PDA

Bekijk Volledige Versie : Tanden bleken



Karin71
16-03-05, 14:28
Wie heeft er weleens zijn tanden laten bleken in de US of heeft zich daarover laten informeren? Ik zou het wel willen, maar hier in NL is het (nog) redelijk duur. Heb me wel eens laten vertellen dat je het in de grote malls zo ff in je lunchpauze (bij wijze van spreken) kunt laten doen en dat het heel betaalbaar is! Heeft iemand tips voor mij?

Harm
16-03-05, 18:36
Hallo karin
Leuke vraag.
Er zijn Malls waar je aan je tanden kan laten sleutelen. Ik zou mijn gebit niet aan een dergelijk experiment wagen ook al waren ze teer zwart. Een kleine misser en je loopt de hele vakantie met pijn in je be@## of met nog slechter tanden dan je al had.
Ik heb wel gehoord dat het gebruikte spul niet erg best voor je tanden is. Dus????
Succes
Harm

Karin71
16-03-05, 19:05
Ja die verhalen ken ik ook, maar mijn (blonde O:) ) gedachte was dat ze daar in de US waarschijnlijk al veel verder mee zijn dan hier in ons kikkerlandje.. Maarja.. het blijft altijd een kwestie van vertrouwen of iemand het niet ontiegelijk voor je gaat verpesten ipv verfraaien natuurlijk.. :?

Petra/VS
17-03-05, 05:01
Er zijn tig tandblekende middeltjes te vinden in de drugstores. En voor veel mensen helpen die ontzettend goed. Ik zou die dus eerst proberen. De Crest White Strips lijken het beste te werken.

Karin71
17-03-05, 19:26
Kijk! Dat is nuttige info! :) Bedankt voor de tip. Die ga ik zeer zeker proberen!

Ta2 Gerrit
17-03-05, 21:49
Petra/VS zei: De Crest White Strips lijken het beste te werken

:D Wij hebben ze ook zien liggen bij Walmart en Publix. Ben al jaren Crestfan en had nieuwe pasta nodig. Daar lagen ze naast :D

rvd4always
18-03-05, 22:52
Info tanden bleken: :arrow:

http://www.ivorenkruis.nl/index.cfm?l=b&c=48&i=6&t=keyword.cfm

Ta2 Gerrit
19-03-05, 13:39
Info tanden bleken ?? Kijk voor de fun eens onder aan deze pagina :lol:

rvd4always
19-03-05, 15:00
Info tanden bleken ?? Kijk voor de fun eens onder aan deze pagina

Beste Gerrit,

naar mijn mening is het ivoren kruis een organisatie die je een onafhankelijk advies kan geven over tanden bleken.

De onderstaande adressen op deze pagina zijn commerciele instellingen waarvan je moet afvragen of je daar een onafhankelijk advies kan krijgen? Volgens mij natuurlijk niet, ze zijn immers commercieel ingesteld :!:

www.ivorenkruis.nl

brin
30-09-08, 15:08
Je kent het wel: je ziet ze overal de standjes in de grote malls om je tanden te laten bleachen. Is er iemand op dit forum die dit al uitgeprobeerd heeft ? En wat kost zoiets ? Is de behandeling hetzelfde of bij ons - mijn tandarts raad dit mij altijd af omdat je er gevoelige tanden van krijgt - maar misschien is het gebruikte product in Florida anders.

Ik vind die mooie witte tanden wel mooi staan ! Die Amerikaanse acteurs hebben allemaal zo'n mooie tandpasta-glimlach met stralend witte :D tanden !!!

fatma30
30-09-08, 16:10
In Miami staan ze op de boulevard / promenade bij de haven. Heb met verbazing staan kijken dat dit kon en mocht. 2 tieners deden de behandeling. Ik had er ernstige twijfels over. Ik meen me te herinneren dat de prijs wel meeviel. (toch nog enkel tientallen dollars per behandeling) Persoonlijk denk ik dat je voor een behandeling aan je tanden (welke behandeling dan ook) naar een gediplomeerde tandarts moet gaan. Volgens de stand / booth op de promenade kleefde er absoluut geen nadelen aan. Zou kunnen, echter ik probeer het niet. Ik zou ze eerst het hemd van het lijf vragen voordat ik het liet doen.
Trouwens, amerikaanse acteurs laten hun tanden niet in een stand langs de weg bleken. Zij betalen vele, vele dollars voor die glimlach bij een tandarts.
veel succes.

Yvet
30-09-08, 16:38
Niet doen!!!

De bleach die ze in Amerika gebruiken en mogen gebruiken is in Nederland verboden.
Teveel chloor ofzoiets.
Is ooit een uitzending over geweest bij Radar.

Dus als jouw tandarts het voor in Nederland laten doen al afraad dan is zeker Amerika geen optie.

Njit
30-09-08, 16:44
Misschien wordt je hier wijzer van:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38553 (discussie)
Tandenbleekmiddelen (http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=551) (uitzending 29-11-2004)
Tandenbleekmiddelen (http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=566) (uitzending 13-12-2004 )

brin
01-10-08, 10:44
Oké, niet doen dus !
Bedankt voor de reacties.

bellaparker
19-12-09, 13:32
hey,

een vriendin van mij heeft haar tanden laten bleken in New Jersey, ik moet toegeven ze zien er hartstikke mooi uit. maar om nu helemaal daarvoor naar Amerika toe te gaan gaat voor mij iets te ver.. ik ben als een gek gaan google naar praktijken hier in Nederland die ook tandenbleken op een zelfde manier als in Amerika gebeurd. ik kwam bij 'the white smile company' uit. ik heb daar een afspraak gemaakt. ik ben erg tevreden over het resultaat, het resultaat is net zo mooi als die van mn vriendin, die helemaal naar New Jersey is gegaan.

groetjes bella

JKG
19-12-09, 14:25
Toch lijkt het me dan leuker om gezellig op vakantie te gaan naar Amerika en dan daar je tanden te laten bleken dan dit in Nederland te laten doen. :mrgreen:

moby
19-12-09, 21:32
tanden laten bleken in daytona, niks eng, geen problemen goed gelukt, 80 do

llar, geen nare gevolgen gehad, je krijgt before foto, en after, prima , :razz:

Lindaa
29-12-09, 21:27
Er zijn tig tandblekende middeltjes te vinden in de drugstores. En voor veel mensen helpen die ontzettend goed. Ik zou die dus eerst proberen. De Crest White Strips lijken het beste te werken.

Heb die ook geprobeerd. Kreeg na een aantal dagen pijn in mijn tanden van die strips dus gauw mee gestopt.
In die malls heb ik ook gezien maar daar waag ik mij niet aan..

Renske1978
29-12-09, 22:01
Elektrische tandenborstel gekocht en dan niet zo'n goedkoop dingetje maar echt een goede....en weet je, in een paar dagen al stralend witte tanden!

rreedijk
01-01-10, 23:02
http://www.walmart.com/catalog/detail.gsp?image=http://i.walmartimages.com/i/p/00/68/11/31/68/0068113168757_500X500.jpg&product_id=10423820&iIndex=1&isVariant=false&corpCard=false&type=-9223372036854775808Gewoon peroxide halen bij de walmart en 2 maal per dag je mond ermee spoelen. Het is een grote bruine fles en kost maar iets van 70$ cent. :) Tanden worden schitterend wit.
Aaron Brands: First Aid Antiseptic 3% H202 Hydrogen Peroxide

Indy
24-05-10, 19:48
iemand de laatste paar maanden misschien in orlando zijn tanden laten bleken??
ben benieuwd naar de ervaringen.

FloridaFrankie
25-05-10, 22:31
Iemand enig idee hoe lang tanden wit blijven na zo'n behandeling. De eerder genoemde Crest strips garanderen slechts een week of vier. Overigens werkt de Crest tandpasta "extra whitening" ook prima en is een lekkere tandpasta. Overal verkrijgbaar, maar niet in een keer effect.

wendy1
28-05-10, 17:16
Ik ga deze eens proberen. Mag je die Crest Strips dan na 4 wkn herhalen of is dat te slecht voor je tanden. (dan weet ik of ik wat mee naar huis moet nemen)

[verwijderd]
28-05-10, 20:01
Even op de verpakking lezen in de winkel, er staat een uitgebreide beschrijving al aan de buitenkant van de verpakking.

Overigens de crest whitening tandpasta doet idd ook beter zijn werk dan de meeste Nederlandse varianten, echter is dit voornamelijk oppervlakte whitening. Wij hebben deze dus ook mee genomen.

Hans uit Koekelare
25-06-11, 10:51
Weet er iemand hoe je kan je tanden laten bleachen in de buurt van Cape Coral of in Orlando, mijn dochter zou haar tanden willen laten doen op vakantie. :D

En kan je je tanden laten bleachen bij een gedeeltelijk kunstgebit en en nog enkele natuurlijke tanden?

PENPE
25-06-11, 13:46
In de meeste malls zie je wel zo'n stand waar je het kan laten doen.

Volgens mijn tandarts heeft bleachen geen zin als je een gedeeltelijk kunstgebit hebt,
of een aantal kronen danwel witte vullingen.
( Ik wilde het namelijk ook laten doen )

Groetjes,
Pieter

r.teeuwsen
25-06-11, 13:55
In Kissimmee Old Town zit een store waar je je tanden kunt bleken....

sonja
25-06-11, 16:21
Weet er iemand hoe je kan je tanden laten bleachen in de buurt van Cape Coral of in Orlando

In het Gulf Coast town center (http://www.gulfcoasttowncenter.com/shop/gulf.nsf/index)in de buurt van Cape Coral komt regelmatig een mobile teeth spa. Ik heb gezien dat er behoorlijk wat klanten kwamen.


http://img97.imageshack.us/img97/1512/dscf9831u.jpg (http://img97.imageshack.us/i/dscf9831u.jpg/)

Hans uit Koekelare
25-06-11, 18:22
Bedankt voor die informatie, we zullen er gebruik van maken. :D

TheOne73
27-06-11, 14:01
Ik heb vorig jaar in het Florida Mall mijn tanden laten bleeken :grin:. Ik had wel daarna gevoelige tanden (eventjes maar). Maar ik had ook een mooie witte glimlach.

Tokheim
27-06-11, 17:56
Vorig jaar staan kijken bij de Sawgrass Mills, maar durfde het niet aan! Die Crest Extra Whitening tandpasta is inderdaad erg lekker, en na een week of 3 zie je echt wel resultaat! Onze voorraad is al lang op, maar gelukkig kunnen we vanaf donderdag weer inslaan.....

Theo

Hans uit Koekelare
27-06-11, 19:03
Het begint ook te kriebelen om alles "in te slaan ...." :D

mien88
29-06-11, 14:59
ik ben een half jaar geleden naar NY city gegaan en heb daar mn tanden laten bleken... ze waren echt super mooi en wit na de behandeling en de 2 weken daarna waren ze ook echt mooi.. maar na een paar weken werden ze weer wat donkerder... na een maand had ik het gevoel dat ze niet echt meer zo wit waren.. ik had van die crest stripes gehaald en geprobeerd, maar na 2x dat te hebben gebruikt waren mn tanden echt super gevoelig geworden. nu was ik alweer een tijdje in nederland, ik had besloten om maar gewoon hier mn tanden te laten bleken bij zo'n praktijk. ik ben na een praktijk gegaan te utrecht, zo'n behandeling kostte 149euro en ik moet zeggen ze zijn ook nu weer super wit geworden... het is n paar weken geleden en nog steeds zijn ze super wit.. dit is ook echt een aanrader als je gewoon in NL je tanden wil laten bleken.

Lannie
11-06-17, 20:03
Ik ben een even nieuwsgierig, zijn er nog mensen die de laatste jaren hun tanden hebben laten bleken in Florida? En wat is dan jouw ervaring? En waar heb je dit laten doen?

Sweetsugar
10-07-17, 15:21
Ik ben wel nieuwsgierig naar tanden bleken in het algemeen in Amerika.