PDA

Bekijk Volledige Versie : Kids Eat Free Card



dryq
29-02-08, 13:09
Goedemorgen,

heeft iemand ervaring met deze kaart?

Is het wel een goed idee om deze kaart aan te schaffen als ik van plan ben om 6 dagen, elke dag een park te bezoeken en dus eigenlijk daar lunch. Het ontbijt krijgen de kinderen al in het hotel, dus heb ik de kaart alleen nodig voor het diner.

Ik ga met 3 kinderen 1 week naar Orlando en 1 week naar Miami. De kaart is alleen geldig in orlando. De kaart kost € 15.- per kind.

Wat ik dus eigenlijk wil weten of ik de € 45 euro die ik voor de kaarten betaal er ook weer uit kan halen als ik 1 week met 3 kinderen alleen dineer in Orlando.

DryQ

Michael66
29-02-08, 13:13
Heb je een link naar de website van de kaart die je bedoelt, of zo? Da's wat makkelijker om comments te geven en zo.

dryq
29-02-08, 13:22
Dit is de link:

http://www.themeparkticketsdirect.com/kaartjes/slink.buy/tptdnl/-/nl/e.NB6/Kids_Eat_Free_Card_Orlando--Kids_Eat_Free_Card--Orlando.html

Teleton
29-02-08, 16:55
Geen ervaring met de kaart. Pas op voor de addertjes onder het gras. Uit de voorwaarden op de site: Ieder kind dient tenminste door een betalende volwassene te worden begeleid. (Op de site met dt maar een kniesoor die daar op ledt:-&)

Eén volwassene met drie kinderen gratis eten; too good to be true.=;

Op zich lijkt het geen slechte deal, per betalende volwassene één kind gratis laten eten. Ik ben bang dat je de taxes wel moet betalen: In sommige restaurants zal men u de BTW wel doorbelasten.

pascalbrouwers
29-02-08, 17:43
in veel restaurants eten kinderen zo wie zo voor noppes.
Tevens kun je bijna overal kortingscoupons krijgen.


ik zou ze niet bestellen.

Pascal

Michael66
01-03-08, 15:02
Ik ben bang dat je de taxes wel moet betalen: In sommige restaurants zal men u de BTW wel doorbelasten.Dat kan helemaal niet!! Je betaalt alleen maar belasting (salestax) over de bedragen die je moet afrrekenen! Dus gratis eten = geen salestax!!

Teleton
01-03-08, 15:15
Dat kan helemaal niet!! Je betaalt alleen maar belasting (salestax) over de bedragen die je moet afrrekenen! Dus gratis eten = geen salestax!!

Ik geef ook maar door wat er op hun site staat. Vind het ook raar.....:?:

dryq
04-03-08, 11:01
Ik heb nog even gebeld met Themetickets en het is toch zo dat je bij enkele restaurants tax betaald over hetgene wat je bestelt voor de kids. Dus echt helemaal gratis eten doen ze niet.
Nu ben ik er nog niet echt uit............

Mijn 3 kinderen zijn wel grote eters. Pascalbrouwers gaf aan dat kinderen toch bijna voor noppes eten, maar dat geldt niet voor mijn kids, 2 van hun eten zowiezo een normaal hoofdgerecht, kindermenu is niks voor hun!

Is er helemaal niemand op dit forum die deze kaart al eens heeft uitgeprobeerd????

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik ze nou wel of niet moet aanschaffen..help!!!

DryQ

Michael66
04-03-08, 14:40
Ik heb nog even gebeld met Themetickets en het is toch zo dat je bij enkele restaurants tax betaald over hetgene wat je bestelt voor de kids.Dat is echt een volledig onzin-verhaal! Bij Themetickets weten ze dus echt niet waar ze het over hebben, of ze proberen je een poot uit te draaien!! 6,5% belasting over $0,00 is volgens mij nog steeds $0,00!! Die 6,5% is de salestax, en er is echt helemaal geen andere tax die je zou moeten betalen, of het is de "ik-naai-je-flink-tax".

Proof me wrong! Graag!

Tinkerbell
04-03-08, 14:48
Als ik het nu goed lees op de pagina betaal je de salestax dus twee keer.
Die van jezelf en dan hetzelfde bedrag voor je kind.
Ik weet het niet maar zo lees ik de voorwaarden.8-[

Njit
11-03-08, 09:26
De voorwaarden op jun eigen site http://www.kidseatfreecard.com/client/featurres_res.asp


The following restrictions apply:
- Kids Eat Free Card cannot be used with any other discounts or offers.
- Each Kids Eat Free Card is valid for 1 child (under 11 years of age or younger) with full price paying adult entree'.
(Example: 2 children with 2 Kids Eat Free Cards, with 2 full price paying adult entree's.)
- Kids Eat Free Card child's menu items may vary from standard restaurant's child menu choices in some cases.
(unless otherwise stated)
- Kids Eat Free Meals may not apply to taxes, gratuities, bar drinks or take away food.
- Card is Non-Refundable and Non-Transferable.
- Particular participating restaurants may be removed from accepting card offer without prior notice.

belinda680
11-03-08, 10:23
hallo ik heb hem van de week besteld dus ik zie wel
ik heb trouwens maar 1 kind dus voor mij maakt het niet zoveel uit als je iets moet bijbetalen groetjes allemaal

Frans_Natasja
26-08-08, 12:37
Heeft er iemand ervaring met de kids eat free card?
Wij zelf zitten er aan te denken om er 1 aan te schaffen voor onze dochter.
Alle informatie is welkom.
Alvast bedankt
http://www.themeparkticketsdirect.com/kaartjes/slink.buy/tptdnl/e.NB6/theme-park-tickets-direct-nederland/orlando/kids-eat-free-card/kids-eat-free-card-orlando.html

Dit is de link er naar.

moonlight91
24-02-10, 20:39
heeft er ondertussen iemand ervaring met deze kaart
Als je deze kaart aanschaft voor een enkel happymeal
en misschien nog een enkel restaurant dat op de lijst staat
vraag ik me echt af loont het de moeite???
als ik zie wat een Happymeal hier bij de mac kost ,kan dat in Orlando nooit niet duurder zijn

denk hem iniedergeval niet meer dan 2x te gebruiken
dus DO or DONT

belinda680
25-02-10, 13:26
Ik heb hem 2 jaar geleden ook gekocht maar geen ene keer gebruikt dus eigenlijk was t zonde van t geld maar ja dat was mijn ervaring
gr Belinda

belinda680
25-02-10, 13:28
MCdonald enzo zijn allemaal een stuk goedkoper en krijg je ook nog bijna overal gratis refills:razz::razz::razz:

Michael
25-02-10, 15:16
Je hoeft deze kaart helemaal niet te kopen, als het je om de Mac gaat. Bij het official florida visitor center, krijg je couponboekjes in overvloed. Ook hier zitten couponnen in voor gratis eten voor kids bij Mc Donalds. Dat betekent dat je een gratis happy meal krijgt als ze onder de 12 jaar zijn.

raygwencaith
25-02-10, 22:29
Wij hebben de kaart via de website van Keith Prouwse gekocht. Incl verzenden 12,50. Voor ons zitten er wel wat handige restaurants bij Cici pizza, ponderosa, sizzler, mac en in restaurants op de Universal City Walk.

Wij zullen hem komende zomer testen.

moonlight91
26-02-10, 11:24
het zou idd maar voor 1 x mcdonalds zijn (ga me echt niet volproppen met fastfood de hele vakantie)
verdere restaurants die me aanspreken(via het restaurant-topic op dit forum)staan niet op de lijst
en cici pizza, wil ik zeker eens `ervaren`, maar ik denk dat we daar naar toe gaan als we een dagje daytona b /st augustine doen
dus heb ik wederom niets aan de kaart
dus Conclusie... niet doen...
en thanks voor de tip *official florida visitor center
daar zal ik zeker eens gaan kijken!

greetd
26-02-10, 12:50
Wij hebben vorig jaar de kids eat free cards aangekocht en heel goed gebruikt.
We waren op stap met een 2- en een 5 jarige. We gingen voor ons ontbijt heel veel naar Ponderosa, waar ze konden kiezen en dus namen wat ze echt graag lusten. Soms gingen we ook naar Golden Coral om een afwisseling te hebben, maar daar moesten we wel voor hen betalen, tenzij we bonnetjes gevonden hadden...
Er zijn genoeg restaurants Pacino, Ming Court.. je kan ze allemaal eens proberen. Wij hebben de kaartjes in elk geval voor ontbijt en avondeten voor 70% van onze maaltijden gebruikt. De andere keren gingen we dan naar Red Lobster, of andere heel lekkere restaurants.
Zonder twijfel hebben we met die kaartjes heel veel profijt gedaan. Nergens vonden ze het raar dat we die gebruikten en waren heel vriendelijk voor de kindjes.
Dit jaar gaan we terug naar Orlando met de Paasvakantie. We hebben de Kids eat free kaartjes terug besteld, bij Undercover Tourist.
Zeer tevreden.

belinda680
26-02-10, 18:01
hallo wie kan mij het adres van Florida visitor centre even doorgeven dan kan ik hem gelijk in mijn BELANGRIJKE ADRESSENBOEKJE !!!!!!! zetten
gr Belinda :p:p:p:p

Michael
27-02-10, 02:11
http://www.orlandoinfo.com/

8723 International Drive, Suite 101, Orlando, FL 32819
Hours: 8:30 a.m. – 6:30 p.m. daily (closed Dec. 25)


http://kerstinflorida.web-log.nl/kerst_in_florida/WindowsLiveWriter/2007_1227December0003.jpg

Je krijgt er ook een goodie bag, per persoon, met allerlei Amerikaanse produkten om te proberen. Laatst zat er tandpasta, kauwgom, kortingsbonnen voor in de supermarkt en nog veel meer leuks in. De inhoud is uiteraard gesponsord en varieert.
Verder kun je er allerlei informatie en flyers krijgen vwb parken, shows, info betreffende tandartsen, ziekenhuizen enzovoort. Vergelijk het met een VVV. Grootste verschil met de overal vindbare standjes, is dat men je hier niets probeert te verkopen, maar oprecht van informatie wil voorzien. En natuurlijk een gigantische hoeveelheid kortingsboekjes :)

camilleri
27-02-10, 05:51
Hey wij hebben ook de Kids Eat Free Card in ons bezit en hopen die dan ook te kunnen gebruiken.
Wij hebben de cards trouwen gratis bij onze 5 Park Orlando Combo Ticket gekregen (on website www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk)).
Het is onze eerste trip naar de VS, dus waar we gaan eten zullen mischien afstemmen op de lokatie waar we ze kunnen gebruiken.
Valt het tegen dan laten we ze voor wat ze zijn.

belinda680
27-02-10, 11:38
Harstikke bedankt ik wist niet dat je dat allemaal kreeg.
gr Belinda

gonniegans
26-01-11, 13:07
Ik twijfel ook over wel/niet zo'n kaart bestellen. Niet voor McDo, die heb je hier ook maar Sizzler was bijv. erg lekker. Onze kids zijn dan 2 en 5 jaar. Vraag: moet je voor de jongste dan ook zo'n kaart hebben of eet hij sowieso gratis?

catje1977
01-09-14, 12:55
iemand hier inmiddels recente ervaringen mee? Op de site staan niet alle restaurants genoemd volgens mij...?
wij reizen met 4 kids van 9 en 7 volgende zomer dus wellicht loont t de moeite

Njit
01-09-14, 13:03
Deze lijst lijkt me toch aardig compleet? http://www.kidseatfreecard.com/restaurant_compact_view

hannie
01-09-14, 15:20
Je kunt de kids ook een maaltijd laten delen. Of van jullie laten mee eten. Hier wordt nooit een probleem van gemaakt. Gewoon een extra bord vragen.

Njit
01-09-14, 15:51
Delen van eten is sowieso niet raar in de US. Bestellen vaak zat een voorgerecht om te delen. Soms heb je gewoon niet zo'n honger :)

catje1977
01-09-14, 19:30
jullie hebben gelijk; de maaltijden zijn vaak zo groot dat ik ze toch niet op kan. Waarom jezelf dan beperken met die kaart tot bepaalde restaurants of menu's...