PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Ocean Manor Resort, Ft. Lauderdale



barame
19-02-08, 14:15
Ik heb net het Ocean Manor Beach Resort geboekt. (Fort Lauderdale)
Via Orbitz. 1 king bed (or 2 double bed) met alle taxes etc. voor 222.81 dollars. Voor 2 nachten. vind ik niet duur toch?
Op de site zag het er uitstekend uit en ook de beschrijving.
Ik heb nog niemand in dit forum gevonden die met dit hotel ervaring heeft.
Zo ja dan zou ik dat graag willen weten.

groetjes
Barame

barame
18-05-08, 17:20
O.k. we zijn weer terug van onze vakantie. Fort Lauderdale- Orlando en Miami Beach.
Aangezien niemand ervaring heeft met bovenstaand hotel zal ik die zelf geven. Het was een grote teleurstelling. We kwamen daar aan na zoveel uur vliegen en rijden wat denk je...geen kamer[-X. "George" de man achter de balie was hoegenaamd onvriendelijk, was niet over te halen zijn best voor ons te doen om toch nog eens goed te kijken. Ik had dit hotel via Orbitz geregeld. (Nooit meer met Orbitz!!) Hij kon onze naam niet vinden op de inchecklijst. Mijn man furieus stond erop dat hij Orbitz belde en om uitleg zou vragen. Ondertussen hielp hij doodleuk iemand anders. Nadat mijn man het telnr. van Orbitz had gevonden gaf hij de hoorn door aan George. Here Sir, and now you show us some service! Het enige wat we hem hoorde zeggen was: Sorry, there is no room booked, and my hands are tied. Ik werd niet goed van die vent. Naast mij stond een Amerikaanse die ook in wilde inchecken en wat denk je, ze kreeg hetzelfde verhaal te horen. Zij vroeg om de manager, die er niet was natuurlijk en vroeg om zijn telnr en businesskaart. Zij zou hem alsnog bellen (of dat wat uit zou halen vraag ik me af). Uiteindelijk zijn we door Orbitz naar een eenvoudig hotel gedirigeerd. Daar bleek dat ze van niets wisten. Wij waren ten einde raad en mijn dochter van 14 sliep al op de bank in de lounge. Zij hebben ons uiteindelijk aan een ander hotel geholpen. Klein, niet proper, zo'n weghotelletje, maar als je moe bent vind je alles goed. gelukkig maar voor 2 nachten en dan naar Orlando.
Dus mensen, Orbitz is waardeloos en het Ocean Manor Beach Hotel ook.
Ik weet niet meer wie me Orbitz heeft aangeraden, maar die zal dan wel een andere ervaring hebben gehad. Fort Lauderdale opzich zelf wel leuk.
Orlando super v.w.b. Disneyworld. Mijn dochter en ik in alle enge rollercoasters geweest en ik was net een klein kind.
Miami Beach..... daar had ik me meer van voorgesteld. Te veel Latino's, onbeschoft niet zoals we in Amerika zijn gewend. We zijn naar veel staten geweest. Maar dit vind ik een veredeld Zandvoort of Scheveningen. 1% is Amerikaan, de rest is Cubaan, Portoricaan, Mexicaan etc. Er wordt meer Spaans dan Engels gesproken. Ik waande me in Zuid Amerika. Nee nooit meer.!!!! De amerikaan zegt tenminste "excuse me" wanneer ze je aanstoten, maar die Latino's kijken je aan alsof het je eigen schuld is.
Ik hoop wel dat dit in het forum wordt geplaatst want ik vind dat er ook negatieve in moeten komen staan.
Het voordeel van die lange reis was het kopen van al die afgeprijsde merkkleding. Onze koffers (1 extra gekocht) zaten propvol en hadden ook overgeicht. Maar dat is niet de reden om terug te keren naar Florida, nee deze staat heeft voor ons afgedaan, jammer.