PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa-ervaring: Venetian Bay



teiwes
03-03-08, 13:37
Wij hebben nu uiteindelijk na lang wikken:-k en wegen geboekt voor 12 dagen in een town-house lokatie Venetian Bay.
Ik ben reuze benieuwd of er nog meer forum lezers rond deze plek daar zitten.
Wij zullen arriveren op 1 mei en gaan 12 mei weer richting Miami.
Ik hoor het wel

groet,

Simone

mc.kunst
07-03-08, 14:42
Hallo Simone,

Wij zitten nog in de wik-en-weegfase, maar willen ook graag een keer naar Florida en dan ook ca. 12 dagen. We zijn nog aan het twijfelen over een villa of een townhouse. Bij wie heb je geboekt? Ik vraag me af of het zwembad bij een townhouse bijvoorbeeld een beetje in de buurt van het huis is. Volgens mij zijn die community's vaak best groot en als je er dan een eind vandaan zit, is het voor de kinderen lastiger om zelf te gaan zwemmen. Heb jij enig idee hoe dat bij de locatie in Venetian Bay zit? Heb je je tickets ook al geboekt? Zo ja, waar?

Veel succes met de voorbereidingen.

Groeten, Claudia

teiwes
08-03-08, 16:53
Hai Linda,

Wij hebben ook behoorlijk zitten twijfelen net als jullie. Eerste ingeving was villa met zwembad..heerlijk! Nu zjin kennissen van ons al 12 jaae florida gangers en komen dus ook al geruime tijd bij Venitian Bay, beveiligde community. Mijn man vond dat wel een prettig idee. De 1 zegt dit en de ander weer dat. Je moet doen wat je prettig vind. Ik ben ermee ingestemd mits we een zwembad in de buurt van ons townhouse zouden hebben ter compensatie en dat is gelukt. We zitten recht tegen over een zwembad dus dat is prima. Wij hebben zelf 1 zoontje en we hopen dat hij wellicht nog meer kindjes tegenkomt daar zodat hij ook als hij datwil evt. kan spelen met leeftijdgenootjes i.p.v. paps en mams. Dat is ook een voordeel van een community.
Tickets heb ik in oktober geboekt bij D-reizen inc. autohuur. Wanneer is jullie planning? Iniedergeval alvast veel plezier!

gr,

Simone

gudu
23-12-14, 12:48
heeft iemand hier ervaring mee. net een quote gekregen met een heel betaalbare prijs . ik zag 15 minuten van disney af dus dat valt mee . het ziet er wel mooi uit verder . met de zoekfunctie kom ik eigenlijk niet verder

Michael66
23-12-14, 14:16
Heb je een link naar de website van dit resort?

Op het forum is wel een (wat ouder) onderwerp: Villa-ervaring: Venetian Bay (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?5594-Villa-ervaring-Venetian-Bay&highlight=vene%2A)
Is dat het "resort" dat je bedoelt? Of bedoel je een hotel?

gudu
23-12-14, 16:45
venetian bay resort inderdaad maar in het gelinkte topic staat niet echt iets . ik heb inmiddels via google wel reviews gelezen die best positief zijn. nu kijken of ik nog iets kan onderhandelen want de dollarkoers is wel erg slecht op het moment