PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: Hyatt Beach House Resort, Key West



Maartje
23-03-05, 00:38
We gaan een paar dagen met drie volwassenen en twee kinderen naar de Keys, willen op verschillende plaatsen overnachten en zijn op zoek naar 2-bedroom hotelkamers. Deze vonden we in Key West. Kent iemand dit hotel en/of weet je andere hotels op de Keys waar ze dit soort hotels hebben?

Bedankt! :)

Daniel
23-03-05, 01:37
Dit specifieke hotel ken ik niet, maar ik weet wel waar dat je in een Hyatt een kwalitatief goed hotel hebt. M.a.w. je hoeft niet bang te zijn dat je in een "sleazy" motel komt oid, maar dat wist je ws. al. Het is iig een keten van 4-5 sterren hotels; gewoon goed dus. Of dit hotel bijv. gunstig ligt weet ik niet, maar wellicht kan de website je meer vertellen: http://keywest.hyatt.com/

IMHO kun je haast niet fout gaan met Hyatt!

Daniel

Eric
23-03-05, 02:08
Ik heb er ook al nooit overnacht, maar heb even op de website voor jullie gekeken, en als je dit hotel voor een schappelijke prijs kan krijgen zou ik het zeker doen.
Ik ben er vaak langs gelopen, het ligt vlak bij Mallory Square en alle winkels en zo liggen letterlijk om de hoek.
Succes, Eric