/Venetian (wat zo'n 5 hotels weg ligt van Circus Circus).

http://img225.imageshack.us/img225/2324/lasvegasstripdp0.jpg (http://imageshack.us)

K'tje
10-03-08, 15:50
Hey, ja ik heb dat ondertussen ook al vastgesteld...:oops:

Maar naar wat ons gevoel was de vorige keer, ben ik toch nog blij met de locatie, ik vond dat Luxor precies wat veraf is van "where the action is"...
(maar ik kan me vergissen, onze vuurdoop in Vegas was niet zo'n succes, we kwamen terug van 10 dagen rondhossen in New York en waren afgepeigerd, dus hebben we echt een boel gemist...)

Achja, we zijn van plan om ons veel te laten vervoeren, dus dat zal ook wel lukken :)

Maar we zijn hier op het Floridaforum, dus genoeg over Vegas...

Het hotel in Miami bleek ik verkeerde info te hebben, we zullen verblijven in Hotel Best Western Ocean front, Miami beach, en niet in Dezerland zoals ik eerder schreef.

Iemand daar ervaring mee?

Het ziet er op hun site wel oké uit vind ik...

Sunshine1
12-03-08, 13:30
Wij hebben dit hotel ook geboekt voor mei, maar zijn er nog nooit geweest.

Ik vind het er ook prima uitzien, ook volgens vakantiereiswijzer.nl en zoover.nl

Gr, Ingrid

K'tje
13-03-08, 09:40
Bedankt voor de tips Ingrid, ik ben er ook es gaan kijken en inderdaad, ziet er goed uit!

Ik kijk er enorm naar uit!

Connie
13-03-08, 18:17
Circus circus is geen modern hotel maar het is er wel gezellig en het buffet was ook goed. Ligging vindt ik ook niet slecht. Neem je tijd voor Vegas want de hotels zijn geweldig er is overal wel wat te zien. Mocht je vragen hebben stel ze maar, is de meest geweldig stad als je van overdrevenheid houdt.

Connie