PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema systemdaan: Miami - Orlando



systemdaan
21-02-08, 20:22
In Mei gaan we met zijn drie voor de eerste keer naar Florida.

Op zaterdag 3 mei vertrekken we vanuit Schiphol met Martinair naar Miami, voor de 2 nachten in Miami hebben we geen huurauto voorzien.

2 nachten Miami in Riu Florida Beach Hotel.
In Miami voorzien we om te gaan wandelen aan Miami Beach,Art Deco wijk, bezoekje aan Bayside marketplace en eens te gaan eten in Joe's Stone Crab restaurant.

Daarna hebben we voor 9 nachten een camper gehuurd om van Miami via Key West, de Everglades,Fort Meyers, Sanibel & Captiva islands, Tampa naar Orlando te trekken.

1e nacht zouden we in Key Largo doen (Jhon Pennekamp state park).
s’morgens vroeg doorrijden naar Key West met een bezoekje aan Sloppy Joe’s bar,duval street,mallory square(om zondsondergang te zien en de annimatie).

2e nacht in Key West (Boyds Campground).
in de loop van de dag terug naar Key Largo.

3e nacht in Key Largo (Jhon Pennekamp state park).
Daar denken we eraan om te gaan snorkelen en een excursie met een glazen bodemboot.

4e nacht in Key Largo (Jhon Pennekamp state park).
s’Morgens vroeg door rijden naar the everglades waar we een crocodile farm willen bezoeken en met een airboat meevaren.

5e nacht in the everglades (Long Pine Key campground).

6e nacht in Fort Meyers(?).
Voorstellen altijd welkom.

7e nacht in Sanibel of Captiva (JN Ding Darling park).

8e nacht in Tampa (?).
Busch Gardens.

9e nacht owel in Tampa of iets dichter bij Orlando.
In de voormiddag eerst de auto ophalen in Kissimee en ongeveer een uurtje of twee later de camper binnenbrengen( zo hebben we altijd eigen vervoer ).

Dan 7 nachten in een villa in de omgeving van Kissimee.
Hier hebben we de volgende planning in gedachten.

-Universal Studios en Island of Adventures.
-Kennedy Space Center.
-Florida Mall.
-Outlet Stores.
-Sea World.
-Old Town Kissimme.
-Epcot.

Opmerkingen en tips zijn zeer welkom voor deze drie Florida leken.

Dr. Phlox
22-02-08, 10:58
Ziet er goed uit. Je lees alleen niet veel dat iemand met een Camper gaat rijden. Een reisverslag zou dan ook een goede toevoeging zijn aan het forum m.b.t. het rijden met een Camper in Florida.
En je zal er wel achter komen dat je tijd te kort zal komen.
grz
Ton

Njit
22-02-08, 11:05
Camper lijkt mij in Florida ook niet echt ideaal..

systemdaan
22-02-08, 22:10
De hoofdreden waarom wij voor een camper gekozen hebben is dat we niet elke dag moeten in-& uitpakken en de koffers moeten in- & uitladen want met 3 volwassene heb je toch wel wat bagage mee.
En toch heb ik al leuke info gevonden over reizen met een camper in Florida (waarvoor dank Marjolein4)

esther-disney
22-02-08, 22:20
Wauw, wat een leuk schema zeg! Krijg beetje heinwee als ik het zo lees.
Alle steden die jullie aandoen zijn super.
Wij zijn Tampa naar MOSI geweest, erg de moeite waard als je nog tijd hebt...het is een soort Nemo die in amsterdam is.Maar hier zit ook een 360 graden scherm voorstelling bij(a la Omniversum) en verder veel dingetjes over van alles en nog wat.
Ik ga het nog beschrijven in mijn reisverslag, dus er komt meer info.
Veel plezier met het voorbereiden verder!

Esther

Michael66
23-02-08, 06:57
Hoi,
Je schema ziet er goed uit. Laat ook wat ruimte om soms gewoon wat "te laten gebeuren", wat alleen maar leuk is.

En bedenk maar: over twee maanden is het al zo ver!!

Waar ik erg benieuw naar ben zijn straks je ervaringen met het rondtoeren met een camper in Florida. Zoals hiervoor al aangegeven zijn er niet zoveel mensen die camper'en in Florida, tenminste niet die dat hier ook vertellen. Dus als je een reisverslag maakt, dan lijkt het me leuk om te lezen wat er juist leuk of lastig was met de camper.

In ieder geval: Veel plezier!!

teiwes
23-02-08, 16:39
Spannend he, we gaan ook voor de eerste keer naar Florida. We vertrekken op vrijdag 25 april voor 18 dagen. Rechtstreekse vlucht naar Miami en we verblijven ook de eerste 2 nachten in het Rui in Miami om bij te komen. Wij reizen met onze kleine man van bijna 6 dus doen we lekker rustig aan. Wij gaan vanuit Miami naar Key Largo en dan via de kust naar Orlando waar we 10 dagen in een huisje verblijven. Vanuit daar willen we de nodige pretparken bezoeken. We hebben er erg veel zin in! Alvast heel veel plezier en voorpret! groetjes,

Simone