PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jan



Dally
28-02-08, 15:12
Ik ben Jan vader van 2 kinderen ( 15 en 18) en getrouwd.
We zijn van plan om voor de eerste keer met Kerst naar Florida af te reizen.
De bedoeling is om een hotel land de kust die ook nog een beetje centraal ligt te boeken waar we daar vandaan Orlando met zijn attractieparken, Miami en de everglades kunnen bezoeken, dit zijn wel de geijkte plekken die je moet bezoeken heb ik gehoord, of weet iemand anders nog plekken die we moeten bezoeken, wij verblijven trouwens 10 dagen in Florida.

Voor onze kinderen moet er ook genoeg vertier zijn bij het hotel waar we overnachten.
Tijdens het surfen door het forum kwam clearwater beach wel goed uit de bus, we denken er serieus over om hier een hotel te boeken, mijn vraag is dan ook: is dit verstandig qua centrale ligging, is er genoeg vertier (dan bedoel ik meer 's avonds) en wie weet een betaalbare hotel.

Veel vragen, maar ik hoop dat ik veel reacties krijg.

Met vriendelijke groet
Jan

Mickey99
28-02-08, 17:21
Hallo Jan, welkom op dit leuke forum

Als je en Miami, Everglades en Orlando wilt bezoeken lijkt het mij niet handig om in 1 hotel te verblijven. De afstanden liggen nogal ver uit elkaar. Misschien kun het beste even wat reisschema's en/of reisverslagen lezen en doe je zo wat ideetjes op.

Véél lees- en postplezier hier en succes met de voorbereidingen van jullie vakantie.

Teleton
29-02-08, 09:09
Ik ben Jan vader van 2 kinderen ( 15 en 18) en getrouwd. wij verblijven trouwens 10 dagen in Florida. Voor onze kinderen moet er ook genoeg vertier zijn bij het hotel waar we overnachten.


Hi Jan,

ik ben bang dat je wel erg veel wil doen in 10 dagen. Alles kan, maar voor een fijne vakantie zou ik andere keuzes maken. Vraag je allereerst af hoeveel kilometer je wilt rijden en hoe lang je daarvoor in de auto zult zitten. Laat de kinderen maar meebeslissen zou ik zeggen, in de auto is het al snel "boring". #-o

Wij hebben vorig jaar voor het eerst twee van die gasten meegenomen en die wilden eigenlijk alleen maar naar de parken, zembaden en shoppen. Ze hadden de tijd van hun leven:lol:. Mijn suggestie voor starters: Kies voor Orlando-area. Gun je zelf en de kids wat privacy en neem een villa, condo of townhouse.

Remember: Florida is too much!

jakned
05-03-08, 08:26
10 dagen Florida en dan zoveel dingen willen doen. Dat wordt hardlopen en doorrijden. Veel sucses.......