PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Diner in buffetvorm



Disney_steph
22-02-08, 15:41
Heb je in disney ook eet gelegenheid met buffet vorm?
Mijn engels is niet erg goed, dus kan er weinig wijs uit worden op site's.
In frankrijk ben ik altijd gek op Billy Bobs Country western saloon, is er zoiets ook in disneyworld?
Ik zou graag mijn vader willen verassen met een avondje eten, en buffetvorm vinden wij altijd erg leuk en lekker.
Dus als iemand het weet, graag reacties:)
Alvast bedankt!

Njit
22-02-08, 15:53
Zie hier: http://www.allearsnet.com/din/buffet.htm

Disney_steph
22-02-08, 16:10
Bedankt!
Nog aanraders?

Njit
22-02-08, 16:19
Je kan op die site ook menu's, recensies en foto's bekijken van de restaurants.
Persoonlijk vind ik het erg leuk om met in een restaurant met Characters te eten. Geeft ook leuke foto's. Maar deze restaurants zijn erg populair dus op tijd reserveren. Zou jammer zijn als je iets leuk geplanned hebt en het gaat niet door.

Make reservations up to 180 days in advance of your trip by calling 407-WDW-DINE (939-3463). Zie http://www.allearsnet.com/din/reserv.htm

Disney_steph
22-02-08, 17:09
Hoe moet je reserveren dan?
Kan dat daar of kan ik mailen?
Bellen kan ik echt niet, want mijn engels is echt met handen en voeten!
Als ik daar kan reserveren zou fijn zijn, maar anders moet ik het op de gok doen denk ik....

Njit
22-02-08, 17:14
Dat is inderdaad telefonisch ja. Sinds dat Disney het Dining Plan heeft bedacht zijn veel populaire restaurants op Disney terrein al ver van te voren vol geboekt.

Buiten Disney heb je ook een aantal Dinner shows. Misschien dat dat iets is?

www.piratesdinneradventure.com
www.sleuths.com
www.arabian-nights.com
www.medievaltimes.com
www.tonyandtinaorlando.com

Disney_steph
22-02-08, 18:35
Hmmm dat piraten gedoe lijkt me wel erg leuk!
Tenminste zover ik de site begrijp en kan lezen:)
Alleen wel erg prijzig, denk ik....:)
Maar kan even kijken, en ik kan het online reserveren..dat is wel fijn!

Disney_steph
22-02-08, 18:54
Toch even gekeken, en wil toch naar de piraten dinner!
Maar hoever is dat van disney af? ik zit in pop century hotel, is dat te doen?

Njit
22-02-08, 19:02
Heb je een auto? Het is ca 18 minuten rijden. Zie hier: http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=15956272315183936211,28.351881,-81.541323&saddr=1050+Century+Dr.,+Lake+Buena+Vista,+FL+32830 ,+United+States+(Disney's+Pop+Century+Resort+-+Classic+Yrs.)&daddr=pirates+dinner+adventure,+orlando&sll=28.383249,-81.562649&sspn=0.127919,0.270538&ie=UTF8&ll=28.400763,-81.510658&spn=0.127897,0.270538&z=13

Disney_steph
22-02-08, 19:18
We hebben wel 2 dagen een auto,maar kan je er niet op een andere manier heen anders?
Maar dan plannen we het gewoon als we de auto hebben.
Is er iemand naar deze show geweest hoe het is?

Michael66
22-02-08, 20:23
Duur valt wel mee. Als je zeker weet dat je er heen wilt kun je vantevoren kaartjes bestellen, bijvoorbeeld via deze website (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/pirate-s-dinner-adventure.html#11), dan kost het geen $57.95+tax maar $33.95 inclusief tax voor volwassenen.

Als je ter plaatse pas wilt beslissen of je er heen wilt loont het om bij de verschillende ticket-verkopers te gaan shoppen voor een goede prijs. Bijvoorbeeld bij deze aan de US192 (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/pirate-s-dinner-adventure.html#11) betaal je $37.95 incl tax. Maar er zijn ook anderen. Betaal vooral niet de prijs aan de kassa, da's in ieder geval $20 p.p. teveel. En $20 is alweer genoeg om een Levi's broek te kopen in één van de outlets, of een leuk Tommy truitje (misschien wel 2 of 3), of ... of ....

Disney_steph
22-02-08, 20:49
Bedankt!
Ik ga zeker op deze site het bestellen, dat scheelt echt veel geld!
Nog even kijken wanneer we gaan, en dan online bestellen.
Krijg je dan de kaarten gewoon thuis gestuurd?

mvdham
01-03-08, 00:21
Hoi Steph,

wat ik je kan aanraden is de Crystal Palace in Magic Kingdom, deze is ook met characters (Winnie de Poeh). Dit buffet restaurant bevindt zich in Magic Kingdom aan het einde van Maine Street (links om de hoek). Dit kost rond de $30 per persoon, zorg alleen dat je tijdig reserveert. Je kunt ook proberen zonder reservering in te lopen maar dan loop je het risico dat je lang moet wachten.

Tinkerbell
01-03-08, 01:29
Hoe moet je reserveren dan?
Kan dat daar of kan ik mailen?
Bellen kan ik echt niet, want mijn engels is echt met handen en voeten!
Als ik daar kan reserveren zou fijn zijn, maar anders moet ik het op de gok doen denk ik....

Je zult toch echt moeten bellen.
Ik heb geprobeerd om 180 dagen van te voren een paar van die shows te reserveren en kwam maar met moeite aan een plekje.


Hoi Steph,

wat ik je kan aanraden is de Crystal Palace in Magic Kingdom, deze is ook met characters (Winnie de Poeh). Dit buffet restaurant bevindt zich in Magic Kingdom aan het einde van Maine Street (links om de hoek). Dit kost rond de $30 per persoon, zorg alleen dat je tijdig reserveert. Je kunt ook proberen zonder reservering in te lopen maar dan loop je het risico dat je lang moet wachten.

Daar zou ik maar niet op rekenen. We werden daar weggestuurd met de boodschap om over drie maanden nog maar eens terug te komen.