PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: J&M



Milla
02-03-08, 22:27
Hallo allemaal,


16 oktober (ja, zo lang wachten nog! :cry:) gaan wij met 2 anderen 9 dagen naar Miami, Florida. We willen vooral lekker op het strand zijn, bij het zwembad hangen en mooi shoppen. We verblijven in hotel Four Points by Sheraton, iemand misschien eerder in dit hotel geweest? We hebben een auto gehuurd, die we bij aankomst op de luchthaven (17.45) kunnen ophalen. Dan rijden we dus zelf naar ons hotel, maar omdat het onze eerste keer in Amerika is, zijn we best nerveus over hoe dat zal gaan! Je moet toch zelf naar je hotel rijden, en we hebben eigelijk geen idee of het makkelijk te vinden is, volgens het reisbureau is alles er makkelijk te vinden, maar toch willen wij graag van echte florida kenners weten of het ook echt zo is.

Omdat we de zusje van 1 van ons ( 10 jaar) mee hebben naar Miami, willen we ook graag een dag naar Sea World of Disney World in Orlando. Volgens ons reisbureau duurd zo'n rit van Miami naar Orlando 4uur.

Kan iemand ons tips geven over hoe je in Florida moet rijden, hoe je makkelijk bij de pretparken kunt komen met de auto, en hoe je daar veilig aan het verkeer kunt deelnemen. Als je een dagje gewoon ff wilt rondrijden in Miami, waar moeten we dan op letten en zijn er onderweg veel tankstations?

Alvast harstikke bedankt!

Susie One
02-03-08, 22:38
Hallo,

Leuk dat jullie met z'n allen op vakantie gaan. De 4 uur rijden naar orlando is de enkele reis tijd. Tip boek een hotel in orlando voor een of meerdere nachten om sea word of disney te bezoeken.

Tip ben je van plan om in Miami rond te gaan rijden met de auto. Volgens de reisgids van het Capitol is het raadzaam om tijdens het autorijden in Miami de autodeuren te sluiten. In deze reisgids vind nog veel meer info. wij gebruiken deze gids te voorbereiding op ons reeds geboekte trip in September.

Heel veel plezier!
Susie One

HenkR
02-03-08, 23:31
Welkom,
Ik vind het een end rijden van Miami naar een Orlando park. Je moet ook nog een keer terug na een vermoeide dag. In Florida rijden is niet te vergelijken met Holland. Veel relaxter. Mijn tip zou ook zijn boek een hotel in de buurt van Orlando om een aantal dagen parken te bezoeken. In Miami en omgeving heb je strand en de Everglades, maar of het 10 jarige zusje daar op zit te wachten.:-k

Michael66
03-03-08, 04:21
Het Four Points by Sharaton in Miami ken ik niet, maar op dit moment (letterlijk!!) zit ik in het Four Points by Sheraton in Orlando! En ik kan je zeggen dat het een formidabel hotel is. Zeker voor de prijs die ik ervoor betaald heb via Priceline: $38+tax. Oftewel zo rond de 35 euro per nacht. De kamers zijn gewoon goed en schoon, met alles erop en eraan. Niet superdeluxe, maar gewoon goed. Gratis flesje water, gratis internet, fijne bedden met heeeel veel kussens.

Wat Orlando betreft: zoals al gezegd kun je dat beter niet als dagtrip doen, daar is het echt veel te ver rijden voor. Dus gewoon een hotelletje boeken in Orlando of Kissimmee. Kijk eens bij de Hotelervaringen op dit forum, dan vind je al snel een leuk hotelletje. Bieden via Priceline kan ook: ik heb dit Four Points gekregen door $38 te bieden voor een 3* hotel in de Universal/Seaworld area. Maar "gewoon" boeken kan ook: Bijv. het Quality Inn Plaza op Interantional Drive is erg betaalbaar en goed.

Rijden in Florida is erg kalm, rustig. Alles is erg goed aangegeven op de borden langs de weg, dus zul je alles wel kunnen vinden. Vraag bij de autoverhuurder gewoon even om een kaart van Florida / Miami en je de weg naar je hotel uitleggen. Ze doen het graag voor je. Het helpt natuurlijk ook als je vantevoren via één van de vele routeplanners op internet de route print en goed bekijkt.

Veel plezier!!

Milla
03-03-08, 18:24
Oke bedankt voor de tips!!