PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Elegast



Elegast
02-03-08, 22:29
hallo allemaal,
Een nieuweling op dit forum en om eerlijk te zijn een nieuweling op het gebied van dit soort communicatie met "de rest van de wereld". Wij, mijn vrouw, ik en onze 7 jarige dochter gaan de tweede week van mei, 5 dagen Disney doen. Waarom? Omdat ik ooit beloofd heb dat wanneer ze zover zou zijn om disney te bezoeken we dan niet naar Parijs zouden gaan maar naar "the real thing". Ben nu bezig e.e.a. uit te zoeken. Onze vlucht is inmiddels geboekt en vraag me af wat de toegevoegde waarde is van een echt Disney resort boven een van de andere hotels in Orlando. We overwegen te verblijven in AKL maar als ik de prijzen vergelijk met zo op het oog fantastische hotels in Orlando en vervolgens kijk naar het prijsverschil met zo'n Disney resort dan weet ik het zo net nog niet. Wellicht dat een van jullie licht in de duisternis kan brengen?

HenkR
02-03-08, 23:26
Welkom,
Het is meer de naam dan dat het het prijsverschil waar maakt. Ik weet niet of je een auto gaat huren. Goed spitten en voor veel minder heb je een goed hotel in de buurt, met (gratis) vervoer naar de parken.

Michael66
03-03-08, 04:29
Hoi! Welkom op het Florida Forum.

Belofte maakt schuld, us goed dat je je aan je belofte aan je dochter houdt.

Ga je alleen maar naar Florida voor 5 dagen Disney? Of ga je nog meer (lager) doen?

Ikzelf ben nu voor de 9e keer in Florida en heb eigenlijk nooit de behoefte gehad om in een Disney-resort te verblijven. Ik zoek liever iets leuks in de omgeving. In Orlando / Kissimme / Lake Buena Vista zijn zoveel mogelijkheden om te verblijven, van goedkope tot erg dure hotels, van condo's tot exclusieve villa's. En eigenlijk ben je vanuit alle plaatsen binnen een half uurtje bij Disney (met de auto! Met een gratis shuttlebus kan het wel eens langer duren). En je ziet ook nog eens wat van de omgeving, uit ervaring kan ik je daarvan zeggen dat die erg leuk is. En lekker! Want er zijn heel veel leuke restaurants en andere eettenten (vreetschuren). Net nog heerlijk bij Cicci's Pizza gegeten, zoveel als je op kunt voor slechts $ 5,49+tax.

Mickey99
03-03-08, 13:07
Welkom op dit leuke forum http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

Tja, een Disneyresort, de meningen zijn hierover verdeeld. De prijs is inderdaad hoger dan standaard maar je hebt ook verschillende prijsklassen. Je kunt het zo duur maken als jezelf wilt.

Persoonlijk vind ik het wel erg gaaf om in een Disneyresort te verblijven en heb er inmiddels al een paar gehad. Animal Knigdom Lodge lijkt me wel mooi maar die is ook meteen aardig aan de prijs. Je kunt ook voor een Moderate (of Value) resort gaan. Hier kun je o.a. iets over de verschillende resorts vinden:http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5380

Voordeel van een Disneyresort is o.a. de sfeer (de magie gaat 24 uur per dag door), gratis busvervoer naar de parken (of gratis parkeren als je met eigen auto naar de parken gaat) en de extra magic hours.

Succes met beslissen!