PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Fairfield Inn & Suites Orlando Lake Buena Vista @Marriott Village, LBV



Monique
02-11-04, 08:51
Heeft er iemand ervaring met bovenstaand hotel. Wij zijn nog steeds zoekende voor maart. (lokatie, tussen winkels restaurantjes, services etc, )

Verder vraag ik me af hoe het met de shuttle service naar Disney geregeld is.
Ik ga ervan uit dat dit een shuttle bus via het hotel is en dus per hotel verschillend is, maar ik stel me beelden voor waarbij als je s'ochtends naar de parken wilt gaan je blij moet zijn dat je een plaatsje hebt. Gaat zo'n shuttle regelmatig of slechts bv 4 x per dag.

Hetzelfde geldt voor de I-drive.
Ik heb al wel een site hiervan gevonden, maar ervaringen zeggen vaak meer.

Alle ervaringen zijn welkom.

Njit
02-11-04, 09:53
Heeft er iemand ervaring met bovenstaand hotel. Wij zijn nog steeds zoekende voor maart. (lokatie, tussen winkels restaurantjes, services etc, )


zie hier (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d209305-Reviews-Fairfield_Inn_Orlando_Lake_Buena_Vista_in_the_Marr iott_Village-Orlando_Florida.html) een aantal reacties... Wat ik hier wel uit opmaak is dat Online reserveringen vaak misgaan. Misschien een punt van aandacht...



Verder vraag ik me af hoe het met de shuttle service naar Disney geregeld is.
Ik ga ervan uit dat dit een shuttle bus via het hotel is en dus per hotel verschillend is, maar ik stel me beelden voor waarbij als je s'ochtends naar de parken wilt gaan je blij moet zijn dat je een plaatsje hebt. Gaat zo'n shuttle regelmatig of slechts bv 4 x per dag.


Ik zie op de site dat voor de shuttle een toeslag verschuldigd is.. Mocht je vaak naar een park willen gaan dan kunnen de kosten hiervoor flink oplopen (ik gok dat het iets van 10$ per keer is). Bij hotels die dichterbij de Disneyparken zitten is de Shuttle meestal gratis... En voor het bedrag wat je daar kwijt bent kun je volgens mij best leuke hotels boeken :)

Bij ons gingen ze 's ochtends 2x per dag. Rond 8 uur en 10 uur... Wij zaten er in het laagseizoen dus er was altijd wel plek. Het werkte met reserveringsbonnen die je de dag ervoor kon ophalen. Vol = vol.
Ik weet niet hoe druk het is als jullie gaan..

's Avonds heb je meestal een aantal opstaptijden (bij de verschillende parken).

Hedwig
14-02-05, 16:39
Ik heb op de site van Moniqu gekeken doch tot nu toe geen reacties op dit hotel.
We gaan in mei 2005 voor 12 dagen.
Zitten we een beetje in de buurt van een Mall en enkele (betaalbare) restaurants?
We hebben geen auto en gaan met twee kinderen van 8 en 10 jaar.
Volgens de brocure is de shuttle service gratis.
Nog een vraag, ik lees dat er gratis shuttle vervoer is op Orlando airport voor dit hotel. Er staat alleen een telefoonnummer vermeld. Moet je bellen als je arriveerd? of dien je dit vooraf te regelen?
We landen om 23.30 !!! op Orlando airport.
Ik hen wel begrepen dat de receptie 24 uur geopend is.
Please antwoorden

groet Hedwig

Njit
14-02-05, 16:53
Zitten we een beetje in de buurt van een Mall en enkele (betaalbare) restaurants?
We hebben geen auto en gaan met twee kinderen van 8 en 10 jaar.
Volgens de brocure is de shuttle service gratis.
Nog een vraag, ik lees dat er gratis shuttle vervoer is op Orlando airport voor dit hotel. Er staat alleen een telefoonnummer vermeld. Moet je bellen als je arriveerd? of dien je dit vooraf te regelen?
We landen om 23.30 !!! op Orlando airport.
Ik hen wel begrepen dat de receptie 24 uur geopend is.


ik neem aan dat je dit hotel bedoeld?

Fairfield Inn Orlando Lake Buena Vista in the Marriott Village (http://marriott.com/property/propertypage/mcolz)

Wat ik op de site lees is het volgende:

Then drive 1 mile to Disney World for a magical day. You can buy tickets in our lobby and ride the shuttle for a small price. Or, hunt for treasures at 120 outlet stores ½ mile away.

Je moet dus iets betalen voor de Shuttle naar Disney.. Kan nooit echt veel zijn als het maar 1 mijl rijden is..
En er zitten dus 120 outlet stores in de buurt.

Op deze plek (http://marriott.com/property/mapandnearbyairports/default.mi?marshaCode=mcolz) lees ik dat je voor de Shuttle vanaf het vliegveld dient te betalen:


# Shuttle service, fee: 17 USD
# Estimated taxi fare: 35 USD (one way)

Ik zou het hotel navragen over de Shuttle dienst van het vliegveld en de kosten van de Disney Shuttle.. Ze hebben hier een online formulier (https://marriott.com/suggest/suggest.mi?WT_Ref=mi_header) voor

sophie
16-01-07, 22:43
Hallo iedereen,

ik ben nog een beetje aan het rondkijken, maar normaal gezien vertrek ik met mn vriend in mei naar Florida. De eerste dagen willen we orlando wat verkennen. Kennen jullie het Marriot Fairfield Inn? En enige ervaringen?
Alvast bedankt!!
Sophie

Njit
16-01-07, 23:05
Jill is er geweest volgens dit Topic (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=25147&postcount=12)

Eric
17-01-07, 00:21
Welk Fairfield Inn bedoel je? Er zijn er meerdere in die omgeving.
Ik heb zelf in december in het Marriott Fairfield Inn Lake Buena Vista geslapen. Ik heb er 10 dagen gezeten.
Het hotel is onderdeel van het marriot Village met de SpringHill Suites, Het Marriott Courtyard en het genoemde Fairfield Inn.
Zowieso alle drie een prima keus.
Eric

Gerard056
08-04-07, 21:17
Iemand ervaring met dit hotel ?

ligt volgens mij dicht bij de I-4 en vraag me af of je geen er geen geluids overlast heb van deze interstateweg ?

Hoe is het standaard ontbijt daar voldoende of te weinig om het enkele uren uit te houden tot bv lunchtijd al dan niet in een van de pretparken ?

Graag zien we U ervaringen tegemoet.

Gerard en Karin.

Anthonie
25-05-07, 16:26
Heb je al gekeken op Google? Bij tripadvisor (http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g34515-d209305-r6820729-Fairfield_Inn_Orlando_Lake_Buena_Vista_in_the_Marr iott_Village-Orlando_Florida.html) komt hij er goed uit! Fairfield Inn is Mariott en is volgens mij altijd wel goed.

Anthonie

Eric
25-05-07, 23:30
Sorry, ik heb de originele vraag gemist.
Ik heb een paar keer gelogeerd in het Fairfield Inn LBV, afgelopen november nog 10 dagen, en ik ben zeer tevreden.
Je hebt geen last van het verkeerslawaai in een groot deel van de kamers, dus check op tijd in en vraag om een kamer aan de andere kant.
Ik had de laatste keer een kamer recht boven de ingang, daar hoor je wel een beetje lawaai 's nachts als groepen met een bus terugkomen.
Het ontbijt is matig, zal voor sommigen voldoende zijn, ik heb er een paar keer ontbeten, maar had zelf kaas meegenomen.
Als je nog meer ragen hebt, stel ze dan gerust.
Eric

pieterpostma
14-06-07, 15:34
Laatste recensie van dit hjotel op tripadvisor:

We stayed here with our 2 boys (8&5) Mar 07/Apr 07, it is a fantastic hotel.The location is perfect for all the theme parks, the staff are friendly, the hotel is kept very well and the rooms are cleaned every day.The pool is really nice and it is not too deep, so the children were fine in it.The breakfast is good, and on the odd day that it was busy we took our breakfast out to the pool area where they have extra toasters and seating. We felt very safe at this hotel, it is gated and it is a little village in itself. On site there is a food court with pizza and other foods, which is great when you arrive after a long flight and just want to chill out for an hour before bed time.Also across the car park in Bahama Breeve and the Golden Corral. We were able to get on with our holiday from the moment we arrived as we had no problems to deal with.There is a coffee maker in your room, but we did not set ours up as there is one in the lobby so you can help yourself at anytime, which was great when you were in the pool area.
I can not tell you how fantastic this place is, we are already looking at booking here again for next year. The other hotels in this village are also very nice, we asked for keys so we could look at the rooms, incase we wanted to book them for next year, they were just as nice, but we are sticking with the Fairfield as we liked the pool area better there.You won't find better than this!!
Happy Holidays.

Niet slecht lijkt me!!

Veel plezier en oant sjen,
Pieter Postma


;) ;)

Eric
14-06-07, 15:53
Prima hotel, afgelopen jaar 2 x gelogeerd, en a.s augustus zitten we er weer.
Je kunt trouwens ook van de faciliteiten van de andere 2 hotels van het village gebruik maken.
Eric

Geert76
18-02-08, 21:12
Weet iemand een site waar ik dit hotel goedkoop kan boeken voor ong. 5 nachten. Ik kwam op expedia.com een rate tegen van $129 excl taxes.
check in 17-10-2008, 5 nachten...

pascalbrouwers
18-02-08, 21:23
Fairfield Inn Marriott Village
8623 VINELAND AVE ORLANDO
tarieven per nacht per kamer inclusief tax
CONTINENTAL BREAKFAST
Totaal voor 5 nachten :

€ 51 per nacht-standard standard continental breakfast = 255,00

kijk eens hier:
http://www.americanestates.nl/indexdisney.html

Pascal

corrus
18-02-08, 21:30
Dat komt neer op ongeveer $218 (incl. tax)
Dat is minder dan $43,- per nacht!!! (ongeveer €29,30)


En da's héél voordelig... Dat zou ik maar snel gaan boeken

Njit
18-02-08, 21:31
Via USAReisen voor 250 euro totaal te boeken. Zie hier: http://www.usareisen.de/hotels/hotels.php?bu_code=MCO498&name=&anr_dat%5B0%5D%5B0%5D=17&anr_dat%5B0%5D%5B1%5D=10&anr_dat%5B0%5D%5B2%5D=2008&abr_dat%5B0%5D%5B0%5D=22&abr_dat%5B0%5D%5B1%5D=10&abr_dat%5B0%5D%5B2%5D=2008&zkategorie%5B0%5D=Standard+Doppelzimmer&anz_erw%5B0%5D=2&butt24.x=27&butt24.y=7

Kijk voor de zekerheid ook wat er aan boekingskosten bij komen. Bij AE is dit 15 euro. Bij USAReisen kan ik geen extra kosten ontdekken. Dus volgens mij is het gewoon 250 euro.

Njit
18-02-08, 21:36
Dat komt neer op ongeveer $218 (incl. tax)
Dat is minder dan $43,- per nacht!!! (ongeveer €29,30)

Volgens mij $129 per NACHT. Dus da's niet echt goedkoop.

corrus
18-02-08, 21:38
Hier nog eentje...

Fairfield Inn Marriott Village
5 overnachtingen van 17 oktober 2008 tot 22 oktober 2008

1 kamer inclusief continentaal ontbijt) € 45,00 per nacht Totaal € 225,00

Syllvia
19-02-08, 15:33
is inderdaad niet duur zeg.

Is het goed, is hier al iemand geweest?

huh ik zie het niet staan vanaf 16 september...of moet je daar per week boeken? (usafunvacations)

groet syl

Teleton
29-02-08, 09:46
Dit gaat om het Fairfield Inn by Marriott (LBV).We zoeken eigenlijk een rustig hotel in Orlando.groetjes Sylvia

Wij hebben er een jaar of drie geleden een week doorgebracht. Prima hotel, lekkere suite, uitstekend bed, fijn zwembad en goed (maar druk)ontbijt. Een van de eerste hotels waar ik gratis internet had. Rustig is het er niet bepaald, de kamer was wel goed geluiddicht, maar wij zaten aan de 'gunstige kant". Ik ben bang dat je de I-4 wel kunt horen als je aan de buitenkant van het complex slaapt. Het complex bestaat uit drie hotels, ligt aan de toegangsweg naar het Outletcenter en een drukbezochte kerk. Verder bevinden zich een aantal erg polulaire restaurants in de buurt. Dit zorgt voor erg veel verkeer waardoor zich regelmatig files vormen. Er is en grote parkeerplaats zodat je soms een flink eindje moet lopen.

Aan de andere kant ligt het hotel erg handig ten opzichte van de verschillende parken. Je bent in a jiffy in Disney en Seaworld. Voor een rustiger (kleinschaliger) hotel denk ik eerder aan Extended Stay in Lake Buena Vista.

Succes met de keuze!

Syllvia
06-03-08, 08:56
Mischien willen wij naar het Fairfield Inn Marriott Village.

Als ik dat nu boek bij bv USA Fun Vacations, moet ik dan alsnog Resort Fee betalen bij het hotel? Of zit dat bij de prijs in, die ik al betaald heb.

Groetjes Sylvia

bajito
27-03-08, 13:43
Wij zijn er in september 2007 geweest en waren niet erg enthousiast.
Op zich een prima hotel hoor, maar niet wat wij in Nederland verwachten bij het Marriott.
Eerst kregen we een kamer waar van alles mis mee was: geen douchegordijn, kabaal van de snelweg, kabaal van de vending-machines in de ruimte er naast... we zijn meteen (met koffer en al) teruggegaan naar de balie, hebben vriendelijk gevraagd of we misschien een andere kamer konden krijgen, en dat lukte zonder enig probleem. De nieuwe kamer was op zich precies hetzelfde, maar een stuk rustiger en met douche-gordijn.
Personeel was vriendelijk maar druk.
Ontbijt was heel druk, maar voor Amerikaanse begrippen wel OK.
Vertrouw niet op de shuttle naar de parken, die is NIET gratis en gaat op idiote tijden. Je kunt echt beter met de auto gaan.

belgske
23-02-09, 20:59
Vertrouw niet op de shuttle naar de parken, die is NIET gratis en gaat op idiote tijden. Je kunt echt beter met de auto gaan.Wij waren daar okt '08 en de bus is WEL gratis naar de Disney parken. Je moet wel van te voren reserveren bij het loket(op het terrein van Marriott) van Mears, de busmaatschappy.
En wat betreft 'Idiote tijden'. Bij ons vertrok de eerste bus om 7h00 en de laatste om 10h00. Het ophalen gebeurde vanaf 17h00 tem 22h00, afhankelijk van de parktijden.
Indien je je begeeft naar het Mears loket, krijg je een overzicht van de vertrektijden vd bussen.

corrus
23-02-09, 21:59
Als ik dat nu boek bij bv USA Fun Vacations, moet ik dan alsnog Resort Fee betalen bij het hotel? Of zit dat bij de prijs in, die ik al betaald heb.Resort fee wordt in de regel ter plaatse afgerekend...
Want vaak zijn de exacte bedragen hiervoor niet bekend bij Nederlandse organisaties... Vandaar... :D