PDA

Bekijk Volledige Versie : Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS



remco n.
01-03-08, 20:06
Inmiddels heb ik zeer spoedig een offerte gekregen van USAFUNVACATIONS.
Heeft iemand hier wellicht foto's e.d. van de villa's die zij verhuren ? ik kan namelijk altijd moeilijk van foto's afgaan die op sites staan aangezien ik altijd het idee heb dat daar de mooiste villa's getoond worden :D.
Wellicht dat jullie wel ervaringen hebben met de maatschappij en hun villa's ?

koigekken
01-03-08, 21:27
wij hebben ook via hun geboekt, weet niet of je op het zelfde park komt maar als je op onze site kijkt zie je foto's van de villa die wij hadden via hun in Kissemmee

petrajessy
01-03-08, 21:43
Tja, dat is de reden dat ik zelf mijn villa bij een particulier gehuurd heb.
Wat dacht je van deze twee villa's. Helemaal niet duur en uitermate veel foto's en een virtuele tour:
http://www.florida-holiday.info/
http://www.sunsetdreamvilla.com/
Ik zou toch kiezen om zelf mijn villa uit te zoeken. het is leuk werk en je kunt zelf bepalen wat je belangrijk vindt. De tweede villa heeft bijv. strandstoelen, bbq, fietsen, hengels, golfclubs, een koelbox, een picknickmand ...allemaal dingen die ik toch wel erg prettig vind omdat we de tweede week dichtbij mooie strandjes zitten. Ik had er zelf niet eens aan gedacht maar toen ik de website goed bekeek, sprak dat mij toch wel aan. Daarnaast: let goed op de ligging van het zwembad. Je hebt niet veel aan een zwembad dat de hele dag in de schaduw ligt (althans dat vind ik dan, maar ieder heeft daar natuurlijk een andere mening over).

reneefrankrijk
01-03-08, 21:50
Wat Petra schrijft vinden wij ook. Wij zijn net terug van 3 weken Orlando in een villa met privé pool. Op het noorden dus. We konden thuis nooit in de zon zitten, balen hoor. ook ontbraken best veel dingen, en wij hadden nog wel een superior villa, dus nog luxer volgens de aanbieder American Estates. We hebben zelf opdienschalen moeten kopen, een schaar, glazen waren er niet voldoende, pannen ook niet. Het was een 12p villa, wij waren met 7 en konden er niet fatsoenlijk koken omdat er te weinig inventaris was. Voor ons nooit meer via één van de aanbieders. Je weet niet waar je terechtkomt en wat je kunt verwachten.
Ook een gemis, er was niet eens een infomapje over vuilnis ophalen, de airco, wat moet je doen met lakens en handdoeken bij vertrek. Kleine dingen die ons wel gingen irriteren.

remco n.
01-03-08, 22:29
Hoe is dat bij jullie gegaan met de woning zoeken etc. Er staat in de offerte dat je naar een welcome center moet gaan. Is dat allemaal makkelijk te vinden enzo dat zijn wel dingen waar we wat tegen op zien. Ik ben al wel drie keer in Amerika geweest maar heb nooit hoeven te rijden.....
Zo te lezen viel de woning in ieder geval niet tegen :lol:

remco n.
01-03-08, 22:38
Ik ben het met jullie eens dat het op die manier verkrijgen van een villa eerder een juiste keus op levert. Aan de andere kant vind ik het idee niet echt prettig om via een credit card naar een eigenaar maar wat geld over te maken en te hopen dat ik die villa ook daadewerkelijk krijg. Het lijkt me erg fraude gevoelig en dat heb je als je via een maatschappij boekt niet zo gauw.......

corrus
01-03-08, 22:43
Ik ben het met jullie eens dat het op die manier verkrijgen van een villa eerder een juiste keus op levert. Aan de andere kant vind ik het idee niet echt prettig om via een credit card naar een eigenaar maar wat geld over te maken en te hopen dat ik die villa ook daadewerkelijk krijg. Het lijkt me erg fraude gevoelig en dat heb je als je via een maatschappij boekt niet zo gauw.......

Ik snap nooi waarom mensen heel achterdochtig zijn met het geven van een Credit Card nummer..
Terwijl ze in een restaurant deze card wel aan een ober meegeven die er dan mee naar achteren loopt.

De kans dat de ober achter de schermen er mee rommelt veel groter is dan een eigenaar van een villa... #-o

remco n.
01-03-08, 22:48
dat is toch iets heel anders lijkt me bovendien vindt ik de prijzen vaak ook te hoog ik ben wel aan een bepaald budget gebonden. Stel ik kom aan in Florida en de vogel blijkt gevlogen dan heb je wel een groot probleem en niemand bij wie je kan aan kloppen. Ik ben zowiezo geen voorstander van het gebruik van een credit card helaas kom je er in amerika bijna niet onderuit maar liever doe ik het helemaal niet..........

corrus
01-03-08, 22:52
dat is toch iets heel anders lijkt me bovendien vindt ik de prijzen vaak ook te hoog ik ben wel aan een bepaald budget gebonden. Stel ik kom aan in Florida en de vogel blijkt gevlogen dan heb je wel een groot probleem en niemand bij wie je kan aan kloppen. Ik ben zowiezo geen voorstander van het gebruik van een credit card helaas kom je er in amerika bijna niet onderuit maar liever doe ik het helemaal niet..........

Dan is het simpel... als JIJ vindt dat je het eigenlijk niet moet doen, doe 't dan niet.

Niemand kan hier voor jou beslissen.

petrajessy
01-03-08, 23:50
Mijn zus en zwager hebben twee keer een villa gehuurd bij American Estates. De eerste keer zaten ze in een nogal drukke wijk vlakbij een onguur buurtje en de tweede keer op een prachtig golf complex. Je kunt het treffen en minder treffen. Ik vind dat persoonlijk ook nogal een risico!

peterpan
02-03-08, 00:00
Inmiddels heb ik zeer spoedig een offerte gekregen van USAFUNVACATIONS.
Heeft iemand hier wellicht foto's e.d. van de villa's die zij verhuren ? ik kan namelijk altijd moeilijk van foto's afgaan die op sites staan aangezien ik altijd het idee heb dat daar de mooiste villa's getoond worden :D.
Wellicht dat jullie wel ervaringen hebben met de maatschappij en hun villa's ?

Wij hebben altijd zeer goede ervaringen gehad met USA Fun Vacations en boeken er al een paar jaar.

Teleton
02-03-08, 09:15
Kleine dingen die ons wel gingen irriteren.

Als de inventaris niet compleet is, vind ik dat niet "klein"meer. Dat is dan zeker balen want je betaalt er per slot van rekening wel genoeg voor.

Een rare vraag misschien, maar hebben jullie ter plekke geklaagd? Meestal hoor je dat AE en Hotelbeds wel met goeie oplossingen komen.

remco n.
02-03-08, 11:45
Helaas kun je dat inderdaad van tevoren niet bepalen maar het lijkt me dat je best kan klagen op het moment dat je ter plekke bent en dat je eventueel een andere villa toegwezen krijgt.........

Njit
02-03-08, 11:49
Njit: het topic gaat over ervaringen met villa's van USA Fun Vactions. Ervaringen met andere aanbieders mogen in een apart topic!

remco n.
02-03-08, 11:55
Wij hebben altijd zeer goede ervaringen gehad met USA Fun Vacations en boeken er al een paar jaar.

Hebben jullie wellicht ook foto's van hun villa's ?

roanne
02-03-08, 15:16
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, wij hebben nl. voor deze zomer ook bij hun geboekt...

karinn
02-03-08, 15:41
Hallo,

Ook wij hebben bij USA Fun geboekt, en gisteren de reisbescheiden ontvangen. Alles keurig verzorgd en zelfs kleurpotloden met kleurplaten voor de kids.

Tevens een routebeschrijving naar het Welcome Center waar we de sleutel voor onze villa moeten ophalen. Helaas nog niets over de gehuurde villa zelf, ik bedoel in welke wijk of zo. Wellicht dat ik daar nog even van te voren over kan bellen.

Ook wij zijn dus benieuwd naar foto's van een villa!

Karinn
8-)

kiamzo
02-03-08, 20:49
Hallo daarom huur ik liever waar ikzeker van ben .Het is wel iets verder van de parken maar weet wel wat ik kreeg

Erik_R
03-03-08, 03:32
Wij hebben altijd zeer goede ervaringen gehad met USA Fun Vacations en boeken er al een paar jaar.

Beetje typisch dat bovenstaande een 1e berichtje is wat meteen een soort van verdediging lijkt te zijn mbt de aanbieder van de villa´s.:-\"

Ik regel graag zelf de reis en met name de Villa. Ook dit keer weer en heb echt geen moeite om de gelden wel of niet via een creditcard naar die engelse mensen over te maken. Nu weet ik tenminste wat ik ga aantreffen, een geweldig huis wat zeker met voorsprong ruimer, beter gelegen en luxer is dan al die ´standaard´ villa´s die je bij de diverse aanbieders krijgt.
Bijvoorbeeld standaard wireless internet voor nop erbij, etc etc

Nog ff wachten.:sun:

peterpan
03-03-08, 21:52
Beetje typisch dat bovenstaande een 1e berichtje is wat meteen een soort van verdediging lijkt te zijn mbt de aanbieder van de villa´s.:-\"


Ik wist niet dat ik eerst een tijdje posts moest maken voordat ik een mening of een advies mag geven!
Sorry hoor.

Punt 1 vind ik de opmerking al helemaal nergens op slaan.
Dus die sarcastische smiley kun je wel achterwege laten.

en inderdaad, hééél typisch.
Ik dacht op een leuk forum te komen, met leuke mensen, dit laatste valt dus wel een beetje tegen.

Trouwens, zoals de waard is, vertrouwd ie z'n gasten.

Njit
03-03-08, 22:00
Niet gelijk na 1 post die je niet aan staat al je mening over een heel Forum klaar hebben :)
Het komt wel vaker voor dat mensen zich aanmelden om op een spam-achtige manier iets te promoten. Het valt gewoon op als je bij een eerste post direct iets aanprijst.

Proof us wrong!

ILCILA
04-03-08, 10:58
Wij hebben in twee huizen gezeten:
Eerste huis:
http://ilcila.com/fotoboek/Dag%201%20-%20Vlucht%20etc/index.php?resize=1&image=IMGP3178.jpg&screenwidth=1280

Tweede huis (Na problemen met water van eerste):
http://ilcila.com/fotoboek/Dag%206%20-%20Nieuwe%20huis%20en%20Typhoon%20Lagoon/index.php?resize=1&image=IMGP3308.jpg&screenwidth=1280

Dr. Phlox
04-03-08, 11:09
Niet verkeerd.

roanne
04-03-08, 12:38
Nee, zeker niet! En lagen die huizen een beetje gunstig ten op zichte alles?

Ta2 Gerrit
04-03-08, 16:01
Het zijn inderdaad mooie foto's van mooie huizen, maar neem mij niet kwalijk; deze foto's had je kunnen maken in bijna iedere van de tig communitys die je hier vindt.

Wat ik bedoel te zeggen is; zie zien er bijna allemaal zo uit, de één met wat meer slaapkamers en facliteiten dan de andere, maar verder bijten ze elkaar niet.
En ze worden dor de lokale aanbieders aan vele verschillende doorverkopers aangeboden, dus is het ook onmogelijk te zeggen of ze nu van USAFV, AE of AV zijn, de hier bekende aanbieders, die het vaak zèlf al niet eens weten (en dat weet ik uit ervaring).

Volgens mijn indruk wordt dat hier pas op de dag van aankomst beslist, zo van; die en die komen vandaag (of van de week) aan, we hebben dat nog vrij, dus daar sturen we ze naar toe. Ongeacht van welke Nederlandse tussenpersoon ze komen.

Maar in het algemeen zijn de villa's gewoon goed, dus hoef je je geen (buiten een enkele glitsch) zorgen te maken.
De ligging is altijd "centraal ten opzichte van de parken" al wil daar nog wel eens een 20 tot 30 autominuten tussen zitten :-$

De meeste van de villawijken kun je terugvinden op een kaartje wat hier al vaak voorbijgekomen is (even zoeken) en wat bij mij thuis in de favorieten staat, maar ik ben nu even niet thuis :p

Veel van de bovenstaande argumenten over ligging en faciliteiten heeft ons een tijd geleden doen besluiten om maar particulier te gaan huren, zodat je echt weet wat, waar en hoe je terechtkomt.
Maar daar is al veel over gezegd.........=;

remco n.
04-03-08, 19:00
zeker mooie foto's bedankt. Ben het met het laatste bericht eens het zal inderdaad zo zijn dat het welcome center waarbij je je moet melden een rits villa's heeft en hup ze gooien je ergens neer. Heb je klachten dan zoeken ze even een andere. Denk dat de nederlandse aanbieders niet meer doen dan de boeking verzorgen en het dan overlaten aan instantie ter plaatse. Nu geeft dat in ons geval niet we gaan voor de eerste keer samen naar een dergelijke villa dus we zijn niet zo kieskeurig als het allemaal maar een beetje netjes is en die dingen aanwezig zijn die beloofd worden. Tuurlijk is zelf een huis zoeken ook leuk maar kwa prijzen zie ik villa's voorbij komen waar ik bij de bekende aanbieders een dikke twee weken voor kan huren in tegenstelling tot 1 week.
Oke de villa is er dan ook naar maar toch moet toch op de centen letten :-D

Erik_R
05-03-08, 10:10
Ik wist niet dat ik eerst een tijdje posts moest maken voordat ik een mening of een advies mag geven!
Sorry hoor.

Punt 1 vind ik de opmerking al helemaal nergens op slaan.
Dus die sarcastische smiley kun je wel achterwege laten.

en inderdaad, hééél typisch.
Ik dacht op een leuk forum te komen, met leuke mensen, dit laatste valt dus wel een beetje tegen.

Trouwens, zoals de waard is, vertrouwd ie z'n gasten.

Oei.. licht geraakt ? Zoals Njit aangeeft, begrijp je wellicht waarop mijn opmerking is gebaseerd !
Rustig aan\\:D/

Njit
05-03-08, 10:28
Moderator: discussie over de first post van peterpan is hier mee afgedaan

PENPE
05-03-08, 10:48
Hoi Gerrit,

Ik ben het helemaal met je eens, want de villa lijkt verdacht veel op de villa die ik 3 jaar geleden had op Westridge via AE...
( wilde een foto bijsluiten maar zit nu op mn werk )

Groetjes,
Pieter

Tina
05-03-08, 11:08
Het verdelen van de villa's gebeurt toch niet altijd ter plaatse. Wij hebben twee keer bij AE gehuurd en één keer bij AV en in alle gevallen kregen we van te voren al het adres met huisnummer waar we terecht zou komen. Wel nadat we geboekt hadden, maar evengoed ruim voor vertrek.

monique2331
05-03-08, 23:24
Het verdelen van de villa's gebeurt toch niet altijd ter plaatse. Wij hebben twee keer bij AE gehuurd en één keer bij AV en in alle gevallen kregen we van te voren al het adres met huisnummer waar we terecht zou komen. Wel nadat we geboekt hadden, maar evengoed ruim voor vertrek.


hallo,

Heb bij AE villa gehuurd en ik kreeg een week voor vertrek ongeveer het adres van welkomst center, waar ik bij aankomst de papieren kreeg met adres van villa.

Monique

Ta2 Gerrit
06-03-08, 03:33
Dat is dan wel nieuw, maar ik had al gezegd dat wij o.a. om die redenen sinds een paar jaren liever zelf wat zoeken en boeken.
Maar ze hebben dus wel wat geleerd ;-)

remco n.
15-03-08, 20:07
Inmiddels heb ik na wat wikken en wegen de boeking gemaakt bij USAFUNVACATIONS toch mede omdat ik het idee heb dat ze het meeste met me mee dachten en een snelle service hebben. Helaas in een eerder topic weinig reacties gehad van mensen die een foto van een villa van hun hebben.
Wellicht zijn er wel mensen die een idee hebben waar in welke wijken hun villa´s zoal staan en wellicht dat er toch wat mensen zijn die wel even een foto kunnen mailen. Ben toch wel beniewd wat ik ongeveer kan verwachten aangezien de reis nog zolang weg is namelijk in oktober :roll:

Mickey99
15-03-08, 20:22
Moderator:
Ik heb je 2e topic met dezelfde vraag toegevoegd aan je eerder geopende topic met dezelfde vraag. Het is niet de bedoeling om een 2e topic aan te maken met dezelfde vraag.

JKG
15-03-08, 21:31
Inmiddels heb ik na wat wikken en wegen de boeking gemaakt bij USAFUNVACATIONS toch mede omdat ik het idee heb dat ze het meeste met me mee dachten en een snelle service hebben. Helaas in een eerder topic weinig reacties gehad van mensen die een foto van een villa van hun hebben.
Wellicht zijn er wel mensen die een idee hebben waar in welke wijken hun villa´s zoal staan en wellicht dat er toch wat mensen zijn die wel even een foto kunnen mailen. Ben toch wel beniewd wat ik ongeveer kan verwachten aangezien de reis nog zolang weg is namelijk in oktober :roll:

USAFV heeft zelf ook geen foto's van **alle** villa's omdat er zo'n beetje 20.000 villa's ofzo beschikbaar zijn in die regio. Ze weten volgens mij dan zelf ook niet waar je precies terecht komt, tenzij je het nadrukkelijk vraagt en ze er achter aan moeten gaan. Bij Townhomes kan je wel aangeven welke je wilt hebben, ze hebben namelijk 3 verschillende 'parken' waar ze huisjes kunnen krijgen. Maar dan geef je dus alleen aan in welke je wilt zitten, niet precies welk huisje, het huisnummer krijg je dan ook pas bij aankomst in Amerika, niet van te voren.

Ik heb zelf 8 dagen in een townhome van USAFV gezeten, in Club Cortile. Dit was een huis met 4 slaapkamers, 3 badkamers en hier was ik zeer tevreden over (en dan druk ik het nog eigenlijk niet eens enthousiast uit, want geloof me, dit huisje was gewoon perfect!!!). Niets te klagen, ik ga hier zeker nog een keer naar terug. Foto's van dit huisje heb je denk ik niets aan, dat is een townhome, geen villa. Ik wil ook best een keer een villa hebben, maar dan wil ik wel zeker weten waar ik zit.. en ik wil zitten aan de 192 in de buurt van de Seven Dwarfslane, Publix en de Walmart supercentre die 24 uur per dag open is. Dat vind ik persoonlijk een lekkere centrale plek.

Bel ze anders nog eens, ze zijn nooit te beroerd om je te helpen of je extra uitleg te geven. Vanmiddag heb ik ze nog gebeld om ze nog even te bedanken en kort verslagje te geven van de vakantie. Hij stond op dat moment bij het postkantoor maar geen moment dat hij mij het gevoel gaf dat ie wilde haasten ofzo, iets waar bijv. mijn dokter wel goed in is :grin:

Volgende keer weer bij USAFV boeken. In het najaar de westkust, kijken of ze dan een leuke reis in elkaar kunnen draaien als wij ook meedenken met waar we ongeveer willen zitten. Denk volgend jaar toch wel weer naar Florida te gaan want dit keer had ik echt een vakantiegevoel, wat ik in jaren niet meer in Spanje heb gehad, mede door geen nachtrust te hebben in de jongerenhotels (ben zelf 26, maar heb 's nachts wel m'n rust nodig).