PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Slusterbubbel



Slusterbubbel
20-02-08, 23:24
Groetjes allemaal,
Ik ben Slusterbubbel, een 62 jarige Belg (knap oud, zeg...), en wij wonen zowat zes maand per jaar in centraal Florida.
Mijn duurbare eega en ik hebben van 2001 tot 2007 een uitgebreide verkenning ondernomen doorheen de USA en Canada. Hiervoor kochten we een RV (een 5th wheel), en trokken daarmee overal rond op exploratie. Tijdens de zomer werden dat noordelijke staten en provincies, in de winter zakten we doorgaans af naar het warme zuiden. Na zes jaar trekken en 110.000 miles hebben we 48 staten en 9 provincies op ons aktief !
Rest enkel nog Hawaii en Alaska...

Ebelix
20-02-08, 23:31
Fantastisch om op deze manier Amerika te verkennen. Welkom op dit geweldige forum over Florida.

Waar wonen jullie in centraal Florida?

petrajessy
21-02-08, 20:06
Welkom!
Klinkt inderdaad geweldig!! Zo zou ik mijn toekomst ook wel zien ........maar krijg mijn eega nooit zover denk ik.
Veel plezier op dit forum!

Syllvia
22-02-08, 08:34
Welkom!
Klinkt inderdaad geweldig!! Zo zou ik mijn toekomst ook wel zien ........maar krijg mijn eega nooit zover denk ik.
Veel plezier op dit forum!

Mijn eega wel, alleeen vraag ik mij af hoe je dat doet met een visum, ik heb begrepen dat je hooguit voor een half jaar een visum krijgt?

groetjes Sylvia

Tina
22-02-08, 09:19
Wat heerlijk die zes maanden per jaar... Dat staat ook in onze planning...ooit...later. :-D Welkom hier. Behalve tips op doen, denk ik dat je zelf ook heel wat tips te geven hebt!

kol
22-02-08, 09:30
Waaaaw, helemaal te gek!! Ook ik ben heel benieuwd hoe jullie dit met het visum hebben gedaan.
Wat leuk dat je je op dit forum hebt aangemeld!! Ik denk dat wij veel van jullie kunnen leren.

Slusterbubbel
22-02-08, 16:54
Fantastisch om op deze manier Amerika te verkennen. Welkom op dit geweldige forum over Florida.

Waar wonen jullie in centraal Florida?

Wij zitten tegen Leesburg, zo'n 35 miles ten NW van Orlando.
Rustig en kalm, in een Golf & Retirement Community...
Paul


Mijn eega wel, alleeen vraag ik mij af hoe je dat doet met een visum, ik heb begrepen dat je hooguit voor een half jaar een visum krijgt?

groetjes Sylvia


Wij zijn steeds gekomen met een Visitors visum. je krijgt dat inderdaad max voor 6 maanden (per keer), tenzij je een "extension" aanvraagt. Dan kan het 1 jaar zijn.