PDA

Bekijk Volledige Versie : Kissimmee: Ziekenhuis voor controle



6foot6
21-02-08, 23:22
Twee weken voor ons vertrek ben ik ineens genoodzaakt bloedverdunners te slikken en mijn bloed regelmatig te laten controleren om de juiste dosis te bepalen.
Ik zoek dus een ziekenhuis oid in Kissimmee dat dit voor mij zou kunnen doen.
Wie heeft daar ervaring mee?

corrus
22-02-08, 00:25
Twee weken voor ons vertrek ben ik ineens genoodzaakt bloedverdunners te slikken en mijn bloed regelmatig te laten controleren om de juiste dosis te bepalen.
Ik zoek dus een ziekenhuis oid in Kissimmee dat dit voor mij zou kunnen doen.
Wie heeft daar ervaring mee?

Ziekenhuis???

Een kliniek is genoeg hiervoor... (echt waar, eigen ervaring)

Er zit een walk-in clinic direct naast de Publix aan de 192
Waar in Kissimmee verblijf je??
Maak ik wel even een route voor je...

Tina
22-02-08, 00:53
Zorg in ieder geval dat je een brief van de arts bij je hebt, ook zal zeggen ze in Nederland dat je deze niet nodig hebt. Michael, mijn man slikte ook bloedverdunners en moest tijdens de kerstvakantie ook zijn bloed laten controleren. Nou, dat zou eenvoudig moeten zijn, maar wát een zooitje werd dat. Wacht...ik zoek zijn log daarover...ja, hier heeft hij er wat over geschreven; http://mkjvandijk.web-log.nl/mkjvandijk/2008/01/discription.html

Wij werden vanaf een ziekenhuis (waar ze al deden alsof we gek waren geworden) naar een kliniek gestuurd en daar snapten ze er ook niks van. Uiteindelijk is Michaels bloed wel gecontroleerd. Ze zouden de uitslag naar het ziekenhuis faxen, maar deze fax is nooit aangekomen. Toen Michael later terug ging om te vragen waarom het ziekenhuis geen fax had ontvangen, bleken ze zijn gegevens kwijt te zijn. Pfff...Het adres van deze kliniek hoef je zeker niet te hebben?

6foot6
22-02-08, 06:27
Er zit een walk-in clinic direct naast de Publix aan de 192
Waar in Kissimmee verblijf je??
Maak ik wel even een route voor je...

Ponciana blvd

6foot6
22-02-08, 06:30
...Het adres van deze kliniek hoef je zeker niet te hebben?

het was toch niet?
http://www.questdiagnostics.com/index.html

mafo
22-02-08, 07:51
Twee weken voor ons vertrek ben ik ineens genoodzaakt bloedverdunners te slikken en mijn bloed regelmatig te laten controleren om de juiste dosis te bepalen.
Ik zoek dus een ziekenhuis oid in Kissimmee dat dit voor mij zou kunnen doen.
Wie heeft daar ervaring mee?


Voor je vakantie zal je er niks meer aan hebben, maar kaart eens aan of je kan meedoen aan een zelfcontrole project. Diverse mensen uit mijn omgeving hebben hiervoor een paar keer een cursus gevolgd. Nu kunnen ze zelf prikken en de waarden doorgeven. De voorwaarde hiervoor is wel dat er niet te veel variatie zit in de dosis. Ze zullen waarschijnlijk eerst wel een tijdje zelf willen controleren tot ze weten hoe stabiel je bent.

Scheelt uiteindelijk heel wat bezoekjes aan het ziekenhuis.

Syllvia
22-02-08, 09:29
dus een walk inn clinic naast de publix, ik wil graag daar een adres van hebben,
mijn man is 'zelfdoseerder' en je zult altijd zien dat het controle apparaatje stuk gaat / gestolen / als bom in beslag wordt genomen :)

groetjes Sylvia

Tina
22-02-08, 10:12
Het was deze:
http://img182.imageshack.us/img182/2746/20080105januari0004ts0.jpg (http://imageshack.us)

Wanneer je deze dus ziet, gewoon even wat gas erbij geven! :grin:

Michael
23-02-08, 00:24
Voor je vakantie zal je er niks meer aan hebben, maar kaart eens aan of je kan meedoen aan een zelfcontrole project. Diverse mensen uit mijn omgeving hebben hiervoor een paar keer een cursus gevolgd. Nu kunnen ze zelf prikken en de waarden doorgeven. De voorwaarde hiervoor is wel dat er niet te veel variatie zit in de dosis. Ze zullen waarschijnlijk eerst wel een tijdje zelf willen controleren tot ze weten hoe stabiel je bent.

Scheelt uiteindelijk heel wat bezoekjes aan het ziekenhuis.

Zelfmeting kan alleen als je levenslang medicatie moet gebruiken, niet als je voor de eerste maal (6 maanden) aan de beurt bent.

corrus
23-02-08, 02:52
Vraag me niet het exacte adres, maar hier is de routebeschrijving vanaf de kruising Poinciana Blvd / US Hwy 192

Ik rijd er altijd zo naar toe...

http://corrus.googlepages.com/image_map.gif/image_map-full;init:.gif

Vanaf de kruising Poiciana Blvd (S)
Sla linksaf de 192 op (richting west)
Blijf op deze weg
Als je bijna bij de 27 bent krijg je bij de laatste stoplichten rechts op de hoek een Denny's.
Links daarvan een klein winkelcentrum met een Hess pompstation en een Publix
Sla bij de stoplichten rechtsaf.
Sla dan gelijk weer linksaf en rijd richting die Publix
Parkeer bij de Publix de auto.
Rechts naast de slijterij van de Publix zit een Walk-In-Clinic.


De Kliniek valt bijna niet op
Amerikaans personeel. Chileense arts, spreekt uitstekend engels, is grondig en zeer aardig.

Het geheel zal niet langer rijden zijn vanaf Poiciana een kleine 15 tot 20 minuten (afhankelijk van de verkeersdrukte)

Als wij één of ander onderzoek onderzoek (suiker/ bloedwaardemetingen enz.) willen hebben, gaan wij altijd daar naar toe.

De kliniek is van 09:30 tot 16:00 uur geopend.
Zondags gesloten

6foot6
23-02-08, 10:01
hartelijk dank!!, mischien ook nog antwoord op...
Geen "docters order" nodig?
Doen ze het zelf?
Hoe lang voor het resultaat en wie krijgt dat?
Wat kost het?

Volgens
http://www.kissimmee-us192.com/map/map1/kiss192map1.htm#1btm

is dat het
South lake care center

het adres van de publix daar is

Publix at Summer Bay
17445 US Highway 192 Ste 11
Clermont, FL 34714-7016

een website kan ik nog niet vinden, wel dit

34714 - Clermont, FL
Dr. Ramon Sueiro, South Lake Primary Care
17445 US Highway 192, Suite 12, Clermont, FL 34714
(352) 243-3800

corrus
23-02-08, 10:33
hartelijk dank!!, mischien ook nog antwoord op...
Geen "docters order" nodig?
Doen ze het zelf?
Hoe lang voor het resultaat en wie krijgt dat?
Wat kost het?

Volgens
http://www.kissimmee-us192.com/map/map1/kiss192map1.htm#1btm

is dat het
South lake care center

het adres van de publix daar is

Publix at Summer Bay
17445 US Highway 192 Ste 11
Clermont, FL 34714-7016

een website kan ik nog niet vinden, wel dit

34714 - Clermont, FL

Dr. Ramon Sueiro, South Lake Primary Care
17445 US Highway 192, Suite 12, Clermont, FL 34714
(352) 243-3800
Yep! That's the one...

Kost $150,-

Of ze het zelf doen? Geen idee... Wij moesten na 4 uurtjes altijd weer terugkomen...

Michael
24-02-08, 02:44
@6foot6,
hoop dat je meer geluk hebt dan ik :razz:.
Overigens een hoop geld US 150,- Meting in Nederland kost ongeveer Euro 10,- Maar dat dekt de verzekering hopelijk wel.

Succes

6foot6
24-02-08, 10:42
Ik heb zelf ook nog enige info gevonden (zoek op coumadin clinic) en op een ander forum gekregen oa dit hospital.

http://www.celebrationhealth.com

Ik heb ze ge-e-maild en daar kost de test $40,00, alleen dinsdagmorgen en donderdagmiddag mogelijk.

Het valt me toch tegen hoe moeizaam zoiets blijkt te moeten gaan.

Na terugkomst zal ik mijn bevindingen hier wel posten als vingerwijzing voor andere (toekomstige) slachtoffers.

Om niet te kicken wel als edit in dit antwoord

Edit donderdag 6 maart

Gisteren heb ik telefonisch(407 303 4000) een afspraak gemaakt in de coumadin clinic van

Florida Hospital - Celebration Health

400 Celebration Place, Suite A140

Celebration, FL 34747

en vandaag ben ik getest Voor de INR waarde dmv een vingerprik en dig.tester met teststrookje

Hoewel dit wel was aangegeven, werd er verder niet naar een verwijzing oid gevraagd.
Al met al binnen een kwartier weer buiten met het reseltaat en $40,00 lichter.

Byzonder ziekenhuis met valet-parking, buitenluidsprekers met rustgevende muziek en een verloting in de huis-apotheek.

tests alleen op dinsdagmorgen en donderdagmiddag

Syllvia
24-02-08, 11:41
Ik heb het er net met mijn man over, (die dus zelfdoseerder is) Hij heeft het met zijn cardioloog overlegd, en in geval van uitzending, of lange vakantie kun je ook kinder aspirine nemen. Het is natuurlijk niet zo goed als de normale bloedverdunners maar wel een oplossing.

Ik zou dus even contact op nemen met je arts, of dat eventueel ook kan.

Groetjes Sylvia

mafo
24-02-08, 11:53
Zelfmeting kan alleen als je levenslang medicatie moet gebruiken, niet als je voor de eerste maal (6 maanden) aan de beurt bent.


Dat kon ik niet uit de posting halen, kon de (voor) geschiedenis verder niet. Zoals ik ook aangaf was het ook geen oplossing voor hun vakantie, maar meer een tip voor de toekomst.

6foot6
24-02-08, 12:20
Het is niet de eerste keer maar die was wel 25 jaar geleden.

Sinds de berichten in de media over de gunstige effecten van asperine gebruik ik al een kwart(amerikaanse=0,7ct per stuk) asperine elke dag.
Dat heeft waarschijnlijk erger voorkomen.
Hier moest ik nu mee stoppen om de andere medicatie niet in de war te sturen.
Ik heb die nodig om trombose te voorkomen niet voor een hartprobleem.

Edit donderdag 6 maart

Gisteren heb ik telefonisch(407 303 4000) een afspraak gemaakt in de coumadin clinic van

Florida Hospital - Celebration Health

400 Celebration Place, Suite A140

Celebration, FL 34747

en vandaag ben ik getest Voor de INR waarde dmv een vingerprik en dig.tester met teststrookje

Hoewel dit wel was aangegeven, werd er verder niet naar een verwijzing oid gevraagd.
Al met al binnen een kwartier weer buiten met het reseltaat en $40,00 lichter.

Byzonder ziekenhuis met valet-parking, buitenluidsprekers met rustgevende muziek en een verloting in de huis-apotheek.

tests alleen op dinsdagmorgen en donderdagmiddag

ekkie50
02-03-08, 09:37
Bedankt allen voor deze tips. Ik sta er normaal gesproken nooit bij stil als ik op vakantie ben maar je weet het natuurlijk nooit.