PDA

Bekijk Volledige Versie : Ebay: Superadvies voor een paar Euro



margriet
20-02-08, 20:58
Hallo forum-lezers...
Ik was op zoek naar walt disney tickets, via ebay (je weet maar nooit ten slotte) toen ik op een hele lijst met aanbieden kwam over een advies
over waar je het allerbeste tickets kon bestellen, hotels boeken etc...
dit allemaal met soms tot 40 % korting.
wie heeft hier ervaring mee? hoe serieus moet je dit nemen?
de ebay klanten hadden allen positieve feedback gegeven (...)
wij gaan met z'n 5-en naar orlando, ik ben natuurlijk niet vies van een leuke korting ergens, tís ten slotte duur genoeg.
graag jullie ervaringen.
groeten

margriet

Njit
20-02-08, 21:00
Linkje?

(advies is hier trouwens geheel gratis)

margriet
20-02-08, 21:05
gezocht onder ebay "walt disney tickets" dan zie je de lijst

de site die ik vond is www.affordabledisney.com (http://www.affordabledisney.com)

??? bekend bij iemand

rolthof
20-02-08, 21:19
If it's to good to be true .......

It's not.

Njit
20-02-08, 21:38
Het is een dienst die je allerlei tips geeft. De meeste zul je hier op het Forum ook wel kunnen vinden (en wij praten terug). Ik gok ook dat veel tips op Amerikanen gericht zullen zijn.

Net zoals bijvoorbeeld http://www.tourguidemike.com/ - is het je het geld waard om een heel gedetailleerd schema te krijgen?

Yvet
21-02-08, 19:15
Ja er zijn sites waarbij je korting kan krijgen op tickets.
Dan praten we over enkele euro's.

Gewoon logisch nadenken en dan kom je al snel tot de conclusie, dit kan niet goed zijn......

Hoe wil je controleren dat de tickets die je krijgt echt zijn, of bv de aantal dagen erop hebben staan die ze zeggen dat erop staat......
Enz enz.

Nee dus dat kun je allemaal niet....
Ebay zit vol met oplichters wat betreft disneytickets

sccambuur
29-01-10, 13:41
Iemand hier uiteindelijk nog ervaring mee op gedaan?Bijna 2 jaar later nu. Ook nu staat er op Ebay voor Universal Studios 31$ off. Kortom p.p een ticket dan voor rond 52$.
En de feedback die ze ontvangen is allemaal positief dat het ook echt werkt..
Hier ff een linkje
http://cgi.ebay.nl/31-Off-UNIVERSAL-STUDIOS-Orlando-FL-Ticket-COUPON_W0QQitemZ130361959244QQcmdZViewItemQQptZLH_ DefaultDomain_0?hash=item1e5a2da34c

En zo staan er nog verschillende op. 25% korting voor Seaworld enz.

Flufjuh
29-01-10, 16:16
Ik zou sowieso niks via Ebay doen. Je kunt niks controleren, krijg je alleen maar ellende mee. Bij de bekende aanbieders aanschaffen blijft gewoon het veiligst en betrouwbaarst, en uiteindelijke het goedkoopst. :)

rolthof
30-01-10, 14:08
Dat ben ik totaal oneens met je, te stellen dat kopen via ebay alleen maar ellende oplevert.

Ik koop reeds sinds jaren op ebay alles wat los en vast zit, oa voor onze Florida vakantie van 2008 kaartjes voor Gatorland.

Ik heb in al die jaren slechts 2 maal een issue gehad, en toen via paypal mijn geld teruggeclaimd , en gekregen.

Betalen via paypal is wel een must, geeft namenlijk buyersprotection.

Aanbieders van producten op ebay zijn net zo betrouwbaar en dus ook net zo onbetrouwbaar als elke andere aanbieder.

Flufjuh
31-01-10, 14:55
Aanbieders van producten op ebay zijn net zo betrouwbaar en dus ook net zo onbetrouwbaar als elke andere aanbieder.

Natuurlijk niet. Als je bij de hier op het forum bekende en betrouwbare organisaties je tickets boekt gaat dat 100% goed. Iets wat je van Ebay onmogelijk kunt zeggen. Er worden zo vaak mensen opgelicht via dit soort sites, vooral met toegangskaarten ook voor concerten e.d. Dat zal je via betrouwbare aanbieders niet gebeuren.

Lady-M
02-02-10, 23:20
Mits je goed begrijpt hoe Ebay werkt, zul je daar niet opgelicht worden. Het probleem is dat mensen waarschijnlijk lukraak kopen zonder eerst de feedback te checken. Een verkoper met een vracht aan postitieve feedback kijkt wel heilig uit om zijn goede reputatie op het spel te zetten. Zo koop (en verkoop) ik inmiddels al meer dan 12 jaar op Ebay (nog voordat het in Nederland was) en naar volle tevredenheid. Ik ben nog nooit ook maar één keer opgelicht. Ik koop er overigens niet mijn Disney tickets, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat soms doen.

baluga
02-02-10, 23:45
Tja $ 2,95 wat let je. Zoals ik begrijp krijg je een kortingscode als je online tickets boekt.