PDA

Bekijk Volledige Versie : Wijk in Kissimmee



teiwes
24-02-08, 13:29
Wij willen graag een villa huren in Kissimmee. Nu schijn het te zijn dat je kan kiezen uit verschillende wijken waar je wilt zitten. Hebben jullie tips waar je het beste kan zitten. We willen iniedergeval in de buurt van de weg die leidit tot de pretparken en in de buurt van o.a. supermarkt.

Graag tips uit eigen ervaring dan kunnen we snel een beslissing nemen.

gr en alvast bedankt:D

Simone

Michael66
24-02-08, 13:55
http://img132.imageshack.us/img132/5714/kissimmeeli0.jpg

Ik zit zelf het liefst in de buurt van de Walmart aan de US192. Daar heb je communities als Lake Berkley, Indian Point, Eagle Point, Country Creek, Creekside en Cumbrian Lakes. Zelf heb ik alleen in Lake Berkley (komende zomer 3e keer) en Indin Point (2 keer) gezeten, voor foto's en zo kun je in mijn reisverslagen kijken, klik daarvoor op de jaartallen onderin dit bericht.

Waarom daar?

Ik vind het erg handig om op korte afstand van de Walmart te zitten. En de Publix en Super-Target zijn linksaf op korte afstand (wel met de auto!!)
Je zit daar redelijk centraal. Disney bereik je snel linksaf de 192 op en dan via de 535 en 536. Richting Florida Mall rechtsaf de 192 op en dan via John Youg Parkway of Orange Blossom Trail "naar boven". De I4 is op beperkte afstand, voor trips naar de oost- en westkust.
De communities zijn rustig, maar op heel korte afstand is de US192 met alle shops die je je maar kunt bedenken.
En als laatste: de wijken aan de US27 en helemaal aan de westkant van Kissimmee vind ik persoonlijk te afgelegen. Maar da's persoonlijk.

teiwes
24-02-08, 14:10
He Michael, bedankt voor de tips..hier heb ik echt wat aan. Het altijd veel makkelijk als iemand er al geweest is. Ik ga uit nieuwgierigheid ook nog even naar je reisverslagen kijken wellicht zitten er nog andere tips bij die ik als nieuwkomer goed kan gebruiken.

Oja, ik heb al eerder jullie reisverslagen gelezen, en ik vond het erg leuk want ik heb er heel wat tips uitgehaald. Ik las ook dat het zwembad water erg koud was...wij gaan eind april begin mei dus zal dan ook wel aan de frisse kant zijn. Ik heb ook ergens gelezen dat het water wel verwarmd kan worden maar dat het extra geld kost. Ik zit nu toch wel te twijfelen tussen een villa en een townhouse, wel een zwembad wat je moet delen, maar wellicht wel verwarmd?

welke wijk vinden jullie het mooiste, gezelligste etc. Wij willen via USA fun vacation boeken en zij gaven aan Indian point en Eagle point.

gr,

Simone

Michael66
24-02-08, 14:27
Over zwembadverwarming kun je hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=4850&highlight=zwembadverwarming) een heleboel info lezen.

Een Townhouse kan natuurlijk ook, het zwembad is dan meestal al verwarmd. Ik vond het nadeel van een centraal gelegen zwembad dat je er heen moet lopen, en mijn ervaring is dan dat ik er minder gebruik van maak. Met een eigen zwembad bij je huis kun je lekker binnen blijven en je kind in het zwembad in de gaten houden.
Voor een (enigst) kind is een centraal zwembad vaak leuker: er zijn meestal wel andere kids om mee te spelen.
Townhouses in de eerder aangegeven omgeving heb je o.a. in Lake Berkley, dat zijn de huizen van Hapimag (een timeshare-bedrijf). Leuke huizen, leuk zwembad en een clubhuis waar je ook allerlei trips en attracties kunt boeken. Zeer behulpzaam personeel.

Indian Point en Eagle Point zijn allebei wat oudere wijken met veel standaard huizen. Helemaal niet slecht hoor, maar weinig extra's.

Gezelligheid zul je trouwens in weinig wijken aantreffen. Het leven speel zich vooral binnen af, of in de privezwembaden.

NB: Als je een bericht geplaatst hebt kun je er nog wat aan toevoegen door onderin het bericht op de knop "Bewerk" te klikken.

teiwes
24-02-08, 14:42
Ja, het heeft beide wat. Wij gingen in eerst instantie ook voor een villa omdat hetl ekker plonzen voor je huis wel zo relaxed is. Het evt. voordeel van een townhouse verwarmd zwembad en wellicht meerdere kindjes klinkt ook wel weer aanlokkelijk. Ons ventje is ook enigskind en kan zicht heel goed vermakelijk alleen is het natuurlijk ook wel eens leuk om met een leeftijdsgenootje te spelen. Nog even over nadenken.
Ik ben er nog niet uit.

Kennis van ons die komt al 12 jaar in Kissimmee en verblijft dan in Venetian Bay. Ken je dat? Hij is daar helemaal gek van alleen hij is 70 en wij zijn eind dertigers met een kleine van bijna 6 jaar. Toch een verschil ook qua behoeftes.

corrus
24-02-08, 17:51
Ja, het heeft beide wat. Wij gingen in eerst instantie ook voor een villa omdat hetl ekker plonzen voor je huis wel zo relaxed is. Het evt. voordeel van een townhouse verwarmd zwembad en wellicht meerdere kindjes klinkt ook wel weer aanlokkelijk. Ons ventje is ook enigskind en kan zicht heel goed vermakelijk alleen is het natuurlijk ook wel eens leuk om met een leeftijdsgenootje te spelen. Nog even over nadenken.
Ik ben er nog niet uit.

Kennis van ons die komt al 12 jaar in Kissimmee en verblijft dan in Venetian Bay. Ken je dat? Hij is daar helemaal gek van alleen hij is 70 en wij zijn eind dertigers met een kleine van bijna 6 jaar. Toch een verschil ook qua behoeftes.

Ikzelf zou persoonlijk keizen voor een zwembad... :D

hannie
24-02-08, 19:51
Wij zitten de tweede week van de mei vakantie (4-10 mei) in een townhome in Windsor Palms.
Dit is ook overal lekker dichtbij.
Ook wij hebben 1 kind mee,een zoon van 10 jaar.
Hoop dat hij vriendjes maakt in het gezamelijke zwembad.

teiwes
24-02-08, 19:51
Ja is ook heerlijk, alleen ben ik bang dat het water nog te koud is om in te zwemmen ( wordt niet automatisch verwarmd)en dus wordt er waarschijnlijk geen gebruik van gemaakt.

Ta2 Gerrit
25-02-08, 10:17
Hier heb je een kaartje waar zo'n beetje alle communitys op staan
http://www.orlandovillas.com/Map.aspx

En als je kiezen moeilijk vindt kun je ook een townhouse nemen met een privé zwembadje. Kun je zowel privé zwemmen, of naar het gemeenschappelijke zwembad/clubhouse gaan. Aan jouw de keuze.

Wij hebben vorig jaar Oktober in Windsor Hills gezeten (no. 71 op de kaart) wat erg kort bij Disney ligt (dichter bij kan haast niet). Townhouse met eigen zwembadje (erg zeldzaam) en 2 minuten lopen van het grote zwembad. Kijk maar eens op de link.
http://www.storytimeorlandorental.com/index.html

teiwes
25-02-08, 13:47
KLinkt goed, ik heb gelijk even gekeken maar alles is vol.
Was een goed alternatief en hoef je verder niet te kiezen.
Kennen jullie Venetian Bay Resort ook toevallig? Wordt aangeraden door een kennis van ons, alleen hij is rond de 70 en wij eind 30 met een kindje van bijna 6. Ik geloof dat dan de behoeften toch wel behoorlijk verschillen van elkaar.

hannie
25-02-08, 21:08
Ik heb ook gekeken voor Venetian bay.
Het lijkt mij ook een prima resort.
Kon het alleen maar vinden(om te boeken)bij amerikaanse sites.
Dit kan natuurlijk best wel,maar ik wilde toch liever bij een nederlands reisburo boeken.
Dus heb ik vorige week bij American vacations geboekt,en Windsor palms was nog vrij in de mei vakantie.

teiwes
09-04-08, 18:29
Ja dat is ook super, volgens mij erg luxe toch? Wij hebben inderdaad bij een Aerikaans buro geboekt via een kennis die daar al jaren verblijft. Anders had ik het niet gedaan hoor! Ik ben erg benieuwd, vast heel anders als de Europese vakantie die we hebben gehad en dan ook in alle opzichten. Echt een avontuur!
Ook veel plezier toegewenst!

gr,

Simone

hannie
09-04-08, 20:41
Wanneer gaan jullie?

raygwencaith
09-04-08, 20:53
Na twee maal in een villa te hebben gezeten hebben wij ook deze keer (vakantie 2009) voor een Townhouse gekozen en wel op Windsor Hills. We hebben Story Time 1 gehuurd van www.storytimeorlandorental.com (http://www.storytimeorlandorental.com) . Zeer mooie townhouses, mooie communitypool en spa, speelplaats en zelfs fitness en mini bioscoop. Hierbij ook een filmpje van de community Windsor Hills: http://www.youtube.com/watch?v=h3sqZirk-OI

Voorgaande jaren hebben wij onze pakketreizen via American Vacations geboekt en daar zijn we nog steeds zeer tevreden over. Het een keer allemaal zelf uitzoeken vonden we ook eens leuk om te doen.

Groetjes

teiwes
10-04-08, 18:12
Wij vliegen vrijdag 25 april rechtstreeks met Martin Air naar Miami en zullen op 1 mei t/m 12 mei op Venetian Bay zitten. OP 13 mei vliegen we weer terug en jullie?

hannie
10-04-08, 21:23
Wij vliegen op 26 april met martinair naar miami.
Dan rijden we naar orlando.
We zitten 1 week in het westgate town center,en 1 week in een townhome op windsor palms.

Lady-M
14-04-08, 23:08
Ik ga van 27 juni t/m 11 juli met mijn drie zoons (10, 12 en 14) naar een townhouse (Fitzclarence Street) in Windsor Hills. Ik ben héél benieuwd hoe dat zal bevallen. Ik heb geboekt via webholiday.nl

sannie
03-07-08, 12:04
Heyyy hallo allemaal,

We vertrekken over 2 weekjes en heb nu eindelijk het adres gekregen waar we gaan verblijven dat is 4652 prairie point blvd in indian point. Misschien iemand die hier ook toevallig ook heeft gezeten ben zo benieuwd hoe het huis eruit ziet.

Groetjes sandra.

JKG
03-07-08, 14:27
Je kan het huis zo zien op Microsoft Virtual Earth. Met Google Earth is Indian Point slecht te zien.

Het exacte huisnr is niet aan te wijzen in Virtual Earth, maar Indian Point en die Prarie Point Blvd zeker wel. Kan je in elk geval de huisjes daar zien vanuit 4 verschillende hoeken!


Hier een stukje van je straatje;

http://maps.live.com/default.aspx?v=2&FORM=LMLTCC&cp=28.288494~-81.467011&style=r&lvl=17&tilt=-41.5306584784982&dir=0&alt=773.147270637564&cam=28.280536~-81.466883&scene=17541767&phx=0&phy=0&phscl=2&encType=1

reneefrankrijk
03-07-08, 14:29
Wij zaten in Tuscan Ridge en vonden die ligging ideaal. Het ligt aan de 27 maar net boven de kruising met de I-4. We zaten dus in 2 minuten op de 4 en zaten ook zo in de Disney parken en andere parken. We zijn wel een paar keer over de 192 gereden maar dat duurde in tijd veel langer door alle stoplichten en het drukke verkeer. op de 4 hadden we dat niet. De Publix lag zowel op de 27 als bij Champions Gate, beide 5 minuten rijden, de Wal*Mart op de 27 ietsje verder.
De volgende keer gaan we naar Aviana, een gloednieuwe community met naast een privé zwembad ook een gemeenschappelijk zwembad. Vandaar uit zijn we ook zo op de I-4 maar ook op de 192.
gr. Renée

Dennan
04-07-08, 14:12
Wij gaan volgend jaar voor de 5de keer naar Indian Creek, vlakbij Formosa Gardens. Vanaf hier kan je gemakkelijk via een tussendoor weg bij Disney komen (10minuten).

Ta2 Gerrit
04-07-08, 14:53
Goeie keus, wij zitten daar ook vaak (Oktober weer) en de tussendoor weg loopt langs Windsor Hills.
Dan ben je zo bij Disney en op de I4

Teleton
05-07-08, 10:06
en de tussendoor weg loopt langs Windsor Hills.


@ Dennan en Ta2Gerrit: Welke weg bedoelen jullie precies?

Over short cuts, voor alle liefhebbers: Wij steken meestal binnendoor via Sherbert Road naar Disney. Vanaf Formosa r.a. de 192 op en dan 1e stoplicht links. Kom je vlak achter AK op de Osceola Parkway uit, je ziet Mount Everest al van verre....

:-$:-$Hush, hush ...svp niet verder vertellen, want het wordt er ieder jaar drukker.

Ta2 Gerrit
05-07-08, 11:03
Livingston Road, en dan linksaf Old Lake Wilson op, na 150 rechtsaf de 192 op.

corrus
05-07-08, 11:13
Livingston Road, en dan linksaf Old Lake Wilson op, na 150 rechtsaf de 192 op.
RECHTS af??
Dan rijdt je nog stééds om...
Vanaf Old Wilson Road, links af slaan tot aan Sherbert, daar rechtsaf...
Deze helemaal af rijden..(slingerweggetje) tot aan de stoplichten.
Daar rechts (zo snel mogelijk de linkerbaan kiezen)... na minder dan 1 minuut heb je DAK...
1 mijl verder heb de afslag links de afslag voor MGM, EPCOT en MK...

Een kortere / snellere route is er gewoon niet... :mrgreen:

Njit
05-07-08, 11:31
Een kortere / snellere route is er gewoon niet... :mrgreen:

Kaartje erbij:

http://img92.imageshack.us/img92/4997/572008102405cb5.th.png (http://img92.imageshack.us/my.php?image=572008102405cb5.png)

Ziet er idd uit als de ultieme afsnij-route :)

Ta2 Gerrit
05-07-08, 11:52
Dat is jullie mening, maar voor mij is het de kortste route naar de I4.
Daar moet IK namelijk naar toe.

JKG
05-07-08, 12:48
Jongens, wat maakt het uit. Je hebt toch vakantie ;)
De snelste manier is per helikopter.

Ta2 Gerrit
05-07-08, 13:00
Is helemaal waar, maar het dichtsbijzijnde platform is op de 192 East,
dus moet ik toch via die sluipweggetjes daar naar toe ;-)

lucas
06-07-08, 23:58
indiana point kom ik net vandaan 16 juni 2008 terug gekomen kom er voor de 4e keer maar vind de wijk erg achteruitgegaan zijn.twee keer politie aan de deur gehad buren naast ons was ingebroken en twee dagen erna zochten ze iemand 6 politieautos in de straat met honden erbij en zelfs een heli.verder nooit geen problemen gehad ga nu naar de wijk davenport sandy ridge mooie villas met een spa en heel groot zwembad alles op 10 min.van disney en 20 min.seaworld mgm studios en 4 golfbanen in de buurt en heel veel nieuwe winkels zoals publix en winkelcentrum champions gate ook restaurants in de buurt en old town 6 mile verder.perfecte locatie dus.

Dennan
07-07-08, 18:15
@ Dennan en Ta2Gerrit: Welke weg bedoelen jullie precies?

Over short cuts, voor alle liefhebbers: Wij steken meestal binnendoor via Sherbert Road naar Disney. Vanaf Formosa r.a. de 192 op en dan 1e stoplicht links. Kom je vlak achter AK op de Osceola Parkway uit, je ziet Mount Everest al van verre....

:-$:-$Hush, hush ...svp niet verder vertellen, want het wordt er ieder jaar drukker.

Als je bij Indian Creek linksaf gaat, dan bij het grote kruispunt rechtsaf (zand weggetje) dan de eerste weer links. kan je zo binnendoor bij Animal Kingdom uitkomen. Niks I4 en 192.... Veelste druk daar.
Maar ik zeg niets...:-# Weet niet precies welke wegen dat zijn, zal vannavond ff op google Earth kijken...


Goeie keus, wij zitten daar ook vaak (Oktober weer) en de tussendoor weg loopt langs Windsor Hills.
Dan ben je zo bij Disney en op de I4

Inderdaad langs Windsor Hills.

Waar zitten jullie? in welk huis?

Ta2 Gerrit
08-07-08, 01:02
Die zandweg (mooi racecircuit ;-)) leidt je naar de al genoemde Sherbert Road.
We hebben al een paar verschillende huizen gehad in Indan Creek, met verschillende groottes van groepen, maar de laatste en de volgende keer zitten we aan Oneida Loop, over de brug.

Die was helaas voor volgend jaar al op onze datums bezet, zodat we dan even 2x uitwijken naar Lindfields. Maar daarna hopenlijk weer terug naar Oneida Loop.

Dennan
08-07-08, 11:58
de volgende keer zitten we aan Oneida Loop, over de brug.

Die was helaas voor volgend jaar al op onze datums bezet, zodat we dan even 2x uitwijken naar Lindfields. Maar daarna hopenlijk weer terug naar Oneida Loop.

Oh daar zitten wij ook aan.:lol: Wij huren het huis direct over de brug links, het eerste huis.

Ta2 Gerrit
08-07-08, 21:29
Wij gaan nog even de hoek om en zitten aan de lange (buiten)zijde in het midden.
Maar nu genoeg erover, anders wordt het een chatbox.

lucas
13-07-08, 21:53
Wij hebben ook huisje 4652 gehad in indiana point ,prairie point het is een mooi huis met een zwembad met een rots aan de linkerkant alleen het gaaswerk was kapot en er kwamen iedere keer wasbeertjes op visite wel leuk natuurlijk.verder heb ik er altijd met plezier gezeten voor de vierde keer nu.

corrus
13-07-08, 22:00
Sandy Ridge is de WIJK...
Sandy Ridge is gelegen in Davenport...

En dan vlakbij Champions Gate??
Dan zit je behoorlijk bij de I-4
Die 10 minuten naar Disney kun je wel vergeten hoor... :mrgreen:

lucas
13-07-08, 22:18
Helemaal mee eens Sandy ridge is een vrij nieuwe wijk de oudste huizen zijn 7 jaar oud en nu is er een nieuw gedeelte bijgebouwd en daar hebben wij ook een villa gekocht.Verder zit het ook overal dichtbij en er worden ook winkelcentrums gebouwd er komt een publix en bij champions gate op 5 min.rijden zitten restaurants en winkels en golfbanen.perfect dus.En via een binneweggetje dus niet over de snelweg ben je in 10 min.rijden in oldtown het leukste van florida,het eerste wat ik doe als ik aankom is naar oldtown erg leuke sfeer en hele leuke winkels en de fun spot is ook nu uitgebreid dus voor jong en oud is er iets te beleven.

raygwencaith
13-07-08, 22:41
Wij hebben voor volgend jaar een townhouse op Windsor Hills gehuurd en volgens Google 3 D zitten we lekker dicht op de parken.

http://i338.photobucket.com/albums/n410/raygwen/308ddb76.jpg

Ta2 Gerrit
14-07-08, 00:16
Dat heeft Google goed gezien, veel dichterbij kun je haast niet zitten (buiten wat hotels en Disney property) en het zijn mooie townhouses.

pzomerdijk
14-07-08, 01:34
Sandy Ridge is prima maar op dit moment is er veel bouwverkeer. Er worden nieuwe villa's gebouwd, weliswaar achter op het park maar wel opletten geblazen. Die gasten rijden soms erg wild met die vrachtwagens. Je zit inderdaad dicht bij voorzieningen. De nieuwe publix is nog niet open. Daarvoor moet je toch naar Champions Gate.
Zitten zelf nu op Sunridge Woods, vlakbij dus. Veel plezier.

Lady-M
22-07-08, 20:00
@Raygwencaith: wij zaten ook in een townhouse op Windsor Hills en dat is ons prima bevallen! Lekker dichtbij alle parken en een schoon en superdeluxe huis. Zwembad is een beetje klein met drie kinderen, maar daar zit je toch relatief weinig in en ze konden ook in de community pool, het grote zwembad van het park, wat aan de overkant van de weg ligt.

raygwencaith
22-07-08, 21:09
Ok top, elke tip en info is welkom. We gaan dna wel voor de 3e keer maar dit is de eerste keer dat we vrijwel alles zelf boeken.

Heb je leuke foto's

gr

Gwenda

Nel van Ree
09-06-09, 14:21
Hallo allemaal,

Wij gaan volgend jaar weer met onze kinderen weer naar orlando,
maar wel in de vakantie dus zal het wel drukker zijn.
Nou is mijn vraag aan jullie wie kan mij vertellen of er ook villaparken
zijn in kissimmee bij het plaatsje old town. Wij zijn toen in davenport geweest een mooi villa park was dat. Maar willen nu richting kissimmee
gaan. Dus als jullie een rustige park daar weet.

groetjes nel

Njit
09-06-09, 14:22
Misschien kun je wat met dit overzicht? http://www.orlandovillas.com/Map.aspx

Nel van Ree
09-06-09, 14:49
Misschien kun je wat met dit overzicht? http://www.orlandovillas.com/Map.aspx
Hallo Nijt,

Bedank ben al druk aan het kijken zijn er heel wat maar weet jij ook
een rustige park ik lees ook wel eens op het forum over de engelse die daar dan zitten. En dan ben ik niet zo blij mee. Ben wel wat gewend maar als ik dat dan allemaal lees dat ze knap vervelend kunnen zijn.

groetjes nel

Ta2 Gerrit
09-06-09, 14:57
De meeste villa's in en rondom Kissimmee zijn van Engelsen, dus dat wordt moeilijk zoeken ;-)
Wij hebben al in behoorlijk wat communitys gezeten en de overlast valt erg mee, dus die sporadische party's zijn erg overdreven, en niet alleen Engels, maar ik kan me voorstellen dat als je er middenin zit dat je er anders over denkt :-)

cloggie68
09-06-09, 15:30
Afgelopen meivakantie hebben wij op Windsor Hills gezeten in Kissimmee. Ik kan niet anders zeggen dan dat het ons uitstekend bevallen is, vlakbij de 192...op nog geen 10 minuutjes van Disney (misschien nog wel minder), een heerlijk community zwembad erbij en totaal geen overlast! Echt een fijn park!

Nel van Ree
09-06-09, 15:40
bedank gerrit en cloggie voor de reactie en ook njit ga het eens op me gemak bekijken. '

groetjes nel

PENPE
09-06-09, 15:55
Hallo Nijt,

Bedank ben al druk aan het kijken zijn er heel wat maar weet jij ook
een rustige park ik lees ook wel eens op het forum over de engelse die daar dan zitten. En dan ben ik niet zo blij mee. Ben wel wat gewend maar als ik dat dan allemaal lees dat ze knap vervelend kunnen zijn.

groetjes nel

Hee hoi,

Wij hebben sinds een aantal dagen ook engelse ( of ieren, want ze zijn wel erg wit ) buren, maar totaal geen last van die mensen, dus het blijft altijd een kwestie van geluk hebben denk ik.

Onze community Sandy Ridge ligt op ongeveer 10 minuten van Old Town.

Groetjes vanuit Davenport alwaar het weer een warme dag gaat worden,
Pieter

disney-golf
09-06-09, 16:02
Kijk ook eens naar Indian Ridge Oaks en geniet van de rust rondom de golf van Mystic dunes.
Hier wonen veel locals en permanent residents dus van laat avond feestjes heb je hier weinig last.\\:D/

Nel van Ree
09-06-09, 16:05
Allemaal bedank voor de snelle reacties
Wat moet ik zonder het forum
groetjes nel

Michael66
09-06-09, 16:30
Wat moet ik zonder het forumGoogle? Zelf zoeken? Reisgidsen? 8-[

JKG
09-06-09, 17:47
Ik neem aan dat je niet het plaatsje Old Town bedoelt. Ligt wel in Florida, maar veel meer naar het noordwesten. Als je die halve kermis die Old Town heet bedoelt, dan zijn bijv. Eagle Pointe en Indian Point ook villaparken die redelijk dichtbij zitten. Rij het park uit, rechtsaf richting 192. Op de 192 linksaf en voila ; Old Town.
Maar denk dat je dan ook nog wel 10 minuten aan het rijden bent... voor Amerikaanse begrippen is dat toch wel om de hoek ;)

Gremlin
23-06-09, 22:54
Lake Berkley Resort is rustig en super centraal.
Gaan zaterdag er weer naar toe.
WalMart op 3 minuten.

FloridaFrankie
24-06-09, 15:40
We zijn begin dit jaar in Windsor Palms geweest. Dat is ons uitstekend bevallen. Mooie accomodaties, prima zwembad en faciliteiten (winkeltje, internet, ...) en zeer centraal (Disney binnen het kwartier), Walmart/ Publix/ SuperTarget idem, Old Town (ik schat een ruim kwartiertje). Aanrader.
Gaan volgend jaar mei naar Windsor Hills, deze schijnt nog mooier te zijn met groter zwembad (zie ook reactie van andere gebruiker).
Succes gewenst!

cloggie68
24-06-09, 22:19
Na Windsor Hills in 2009 gaan we in 2010 naar Bella Vida, vlak achter de Medieval Times en Walmart aan de 192. We zijn heel benieuwd (wie er al is geweest mag zich melden :) )

motorgirl41
13-07-09, 22:42
Wij hebben een villa in Kiisimee geboekt via American Estates, weet de website ff niet meer maar kan je wel vinden via Google. Is in Nederland...
Leuke prijs voor prachtige villa´s...
Succes

vondutchga
18-07-09, 00:27
Nel, als ik hier dan nog zit moeten we nog eens een biertje drinken :)

Als ik een villa voor je moet checken moet je me het even laten weten.

Ik werk op dit moment op de 192, vlakbij Old Town, de Harley Dealer en Lobster feast.

Nel van Ree
19-07-09, 12:16
Nel, als ik hier dan nog zit moeten we nog eens een biertje drinken :)

Als ik een villa voor je moet checken moet je me het even laten weten.

Ik werk op dit moment op de 192, vlakbij Old Town, de Harley Dealer en Lobster feast.
Hallo richard,

Dat gaan we zeker doen de de jongens vinden het ook leuk om je weer te ontmoeten. Maar je hoort het allemaal wel van mij als het zover is.
dan kan je weer kijken voor ons als je tijd heb natuurlijk.
groetjes nel en william

lelie
27-07-09, 21:03
Wij hebben afgelopen maart een Villa gehuurd in Windsor Palms en de straat heet Fan Palm Way. We hadden een prachtige villa met zwembad.
Zie ons verslag: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=21383

eiluap
27-07-09, 21:59
Liki tiki resort echt ok een aanrader kom er net vandaan en mis het als geen ander .Ligt ook circa 10 min. van Old Town vandaan.
Mocht je het leuk vinden iedere zaterdagavond is er een optocht van oude auto's heel leuk .
tevens is dit resort zeer voordelig (hotelopia)
Succes

corrus
28-07-09, 01:32
Liki tiki resort echt ok een aanrader kom er net vandaan en mis het als geen ander .Ligt ook circa 10 min. van Old Town vandaan.

Nou... je zal het verschil moeten lopen... :lol: :lol: :lol:

Houdt het voor het gemak maar op 20 minuten...

Nijntje
28-07-09, 12:03
Zat idd net te denken. Zelf ook vaak in Liki Tiki gezeten, maar ligt wel wat verder dan 10 minuten van Old Town af. Maar wel een lekker onderkomen daar, alleen als je op de foute momenten "thuis" bent dan wordt je af en toe lastig gevallen met timeshare telefoontjes. Maar daar heb ik zelf weinig van gemerkt.

rolina
08-08-09, 14:23
hallo
wij hebben ook een villa gehuurd bij america estates
zij jullie al geweest?
hoe is het bevallen en was de villa naar wens
ben wel benieuwd hoe het was
wij moeten nog gaan
groetjes rolina

Simone en Ton
15-10-09, 03:55
Hallo Corrus en Nijntje..

we vragen ons nu wel af of we het over dezelfde liki Tiki Village hebben...:wink:
Wij zitten er nu, en vandaag hebben we welgeteld 8 minuten gedaan om langs Old Town te komen... We waren binnen 23 minuten in universal Studio's,...
Maar over het hotel gesproken...
Wij kwamen hier rnaar toe op goed geluk. We hadden er al veel van gezien op internet. Hier bij de poort aangekomen bleek het inderdaad een Time share verhaal te zijn. Aangezien het rustig is overal, konden we toch een appartement krijgen (huren dan..). Inderdaad, met bijbehorende vraag voor 'het ontbijt'..
Voor de rest bevalt het ons goed. Lekker veel ruimte en toch het idee dat je in een huisje zit. Zijn we natuurlijk niet gewend van onze rondrit. Voor degene die een tijd langer dan wij (5 dagen) hier wil zitten, is het echt een aanrader.

motorgirl41
18-10-09, 21:15
Hallo,
Wij hebben een villa gehuurd in Kissimee van America Estate, dat is een Nederlands reisbureau en we zijn zelf nog niet geweest, we gaan in febr maar het schijnt supergoed te zijn.
Google maar en je vind het vanzelf, succes

Flufjuh
19-10-09, 14:19
Wat moeten we dan Googlen? 'Villapark in Kissimmee'? Heb je al een naam van het park, dat is wat makkelijker. ;) :)

Dlicious
20-10-09, 00:16
Net een weekje terug uit Orlando, wij zaten in Town Center Reserve(drive) Orlando Florida. Rustige community met hek en pincode op de deur. Super rustig... mooie woning echt geweldig!

PENPE
20-10-09, 00:42
Wij zaten in juni in Sandy Ridge wat er vlak bij ligt en Town Center schijnt ook
inderdaad mooi te zijn, volgende maand tijdens onze vakantie ga ik daar ook
even heen om de boel te "verkennen" voor volgend jaar.

@ Dlicious : De meeste huurvilla's hebben een pincodeslot op de deur...

Groetjes,
Petra & Pieter

corrus
20-10-09, 00:43
Sandy Ridge is geen Kissimmee... :D

PENPE
20-10-09, 00:52
Sandy Ridge is geen Kissimmee... :D

Klopt, ligt net als Town Center "net over de grens" in Davenport..

Maar je bent lekker scherp Corrus ;-)

Groetjes,
Pieter

Iris02
20-10-09, 09:13
Wij hebben 13 jaar terug in Liki Tiki Village gezeten. Dat is ons toen prima bevallen. De afstanden waren goed te doen. Wij hadden een villa in de laagbouw. Ze waren toen bezig met het bouwen van de hoogbouw. Wij zijn 1 keer benaderd voor timeshare maar hebben direct aangegeven daar geen interesse in te hebben. Dat was verder geen enkel probleem.
Dit jaar hebben we wel gekozen voor een ander - wat meer recent gebouwd -onderkomen.

flevogirl
21-10-09, 00:04
Ehm nog iemand ervaringen ?? Wij hebben geboekt bij "Oak plantation resort villa's" in Kissimee...ziet er erg leuk uit...nog maar afwachten hoe het in de praktijk is, maar misschien lijkt het jullie ook wat..

succes..

PENPE
21-10-09, 00:49
Ehm nog iemand ervaringen ?? Wij hebben geboekt bij "Oak plantation resort villa's" in Kissimee...ziet er erg leuk uit...nog maar afwachten hoe het in de praktijk is, maar misschien lijkt het jullie ook wat..

succes..

Heb ff gekeken, maar volgens mij zijn het townhouses/condo's en geen villa's...

Groetjes,
Pieter

Dlicious
22-10-09, 11:19
@ Dlicious : De meeste huurvilla's hebben een pincodeslot op de deur...
Groetjes,
Petra & Pieter

Onze Villa niet... we hadden een gebroken sleutel bij aankomst (verkeerder kand op gedraaid. :-\")

Maar ik bedoelde op het park/community/wijk. Daar zat een groot hek, dus Jan en Allerman konden niet binnen.

Ta2 Gerrit
22-10-09, 11:43
Nou hebben Jan en Alleman, zeker die iets kwaads in de zin hebben, ook niet vaak de intentie om door de poort naar binnen te komen.
Die zoeken liever een wat duister hoekje op :-).

En verder stelt het ook niet veel voor, het gated van de gated community. Iedereen die zegt dat hij op bezoek komt, of een huis komt bezichtigen, en een willekeurig adres opnoemt, mag zo door rijden. Is ons i.ig. al twee keer overkomen.

Nel van Ree
22-10-09, 12:32
Hallo allemaal,

Wij gaan 26 juli weg 17 nachten we gaan of weer naar Highlands Reserve of naar Sandy Ridge.
Nou zijn wij al bij Highlands Reserve geweest en vonden het daar ook wel mooi. Maar hoe is Sandy Ridge teo vertelde dat dat ook een mooi park is.
dus we zien het allemaal wel, maar laat het maar gauw 26 juli worden.
Jullie horen het nog wel welk park. Als we daar zijn gaan we zeker eens kijken bij de parken dicht bij Kissimee.

groetjes nel

corrus
22-10-09, 12:35
Maar ik bedoelde op het park/community/wijk. Daar zat een groot hek, dus Jan en Allerman konden niet binnen.

Behalve dan:
De politieagent
De brandweerman
De ambulancechauffeur
De telefoonmonteur
De cable guy
De krantenjongen
De pool guys
De management companies
De pizza boy
De Chinees
Eigenlijk gewoon iedereen dus...

Een "Gated" community geeft alleen maar een "gevoel" van meer veiligheid, maar biedt dit zeer zeker niet!
Vrijwel iedereen heeft de code van zo'n hek.

[verwijderd]
22-10-09, 12:56
Wij hebben pas geleden een week in Lake Berkley gezeten en daar zat dan een bewaker bij het hek, in veel gevallen was dat een mevrouw van pensioen gerechtigde leeftijd voor Nederlandse begrippen.

En iets verderop stond vele dagen gewoon een deur van een hekwerk open waardoor je zo het park op kon lopen. Dus ik sluit me volledig bij Corrus aan dat het slechts een gevoel is, als iemand iets wil komen ze ook daar binnen.

PENPE
22-10-09, 13:02
Het is inderdaad zoals Corrus al aangeeft, een wassen neus :---)..

Volgende maand zitten wij in Orlando en gaan dan wat communities bekijken ivm de vakantie van volgend jaar.
Hiervoor al wat rondgekeken op internet en daardoor aanbiedingen van villaeigenaren ontvangen om eens even rond te kijken.
Een aantal communities zijn gated maar kan op verzoek de code zo krijgen.....

@ Dlicious : Met 'pincodeslot' bedoel ik die keybox die aan/naast de voordeur zit

Groetjes,
Pieter

marlenes
22-10-09, 18:43
Hallo Nel,
Ik ben in een appartementencomplex geweest via hotelplan genaamd liki tiki village. Dit waren hele leuke huisjes/appartementen op een beveiligd terein (dit ben je natuurlijk niet echt nodig maar het is wel een luxe) en deze appartementen lagen eigenlijk overal wel lekker dicht bij. Het was dan idd ook in kissimee... misschien dat dat wat is ;)

Groetjes,
Marlene

PS Op www.likitikivillage.com (http://www.likitikivillage.com) is meer informatie te vinden over dit "resort" en je kan hier evt ook boeken als je zou willen.

Peter Husselson
10-08-11, 14:02
www.vakantie-villa-florida.nl

wij gaan hier volgend jaar augustus met 7 personen heen.