PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels via Priceline



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

[verwijderd]
08-03-10, 10:34
Je kan niet kiezen welk hotel je hebt, je kan het beperken door de zone maar als daar meerdere hotels met hetzelfde aantal sterren in staat dan is het niet te voorkomen dat je een ander krijgt, dan is het een kwestie van geluk hebben.

En ik moet je wel waarschuwen dat het Hyatt Tampa Bay is niet zo makkelijk bereikbaar meer door veranderingen aan de wegen aldaar, afgelopen oktober stond er ook geen bewegwijzering naar het hotel en was het op geluk naar het hotel rijden het laatste stuk, want ik zag het wel liggen maar ja, dan er nog komen.

Het is wel een goed verzorgd hotel met eigen parkeergarage, ligt dicht bij het vliegveld maar daar hadden wij weinig hinder van.

Corry
08-03-10, 10:37
Het is in principe niet mogelijk om het zeker te boeken maar het Hyatt is wel de goedkoopste van de 4 sterren. Ik denk dat je niet verkeerd kunt zitten met de andere 4 sterren maar zeker is dus niets.

pascalbrouwers
14-03-10, 14:27
Heeft iemand een idee welke hotels momenteel veel gewonnen worden bij priceline in Orlando Lake Buena Vista.
En natuurlijk ook voor welke prijs het ongeveer gewonnen wordt.

greetz,
Pascal

derrobbie
14-03-10, 15:18
Je gaat in dat forum naar de Orlando/Walt Disney World pagina.
(http://biddingfortravel.yuku.com/forums/33/t/Florida-Orlando-Walt-Disney-World.html)Op die pagina vind je van diverse mensen hun biedingen, de geboden prijs en het gebied (binnen Orlando) waarop ze geboden hebben.

Dus als je voor je zelf een gebied binnen Orlando voor ogen hebt kun je via die website zien welke hotels je op het moment kunt verwachten.
Het is natuurlijk niet een totaalbeeld van priceline maar geeft best wel een aardige indicatie.

Verder staat er bovenaan de berichtenlijst een bericht 'ORLANDO HOTEL LIST (http://biddingfortravel.yuku.com/topic/13664/t/ORLANDO-HOTEL-LIST.html)' hier staan veel hotels die je via priceline kunt verwachten. Al is deze lijst ook vast niet helemaal compleet.

knaapje
14-03-10, 15:35
@pascalbrouwers;
Je moet je wel realiseren, dat de betekenis van de gewonnen prijzen relatief is.
Een hotel zal als zijn bezetting laag is eerder een lagere prijs accepteren, dan bij een hogere.
De prijs is dus o.a. afhankelijk van seizoen, dag van de week, bezetting van hotel, op handen zijnde conventies, heeft het hotel een grote weddingparty? e.d.
Zo zijn bijv. in Washington Dc hotels in het weekend zomaar de helft goedkoper dan doordeweeks. Als er dan ook nog niets bijzonders is gaat de prijs naar tot wel 1/4. Ligt de luchthaven plat dan moet je je creditcard verhogen.

Knaapje

didierc
20-03-10, 21:43
Renaissance Fort Lauderdale Plantation gewonnen
31/5 t/m 2/6 voor totaal $176.48 (USD) incl. tax
Vlakbij de sawgras mill mall
Nu nog iets aan het strand bij Miami.

Na het hotel in FLL ook het hotel aan het strand gewonnen aan miami beach en het is het Renaissance Eden Roc Miami Beach
prijs 351,45 voor 3 nachten incl tax
Nu nog alleen een hotel voor 3 nachten in NYC helaas wil dit niet zo vlotten via priceline maar ik heb nog even

nnbellie
22-03-10, 12:05
ik heb zojuist ook het Renaissance Eden Roc Miami gewonnen!
na een aantal pogingen heb ik uiteindelijk 115 dollar geboden en de prijs werd geaccepteerd.
Totale prijs incl tax voor 2 nachten is $271
Wij gaan overigens pas in augustus

dejo
22-03-10, 13:14
Ik denk toch dat ik iets fout doe.
wanneer weet ik of ik mijn bidding gewonnen heb. Ik heb alles ingevuld maar nog niet op buy my hotel now, durf namelijk niet op het knopje te drukken.
ik dacht stom misschien dat ik na het invullen van mijn gegevens al een naam van het hotel zou zien staan. Als ik klik op by my hotel now krijg ik dan wel te zien welk hotel ik gewonnen heb en kan ik daarna klikken op accepteren? Ik heb de handleiding erbij maar dat stukje is mijn nog niet helemaal duidelijk.

edit: He,he, gewonnen voor 112 dollar per nacht. in augustus

[verwijderd]
22-03-10, 14:25
Het is altijd de gok welk hotel je krijgt maar je kan dmv van diverse sites al wel zien welke hotels je mogelijk kan winnen.

En in het begin is het even eng om zo blindelings te bieden maar als je het een paar keer hebt gedaan doe je het zonder moeite.

En ja, het gebeurt wel eens dat je niet het hotel hebt welke je zou willen hebben en daar moet je je dan bij neer leggen. Ik bied dan ook in bepaalde zones voor 1 nacht ipv alle nachten die ik zou willen hebben en kan zo zien welk hotel ik als eerste win, vaak kan je dan ook nog simpel via je bevestiging van priceline je verblijf verlengen en anders doe je morgen een zelfde bod voor de andere nachten.

Mocht je voorkeur hebben voor een 2x double bed of 1 kingsize bed dan mail je gewoon het hotel met dat verzoek. Over het algemeen wordt je verzoek gewoon ingewilligd.

dejo
22-03-10, 14:54
tsja.....:-&. Maar nu ben ook ik wel benieuwd naar het hotel dat uit de bus is gekomen.

Het Renaissance Eden Roc Miami, me very happy\\:D/

Alleen snap ik niet echt wat het hotel nou hiermee bedoeld.
· Valet parking, fee: 30 USD daily Dit snap ik wel

· Valet only USD 17 day rate- dit snap ik niet#-o
USD 30 overnight-USD 40 oversized/Taxes applicable/Rates subject to change for special events

Ebelix
22-03-10, 16:38
Als je alleen overdag je auto parkeert dan kost het usd 17 en als je hem 's nachts ook laat staan kost het totaal usd. 30. Het dagtarief wordt veel gebruikt voor meetings of andere activiteiten in het hotel waar je niet bij blijft slapen.

Gefeliciteerd met het hotel.

dejo
23-03-10, 08:52
Thanx allemaal.
Ik ben begonnen met $90 en 2x met $10 verhoogd tot aan $112. Dat trucje van een gebied toevoegen ken ik nog niet maar de ervaring zal het leren. Ik moet nog voor Charleston/Savahanna en Atlanta een hotel zien te vinden. Maar ik moet toegeven het is best leuk die spanning.8-[

Weet iemand of er trouwens dicht bij een parkeerplaats te vinden is. $30 vind ik wel een beetje veel om te parkere. Waarschijnlijk zullen we overdag toch niet aanwezig zijn.

liesb
05-06-10, 16:47
Even een vraag, ik heb heel wat op deze topic meegelezen maar om 89 bladen te gaan lezen gaat met net iets te ver.
Ik kan bij Priceline en bij de webstie biddingfor.. niet vinden hoe ik 1 room kan veranderen naar 2.
Er wordt op een gegeven moment bij FAQ aangegeven dat 1 room misschien een extra bed kan hebben maar dat je daar niet van uit kan gaan, dat lijkt me logisch.
En verderop staat dat je dus op 2 kamers moet bieden.
Maar dat is nu het probleem als ik op hotels ga bieden staat er voorgedrukt 1 room.

Ik heb me nog niet aangemeld, dus misschien is dat het probleem.

[verwijderd]
05-06-10, 17:11
Als je gaat zoeken naar hotel kamers kan je aangeven hoeveel kamers je wilt hebben. Dit aantal neemt hij over als je naar "Name your own price" toe gaat waar je je bod kan doen.

Overigens als je 1 kamer zoekt met 4 slaapplaatsen dan kan je gerust gokken op 1 kamer, meteen na acceptatie van je bod door priceline het hotel mailen of je een kamer met Double beds kan krijgen. Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad dat dat niet lukte.

Voor het geval het niet lukt en ze mailen je dat, via priceline zelfde bod uitbrengen en zeer grote kans dat je hetzelfde hotel krijgt. En dan mailen dat je kamers naast elkaar wilt hebben.

Succes

DLAL
13-06-10, 21:40
Wat een fantastisch forum met hele goede tips.

Via priceline mijn allereerste bod gedaan (nadat ik me eerst goed erin verdiept heb) en het was meteen raak!

4* Hyatt Regency Coral Gables (Miami) voor 3 nachten (4/7/10 - 7/7/10)
1e bid meteen geaccepteerd voor $ 48 excl. tax (totaal $ 172)

Hartelijk dank,
Deborah

theovg
25-06-10, 16:41
Ik heb nu een paar dagen dit hele priceline topic doorgelezen maar ik snap nog steeds een paar dingen niet.
We zoeken een hotel in Naples voor vier nachten van 29 November t/m drie December.
Ik heb op biddingfortravel gezocht maar kan weinig vinden in Naples, komt dat omdat er daar weinig met Priceline gedaan word of kijk ik niet goed.Hoe weet ik dan wat voor hotels dat daar meestal meedoen want dat kan ik niet vinden.
Ook lees ik vaak dat de ervaren priceliners haast al weten welk hotel dat ze krijgen voor welke prijs.
Ik zal waarschijnlijk wel over een paar dingen heen gelezen .
Maar voor ik ga bieden wil ik dit toch even vragen.

mattrob
25-06-10, 16:50
Volgens Biddingfortravel zijn dit de hotels in Naples die je kunt krijgen:
Naples
4 Star
Bellasera Resort
Naples Bay Resort
LaPlaya Beach and Golf Resort (another possible hotel; not reported yet)
3 Star
Holiday Inn Naples
Residence Inn LINK TO HOTEL REVIEW
Hilton Naples & Towers
Doubletree Guest Suites LINK TO HOTEL REVIEW
Courtyard by Marriott (another possibility, has not come up yet)
Bayfront Inn on 5th
2 Star
Hampton Inn Naples I-75 LINK TO HOTEL REVIEW
La Quinta (formerly Baymont Inn) LINK TO HOTEL REVIEW
Comfort Inn & Executive Suites
1 Star
Wellesley Inn and Suites Naples LINK TO HOTEL REVIEWEn dit zijn recente 'wins':
Naples Central 3* $51 Ramada Inn 05/28/10-05/31/10 (topic)
Bid up to $125 for a resort in Marco Island using all zones but didn't get it.Started over shooting for a 3* in Naples Central. Started at $40, rejected, $45, rejected then $51 using rebid zones.Room Per Night Price $51# of Nights: 3Subtotal: $153Taxes & ... Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)shailynn
05/17/10 8:20 PM New Bidding Zones in Naples (topic)
Priceline has finally split up the Naples area into 2 zones, Naples Central and the Naples I-75 area. Hotwire already had them split. Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)Relayer
03/09/10 6:29 PM 2.5* Fairfield Inn & Suites Naples (new hotel) 4/1 (3 nights) $39 (topic)
... . For $39, this place looks great for Easter weekend in Naples. Started at $30, then 32,33,35,37,38, and hit ... 3* up to $90. Lowest advanced rate is $101. Fairfield Inn & Suites Naples 3808 White Lake Boulevard Naples, Florida 34117 239-530-3355 Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)Relayer
02/03/10 11:10 PM Re: Rejected bids in Naples, Bonita Springs, S. Fort Myers (reply)
$40 may be the magic number -- I was accepted for 2.5* in Naples on first try for almost the same dates you tried Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)dschase
01/21/10 10:26 PM 2.5* Naples -- La Quinta Inn Naples Airport -- 1/25/10 to 1/28/10 -- $40 (topic)
Accepted on first try. Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)dschase
01/21/10 10:22 PM Rejected bids in Naples, Bonita Springs, S. Fort Myers (topic)
... All of the following were rejected: 1st - $33 for Naples 2nd - $34 for Naples ... available in 1-resort quality 3rd - $35 for Naples and Bonita Springs (b/c I didn't mind staying in Bonita Springs) 4th - $37 for Naples, Bonita Springs and Marco 5th - ... Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)natasha007
01/21/10 11:01 AM *2 - Naples -Hampton Inn 1-10-10 -1-17-10 $33 (topic)
Bid $32 on Naples zone - rejected Added Bonita Springs $33 accepted Hotel located on Tamiami Trail. Total for 7 nights $264.81. BFT link was easy. Thanks so much! Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)natasha007
01/10/10 7:53 PM *2 - Naples - Hampton Inn (North) 1/22/10-1/23/10 - $36 (topic)
Bid $36 *2 - Bonita Springs & Naples - $36 Accepted - Hampton Inn (North) NaplesEn dit volgens betterbidding.com (lijkt iets preciezer de laatste tijd):
Ft. Myers - Naples (Bonita Springs)
Resort Hyatt Regency Coconut Point Resort and Spa REVIEW
3* Hyatt Place Coconut Point
Ft. Myers - Naples (Fort Myers)
3* Courtyard
3* Holiday Inn Downtown Historic (2431 Cleveland Ave)
3* Hotel Indigo River District
2* Best Western Coral Bridge Inn and Suites
2* Crestwood Suites
2* Fairfield Inn
2* La Quinta Inn Fort Myers (4850 Cleveland Ave)
Ft. Myers - Naples (Southwest - Gateway Area)
3* Residence Inn Fort Myers Sanibel (20371 Summerlin Rd)
2.5* La Quinta and Suites Ft Myers (20091 Summerlin Rd)
2* Candlewood Suites Gateway
Ft. Myers - Naples (I-75 Area)
2.5* Fairfield Inn and Suites Naples (3808 White Lake Blvd)
2.5* Holiday Inn Express (3427 Forum Blvd)
Ft. Myers - Naples (Marco Island)
Resort Hilton Beach Resort
Resort Marriott REVIEW
Ft. Myers - Naples (Naples)
4* Bellasera Hotel
4* Naples Bay Resort
3* Doubletree Guest Suites
3* Holiday Inn Naples
3* Ramada Inn
3* Residence Inn
2.5* Fairfield Inn and Suites Naples
2.5* La Quinta Downtown (1555 5th Ave) (previously 2*)
2.5* La Quinta Naples Airport (185 Bedzel Circle) (previously 2*)
2* Best Western Plaza
2* Hampton Inn Naples
Ft. Myers - Naples (Sanibel - Captiva Island)
3* Holiday Inn Sanibel
Ft. Myers - Naples (South - Airport RSW)
3* Courtyard at I-75 and Gulf Coast Town Center
3* Holiday Inn Airport-Town Center
2.5* Best Western Airport Inn

En dit zijn recente wins:
3* Ft. Myers-Naples (Naples) Ramada
$48 ... 11/21/10-11/26/10 Priceline - Floridatenerifesharon341Yesterday, 02:49 AM
Last post by: AaronJBhttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
3* Ft Myers-Naples (Naples) Ramada Inn
$42 ... 6/21/10-6/22/10 Priceline - FloridaMadFlyer15518th June 2010 - 11:58 PM
Last post by: AaronJBhttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gifhttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/folder_post_icons/icon5.gif
3* Ft Myers-Naples (Naples) Ramada Inn
$75 ... 5/28/10-5/29/10 Priceline - Floridamrsqueegy11441st June 2010 - 02:57 PM
Last post by: thereuarehttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
3* Ft Myers-Naples (Southwest-Gateway Area) Residence Inn
$49 ... 5/30/10-5/31/10 Priceline - FloridaTravelPhotographer318131st May 2010 - 10:45 PM
Last post by: JASCARhttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gifhttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/folder_post_icons/icon1.gif
2.5* Naples-Fort Myers (Ft Myers-SW Airport RSW) Holiday Inn Express
$49 ... 6/2/10-6/3/10 Hotwire - Floridadellswick311930th May 2010 - 09:23 PM
Last post by: thereuarehttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
Need help 3* Naples -Hotwire
Hotwire - Floridaaaba78111326th May 2010 - 08:38 AM
Last post by: yellowdoghttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
4* Naples-Fort Myers (Naples) Hilton Naples
$99 ... 5/14/10-5/17/10 Hotwire - Floridabartleby the scrivener111818th May 2010 - 06:54 PM
Last post by: yellowdoghttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
2.5* Ft Myers-Naples (I-75 Area) Holiday Inn Express
$40 ... 4/28/10-4/29/10 Priceline - FloridaOntravel110728th April 2010 - 04:07 PM
Last post by: AaronJBhttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
3* Ft. Myers-Naples (Naples) Residence Inn
$50 ... 5/13/10-5/15/10 Priceline - Floridajr78111027th April 2010 - 11:15 AM
Last post by: yellowdoghttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
3* Ft Meyers-Naples (Naples) Fairfield Inn and Suites Naples
$40 ... 4/9/10-4/10/10 Priceline - FloridaOliver011819416th April 2010 - 12:16 AM
Last post by: AaronJBhttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
2.5* Ft Myers-Naples (Naples) La Quinta Inn Downtown
$40 ... 4/27/10-4/28/10 Priceline - FloridaOntravel11733rd April 2010 - 12:14 AM
Last post by: thereuarehttp://www.betterbidding.com/style_images/ipb_images/f_norm_no.gif
4* Naples Central no go up to $145
4/4/10-4/7/10 Priceline - FloridaCrazyOne436930th March 2010 - 07:57 PM
Last post by: Romelle

Phillostar
10-07-10, 08:15
Een vraag mbt je creditcard gegevens invullen om je bod te bevestigen.

Ik heb een profiel aangemaakt op priceline en mn creditcard nummer ingevoerd met billing address in Nederland.

Maar als ik dus mn bod wil bevestigen voor een bieding dan moet je de gegevens van je creditcard en verificatie code opgeven, alleen kan ik daar niet het juiste billing address opgeven omdat je alleen maar de keuze uit de landen Amerika en Canada hebt.

Heeft iemand dit probleem al gehad en is er een oplossing?

Michael66
10-07-10, 08:44
Ja, bekende situatie. Zie de tweede post van dit onderwerp voor een uitgebreide uitleg en instructie (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=57813&postcount=2).

carmen1988
22-07-10, 13:24
Ik heb gekregen via priceline het Radisson hotel Orlando - International drive voor de laaste 2 dagen wat we in Orlando zijn. Ik heb zelf 22 dollar geboden en via mijn rewards nog eens 10 dollar bonuscash erboven op wat priceline dan betaald. Lijkt me een goede deal?? Op de site ziet ook alles netjes uit.

Greetz Carmen

theovg
24-07-10, 10:47
We hebben via Priceline hotel Ramada Inn in Naples verkregen .
Was de eerste keer dat we het probeerden.
Ik had 3 sterren genomen wilde beginnen met 47 euro maar omdat ik rewards had deed hij er 10 euro bij toen gezakt naar 37 euro en gelijk prijs.

Best tevreden met het hotel hadden al een paar keer op de site gekeken voor het rechtstreeks te boeken maar dit is toch wel een stuk goedkoper [incl.179 dollar voor vier nachten]:grin:

En via Hotwire 1 nacht in Orlando kregen we Fairfield Inn airport voor incl.50 dollar.
Ook een mooie deal vinden wij.

kol
28-07-10, 00:46
Carmen,

Wij hebben een jaar of 4 geleden het Westin Innisbrook gewonnen in de buurt van Tarpon Springs. Het is een golfresort. Ik weet niet meer precies voor hoeveel we het gewonnen hebben. Volgens mij was het toen iets van $90,-. Wij kregen daar een suite met woonkamer en keuken erbij. Was wel een verrassing.

carmen1988
09-08-10, 15:36
Net gekregen met Priceliene het Riverside hotel in Fort Lauderdale. Eerste bod geaccepteerd 51 dollar.

Lijkt me een goede deal?

Greetz

Njit
09-08-10, 15:50
Goedkoopste kamer direct via de site is $129. Op Betterbidding is het goedkoopste bod $55. Lijkt mij een prima deal dus :)
Alleen heb ik zelf altijd het idee dat het _nog_ goedkoper kon als het bod direct raak is :)

Er komt overigens nog wel $17 (selfparking) of $23 (valetparking) bij.

pyca
14-08-10, 23:44
Ik lach me weer rot:lol: (alhoewel het om te huilen is dat onze vakantie bijna ten einde is) maar we zijn een uurtje geleden ingecheckt in het Mayfair Hotel & Spa (http://www.mayfairhotelandspa.com/). Op 24 juli heb ik via PL op dit hotel geboden, en ik heb het net even gecheckt er is in totaal €154 afgeschreven, voor 3 nachten.
We hebben een super grote kamer, met apart zitje, mega tvscherm, tv in badkamer, hottub op balkon. Ook ligt het hotel t.o. Cocowalk (http://www.cocowalk.net/), een gezellig shoppingcentrum. Kortom wij zijn weer helemaal blij.
Lang Leve PL!
(nb valetparking kost $26 p.d., dat doen we dus maar niet:mrgreen:, internet is wel gratis overigens)

A.Hofman
18-08-10, 01:15
Ik heb de gok maar genomen met een bod op een 3* hotel Lake Buena Vista area. Het is dus het "Bassie&Adriaan" hotel geworden, Holiday Inn Sunspree Resort LBV. Totaal afgeschreven voor 2 nachten $98,00 (€76,-) inclusief de bijkomende kosten. Mooie prijs vind ik. Hopelijk is het bouwvakvakantie in november :smile:

Autumnspirit
22-08-10, 19:43
Net mijn eerste succes op priceline behaald.

Renaissance Eden Roc Miami Beach Resort
08/11/2010 - 10/11/2010 (2 nachten)
$ 97,- p.k.p.n.
Totaal inclusief taxes en fees $ 229,60

Anthonie
15-09-10, 21:20
Hoi

Ons hotel in Hollywoodbeach hebben we ook binnen.
Het is het 4* Westin Hotel (http://www.diplomatresort.com/). Totaal prijs $87,00 een zeer mooie prijs.
We gaan pas 25 April 2011!

Gr
Anthonie

Arie
02-11-10, 11:13
Zojuist via PL geboekt:
Rosen Shingle Creek in Orlando een resort hotel
Check-in 26-12-2010 check-out 29-12-2010
Voor $70 per nacht ex taxes/fees. Website geeft $163 ex taxes/fees aan.
http://www.rosenshinglecreek.com/RSCphotoGallery.asp
Ik schrok eerst, wat heb ik nu gewonnen, maar wij zijn er blij mee.

cloggie68
04-11-10, 17:02
Ja! Het lijkt vroeg maar vandaag op PL ons laatste hotel van de reis alvast gewonnen:

Westin Beach Resort Fort Lauderdale
19/07/2011 - 21/07/2011 (2 nachten)
$ 70,- p.k.p.n. (+ $5 bonuscash per nacht)
Totaal inclusief taxes en fees $ 166.40

Ik had al een paar keer geboden, gisteren tot (in totaal $72 per nacht en mocht gelijk een tegenbod neerleggen als ik tussen de $20 en $80 wilde verhogen). Niet gedaan en een nachtje over geslapen en vandaag $70 + $5 bonus cash geboden. Werd direct geaccepteerd. Mooie prijs want de nachtprijs is normaal $169.

Er komen nog wel parkeerkosten bij als ik tripadvisor lees maar we zijn hier blij mee. De 21e vliegen we vanaf Miami dan weer naar NL.

Lannie
07-11-10, 21:39
Zojuist gewonnen bij Priceline, geboden op een 1* en kregen een upgrade naar 2*:

Travellodge Suites Key West
03/07/2011 - 05/07/2011 (2 nachten)
$ 70,- p.k.p.n.
Totaal inclusief taxes en fees $ 166.92

Via de website van priceline kost het hotel normaal $ 103,-- p.k.p.n. (excl.) en via de website van het hotel een totaalprijs voor 2 nachten incl. taxes en fees $ 349,20.

Groeten, Lannie

Arie
11-11-10, 15:51
Zojuist de Peabody gewonnen voor 70$ ex taxes en fees.
Op 25 dec. 2010 1 nacht.
Eindelijk eens naar de Peabody.
Verloop biedingen:
Sea World - Intl. Drive - Convention Center 65$
Universal Orlando Resort Area - Intl. Drive North 70$
Website 130$ ex taxes en fees.

Kiki
17-11-10, 20:03
Als je een beetje een overzicht wilt hebben wat er zoal geboden wordt, voor welke dagen en welke hotels je kunt krijgen kun je kijken op de site van betterbidding.com. Bovenin op de site zit een searchbox waarin je de locatie op kunt geven (bijv. Miami) en dan krijg je een overzicht van wat er geboden is en voor welke datum en welk hotel ze gekregen hebben. Heeft mij in ieder geval goed geholpen tijdens mijn biedingen.

Arie
09-12-10, 13:34
Hehe eindelijk weer eens prijs.
Sheraton Suites Key West 3,5 * voor 150$ ex taxes and fees.
jan. 8 t/m 11.
Website tarief is 224$ ex. voor 3 personen
Kamers zijn allemaal suites, dus dat moet goed komen.

SenT
12-12-10, 17:21
Yep, het eerste aanvaarde bod is binnen: voor de nacht van zondag 17/4 -> 18/4
Eerste bieding: Tampa - area: Busch Gardens, 3* , $ 50 : niet aanvaard,
Tweede bieding: Tampa - area: Busch Gardens + Downtown, 3*, $ 55: aanvaard

Gewonnen hotel: Courtyard by Marriott, Tampa Downtown Prijs is voor die nacht anders $199. Nu nog bij het hotel smeken om twee double beds (zijn met 4).

Gisterenavond nog eentje binnen gehaald maar nu via Hotwire. Hotwire omdat het voor die nacht weekend is en we zeker met 4 op een kamer willen.
Sarasota en omgeving is blijkbaar niet echt goedkoop. Ik heb dan maar eens gekeken rond brandenton/ellenton en kwam daar terecht op de hampton inn in Ellenton. In hotwire op zoek gegaan naar hotel met zelfde sterren en amenities. $92 ex. tax werd gevraagd. 3* en amenities: pool, inbegrepen ontbijt, High-speed internet access en business-center. Dit heb ik geaccepteerd.
Het hotel blijkt uiteindelijk Holiday Inn Express Brandenton West te zijn. Prijs voor dezelfde nacht op de webiste van het hotel $135 ex. tax. Kritieken op Tripadvisor zij niet echt goed te noemen, maar we zullen het wel overleven zeker? Het is maar voor één nachtje.

Volgende keer terug priceline zenne; gaat me blijkbaar beter af. Of was dat beginnersgeluk?

mattrob
16-12-10, 16:29
Misschien voor de zekerheid toch iets verder in verdiepen; ook met hotwire kan je leuke deals behalen en ik weet altijd bijna 100% zeker welk hotel ik ga krijgen met hotwire. Heb je op www.betterbidding.com (http://www.betterbidding.com) gekeken voordat je accepteerde ?

Overigens zijn Holiday Inn Express vaak prima, maar eenvoudige motels. Ik zou me daar niet direct zorgen over maken hoor. En de prijs is nog steeds prima :mrgreen:

SenT
19-12-10, 19:15
Vanavond nog een gokje gewaagd:
eerste bod: St Petersburg, area: enkel St Petersburg, 3,5*, $65, van vrijdag 15 april op zaterdag 16 april. Niet geaccepteerd.
tweede bod: St Petersburg, area: enkel St Petersburg, 3,5*, $70, van vrijdag 15 april tot zatedag 16 april. Bod geaccepteerd.
Gewonnen hotel: Marriott St. Petersburg Clearwater, 3 *, ex. tax: $ 70, tax in: $ 86,51. Prijs op de site van het hotel voor dezelfde periode: $ 101 ex. tax.

Was het hotel dat ik hoopte te krijgen. (afgaande op betterbidding.com).

Arie
20-12-10, 13:48
Ons hotel in Key West werd dubbel afgeboekt van de CC.
Met dezelfde CC en de zelfde datum met een paar dollar en centen verschil.
Even gebeld met Priceline en zij erkende dat er een fout was opgetreden inmiddels is het bedrag weer terug gestort.


Important Information About Your Hotel
This confirms that Request Number xxx for your hotel reservation has been cancelled as of 12/13/2010 at 5:05 AM. Priceline has processed the refund to your credit or debit card. You can expect to see it posted to your card within 5 business days. A summary of all charges related to this order is shown below. Please note that Name Your Own Price® hotel rooms purchased through priceline are non-cancellable and non-changeable. This is a one-time only refund which has been granted based on the extenuating circumstances relating to your hotel request.

Total Original Cost (including taxes and fees) $521.70 ($521.70) $0.00
Total Charges to Credit Card: $0.00
Refunds and charges may appear on your credit card statement in a different order than shown above, and the values may be different. However, the total charges which you will be responsible for on your credit card will be equal to the "Total Charges to Credit Card" amount shown above. Please allow a full billing cycle to pass for all refunds to be processed. If you need any further assistance please send us an email by clicking here. We would be happy to assist you in any way we can.
Verder kregen wij nog een annuleringsnummer, maar je schrikt wel als er dubbel afgeboekt is.

Biddingfortravel liet een winnend bod zien, voor Miami.
Aangezien december-januari prijzige tijden zijn heb ik ook ingeschikt met 125$ bod.

Verloop biedingen:
4* south-beach oceanfront 130$
3,5* south-beach oceanfront 127$
3* south-beach oceanfront 125$ geaccepteerd door Royal Palm Miami Beach
website geeft 280$ aan voor jan. 11 t/m jan. 14

SenT
27-12-10, 21:51
Nog een hotel via Priceline erbij, voor de nacht van 19 op 20 april:

Gezochte area: Gateway to the Islands, 3*, $ 67: geweigerd bod.
Onmiddellijk er nog een area bij: Marco Islands, 3*, $69: geweigerd bod
Vervolgens nog een area erbij: Bonita Springs, 3, $71: bod geaccepteerd.

Gewonnen bod: Trianon Bonita Bay, 3*, ex tax: $ 71, met tax: $ 86,89.
Op de website van het hotel voor diezelfde nacht: $ 99 ex tax.

fransje
02-01-11, 13:35
datum 22 oct t/m 24 oct. 2011: via priceline geboden op 2 hotelkamers op Key West. Eerste bod 69 voor 2 1/2 en 3 sterren afgeketst. Tweede bod 70 ook. Derde bod $75 geaccepteerd. Zitten in Travelodge Suites Key West. Geen slechte prijs als je nagaat dat dit zo'n beetje het drukste weekend is vanwege het festival Fest.

datum 24 oct t/m 28 oct 2011: op Hotwire gezien voor $66 op Miami, Bal Harbor. Condo, beach, resort. Met 2 kamers geaccepteerd, en het is het Newport beachside by Westgate resorts geworden.

NoWorries
26-01-11, 14:02
Gisteren voor het eerst een hotel 'gewonnen':

1. $ 70,- geboden op 4* in Coral Gables / geweigerd
2. $ 70,- geboden op 3,5* in Coral Gables / geweigerd
3. uitgebreid met Miami downtown / geweigerd
4. $ 70,- geboden op 3* in Coral Gables en Downtown / geaccepteerd

Resultaat: één nacht in Courtyard by Marriott in Miami downtown op zondag 8 mei 2011 voor $ 70 ex tax/fees. Dit is de nacht voordat we de volgende dag inschepen voor een cruise naar de Bahamas.

Misschien teveel geboden, maar de prijs via eigen site: $ 169,- ex tax/fees, dus tevreden!

Groeten,

Lars

sue-ellen2809
24-02-11, 11:39
Goedemorgen, ik heb van de week geboden op een hotel in Miami Beach en gewonnen. ik heb ook een mail gehad met : your price was accepted.
maar het is mij niet duidelijk hoe ik nu moet betalen, of gaat dat van mijn creditcard af waarvan ik het nummer heb gegeven? Ook krijg ik bij mijn trips het hotel niet te zien waar ik succesvol op geboden heb alleen degene die niet geaccepteerd werd.
Bedankt alvast voor jullie hulp!

gr. Susan

knaapje
24-02-11, 13:12
Als je de mail krijgt, dat je bod geaccepteerd is heb je al betaald.
Gaat razendsnel van je creditcard af en je zit er aan vast, daarom moet je met Priceline ook altijd goed in de gaten houden waar je mee bezig bent.
Ik zou toch de voorwaarden nog eens goed nalezen.

Knaapje

Jomie
26-02-11, 10:15
Wij hebben op een aantal hotels geboden en gekregen via priceline en dat scheelt toch aanmerkelijk.


Reaissance Orlando at Seaworld 57 Euro pn, bij expedia 123 euro pn


Don Cesar Resort St Petersburg 101 euro pn, bij hotels.com 160 euro pn


Westin Diplomat Resort Hollywood 77 euro pn, bij expedia 151 euro pn

De bedragen zijn incl tax en fees.

grts,

Johan

Lannie
26-02-11, 11:40
Gewonnen via Priceline:

Miami South Beach, Circa 39*** 30 juni - 3 juli 2011, $ 100 p.n. totaal 3 nachten $ 351,00 (incl.) als je via de website van het hotel boekt $ 464,90 (incl). Besparing van $ 113,90.

Key Largo, Holliday Inn*** 5 - 6 juli 2011, $ 95,00 totaal 1 nacht $ 115,42 (incl). Via de website van het hotel $ 129,32 (incl). Kleine besparing van $ 13,90.

ConQuestador
28-02-11, 17:53
@Lannie;
Dat is geen enorme besparing, voor die 13,90 verschil had ik liever zelf mijn hotel uitgezocht.

Waarom is dit verschil zo klein? ik lees toch vaak vaan veel grotere voordelen. Of komt het omdat het zo ver vooraf is? (dat hotels nu nog niet zo gretig zijn om hun dure kamertjes via priceline te dumpen)

SpaceAce
01-03-11, 06:23
én als je van te voren had gekeken op Biddingtraveler.com (http://www.biddingtraveler.com) had je gezien dat bij de hotels op Key Largo maar één 3* ooit gewonnen is, namelijk Holiday Inn Key Largo (winning bids from $87 to $126). Als je dan van te voren even op de site van Holiday Inn had gekeken wat het in jullie periode kost ($ 129,32 incl. dus), had je van te voren kunnen bepalen tot hoever je wilde gaan bieden. Persoonlijk had ik dan de besluit genomen om niet via Priceline te gaan bieden op Key Largo en gewoon zelf een hotel op het internet te zoeken... Want ook al heb je meteen prijs voor die $87 excl, zou ik het verschil nog steeds te klein gevonden hebben.

Michael66
01-03-11, 06:54
@spaceace:
Eens. En niet (alleen) vanwege het beperkte prijsverschil, maar vooral vanwege de vrije hotelkeuze, de betere kamerkeuze, en de veel uitgebreidere mogelijkheden om (gratis) te annuleren als je verhinderd bent of later een betere aanbieding ziet (annuleren kan bij Priceline niet).

Voor iedereen is de keuze natuurlijk weer anders. Als je hotel- en kamerkeuze minder belangrijk vindt en toch niet gaat annuleren, dan is elke dollar die je minder betaalt via bijv. Priceline natuurlijk meegenomen.

Njit
01-03-11, 07:15
Eens. En niet (alleen) vanwege het beperkte prijsverschil, maar vooral vanwege de vrije hotelkeuze, de betere kamerkeuze, en de veel uitgebreidere mogelijkheden om (gratis) te annuleren als je verhinderd bent of later een betere aanbieding ziet (annuleren kan bij Priceline niet).

al deze punten horen nu eenmaal bij Priceline. Maar dat streep je weg tegen de prijs die je ervoor betaald. Als je een 4* hotel voor een 2* prijs wint dan is dat allemaal niet zo belangrijk. Maar bij een klein prijsverschil valt er weinig weg te strepen..

Sommige plaatsen zijn nu eenmaal geschikter voor Priceline als andere..

ConQuestador
12-03-11, 14:03
Ik ben een beetje aan het expirimenteren met priceline voor enkele nachten op Key Largo, Key west en Miami. Ik zit wat op biddingtraveler en betterbidding te kijken waar anderen hotels voor hebben gewonnen en wat de hotels normaliter kosten.

Echter worden mijn biedingen constant afgewezen. Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat ik nu al bezig ben voor half juni. Mijn vermoeden is dat hotels nu nog niet bereid zijn hun dure kamertjes voor flutprijzen weg te gooien en dus is het voordeel nu nog minimaal. Als ik dus voordelinge kamertjes wil zal ik moeten wachten tot 1 a 2 weken voor de tijd.

Klopt dit vermoeden? Hebben jullie ooit gemerkt dat als je te ver van te voren via priceline wilt boeken dat het dan niet zo voordelig is? Of moet ik nu gewoon blijven proberen?

knaapje
12-03-11, 14:31
Ik heb begin februari voor oktober a.s. 2 kamers in Florida City de Ramada Inn via Priceline bemachtigd.
Deze week in Bonita Springs via een bod rechtstreeks bij het hotel (Trianon Bonita Bay) ook voor oktober a.s. 2 superior kamers voor de prijs van een standaard kamer(resp. normaal $ 99 en $ 79) gekregen.
Dit laatste was voor mij ook nieuw. Bijkomend voordeel is dan ook nog dat je geen Priceline fee hoeft te betalen.

Dus ook ver van tevoren is er voordeel te behalen.

Is er misschien een evenement in de buurt op de dagen, dat je probeert te reserveren?

Knaapje

Boterletter
12-03-11, 19:43
Echter worden mijn biedingen constant afgewezen. Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat ik nu al bezig ben voor half juni.

Klopt dit vermoeden? Hebben jullie ooit gemerkt dat als je te ver van te voren via priceline wilt boeken dat het dan niet zo voordelig is? Of moet ik nu gewoon blijven proberen?

Dit vermoeden klopt. Volgens Sheryl (de moderator van www.biddingfortravel.com (http://www.biddingfortravel.com)) heb je de beste deals vanaf één maand voor de datum dat je wilt overnachten. Klinkt ook wel logisch want waarom zouden hotels al lang van te voren voor afbraakprijzen hun kamers aanbieden. Als je op bovenstaande website kijkt dan zie je ook dat de beste deals pas weken (zo niet dagen) voor de overnachtings datum wordt gehaald.

Wij gaan eind April / begin Mei en ik heb me gelukkig nog redelijk in kunnen houden (2 hotels geboekt 8-[) Maar lastig is het wel !

[verwijderd]
12-03-11, 21:01
Zoals knaapje ook al aangeeft met zijn resultaten klopt dit niet, ik heb ook al vele malen ver van te voren de hotels die ik wilde hebben kunnen winnen via priceline. Echter zullen ze in bepaalde seizoenen langer wachten voordat de kamers via priceline worden aangeboden.

Ook als er bepaalde evenementen zijn worden de kamers niet op priceline aangeboden, dus het is ook altijd zaak eerst bij de hotels te kijken of de prijzen in de periode die jij op het oog hebt duurder zijn dan anders. Als ze duurder zijn dan zijn er waarschijnlijk evenementen.

Maar 1/2 jaar tot 3/4 jaar van tevoren heb ik geregeld kamers geboekt bij hotels zoals Hilton, Omni, Hyatt, en anderen.

fransje
12-03-11, 21:54
Begin januari heb ik al kamers gewonnen bij Priceline voor eind october. We kregen Travelodge suites, 2 sterren, aan het begin van Key west voor $75 per kamer/nacht. Op de site van Travelodge TOEN (in januari dus) waren de prijzen vanaf $122. Kijk ik nu, dan zijn ze zelfs al $143.
Reden? Vermoedelijk omdat dit weekend valt in de feestweek Festival Fest, wat we overigens toen nog niet eens wisten:oops:
Dus ook vroeg boeken via Priceline loont.

A.Hofman
16-03-11, 10:55
Vandaag geboekt: 2 nachten Sheraton Suites Tampa Airport Westshore ,3½*, voor $50 pn. Van 1-3 september 2011. Normale prijs voor een kamer ligt tussen $122-$155
Totaalprijs $120,70 oftewel €84 voor 2 nachten Tampa.

carmen1988
23-03-11, 21:53
Heyz,

Net onze laatste hotel gewonnen via priceline! Voor 28 t/m 29 september (memorialweekend) in Fort Lauderdale. Het Sheraton Suites Plantation. Voor een bod van $60 incl tax $74.58. Erg happy mee!

denny
24-03-11, 15:25
Ook wij zijn Happy met Priceline.
95 dollar geboden op 4* Crowne Plaza Hollywood Beach resort en geaccepteerd van 27 april t/m 29 april.
Omgerekend ongeveer 68 euro per nacht!

ABKtje
12-04-11, 12:06
Helaas, vluchten doe ik niet via priceline ... Gewoon heel goed zoeken op alle verschillende manieren (net zo'n spelletje als priceline dus) ... :-k

OK dat blijf ik dan zo doen. Dank voor je reply....en complimenten voor je fraaie blogs! Hoe kan je toch zo veel tijd vrij maken om een foutloze blog te posten keer op keer? Ik weet dat je voornamelijk je ipad gebruikt...en daar koppel je rechtstreeks je camera aan, neem ik aan? En dan de droam: werkt wel top! En zonder taalfouten...super, hoor...een typfoutje is zo gemaakt, weet ik. Ga aub zo door en wellicht kom ik nog eens bij je terug voor een relevante vraag. Nooit aan Winter Park gedacht voor een volgende wintersportvakantie?

NoWorries
12-04-11, 20:29
Zojuist weer een hotel 'gewonnen' voor de komende vakantie begin mei:

3*Holiday Inn op Key Largo voor $87,- ex tax/fees voor 1 nacht

Voor de Keys is het toch lastig om via priceline iets te krijgen, wat écht scheelt. Dit scheelt slechts $23,- tegenover de 'advance purchase rate' van Holiday Inn zelf. Maar goed, alle beetjes zijn meegenomen, en dit hotel hadden we toch al op het oog.

nath29
16-04-11, 22:16
zo juist hotel via priceline gewonnen

1e bod 65 $ 4* coral gables afgewezen
2e bod 70 $ 4* coral gables afgewezen
3e bod 75 $ 4* coral gables geaccepteerd

het is het hyatt regency geworden

periode 19/8 21/8 2 nachten 2 kamers totaal prijs incl tax 351,- $

kimm82
17-04-11, 15:45
ik heb ook eens een gokje gewaagd en voor 6 mei (eerste hotel na aankomst in Miami) Holiday Inn & Suites Sunrise Ft. Lauderdale gewonnen voor $ 55 ex. tax. Normale prijs $ 103 ex. tax. Ben er blij mee.

Njit
03-05-11, 21:55
Net gewonnen op Priceline

Priceline
Plaats: Fort Lauderdale
Datum geboekt: 03-05-2011
Voor periode: 21-10-2011 t/m 22-10-2011
Startbod: $54 (3* in Beach Area)
Verloop biedingen: Eerst op mijn CC-account: $54 niets... $56... niets, maar we kregen wel een countoffer van $15. Daarna op Linda's CC-account verder. Verhoogd met $3 in plaats van $2 en $59 geboden. RAAK!
Geaccepteerd bod : $59 ($73,46 inclusief tax)
Verkregen hotel (incl. ster en area): Sheraton Fort Lauderdale Beach Hotel (http://www.starwoodhotels.com/sheraton/property/overview/index.html?propertyID=664), 3* in Ft. Lauderdale Beach Area
Normale prijs via hotel website: $209 (en $231,99 incl. tax)

http://www.starwoodhotels.com/pub/media/664/she664ex.92762_md.jpg http://www.starwoodhotels.com/pub/media/664/she664po.87891_md.jpg

http://www.starwoodhotels.com/pub/media/664/she664gr.92757_md.jpg http://www.starwoodhotels.com/pub/media/664/she664ex.87907_md.jpg

NoWorries
04-05-11, 03:37
Gisternacht een nachtje in Sarasota vertoeft in een via priceline gewonnen hotel:

4* Hyatt Regency Sarasota downtown

gewonnen bod geplaatst op 22 april j.l.: $60,- + tax/fees

mooi hotel, erg mooi zwembad, niet verkeerd hoor !

Jostravels
06-05-11, 10:21
Op 4 mei 'gewonnen' via Priceline:

Plaats: Orlando
Hotel: Westin Imagine 4*
Wanneer: 17 sept - 20 sept (3 nachten)
Prijs per nacht: $83
Totaalprijs: $292
Biedingsverloop: geprobeerd via biddingtraveler te bieden met stappen van $5. Bij $75 kreeg ik een tegenbod van $95. Opdracht van biddingtraveler was om dan $85 te bieden. Niet gedaan maar zelf verder gegaan door telkens een free rebid zone toe te voegen en $2. Uiteindelijk toch nog tot $83 moeten gaan.
Prijs via website hotel en Expedia: $907 - $909

baluga
08-05-11, 16:58
Ik heb op het forum gezocht maar heb echt geen idee. Wij reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen 12 en 9 jaar. Als ik wil boeken via Priceline moet ik dan 2 kamers boeken of is het standaard in Amerika dat kinderen tot 17 jaar gratis bij de ouders op de kamer slapen? Alvast bedankt.

SenT
10-05-11, 08:48
@ baluga:

Wij hebben afgelopen april met vieren op een kamer verbleven.
Er werd nooit een probleem van gemaakt. Eén enkele keer hebben we wel een toeslag van $30 moeten betalen, maar dat is nu ook geen bedrag om over te discussiëren.

Meestal is het inderdaad gratis tot en met 17 jaar, maar soms worden er lagere leeftijden gehanteerd. Er is ons echter nooit gevraagd hoe oud de kinderen zijn.
Ik denk niet dat het een probleem zal geven als je met vier op een kamer wil (grote steden zoals New York uitgezonderd of erg drukke periodes); mocht het onverwacht toch een probleem blijken zullen ze het nog altijd ter plaatse oplossen.

Wat je ook kan doen (maar dat hebben wij niet gedaan) is de hotels per mail contacteren zodra je weet welke het worden en expliciet naar twee queens vragen.

Boterletter
11-05-11, 18:15
Ik heb op het forum gezocht maar heb echt geen idee. Wij reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen 12 en 9 jaar. Als ik wil boeken via Priceline moet ik dan 2 kamers boeken of is het standaard in Amerika dat kinderen tot 17 jaar gratis bij de ouders op de kamer slapen? Alvast bedankt.

Wij hebben onze laatste 2 vakanties in Florida niets anders gedaan dan kamers via Priceline en hebben 2 kids van 15 en 11. Standaard wordt in principe een "King room" gereserveerd maar deze is altijd gratis omgezet naar 2 doubles. Zelfs in (voor ons ;)) tophotels als Hyatt Regency Coconut (Resort, Bonita Springs) en Renaissance (4*, Orlando).

A.Hofman
09-06-11, 11:32
Vandaag gewonnen 1 overnachting van 29 op 30 augustus :
Hyatt Regency Grand Cypress (http://www.grandcypress.hyatt.com/hyatt/hotels/) voor $70 + kosten = $86,87 oftewel €59 eurotjes.



Bloody hell wat een hotel :D

Lannie
10-06-11, 19:48
Ik heb afgelopen november 3 hotels bij Priceline gewonnen. Nu heb ik vandaag contact opgenomen met de 3 hotels en het verzoek gedaan voor een 3 persoonskamer of een kamer met 2 queensize beds.

Tussen deze 3 hotels zit het Travellodge Suites op Key West, deze heb ik gebeld. De dame aan de telefoon vertelde dat zij een standaard kamer voor ons gereserveerd hebben en dit is met 1 queensize bed. Ik kan een upgrade krijgen naar een 3 persoonskamer voor $ 100,00 per nacht excl. tax. (We hebben via priceline $ 70 per nacht betaald excl.)

Heeft iemand dit al eens meegemaakt? En weet iemand of mijn reservering bij priceline kan annuleren?

laredo
10-06-11, 20:13
Nee, op de site van Priceline staat het volgende (vooral de onderste regel is voor jou van belang):

Can I change or cancel my hotel rooms?

We are unable to make changes to your reservation once it has been confirmed. The option to cancel a hotel reservation depends upon the policy presented at the time of your purchase.
If you have already reserved a hotel room, you can view the policy specific to your booking by visiting the Check Your Request (http://www.priceline.com/hotels/Lang/en-us/status/default.asp?jsk=2203010a2003010a20110610181222bf50 21723960&plf=PCLN) section of our website.
Remember: Name Your Own Price® cannot be changed or canceled.

fransje
10-06-11, 21:18
@Lannie;
Ervaring met upgraden heb ik niet, maar wij hebben via priceline ook het Travelodge op Key West gewonnen, voor komende october. Wij zijn met z'n 5en en ik had op 2 kamers geboden, denkende dat er wel 2 bedden op elke kamer zouden staan. Blijkt idd bij Travelodge 1 queenbed:shock:. Ik heb gemailt, maar ik heb naar een rollaway gevraagd, en die zijn er. Dus misschien is dat voor jullie ook een idee?

Dit was het antwoord op mijn vraag, ontvangen 16 januari
Dear Gerrie
The property does have rollaway beds which can be rented.Ze zouden er dus echt moeten zijn:wink:, en ik ga er ook vanuit, anders hebben wij ook een (financieel) probleem:-\"

mattrob
11-06-11, 00:26
Maar dit blijft dus het risico met priceline; je hebt recht op een kamer voor 2 personen. Dat risico neem je dus en eenmaal gewonnen kan je er niet meer van af. In heel veel gevallen levert dit geen problemen op, maar wij hebben ook een keer dit probleem gehad in Miami en een keer in New York. Houd dit dus in je achterhoofd en neem bewust dit risico :wink:

fransje
11-06-11, 10:18
Een rollawaybed huren zal rond de 10/15 dollar per nacht liggen, is onze ervaring.
Mattrob: We wisten dat het voor 2 personen was, maar ook dat er vrijwel overal 2 bedden op de kamers staan, en hebben dus willens en wetens op maar 2 kamers geboden, in de hoop dat het meevalt, en anders slaapt onze 23 jarige zoon gewoon in de auto:D. haha, nee hoor.
Het enige probleem wat we nu trouwens wel zouden kunnen hebben is, dat we pas na het boeken ontdekten dat het dat weekend retedruk is vanwege het jaarlijkse Festival. De kans zit er dus wel in dat er, indien nodig, geen extra kamer meer vrij is, of heeeeel duur.
Fingers crossed dus8-[

Lannie
11-06-11, 23:18
Fransje,

Slecht nieuws, we hebben nogmaals met het hotel gebeld en hadden een andere dame aan de telefoon, een rollaway bed was absoluut niet mogelijk in de kamer die je via Priceline geboekt hebt. Dit heeft te maken met de brandvoorschriften. Je moet omboeken naar een suite en hier kan een rollaway bed bij geplaatst worden tegen betaling. De kosten voor dit omboeken waren vandaag $ 80,-- excl. tax t.o.v. gisteren $ 100,-- ex. Ik heb gevraagd waarom deze prijzen verschillen, maar dit heeft te maken met de rate of the day!

Hierna hebben wij het telefoonnummer gebeld uit jouw e-mail en nogmaals navraag gedaan. Het komt er ook hier weer op neer dat je een upgrade moet doen. Ik heb verwezen naar jouw e-mail, maar ook dit mocht niet baten. De dame gaf aan dat er waarschijnlijk een fout is gemaakt.

In ieder geval hebben wij besloten een ander hotel op Key West te gaan boeken, want wij verblijven van 3 tot 5 juli op Key West. Hierin valt de '4the of July', en beide dames konden niet aangeven wat dan de 'rate of the day' zou zijn. Toen ik aanhaalde misschien wel $ 150,--, zeiden beiden dat dit best mogelijk zou kunnen zijn!! Dus dat risico willen we niet lopen.

We hebben via priceline $ 160,00 betaald en dit zijn we helaas dan maar kwijt!!:sad:

fransje
12-06-11, 12:05
Of je koopt voor een paar $ een luchtbed bij Walmart...

Dat is wel een goeie:-D
Die 2 nachtjes dat we er zitten overleeft hij wel op n luchtbed. Alleen even uitkijken met inchecken dan dat ze geen 5, maar 4 personen zien lopen, haha

Lannie, jammer dat jullie er niet uitgekomen zijn met Travelodge. Het zet mij nu toch wel aan het denken.... Iets anders zoeken is voor ons niet echt een optie, omdat we 2 kamers voor 2 nachten hebben, dan wordt het financieel een ander plaatje. We zien t wel, anders is dat luchtbed idee van A. Hoffman ook wel iets, haha

Maar misschien zijn jullie wel beter af elders, omdat ze nu aan het verbouwen zijn. Volgens hun site is er sprake van geluids- en stofoverlast.
In ieder geval bedankt voor de info, wij weten nu dat we een afwijzend antwoord als we naar een rollaway vragen kunnen verwachten. Hoewel, ik kan er natuurlijk nog een mailtje naar die Lindsay aan wagen.....

Lannie
12-06-11, 12:29
Fransje, ik zou Lindsay zeker nog een mailtje sturen. Ik ben dan ook wel benieuwd naar haar reactie?!

Enne, misschien is de 'rate of the day' bij jullie dan wel veel minder als de bedragen bij ons genoemd van 80 en 100 dollar per nacht excl. Alhoewel ik wel gezien heb dat er in oktober ook een festival is.

Wij hebben inmiddels een Hotel/Bed & Breakfast geboekt in het centrum van Key West voor $ 140,00 per nacht. We hebben van de nood, maar een deugd gemaakt en iets geboekt wat dan ook echt helemaal naar ons zin is!!

fransje
12-06-11, 16:45
Hoi Lannie, ik heb haar gelijk een mailtje gestuurd na mijn vorige posting, ik wil het nu toch ook wel zeker weten:grin:. Het antwoord zal ik hier opzetten, ok?

Wij zitten inderdaad tijdens dat drukke Festival weekend op Key West, daar hadden we helemaal geen erg in, dus alle kamers zijn dan òf vol, òf duur. Voor de 2 kamers 2 nachten hebben we $350 incl tax betaald. Op zich niet veel, maar om nou wat anders te gaan zoeken, vind ik toch jammer. Upgraden naar een 6 pers. suite zou rond de $300-$350 meer kosten dus dubbel zo duur, en een derde kamer minimaal $135 per nacht. Zoonlief vind t luchtbed idee niet zo erg zei hij al:mrgreen:
Maar lekker in t centrum zitten, wat jullie nu hebben, is niet verkeerd, heerlijk hoor.

Edit:
Heb al antwoord gekregen van Lindsay van de Wyndhamgroup waar Travelodge onder valt. Super snel, klasse!
Dear Gerrie,
I do apologize, but 3 people are not able to stay in a 1 bed room, as the maximum occupancy is 2 people.Dan heb ik nu dus wel een probleem.

Lannie
14-06-11, 17:56
Fransje,

Wat vervelend!! Maar wees blij dat we er nu achter komen! En niet als je daar aan de balie staat en heel veel geld moet bij betalen.

Je zou op google de naam van het travelogde in kunnen geven, zodat je de meerdere aanbieders met elkaar kunt vergelijken, tevens bij priceline en misschien kun je dan een één of twee persoonskamer bij boeken!! Ik denk dat je dan ook nog altijd wel het goedkoopste uit bent.

Nog even voor andere lezers; we hebben ook via priceline Circa39 in Miami en Holiday Inn in Key Largo geboekt. Van beiden hotels hebben we een email terug ontvangen, waarin zij aangeven dat wij gewoon een kamer hebben met 2 2-persoonsbedden!

fransje
14-06-11, 21:42
Hoi Lannie,
Ik ben tijdens de Pinksterdagen al bezig geweest met prijzen te vergelijken, maar het is bij elke aanbieder een stuk duurder nu dan in december toen we dit hotel wonnen. Via Priceline zelf is het nog het goedkoopst.
We hebben via Priceline al een nieuw bod gedaan voor 1 kamer, aangezien onze kinders allen meerderjarig zijn, en wij tweeen dus best in een ander hotel kunnen gaan zitten als dat zo uitkomt. Dan heeft zoonlief een kamer voor hem alleen; ook prettiger voor hem:lol:. Eerste bod is afgewezen.
Ook heb ik die Lindsay gevraagd of ze iets voor ons kan "betekenen", in de zin van een upgrade naar een suite met redelijke bijbetaling, of een kamer erbij ( met de vraag of dat misschien voor de prijs van het winnende bod , $75, kan:-\". Valt te proberen.....)

[verwijderd]
14-06-11, 22:40
@Fransje, En anders neem je de 3e persoon via de achterdeur mee naar binnen, er is zo goed als nergens bij de hotels een toegangscontrole dus niemand die het merkt.

En vanmorgen toch zelf maar weer even via priceline geboden en met succes. $70 excl. vat en fee voor het Hilton bay in St. Petersburg op een paar straten van het Tropicana Field waar we vanavond de wedstrijd gaan bijwonen. \\:D/\\:D/

fransje
15-06-11, 10:04
@Fransje, En anders neem je de 3e persoon via de achterdeur mee naar binnen, er is zo goed als nergens bij de hotels een toegangscontrole dus niemand die het merkt.

Hoi Jeroen,
ja, daar hebben we het hier over gehad, en dan op dat luchtbed laten slapen:lol:, maar is dat echt mogelijk?
Zoonlief vroeg al: Wat gebeurt er als je wel betrapt wordt? En we moeten dan ook dat luchtbed 's morgens weer leeg laten lopen, anders vind het kamermeisje het. En is er dan wel een (schone ) deken voor hem, want hij wil niet onder zo'n viezige sprei liggen.
Wie kent dit hotel; is er inderdaad een achterdeur?
Kortom, de meningen hier thuis zijn verdeeld......

jarjarbinks
15-06-11, 10:17
We hadden voor een paar jaar terug een reisje van Orlando naar Dallas Texas ongeveer hetzelfde probleem.
Dit met 5 personen, 3 volw. 2 kinderen. Tja daar zijn ook heel weinig kamers voor. We hoopte op een bijzet bed, maar dat viel tegen. Nergens in een hotel te krijgen.
We vroegen aan het hotel waar we wilde verblijven oke dan halen we zelf een luchtbed en een slaapzak. Dat was prima, en ook de volgende hotels hebben we niets meer gezegd. Gewoon een kamer gevraagd met 2 queen bedden en altijd een luchtbed op de grond. Nooit geen problemen mee gehad.

Luchtbed bij Walmart kost minder dan 10 dollar de de goedkoopste slaapzak ook. Nergens voor de rest problemen gehad.

fransje
15-06-11, 10:48
Dan is dat een heel soepel hotel geweest, Jarjarbinks. Ik denk zelf, als het Travelodge al bij voorbaat zegt dat het niet mag vanwege de brandweervoorschriften, dat ik het bij hun niet hoef voor te stellen[-X. Dan wordt het dus een kwestie van illegale bewoners mee naar binnen smokkelen, en zijn we flink in overtreding als we wel betrapt worden.
Ikzelf durf het wel aan, en we zijn nog even in conclaaf.....
maar ben benieuwd naar het antwoord van Lindsay.

jarjarbinks
15-06-11, 11:06
Fransje, dit hebben we gedaan bij 3 verschillende hotels / motels.

Maar je hebt gelijk, je moet het goed afwegen van te voren.
Je moet niet tijdens de vakantie al in spanning zitten of alles overal goed gaat. Zou ik ook niet doen. Wij hadden dit voorval toen we ter plekke waren en er geen bijzet bedden waren. Dus een iets andere situatie. Zeker omdat je het al een paar keer gevraagd hebt en dus echt niet kan zou ik het niet doen.

Risico zou ik niet willen lopen op een vakantie. Je hebt er van geleerd en boek een extra kamer, helaas van het geld maar je gaat gerust op vakantie.

Faith1
15-06-11, 18:27
Gisteren voor de 1e keer geprobeerd om hotelkamers te boeken via Priceline. Helaas zonder resultaat, maar wel een stuk wijzer geworden. We zijn inmiddels erachter gekomen dat we 1 zone tegelijk moesten aangeven ipv 2. Waarschijnlijk hebben we ook te laag geboden. Maar aldoende leert men, zal ik maar zeggen.

We zochten een hotel in de buurt van Miami International Airport. We zochten op zone MIA en MIA West. Aangezien wij 7 juli laat op MIA aankomen, willen we 1 nachtje in een hotel in de buurt overnachten om de volgende dag uitgerust naar onze hotel in Miami South Beach te gaan (hotel in Miami Beach/ South Beach) willen we ook via Priceline boeken.

Vraag: doen we er goed aan om te bieden op zone MIA en MIA West aangezien we na onze vermoeiende reist niet al te veraf van Miami vliegveld willen zitten. Of zijn er andere zones die redelijk dichtbij het vliegveld zitten.

Bij de vraag naar je e-mailadres, dien je dan wel je juiste e-mailadres op te geven? Als je een bod/hotel gewonnen hebt, wordt dit dan via e-mail bevestigd ofzo?

We geven niet op en gaan in het weekend weer een poging wagen. Ondertussen gaan we verder met het uitzoeken van Priceline.

Faith1

fransje
16-06-11, 16:41
Probleem opgelost: hebben een kamer bijgeboekt. Lindsay van de Wyndhamgroup mailde terug dat zij niets konden regelen voor ons, dat moesten we via Priceline proberen, en tja, daar staat duidelijk in de reglementen hoe en wat, dus helaas pindakaas.
Nou heeft die jongen in ieder geval een eigen kamer en eigen wc en douche en ligt hij niet bij z'n snurkende vader in dezelfde ruimte:mrgreen:, is ook wel lekker, toch?
Maar de bijgeboekte kamer is overigens niet in de Travelodge, maar het goedkopere broertje Days Inn (wel van Wyndham trouwens).

Faith1
17-06-11, 09:37
Hehheh, het is ons gelukt een hotel te boeken via Priceline! Na 6 re-bids, was het ineens raak. We schrokken er zelf van.
Hotel Daddy O Miami 3*, 2 kmrs, 5 pers. 2 volw. 3 kids ong. EUR 575,00. Nooit van gehoord, vreemde naam ook.
Het ziet er wel goed uit, rescensies zijn ook niet slecht. Omgeving is volgens mij ook niet slecht. Of we nou voordelig uit zijn, weet ik niet? Ach.............!
Het is iig dichtbij Aventura Mall, Ball Harbour, Sawgrass Mall, geloof ik.

Nu nog hotel in Key West en Naples proberen.

Faith1

cloggie68
17-06-11, 10:17
Key West heb ik ook geprobeerd maar het lukt nauwelijks, je ziet het ook niet veel terug op better bidding. Ik had een back up hotel geboekt dat ik kon annuleren maar dat heb ik nu maar laten omzetten, Doubletree had non refundable een aanbieding met ontbijt voor een iets lagere prijs, dat was met Priceline vast niet gelukt. In Naples zou je wel eens meer geluk kunnen hebben.

Ben ook wel benieuwd voor hoeveel nachten je Miami hebt geboekt?

Nick&Hedy
07-07-11, 20:12
Zo zojuist een hotel gewonnen in Orlando; 3 nachten in het 3 sterren Holiday Inn Hotel & Suites Maingate To Universal Orlando voor 42 dollar per nacht :-) (in totaal 150 dollar voor 3 nachten met tax). Wij zijn blij!

dickvanvoren
08-07-11, 13:35
Ook 2 hotels gewonnen voor 2x 3 nachten Orlando(verschillende data uiteraard)

1. Radisson op International drive a 40$ per nacht.
2. Westin op International drive a 70$ per nacht (wilde wat meer luxe de laatste dagen :-)

Ziet er wel goed uit allemaal

laredo
15-07-11, 14:09
Zondag via priceline het 4* Westin Colonnade hotel in de wijk Coral Gables in Miami gewonnen voor 80$ per nacht.

8 tot 18 augustus!

lelici
07-09-11, 09:35
Net het Hilton Garden Inn Lake Mary in de buurt van Orlando gewonnen voor 45$.
Niet verkeerd.:sun:

carmen1988
09-09-11, 20:27
Mooie prijs!

bejavenlo
04-10-11, 21:54
ben weer eens alles via Priceline aan het boeken

Renaissance Fort Lauderdale Plantation voor $ 65,00
Deauville Beach Resort voor $77,00
Ramada Inn Convention Center I-Drive voor $39,00

mattrob
04-10-11, 23:07
Lekker bezig !

Harold
05-10-11, 16:45
hoi,

ik lees dit topic al een aantal jaar en steeds dacht ik, het is te veel gedoe om alles te regelen via priceline..

ik wil toch mijn stoute (nike) schoenen aantrekken en ervoor gaan, zeker nu ik net hierboven zie dat Bejavenlo het Renaissance Fort Lauderdale Plantation voor $ 65,00 heeft gewonnen!
Ik keek zelf eigenlijk naar Hyatt place ook in Plantation, maar het Renaissance ziet er een stuk aantrekkelijker uit.

Ik heb zojuist pagina's 1 t/m 20 en 70 t/m 85 helemaal gelezen en ik sta op t punt om het te gaan proberen.

-------------------------------
21.08u
ik heb het geprobeerd, helaas is nog niet gelukt:

ben begonnen met 9-12 tot 11-12. 4* ft lauderdale plantation $50, afgewezen
toen pompano erbij $60
ft lauderdale north $62
ft lauderdale airport north $64
miramar $66 en
coral springs $68
alles afgewezen, ook geen tegenbod gehad.

volgens betterbidding zitten de prijzen zo in de $60.. helaas, morgen weer proberen.
zou het er mee te maken kunnen hebben dat de prijzen in het weekend hoger liggen?




(ik had gister geboekt voor het Best Western premier in Miami, die kan ik annuleren tot 1 dag voor aankomst, dus dan kan ik proberen via priceline wat nog leukers/beters te scoren. hebben jullie nog tips voor leuke (kindvriendelijke) hotels in Miami?

hannie
07-10-11, 09:13
Zou heel goed kunnen dat de prijzen in het weekend hoger liggen, en dat daarom je bod wordt afgewezen.

mattrob
07-10-11, 09:17
Kijk ook even naar de 'normale' prijzen op en rond jouw datum. Dat geeft vaak ook een indicatie of het wel of niet gaat lukken. Als het net een feestweekend is, of ze hebben net een conferentie dat weekend, zullen de reguliere prijzen ook hoger zijn bv. Daarnaast kunnen ze dan ook minder, of niets, aan priceline beschikbaar stellen. Succes !

Flo-Ridah
07-10-11, 18:18
Ik heb helaas geen credit card met een Amerikaans adres. Is er een manier waarop ik toch kan boeken?

nixian
07-10-11, 18:50
Ik heb enige tijd geleden drie nachten via Priceline gescoord. Gewoon met een NL cc. Als je cc gegevens inbrengt, gewoon adres gegevens op een Amerikaans adres laten lijken. Normaliter wordt dat door hun systeem opgepikt en kan je vervolgens gewoon op afrekenen met de opgegeven cc (na een geaccepteerd bod).

sleepwalker
07-10-11, 20:14
Je kunt via biddingfortravel de prijzen in dollars opzoeken die geboden worden, deze omzetten in ponden via www.xe.com en in ponden bieden op www.priceline.co.uk.

Die accepteren dezelfde prijzen als *.com, hierop is het gemakkelijker om met je Nederlandse adres te boeken. Alleen je telefoonnummer kan wat gesodemieter geven maar dat is een kwestie van nullen toevoegen en mij hebben ze nog nooit gebeld.
(geboekt via priceline in Orlando (2x), ft Lauderdale, Las Vegas (2x), New York, London (3x), Berlijn (2x), Milaan, Barcelona, Brussel & Glasgow)....

Werkt perfect, ik heb altijd een mooi hotel voor een goede prijs gekregen. Nu, met kinderen, durf ik het niet meer aan omdat je geen garanties krijgt voor een kamer. Als ik echter alleen of met mijn echtgenote weg moet/mag dan is het weer priceline.

Flo-Ridah
10-10-11, 16:24
Ok, prima, hartelijk dank voor de reacties nixian en sleepwalker! :)

Lauya
11-10-11, 20:37
Net voor $42 dollar een hotel bij Orlando Airport gewonnen! Da's leuk om te doen zeg!
Het Hyatt Place Orlando Airport Northwest. Drie sterren, prima voor de eerste nacht.
Het is wel jammer dat er zoveel taxes bijkomen, dus uiteindelijk samen op bijna $55 dollar, maar da's nog steeds niet zo veel!

Of ben ik in de aap gelogeerd, en heb ik stiekem toch veel teveel betaald?

lelici
14-10-11, 19:06
We hebben onze hele rondreis zo'n beetje gepricelined(wel in meerdere staten), maar ik zal die van FL even opsommen:
1) Hampton Inn Blue Lagoon Miami Airport--->110$ incl=Goed(excellent ontbijt)

2) Hilton Garden Inn Lake Mary--->55$ incl=Goed(geen ontbijt)

3) Holiday Inn Express Bradenton--->55$ incl.-Vrij goed(goed ontbijt)

4)Four Points by Sheraton Punta Gorda--->70$ incl=Topper!! (geen ontbijt)Dit was het beste hotel waar we tijdens deze 4 weken verbleven hebben. We kregen zelfs een gratis upgrade naar een kamer met harborview--geweldig!

5)Ramada Inn Naples--->55$ incl.=Rampzalig--we zijn hier na 30 minuten weer vertrokken, en hebben een ander onderkomen gezocht. Dit was met grote afstand het slechtste hotel van onze 4-week roadtrip!!

Groetjes!

emma001
17-10-11, 21:59
Wij hebben ook alleen maar via priceline.com geboekt. Ging prima.

Harold
09-11-11, 18:38
Voor het eerst via priceline geboekt/gewonnen:

09 dec - 11 dec Ft Lauderdale, Hyatt pier 66; $80
25 dec - 30 dec Miami downtown, Hyatt regency; $110

Ik heb verschillende sitea gecheckt, en volgens mij zijn dit wel redelijke prijzen.
Nu nog duimen dat ze kamers met double beds hebben..

sonja
09-11-11, 20:40
Mooie deal:D je kunt de hotels even mailen en je verzoek kenbaar maken. Mijn ervaring is dat ze daarmee rekening houden. Vermeld je naam en reserveringsnummer, komt vast goed.

fransje
10-11-11, 10:10
Mooie deal:D je kunt de hotels even mailen en je verzoek kenbaar maken. Mijn ervari.g is dat ze daarmee rekening houden. Vermeld je naam en reserveringsnummer, komt vast goed.

Nou.....niet altijd.
Via priceline heb ik voor onze reis in october 2 kamers gewonnen op Key West. We waren met 5 man, dus ik dacht: voor die 2 nachtjes kan de vijfde best op t tweede bed. No way, dat hotel bleek alleen maar kamers met 1 kingbed te hebben:sad:. Per mail gevraagd of er een rollaway bij mocht: nee dus, vanwege de brandgevaren-en-veiligheidsvoorschriften.....
Uiteindelijk heb ik maar een kamer geboekt in een ander hotel, want ze wilden ook niks voor me aan de prijs doen als ik een derde kamer bij zou boeken........

sonja
10-11-11, 11:48
Als ik op de site kijk van beide gewonnen hotels (Hyatt keten) beschikken die over double beds. Het is mij niet bekend met hoeveel personen Harold van de kamer gebruik wil maken. Maar ze hebben double beds:D

Harold
10-11-11, 14:03
Ze hebben idd double beds, we zijn met z'n vieren (2 volwas + 2 kids van 7 en 4)

Ik probeer een mail adres te vinden op de site, maar kom er niet uit.
Heb daarom zojuist maar gebeld naar Hyatt ft Lauderdale.

Die meneer zei omdat dit een Priceline boeking is, kan hij niks garanderen. We moeten het tijdens inchecken nog eens aangeven en als ze double beds rooms vrij hebben dat het dan zou kunnen.
Beetje jammer, aan de andere kant wist ik van te voren dat je bij Priceline standaard een king bed kamer krijgt. Dus moet ik niet zeuren, hoop wel dat het goed komt natuurlijk.

Wel spannend zo.. (zo denkt de baas er overigens niet over ;) )

sonja
10-11-11, 14:25
Hyatt is een uitstekende keten en erg servicegericht. Als jullie straks met zijn viertjes voor de balie staan kan ik me echt niet voorstellen dat je dat een kamer met een bed krijgt. Ben benieuwd wat het gaat worden, nog een klein maandje zie ik.:D

cloggie68
26-11-11, 18:36
Niet via Priceline maar via Hotwire gisteravond voor $289 incl tax voor 3 nachten het Westin Beach Resort Fort Lauderdale binnengehaald. Wel een mooie prijs, nog geen $100 per nacht! Er komt bij dit hotel wel altijd nog 25$ resort fee bij. We zijn hier vorig jaar al geweest en vinden dit een super hotel (aan het strand). Data 15 tot 18 juli 2012.

carmen1988
29-11-11, 21:06
Goeie deal!

Harold
20-12-11, 03:51
@ sonja

We stonden voor de balie van het hyatt en inderdaad geen probleem, gewoon een kamer met 2 bedden! Ze deden er helemaal niet moeilijk over.

Nu nog even afwachten in Hyatt miami.

mattrob
20-12-11, 08:47
Dit weekend het Hyatt Regency Bonaventure (http://bonaventure.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp?null), vlakbij Sawgrass Fort Lauderdale, gewonnen voor onze eerste nacht (4 januari) na landing op Miami Airport. Ziet er echt prachtig uit daar ! En voor $ 95, wat op zich prijzig is, maar hotelprijzen liggen rond de $ 250, dus ben erg happy. Had ook in de buurt van Miami Airport geprobeerd, Coral Gables en Airport West, waar prachtige hotels liggen, maar tot $ 100 geen prijs. Op de een of andere manier zijn de prijzen hoog die nacht voor hotels.

We wilden vroeg wegrijden naar Orlando, maar tja, beetje twijfel nu ;-) ! We laten het van het weer afhangen, of we lekker de ochtend ook in het hotel blijven ;) ! Ligt ook aan de golfbaan, maar dat zal hem niet worden als ik samen met Yvonne ben ...

Teleton
20-12-11, 08:59
Dit weekend het Hyatt Regency Bonaventure (http://bonaventure.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp?null), vlakbij Sawgrass Fort Lauderdale, gewonnen

Mooie hut hoor, met pretbidet. We kennen het!

Ennne....Publix om de hoek!

mpaauwe
20-12-11, 22:28
Hallo,

Wij hebben zowel in juli 2010 als in juli 2011 een aantal nachten in dit hotel doorgebracht.
Gewoon via hun site geboekt, ook rond de $90,00 per nacht, incl ontbijt (met AAA).
Wij vinden het een super hotel. Willen hier ook in 2012 weer naar toe. Het zwembad is perfect en ook het ontbijt (in buffetvorm) was geweldig. De locatie is prima. Heerlijk rustig en toch overal dichtbij.
Ik zou inderdaad wat langer daar blijven, shoppen in de Sawgrass Mills....

sonja
20-12-11, 22:54
@ sonja
Ze deden er helemaal niet moeilijk over. Nu nog even afwachten in Hyatt miami.

Kan me niet voorstellen dat ze in Miami moeilijk doen, het is gewoon een top hotel. Veel plezier, wat treffen we het met het weer, vind je niet\\:D/

Harold
23-12-11, 04:58
@ Sonja

Heerlijk weer! Vandaar eergister een heerlijk dagje Aquatica gedaan!

Terugkomend op de mooie deal van Mattrob,
Ik gokte eigenlijk ook op jouw Hyatt, goeie recensies + dichtbij Sawgrass mil, maar ik klikte de verkeerde area aan en toen won ik ineens iets anders. Over Hyatt Bonaventure lees ik bijna alleen maar goeie recensies, dus daar zal je zeker goed zitten!

Voor Miami las ik veel goeds over Hyatt Coral Gables, maar de baas wilde liever in downtown. Dat het daar Hyatt is geworden is toeval.

Veel plezier in ieder geval!

mattrob
23-12-11, 07:51
Ik ging in eerste instantie voor Hyatt Coral Gables. Ik heb daar al zeker 5 keer eerder gezeten via priceline. Prachtig hotel en normaal gesproken echt goedkoop; heb steeds rond de $55-$60 betaald. Helaas nu tot $100 gegaan en geen 'prijs' .... Dit is een mooi alternatief !

Lauya
21-01-12, 13:14
Hoe is het met de ervaringen van hotels boeken op Key West met Priceline? Ik hou het gestaag vol, maar het lukt met niet echt.

Ik heb het idee dat je via Priceline in dit geval niet zo heel veel goedkoper uit bent, dat je net zo goed de B&B van je keuze kunt boeken.

Iemand hier ervaring mee? En tips?

knaapje
21-01-12, 13:21
Zal veel van het seizoen en de dag(en) van de week afhangen.
Als er iets te doen is op KW of in het weekend zal je wat minder geluk hebben.
Ken je overigens bijv. de site, kan je ervaringen op vinden:

http://biddingfortravel.yuku.com/forums/32/Florida-Key-West-Key-Largo

Knaapje

jbdutch
21-01-12, 13:35
Je kan natuurlijk ook kijken naar marathon of 1 van de andere keys.

Lauya
23-01-12, 09:29
Dank jullie wel, ken de site (hou 'm ook nauwlettend in de gaten) en JbDutch, slaap toch heel graag op Key West zelf. Vrees toch dat het een B&B gaat worden. Ook omdat alles op Key West dan lekker op loopafstand is.

Bedankt iig!

knaapje
23-01-12, 09:52
Misschien ook de sites van de hotels zelf goed volgen.
Vorig jaar begin oktober (al 31 jan. geboekt, weliswaar) voor $ 90 incl tax in het BW Hibiscus gezeten. Gewoon rechtsreeks geboekt. Een bijkomend voordeel, het was tot 24 uur tevoren zonder kosten te annuleren.
Knaapje

trails
23-01-12, 10:30
Ook wij betalen rechtstreeks bij het hotel altijd minder dan via een boekingsite.

Lauya
23-01-12, 10:36
Gaat helaas nu voor ons niet op, we betalen in dat hotel bijna 200 dollar voor een nacht... We willen op 3 en 4 mei slapen op Key West, dat is toch al geen hoogseizoen meer?

trails
23-01-12, 12:50
Days Inn voor die 2 nachten $ 250.

tdj
23-01-12, 13:10
Volgens mij is er van 2 tot 6 mei het Key West SongWritersFestival http://www.keywestsongwritersfestival.com dus dat zal de prijzen wel hoger maken.

TdJ

cloggie68
23-01-12, 13:56
Wij hebben vorig jaar ook Key West met Priceline geprobeerd, maar niet gelukt. In plaats daarvan hebben we het Double Tree geboekt, niet in het centrum (wel gratis pendel), prima hotel!

hannie
04-02-12, 09:19
Iemand wel eens via bidding traveler geprobeerd?
Ik heb er even naar gekeken en zie dat ze je een minimum en maximum advies geven om te bieden.
Je klikt de zone aan en daarna het aantal sterren, dan komen ze met dat advies. In mijn ogen is het minimum bod nogal hoog, want als je naar de wins kijkt zijn deze vaak lager dan dat minimum bod.
Vraag me af of het makkelijker is met free rebids etc. om via deze site te pricelinen.

Njit
04-02-12, 09:28
Wij doen niet anders :) Zie ook dit topic: Tip: The Bidding Traveler (Priceline Tool) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=12612&highlight=bidding+traveler)

126031
06-02-12, 08:05
Wij doen niet anders :) Zie ook dit topic: Tip: The Bidding Traveler (Priceline Tool) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=12612&highlight=bidding+traveler)


Is het ook aan te raden voor een gezin met 2 kinderen (10 en 13)? Wij gaan van de zomer 11 dagen rondrijden in Florida, daarna 10 dagen villa in Orlando (villa vorig jaar vastgelegd) en vervolgens vliegen we van Miami naar New York waar we nog 4 nachten blijven. De overnachtingen van de rondreis en New York wil ik met behulp van Priceline gaan regelen. Vraag me af of er veel gezinnen gebruik maken van Priceline.

cloggie68
06-02-12, 08:58
Voor NY zijn de meeste mensen juist wat huiverig met Priceline omdat daar de kamers vaak klein zijn en je dus niet met vier daar terecht kunt. Ik durf dat niet aan tenzij ik vrijwel zeker weet welk hotel ik zal winnen. In Florida gebruiken wij juist wel weer Priceline, daar gaat het wel met z'n vieren op 1 kamer.

-verwijderd-
06-02-12, 14:58
Priceline garandeerd slechts 2 personen per kamer, als je met meerdere reist is dat dus altijd tricky.

Ingeb
14-02-12, 11:39
Ik was al een tijdje aan het meelezen en heb het weekend ook een aantal biedingen gedaan via Priceline. Waarvan 1 met succes in Naples, helaas willen Miami Beach en Key West niet lukken.
Maar nu kreeg ik dus vandaag bericht van mijn creditcardmaatschappij dat er geprobeerd is $ 5000,- van mijn creditcard af te schrijven maar dat ze het niet vertrouwden en hem hebben geblokkeerd...
Ik schrik me echt rot, ik dacht werkelijk dat het een vertrouwde site was! Mijn card heb ik alleen hiervoor gebruikt en voor mijn ESTA aanvraag om Amerika binnen te komen.
Nou vroeg ik me af ik de enige ben of dat er wel meer zijn hier die problemen hebben (gehad).

Ebelix
14-02-12, 12:28
Ik heb in de afgelopen jaren redelijk wat boekingen via Priceline gedaan maar nooit problemen gehad mbt de credit card. De juiste bedragen werden altijd van mijn cc afgeschreven.

Vraag bij je cc company op wie er usd 5000 van je cc wil afschrijven. Of dit inderdaad Priceline is. Neem zo wie zo contact op met Priceline om hier melding van te maken. Wellicht maakt een van hun medewerkers misbruik van deze gegevens en weten ze dat zelf niet.

Ta2 Gerrit
14-02-12, 13:41
Is het lang geleden dat je ESTA hebt aangevraagd ? En is dat via cpb.gov, de website van de US overheid, gebeurt of via één van de vele "behulpzame" visa websites ?

In het laatste geval zou ik het daar zoeken. Die zijn namelijk gespecialiseerd in het "behulpzaam" leeg maken van je portemonnee, iets wat al blijkt uit het feit dat ze vaak veel te veel vragen voor iets wat je zelf voor $14.- kunt doen.

Over Priceline heb ik zulke praktijken nog nooit gehoord. Gelukkig was je CC company allert.

Ingeb
14-02-12, 21:49
Heb inmiddels contact gehad met Priceline en zij garanderen dat het niet bij hen vandaan komt omdat de data gecodeerd wordt verwerkt....
Het ESTA formulier heb ik gewoon op de website cpb.gov aangevraagd, weliswaar via een link op klm.com maar denk dat dat niets uitmaakt. Ook nog een extra virusscanner en spyware scanner over de computer gehaald maar ook geen meldingen...
Ik hoop wel dat ik er nog achter kom waar het vandaan komt durf nu helemaal geen betalingen meer te doen via internet (niet dat het kan want mijn card is geblokkeerd :roll: en vertrek over 4 weken al en moet nog alles boeken.:(...)

wverdonk
18-02-12, 13:10
Helemaal geweldig. Heb nu 3 nachten geboekt voor 240 dollar (182 euro), dus zo'n 60 euro per nacht. Inclusief de taxes and fees.
We zitten in het 4 sterren hotel Hilton Orlando (6001 Destination parkway). Lijkt mij een geweldige deal.
Heerlijk dit forum!

hannie
18-02-12, 14:20
Weet niet of ik hier ook een Hotwire win mag vermelden, anders kan de moderator het verplaatsen.

HOTWIRE
geboekt 18 feb
voor 15-17 aug
prijs $ 85
getoonde amenities:
Resort Near Beach Smoke Free Rooms
Fitness Center Pool(s) Restaurant(s)
Business Center Laundry Facilities (self-service) High-Speed Internet Access
Tennis Nearby Children's Activity Program

Verkregen hotel 4* Westin Beach Resort Fort Lauderdale
Normale prijs op website hotel $209

Wist dat het dit hotel was, had ik van te voren uitgezocht.
Ook het Westin Diplomat Hollywood FL staat op Hotwire voor $87
Was lastige keuze, Diplomat is nog luxer, maar er iets niets vlakbij(loopafstand) Na familie beraad uiteindelijk voor bovenstaande gekozen.

Chub
23-02-12, 20:02
Ook Hotwire geboekt, op 23-02

voor 29-07 t/m 31-07, dus 2 nachten
**** Fort Lauderdale, a € 76,50 (incl. fee) per nacht, totaal € 153,-

Verkregen: Westin Beach resort Fort Lauderdale.
Normale prijs via Expedia € 318,- totaal.

Dus hetzelfde als Hannie hieronder. Ik wist eigenlijk bijna zeker dat het de Westin zou worden. Uitgezocht met Betterbidding.

1e keer, wel spannend, en ach .. als het je niet uitmaakt in welk hotel je terecht komt, maar liefst wel een 4 *, dan is Hotwire toch wel perfect.
Zo, nog 2 boekingen te gaan. Het onvolprezen Cocoa Beach en St Pete Beach. Dan is mijn rondje compleet.

\\:D/\\:D/

gonniegans
23-02-12, 21:34
Wordt nog druk daar met al die Hollanders, op 10/2 geboekt:
2 kamers op 31/7 (1 nacht) voor totaal € 156,96 (incl.)

Misschien komen we elkaar wel tegen =D>

Chub
24-02-12, 10:23
Gezellig, maar dan zijn we helaas net weg.. maar we zullen het netjes achterlaten.... :razz:

cloggie68
25-02-12, 17:38
Ha mooi, wij gaan daar ook heen, Westin Beach Resort, van 15-18 juli, voor $85 per nacht. Vorig jaar daar via Priceline gezeten en ons erg goed bevallen!

Niels82
26-02-12, 09:35
Even een vraag aan de priceline experts hier :)
Moet ik nog steeds mijn gegevens opgeven zoals aangegeven op de eerste pagina?
Ik zie namelijk dat je een knopje bij je creditcard gegevens hebt waar je kunt aangeven dat je Non US/Canada bent en je zelfs nederland kunt selecteren.

Thnx voor de reactie!

Buup
26-02-12, 22:19
1e hotel via priceline geboekt !!

28 tot 30 april

La Quinta Inn & Suites
Naples Downtown1555 5th Ave South
Naples, FL 34102

40 dollar per nacht !!

Via de site 70 dollar per nacht :)))

Njit
28-02-12, 07:47
Even een vraag aan de priceline experts hier :)
Moet ik nog steeds mijn gegevens opgeven zoals aangegeven op de eerste pagina?
Ik zie namelijk dat je een knopje bij je creditcard gegevens hebt waar je kunt aangeven dat je Non US/Canada bent en je zelfs nederland kunt selecteren.

Goeie! Ik zie die optie nu ook staan. Snel genoeg geprobeerd. Voeg je CC toe met de juiste NL gegevens en doe een bieding :)

http://i42.tinypic.com/2h2lern.png

knaapje
28-02-12, 10:52
Zijn ze er bij Priceline eindelijk achtergekomen, dat er ook buiten de US en Canada nog leven is, nu de Tollpas nog voor zijn transponders!

derrobbie
28-02-12, 12:26
Ik heb het met mijn nieuwe CC ook geprobeerd.
Je kunt inderdaad alles prima invullen, maar op het moment van bieden kreeg ik toch weer een melding dat er nog niet een CC gekoppeld was aan het account. Hierna heb ik het adres maar weer gewijzigd naar een USA adres en kon vervolgens gelijk weer bieden.
Misschien is het alleen bedoelt voor biedingen binnen Europa maar bij mij werkte het in ieder geval nog niet.

Njit
28-02-12, 13:00
Zal het straks ook even proberen. We moeten ook nog wat biedingen doen :)
Snel genoeg weer terug veranderd..

derrobbie
28-02-12, 13:34
Ben benieuwd.
Go for it!:D

Njit
28-02-12, 17:57
En het werkt zoals Robbie al aangaf: heb je een CC op een Nederlands adres dan kun je die niet gebruiken om te bieden op een hotel in de US. Dus je dient nog steeds je adres te faken..

teddor
14-03-12, 20:36
Het zal ongetwijfeld al door iemand gevraagd zijn maar: Wat is de meest minimale termijn om te bieden (enig ervaring iemand) ? Ik zit met het idee te spelen om tijdens de vakantie te bieden om zo zeker te zijn dat we in de US of A zitten voordat ik ga bieden. Kan iemand mij tips geven? Of is het handiger om gewoon vooruit alvast te boeken (nu maart, wij gaan in mei) ? Dank alvast:)

Njit
14-03-12, 20:40
Minimaal de tijd die ze nodig hebben om de bevestiging naar het hotel te sturen :)
Kan dus ook een uur van te voren mocht je dat willen..

teddor
14-03-12, 21:13
Ok, dank je wel:)

knaapje
14-03-12, 21:44
's middags om een uur of 4 via de gratis wifi van een hamburgertentje een bod gedaan voor die avond een hotel in Daytona Beach.
Kreeg het Hilton een paar mijl verderop, gelijk er naartoe gereden en ingecheckt.

Njit
14-03-12, 21:52
Wat wij ook wel doen is last minute via Hotwire boeken. Dan weet je gewoon wat je kwijt bent en hoef je niet eerst uitzoekwerk te doen om een goede deal in Priceline te krijgen. Hotwire is meestal $10 of 10% duurder dan Priceline.

Shopping_frieda
06-04-12, 12:30
Net bij priceline een hotel gewonnen voor 102 $ het Double Tree By Hilton @ sawgrass ***.
Ik ben heel tevreden na de eerste nacht een dure La Quinta voor 127 $.

elstars
06-04-12, 13:49
Wij hebben bij Priceline het Intercontinental Hotel in Tampa gewonnen. Viersterrenhotel met gratis shuttle vanaf Tampa airport voor 75 dollar (overnachting van 27 op 28 april). Het duurde een paar dagen voordat onze biedingen werden geaccepteerd, maar nu zijn we tevreden met het resultaat. Het was de eerste keer dat we gebruik maakten van Priceline,maar dit smaakt wel naar meer.

mattrob
06-04-12, 17:18
Twee mooie deals =D>; mooi dat we weer bijna een 'verslaafde' erbij hebben :mrgreen:

Shopping_frieda
23-04-12, 03:02
We hebben via priceline Doubletree by Hilton @ Sawgrass 3 nachten voor 65$ +tax en 1 extra nacht voor 60 $ +tax van 20/04 tot 24/04.
Nu nog proberen te scoren voor Key West deze week en daarna Miami.

sjemmie
03-05-12, 00:05
Net een eerste boeking gedaan via Priceline. 3.5* aan de International Drive, het Radisson Hotel International Drive voor 4 nachten voor $45 per nacht. Nu nog 2 andere hotels zien te scoren voordat de overnachtingen compleet zijn.

Wiepster
03-05-12, 03:43
Miami Hyatt Regency geboekt voor 2 nachten $150, normaal $169 p/n.

sjemmie
05-05-12, 11:34
Net een eerste boeking gedaan via Priceline. 3.5* aan de International Drive, het Radisson Hotel International Drive voor 4 nachten voor $45 per nacht. Nu nog 2 andere hotels zien te scoren voordat de overnachtingen compleet zijn.

Ondertussen het laatste hotel ook geboekt. Het is het 4* Rosen Shingle Creek geworden in Orlando SeaWorld/International Drive area voor 4 nachten. Hiervoor $50 per nacht betaald. Nu alleen nog een hotel zien te vinden in de buurt van St. Pete Beach.

Arie
11-05-12, 18:27
Heel vroeg maar wel in één keer aan de haak geslagen.
Sheraton Fort Lauderdale Beach Hotel
Datum 30 jan.-1 feb. 2013, voor 92$ per nacht, excl. taxes and fees.
Gelijk check-out verlengt met één nacht.

Erg blij met dit hotel in vergelijking met Westin namelijk Sheraton ligt echt aan het strand terwijl de Westin via een loopbrug strand toegankelijk is.

Prijzen van Expedia.nl en Booking.com voor deze periode is, niet schrikken, 851 euro.

Waarschijnlijk zou de geboden prijs nog lager kunnen zijn, doordat ik zo vroeg ben, wie weet. In ieder geval, zijn wij er heel blij mee.

nixian
12-05-12, 08:19
Beste Arie,
Ik wil de pret niet bederven maar, zoals je al zij exlusief fees en taxes en dat is nog niet alles. Eerst het goede nieuws, de locatie is inderdaad geweldig. De ene toren op het strand de andere toren, gescheiden door de weg maar een prachtig uitzicht op de jachthaven en de kanalen. Wat mij tegen staat is, exclusief vooral staat voor de prijs en de extra's. Deze zogenaamde extra's die, in mindere hotels (lees **/***) meestal inclusief zijn, zoals ontbijtbuffet, free wifi (op de kamer) en vooral een parkeerplaats, wat in Amerika toch als een noodzaak wordt gezien. Voor de parkeerplaats betaal je dus in het Sheraton, ik ben even de prijs kwijt maar dat was zeker $10,- per nacht (misschien zelfs $15,-) saat je karretje wel voor in een bewaakte garage. Ontbijten in het hotel kan ik je ook niet aanraden, beter is het om even in de auto te stappen en ergens een leuk ontbijt restaurant op te zoeken, in de buurt van bijvoorbeeld Las Olas bvd. Maar laat je door mij niet de vakantiepret drukken, Sheraton at the beach is gewoon een goed hotel een prachtig uitzicht, geweldige bedden en hoofdkussen. Ik heb daar geslapen als een roos. Mijn punt is, afgelopen vakantie alleen maar gebruik gemaakt van Priceline en dat is mij prima bevallen maar mijn persoonlijke ervaring is dat je meer "extra's" krijgt in 2 1/2 of 3* hotels dan in de 4 of 5*. Als je daar dus rekening mee houdt, kom je niet voor verassingen te staan.

Arie
12-05-12, 11:58
Bedankt Nixian, inderdaad kunnen en zullen de extra's oplopen.
Parkeren kost 20$ per dag.
Ontbijten doen we buiten de deur.
Wel grappig dat wij het hotel gewonnen hebben die wij op het oog hadden.

Zuiril
14-05-12, 14:30
Prima site!! Erg blij met hetgeen ik over priceline gelezen heb. Heb alle hotels en motels nu via PL geboekt. Alleen Keywest is nog moeilijk...in onze periode 30 januari / februari 2013 lijken ze wel de hoofdprijs te willen hebben??

Verder Bestwestern, Hyatt en Marriot geboekt voor niet meer dan 70 dollar per nacht.

jbdutch
14-05-12, 15:06
Januari en februari zijn dan ook de hoog seizoens maanden in Florida.

mattrob
18-05-12, 12:29
Periode: 8 - 10 juli 2012
Geaccepteerd bod : $ 80 (met $ 7 korting door de Facebook actie dus 'maar' $ 73)
Verkregen hotel (incl. ster en area): 4* Hyatt Regency Bonaventure - Fort Lauderdale Sawgrass Mills area
Normale prijs via hotel website: vanaf $ 110

Ik wist dat het dit hotel ging worden, wilde niet hoger gaan dan $ 80 omdat de reguliere prijs rond de $ 110 ligt. Dat is dus net gelukt, had iets goedkoper gehoopt. We hebben hier in januari 1 nacht geslapen, en was erg goed bevallen, mooi groot resort (langs golfbaan) en aan de snelweg, aan de overkant van de Sawgrass Mills shopping outlets. Dit zal als uitvalsbasis dienen voor een dagje Miami Beach e.d. en dagje Key Largo, dus ligt eigenlijk aan de 'verkeerde kant' van Miami. Maar iets anders lukte me niet goed, en hier hebben we goede ervaringen. We hebben twee kamers, omdat kids en kleinkids ook mee gaan !

sjemmie
18-05-12, 18:34
Ondertussen het laatste hotel ook geboekt. Het is het 4* Rosen Shingle Creek geworden in Orlando SeaWorld/International Drive area voor 4 nachten. Hiervoor $50 per nacht betaald. Nu alleen nog een hotel zien te vinden in de buurt van St. Pete Beach.

Laatste hotel ook geboekt. Geen St. Pete Beach, want na x pogingen tot $140 per nacht zonder resultaat, Tampa geprobeerd. Eerst via Hotwire naar prijzen gekeken en daar 10% onder geboden op Priceline.

4* sterren hotel Intercontinental in de Tampa Westhore Area voor $73 per nacht. (Met een zwembad op het dak van het hotel).

elstars
18-05-12, 20:18
Dit is een mooi hotel. Wij hebben er 3 weken geleden ook een nachtje geslapen. Wij hadden hem voor 70 dollar via Priceline. We waren er erg blij mee. Het hotel is erg goed bevallen. Het zwembad op het dak was ook wel apart.

Marco Tiel
14-06-12, 20:33
Voor onze annkomstdag op 4 oktober hebben wij voor 45 dollar het Hyatt at the Forums gewonnen. Wij landen op Fort Myers waarna wij de dag erna richting orlando rijden. Lange tijd kostte dit hotel 110 dollar. De prijs zakte naar 88 dollar waarna mijn eerste bod van 45 geaccepteerd werd.

knaapje
14-06-12, 22:25
.......Lange tijd kostte dit hotel 110 dollar. De prijs zakte naar 88 dollar waarna mijn eerste bod van 45 geaccepteerd werd. ..................

Ik begrijp even niet hoe dit via een bod van Priceline kan.
Je weet toch van tevoren niet welk hotel het is.

Njit
14-06-12, 22:33
Zie het verband ook niet helemaal. Overigens zie ik op Biddingtraveler dat dit het enige 3*** hotel is in dit gebied. Dus kans is erg groot dat het dat hotel is. Gemiddelde bod is $54. Maar als jouw bod van $45 al direct de eerste keer werd geaccepteerd dan had het waarschijnlijk nog wel goedkoper gekund ;) Je had 3 Rebid zones dus je had wat vaker kunnen bieden..

http://www.biddingtraveler.com/priceline-winning-bids-hotel-list-fort-myers?wantweekdayrates=1

Mickey99
15-06-12, 15:01
Inmiddels hebben wij voor september ook 3 overnachtingen geboekt met Priceline:

Plaats: St. Pete Beach, Florida
Datum geboekt: 9 juni 2012
Voor periode: 11 - 12 september 2012
Startbod: $ 45,00
Verloop biedingen: $45,00, $48,00, $50,00 , $52,00
Geaccepteerd bod : $52
Verkregen hotel (incl. ster en area): 3* Sirata Beach resort
Normale prijs via hotel website: $ 110,00

-----------------------------------------------------------

Plaats: Sarasota, Florida
Datum geboekt: 12 juni 2012
Voor periode: 12 - 13 september 2012
Startbod: $ 44,00
Verloop biedingen: $44,00, $47,00, $50,00 , $53,00
Geaccepteerd bod : $53,00
Verkregen hotel (incl. ster en area): 3* Hyatt Place
Normale prijs via hotel website: $ 116,00

-----------------------------------------------------------

Plaats: Naples, Florida
Datum geboekt: 12 juni 2012
Voor periode: 14 - 15 september 2012
Startbod: $ 44,00
Verloop biedingen: $44,00, $46,00, $48,00 , $51,00
Geaccepteerd bod : $51,00
Verkregen hotel (incl. ster en area): 3* Ramada of Naples
Normale prijs via hotel website: $ 97,00

Al met al weer leuke besparingen zo. Meestal boekten we 4* of 5* via Priceline maar deze keer hebben we gekozen voor 3* hotels (ten eerste omdat het steeds maar om 1 overnachting gaat en ook omdat het nu ook weer niet zo heel goed gaat met de dollarkoers ;))

In Homestead hebben we 1 overnachting rechtstreeks bij een hotel geboekt aangezien daar geen Priceline-mogelijkheden zijn. Nu alleen nog 1 overnachting in het gebied van Fort Myers (Sanibel en Captiva Islands) zien te scoren via Priceline maar we hebben nog even voor we vertrekken :D

Michael66
22-06-12, 11:40
Plaats: Miami, Coral Gables (3*)
Datum geboekt: 21-06-2012
Voor periode: 15/16-07-2012
Startbod: $ 55,00
Verloop biedingen: $55,00, $63,00, $65,00
Geaccepteerd bod: $65 (+tax=$81)
Verkregen hotel (incl. ster en area): 4* Hyatt Regency Coral Gables
Normale prijs via hotel website: $ 135,00+tax

mattrob
22-06-12, 12:00
Mooie deal, mijn favoriete priceline hotel in Miami en omgeving. Ik heb het veel geprobeerd de afgelopen maanden, voor de 7 / 8/ 9/ 10 juli, maar lukte zelfs niet tot $ 100 of zo ...

Michael66
22-06-12, 15:22
Plaats: St. Petersburg: St. Pete Beach/Treasure Island (4*)
Datum geboekt: 22-06-2012
Voor periode: 16/19-07-2012
Startbod: $ 84,00
Verloop biedingen: $84, $92, $104, $108
Geaccepteerd bod: $108 (+tax=$130)
Verkregen hotel (incl. ster en area): 4+* Loew's Don César Hotel in St. Pete Beach
Normale prijs via hotel website: $ 240-320+tax

mattrob
30-06-12, 13:30
Wow ! Ongelooflijke deal gewonnen voor onze laatste 3 dagen in Orlando. Ging voor Omni of Gaylord Palms maar tot $ 105 geen prijs. Vandaag verliep mijn $ 10 bonus cash, dus wilde iets anders gaan proberen. Ben gegaan voor Seaworld / I-drive gebied. Daar was kans groot dat we het Westin Imagine, of Peabody (niet meer gezien recent) zouden winnen. Het Rosen Shingle Creek had ik ook best graag gewild, maar die gaf al aan dat de laatste nacht niet beschikbaar was. Wat bleek toen ik bij $ 75 gewonnen had (bod van $ 85), één van de mooiste hotels in Orlando omgeving gewonnen ! Wist niet eens dat je die kon winnen. Helemaal happy hier :lol: !

Plaats: Orlando: Seaworld/International Drive (4*)
Datum geboekt: 30-06-2012
Voor periode: 30/7 - 2/8 2012
Startbod: $ 65,00
Verloop biedingen: $70, $75, $80, $85 (door $ 10 bonus cash $75 betaald)
Geaccepteerd bod: $85 (+tax=$89)
Verkregen hotel (incl. ster en area): 4* JW Marriott Orlando Grande Lakes (partnerhotel van het Ritz Carlton daar)
Normale prijs via hotel website: vanaf $ 210+tax

Njit
30-06-12, 13:48
Zeker wow! Mag je daar dan ook golfen?

mattrob
30-06-12, 13:54
Uiteraard :mrgreen: ! Maar misschien iets te prijzig (geen idee eigenlijk) en ik ben samen met de kids, dus misschien dat ik golfspullen dan maar in de auto laat :-k ... Alhoewel, misschien 's ochtends vroeg als zij nog slapen 9 holes of zo :-\"

Njit
30-06-12, 13:56
Ze hebben er ook een Lazy river zag ik, ook leuk :)

rolandino
30-06-12, 14:13
Binnenkort tijd voor een master-class priceline bieden van mattrob? ;-)

sonja
30-06-12, 16:10
Binnenkort tijd voor een master-class priceline bieden van mattrob? ;-)

Strak plan! Wij zijn op dringend advies van de master ;) ook gaan bieden via Priceline. Het valt reuze mee, goed lezen en je moet soms wat geduld hebben. Maar als je wint dan zit je in een superhotel voor een 'eenvoudig' prijsje.:grin:

Ta2 Gerrit
30-06-12, 16:14
De basisklas staat al in bericht 2 (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=57813&postcount=2) van dit topic. De rest komt van de mazzelclass :mrgreen:

Mooi gedaan, RJ.

mattrob
30-06-12, 21:24
De rest komt van de mazzelclass :mrgreen:


Dat moet ja natuurlijk afdwingen ;)

126031
30-06-12, 21:31
Uiteraard :mrgreen: ! Maar misschien iets te prijzig (geen idee eigenlijk) en ik ben samen met de kids, dus misschien dat ik golfspullen dan maar in de auto laat :-k ... Alhoewel, misschien 's ochtends vroeg als zij nog slapen 9 holes of zo :-\"

Mattrob, regel je ter plekke een kamer met queen size bedden? Ik lees namelijk dat je samen met de kids bent en ik heb begrepen dat bieden via priceline geen garantie is voor dubbele bedden.

mattrob
30-06-12, 21:44
Ik neem altijd vooraf even contact op. In Florida is het zelden een issue om twee queen bedden te regelen, behalve misschien Miami Beach en van die Boutique hotels. Terplekke ook altijd proberen vriendelijk iets te regelen ;)

damian08
04-07-12, 13:55
Ik zit al een tijdje mee te lezen maar toch snap ik er nog helemaal niets van..
Ik zie dat mensen op een bepaald hotel bieden..maar dat kon toch helemaal niet?

Want hoe kan je er nou achter komen op welk hotel je gaat bieden?
Ik heb ook een aantal hotels gezien waar ik wel zou willen verblijven maar je heb toch dan maar weinig kans om daadwerkelijk dat hotel te krijgen?

Ik wil bijvoorbeeld in Bonita Springs dat Hyatt Coconut resort.. dat is een 4+ sterren resort maar bij Priceline staat die categorie er niet bij..

hannie
04-07-12, 15:40
Als ik jouw bericht lees denk ik dat je je nog niet erg verdiept hebt in priceline.
Als dat wel zo was zou je wel weten hoe men er achter kan komen op welk hotel je kans maakt.
Lees de eerste pagina van dit topic maar eens, daar haal je al een hoop info uit.

damian08
04-07-12, 15:51
Ik heb de eerste 40 pagina's al een paar x gelezen (volgens mij gaf ik al aan enige tijd mee te lezen) en alle pagina's van de laatste 2 jaar ,zit op Priceline zelf, biddingtraveler..
en nee ik kom er niet uit.

Vind het een beetje een vreemde post en kan hier dus niks mee.
Ik zou niet om hulp vragen als het niet nodig is

knaapje
04-07-12, 18:56
Echt weten welk hotel je krijgt is een zeldzaamheid.
Als je goed bekend bent met het systeem en de lokale hotels kan je aan de hand van de beschrijving en de behaalde resultaten wel vaak met redelijke zekerheid inschatten wat je krijgt.
Het blijft echter altijd een gok. Er kan plotseling een nieuw hotel deelnemen wat nog niet eerder verschenen is.
Kiezen voor een bepaald hotel moet je dus met een (grote) korrel zout nemen. Je kunt ook verrast worden en je zit eraan vast!!

Ben je wat flexibel, blijft een mooi systeem en je kunt er vaak een aanmerkelijk voordeel mee behalen.
Kijk wel uit welke kosten erbij komen en dat je niet teveel biedt.

Ik heb bijv. zelf weleens een lastminute voor het Hilton Daytona beach voor zo'n $ 50 p.k.p.n. voor 2 nachten gekregen.
Komen er kosten voor Priceline bij, tax, valet parking en internet totaal kom je dan toch op zo'n kleine $ 100 p.k.p.n. wel iets om rekening mee te houden.
Desalniettemin een prachtig hotel voor nog steeds redelijke kosten (kreeg trouwens ook nog een kamer met front ocean view)

Marco Tiel
10-07-12, 21:09
Zie het verband ook niet helemaal. Overigens zie ik op Biddingtraveler dat dit het enige 3*** hotel is in dit gebied. Dus kans is erg groot dat het dat hotel is. Gemiddelde bod is $54. Maar als jouw bod van $45 al direct de eerste keer werd geaccepteerd dan had het waarschijnlijk nog wel goedkoper gekund ;) Je had 3 Rebid zones dus je had wat vaker kunnen bieden..

http://www.biddingtraveler.com/priceline-winning-bids-hotel-list-fort-myers?wantweekdayrates=1

Kijkend naar verschillende sites heb ik gezien dat een lager bod nog nooit is geaccepteerd. Ik had het al verschillende malen geprobeert maar geen succes. Vaak zie je dat als je de hotel site in de gaten houdt dat als de prijs op die site daalt er vaak ook kamers via priceline vrij komen. Op die manier heb ik over de jaren al vaak succes gehad.
Kwestie van het spel spelen en er een beetje tijd in steken. Ook een soort van voorpret

Marco Tiel
10-07-12, 21:15
Ik wil bijvoorbeeld in Bonita Springs dat Hyatt Coconut resort.. dat is een 4+ sterren resort maar bij Priceline staat die categorie er niet bij..Ik heb dit resort al verschillende keren gewonnen voor circa 85 dollar. Fantastische deal! Ik probeer het al een kleine drie maanden maar nog geen succes.

damian08
11-07-12, 21:13
@Marco Tiel, oh ok dan zit ik dus te laag haha.. doe al een paar dagen rond de $70 a $75 maar nog geen geluk.
Ik heb nog even de tijd gaan pas in Mei 2013..

Marco Tiel
09-09-12, 20:33
Ik heb dit resort al verschillende keren gewonnen voor circa 85 dollar. Fantastische deal! Ik probeer het al een kleine drie maanden maar nog geen succes.Eindelijk succes19 oktober TM 23 oktober voor 110 dollar per nacht. 25 meer dan andere keren maar mijn backupreservering was 169 per nacht dus ik ben tevreden.

damian08
12-09-12, 13:54
Vandaag ook eindelijk gewonnen via Priceline. Eerst ging mijn keus uit naar Miami maar toch gaan kijken in Ft Lauderdale.
Wij gaan in mei voor 2 nachten naar Sheraton Suites Plantation, geboekt voor $65 per nacht..
Iemand ervaring met dit hotel?

cindy74
13-09-12, 11:47
Wij zijn met zen vijven wat zijn mijn opties dan bij priceline .....kan ik op 2 kamers bieden in hetzelfde hotel of niet .

Njit
13-09-12, 13:28
Ja hoor. Je kan zelfs op 10 kamers bieden als je dat wilt. Het enige 'nadeel' aan Priceline is dat ze maar maximaal twee personen per kamer garanderen.
Bij Hotwire kun je wel meer dan twee personen op een kamer aangeven.

ellen.kr
04-11-12, 11:03
Heeft iemand ervaring met bieden voor in de Kerstvakantie?
Heb geprobeerd een 4**** hotel in Miami Beach maar geen succes tussen de 70 en 94 dollar.
Ben nu Fort Lauderdale aan het proberen en begonnen bij 70 dollar. Misschien moet ik hoger bieden vanwege de kerstperiode?

Teleton
04-11-12, 12:23
Heb geprobeerd een 4**** hotel in Miami Beach maar geen succes tussen de 70 en 94 dollar.
Misschien moet ik hoger bieden vanwege de kerstperiode? Heb je al eerst eens gekeken wat de gangbare prijs voor een overnachting in Miami Beach in een 4* hotel is? En op welke data zoek je precies in de kerstvakantie? Op of rond de kerstdagen zal het met jouw bod wel eens heel lastig kunnen worden.

trails
04-11-12, 14:41
Kijk eens op deze site om de 'bids' te zien:
http://www.biddingtraveler.com/priceline-winning-bids-hotel-discount-miami#
Bovenaan even 4 stars aanklikken.

ellen.kr
04-11-12, 19:37
Bedankt, Trails, hier heb ik zeker wat aan!
Teleton ik zoek 2 kamers voor de 27e, dus inderdaad hoogseizoen tussen Kerst en Oud en Nieuw. Maar zag al dat ik wel eens te laag zou kunnen zitten, ik blijf mijn bedrag gewoon opvoeren tot rond de 100 dollar.

Teleton
05-11-12, 10:28
Maar zag al dat ik wel eens te laag zou kunnen zitten, ik blijf mijn bedrag gewoon opvoeren tot rond de 100 dollar. Alles kan, alles mag en de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar voor een 4* hotel op Miami Beach blijft het een mager bod in die periode......

r1mario
05-11-12, 17:53
Ik heb al tot 220 euro geboden op een 4 sterren hotel in miami beach en souh beach. Nog steeds geen succes. Maart is ook duur helaas.

Njit
05-11-12, 20:42
Les 1 met Priceline: stick to the plan. Nooit meer gaan bieden dan je van plan bent.
220 euro is gewoon veel te veel! Wees blij dat ze het niet geaccepteerd hebben.

r1mario
05-11-12, 20:54
220 dollar bedoel ik :) maar das nog veel. Maar op internet vragen ze gewoon 3 tot 500 euro per nacht voor een 4 sterren hotel op south beach in het weekend. Ik zit er aan te denken om ipv in miami in forr lauderdale te verblijven het laatste weekend, en vanaf daar miami bezoeken en de dingen bekijken die we willen zien. Dat scheelt een hoop geld.

trails
05-11-12, 21:15
Je kunt natuurlijk ook eens voor een hotel in Hollywood kijken. Dat ligt onder Ft. Lauderdale.
Volgens Hotwire zijn daar zelfs 4* hotels voor minder dan € 100 per nacht.

Veel succes!

r1mario
05-11-12, 21:26
Bedankt voor de tip. Zal eens kijken of dat aan het strand ligt want we willen graag an het strand het laatste weekend.

Njit
05-11-12, 22:09
Wij hadden in 2011 via Priceline het Sheraton Fort Lauderdale Beach Hotel gewonnen voor $73.46 incl tax. Retail-price is $232. Met de toenmalige dollar-koers betaalden we dus minder dan 50 euro voor een 3* hotel. Prima deal dus

http://www.sheratonftlauderdalebeach.com/

r1mario
05-11-12, 22:49
Bedankt ik ga het eens bekijken.

ellen.kr
06-11-12, 20:46
Hollywood zou ik zelf dus niet willen zitten, wat een verschil met het mondaine Miami Beach! Ik ben nu ook met Ft Lauderdale bezig te bieden omdat ik hier gelezen heb dat dit goedkoper is dan Miami. Zit momenteel op 95 dollar. Houd jullie op de hoogte!

avocent
10-11-12, 17:04
Ik wil een gok wagen in New York (sorry is het floridaforum, maar toch) maak je meer kans als je voor een langere periode gaat bijvoorbeeld een hele week? Of is het meer voor maar een paar dagen.

Njit
11-11-12, 00:47
Valt weinig over te zeggen. Maar ik zou je vraag op het AllesAmerika forum plaatsen. Zie dit topic: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=10&t=33896

jeremyvv
14-12-12, 13:33
Hallo,

Ik heb net een hotel via priceline geboekt , weet iemand wanneer dit van je creditcard wordt afgeschreven?

theovg
14-12-12, 14:50
Word direct van je creditkaart geschreven.

bollie763
14-12-12, 21:23
Ik heb geboden en dacht dat alles goed ging maar heb geen acceptatie of afwijzing gehad. hoe lang duurt het voordat je iets hoort?

Njit
14-12-12, 21:31
In het algemeen direct..

pixiedust
15-12-12, 21:18
Je krijgt inderdaad als het goed is direct na je bieding een scherm te zien of je bod is geaccepteerd of afgewezen. Als je ook je emailadres hebt opgegeven krijg je meestal na een paar dagen een mailtje via Priceline met de melding dat je weer mag bieden omdat de 24-uur periode wachttijd voorbij is en je weer een nieuwe kans hebt.

Wij hebben de afgelopen weken geprobeerd om via Priceline 2 hotelovernachtingen in Miami te boeken, maar helaas...onze biedingen werden niet geaccepteerd...en we zaten al vrij hoog. Daarom maar via een andere weg geboekt. Maar ik kreeg dus steeds duidelijk in beeld dat het bod niet geaccepteerd was.

bollie763
15-12-12, 21:24
Dus ik kan er vanuit gaan dat het niet gelukt is?

pixiedust
15-12-12, 21:29
Als je de melding hebt gekregen dat ze je bod niet konden accepteren is het dus idd niet gelukt...Wij kregen steeds te zien 'unfortunately we can't accept the amount for a * star hotel in this region...je krijgt dan de mogelijkheid om een aanpassing te doen (in gebied, aantal sterren). Ik weet niet wat voor melding je hebt gekregen dus kan dat niet met zekerheid zeggen...

bollie763
15-12-12, 22:24
Ik heb helemaalniets gekregen, geen mail.

Zuiril
16-12-12, 02:10
Als je bod is geaccepteerd krijg je altijd in beeld...."Your deal is in the bag!!!"... je krijgt dit ook in de mailbox...betaling voldoe je gelijk middels Creditcard...ik heb al mijn hotels via Priceline geboekt en daar wat maanden voor uitgetrokken..Westin , Marriot en Bestwestern en Holiday Inn waren de ketens. Er staat in het forum genoeg over geschreven hoe het werkt en wat slim is...

wens je succes

Ebelix
16-12-12, 07:36
Kijk ook in je spam map. Ik maak veel mee dat de email wordt aangemerkt als spam

bollie763
16-12-12, 22:49
Oke dankjewel voor de tips!

Edder
17-12-12, 14:54
dit staat bij puntje 3 in de FAQ ook aangegeven. Zoalang het dus maar lijkt op een amerikaans adres bij het registreren...

Wordt je daar uiteindelijk niet mee geweigerd? Als het erop lijkt maar niet is?

Njit
17-12-12, 15:52
Nee dus. Anders zouden we het ook niet zo aanraden :) Het gaat erom dat de Credit Card geaccepteerd wordt. Het hotel ziet alleen jouw boeking en verder geen adres ofzo.

A.Hofman
12-01-13, 10:17
Gewonnen! The Westin Imagine |Orlando 4*. $65 per nacht( 2 nachten) + $25 tax/fees = $155 oftewel €117.
Het Hotel staat aan Universal Blv, vlak bij het Convention Center/Seaworld.

http://www.westinimagineorlando.com/

mattrob
12-01-13, 10:29
Mooi hotel; zie onze trip afgelopen november/december ;-) ! Prima locatie ook, vonden wij ! Koopje toch !

Hans uit Koekelare
12-01-13, 11:33
@ A.Hofman Een heel mooie prijs voor The Westin.;)

tomenvalesca
17-01-13, 18:01
via express deals gebroekt;
3 star hotel -Miami Beach area - 59$ ipv 157$ -guest rating 8/10'

hotel dat we hebben gekregen hiervoor;
Claridge hotel

ziet er ons toch mooi uit! De volgende keer gaan we eens proberen te bieden voor het volgende hotel! Ben benieuwd hoe dat af gaat gaan!

damian08
18-01-13, 09:59
Bij Priceline heb je ook Express Deals, nu zijn we al even bezig om te bieden op een 4* hotel in Clearwater Beach maar nog niet gelukt. Nu heb je de Express Deals, heeft iemand daar ervaring mee? Ze hebben er een deal voor een 4* hotel in Clearwater Beach wat normaal $239 kost maar nu $157...Is dit een goede deal of heeft iemand weleens een overnachting gewonnen voor een veel lager bedrag?

Ebelix
18-01-13, 15:31
Ik heb bij het bieden op 4* hotels betere prijzen gewonnen waar de volle kamerprijs in de buurt ligt van de usd 239. Persoonlijk vind ik usd 157 een hoge prijs. Een prijs van tussen de usd 90 en usd 100 moet doorgaans mogelijk zijn.

gudu
18-01-13, 19:06
ik ben ook aan het bieden op clearwaterbeach maar het schiet niet op. tip: kijk eens op trivago daar kosten in juli bv mariot in clearwaterbeach 158 dollar per nacht . mij is het nog te duur maar als je het ervoor wil betalen weet je wel zeker welk hotel je zit. volgens mij hanteren de express deals deze prijzen .deprijs is al aan het dalen sinds eind december dus ik hou hoop en ik heb nog even de tijd. hou ook rekening met de extra fees a 20 a 25dollar per nacht

hannie
19-01-13, 11:30
ik probeer via biddingtraveler een hotel te boeken maar kan alleen manual bieden. Klopt dat dat je niet altijd autobid kan gebruiken?

Njit
19-01-13, 11:53
Ligt aan je browser denk ik. Autobid werkt alleen met Internet Explorer. Maar ik zou sowieso altijd manueel bieden..

damian08
20-01-13, 09:21
Ik hou het dan toch nog maar even op het bieden..het is idd wat prijzig. Het is leuk als we hem kunnen winnen maar het is niet nodig dat ik persen in een 4*hotel moet.. heb nog ff de tijd ;-)

hylke
20-01-13, 22:32
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik heb vol interesse dit topic zitten lezen en wil de gok ook wagen. De planning is dat wij van 9 tot 11 juli in een hotel op Clearwater Beach zullen doorbrengen. Nu heb ik zitten kijken welke hotels daar zitten en er springt er ééntje uit:
Marriott Suites Clearwater Beach On Sand Key (http://www.priceline.com/hotel/hotelOverviewGuide.do?key=hc6ou3pf&propID=41775&jsk=354a050a334a050a20130120205220d44020323908&plf=PCLN)
Daarnaast is er ook één waar ik liever niet in om:
Sheraton Sand Key Resort (http://www.priceline.com/hotel/hotelOverviewGuide.do?key=hc6ou3pf&propID=42041&jsk=354a050a334a050a20130120205220d44020323908&plf=PCLN)
Nu werkt het bij mij altijd zo dat ik dan juist degene krijg die ik niet wil ;-) dus hier is mijn vraag.....Stel dat het toch de laatst genoemde wordt, kan ik dan wel vragen om een kamer met ocean vieuw? Of bepalen zij gewoon welke kamer het wordt? Je hebt ook kamers met parking lot vieuw en daarvoor kom ik niet naar Clearwater beach ;-) Deze kamers zijn een stuk goedkoper natuurlijk dus ik vraag me af of dit te regelen is?
Groetjes Hylke

Hans uit Koekelare
20-01-13, 22:35
Zij zullen wel zeggen welke kamer het wordt.

Njit
21-01-13, 08:26
Te regelen (tegen betaling) is er altijd wel wat. Maar ga er maar vanuit dat je de goedkoopste soort kamer krijgt..

jbdutch
21-01-13, 14:51
En waarschijnlijk helaas nog plus resort fee!



Gewonnen! The Westin Imagine |Orlando 4*. $65 per nacht( 2 nachten) + $25 tax/fees = $155 oftewel €117.
Het Hotel staat aan Universal Blv, vlak bij het Convention Center/Seaworld.

http://www.westinimagineorlando.com/

tomenvalesca
25-01-13, 07:43
GEWONNEN!
Tampa 2 nachten;
gewonnen hotel --> Hyatt place tampa airtport / Westshore
normale prijs voor overnachting --> 169$ (staat nu wel in een actie voor 135$)
Geboden en gewonnen voor --> 50$ per nacht
amneties --> free breakfast , free parking , free internet

*vreugdedansje*

Hans uit Koekelare
25-01-13, 07:54
@tomenvalesca
Dat is een toffe prijs voor een Hyatt.
Hyatt hotels zijn altijd wel kwalitatieve hotels, heb nog geen één mindere tegen gekomen.

mattrob
25-01-13, 08:07
Dat zijn de leuke 'wins' ;)

VinMor
25-01-13, 08:58
Ik moet zeggen, nadat ik al 7 jaar priceline heb gebruikt, dat ik hem dit jaar wat duur vond ivm hotwire.
Priceline gaf voor een 4* vergelijkbare hotel in de betere Orlando zones aan dat je ongeveer 150$ moest betalen(nou zal je met moeite dit misschien kunnen halveren).
Bij Hotwire had ik een 4* hotel voor omrekend 60$ per nacht....Dus ben voor het eerst overgestapt op hotwire, maar hou natuurlijk altijd wel priceline in de gaten voor mijn aankomende reizen :)

Blijft een geniale manier van hotels boeken!

tomenvalesca
30-01-13, 17:17
Hoi, ik heb recent kennisgemaakt met priceline en wou even iets meegeven wat me was 'opgevallen'. Het kan zijn dat het totaal toeval was maar we hebben 2 hotels zo geboekt en het klopte dus...
We gingen steeds kijken naar de expressdeals, daar zagen we bvb een hotel 4 sterren in regio seaworld intl drive: ipv 169$ (similar hotels) nu voor 69$. Vonden we wel interessant dus even voortgezocht. We hebben de listview van priceline even opengedaan, de 'hotel area' aangepast naar seaworl intl drive, de sterren verandert en daarna op de lowest price geklikt. Hier kregen we toen een lijst van 8 hotels. Nu bij het Hilton hotel stond 'sale', ipv 169$ maar 143$ en bij The Westin Imagine Orlando stond ook 169$ ( hier stond wel bij dat er nog maar 5 kamers vrij waren. Dus we dachten tja dan zullen het tussen die twee gaan. We zijn gaan beginnen bieden op seaworlddrive, aan 60$. Een paar keer geprobeerd( area's vergroot) en na de 4 de bieding verhoogd naar 61$ en we hadden prijs. Het was dus The Westin Imagine Orlando geworden aan 61$ per nacht voor de maand juli.
Mijn vriendin was eigelijk toen op het idee gekomen om de listview even te checken en naar lowest price te gaan. Zij had hetzelfde gedaan voor Tampa een paar dagen geleden en zij had toen ook prijs , net dat hotel dat in de listview aan dezelfde prijs stond als bij expressdeals.

Ik wil het maar even meegeven, zijn er misschien nog mensen die dit al hebben ontdekt, of die het misschien in de toekomst ook ontdekken.
Zoals ik zei, het kan toeval zijn, maar two times in a row :-) .

Groetjes

Marco Tiel
26-02-13, 22:14
Zojuist is mijn bod geaccepteerd voor de Fort Myers area

Wij vliegen met air Berlin op Fort Myers met 2 jonge kinderen (2 en 4) op 2 september. Na aankomst mogen we meteen inchecken bij het Hyatt Place at the Forum. Dit hotel ligt direct aan de I75 en biedt grote kamers met een zithoek en uitstekende service. Afgelopen oktober hebben wij dit hotel via priceline gewonnen voor 45 dollar per nacht. Ik gebruik priceline nu al vanaf 2003 en ik moet zeggen dat ik dit misschien wel de beste deal vond die ik ooit heb gescoord via priceline. Prijs-kwaliteit verhouding is fantastisch.

Ik was blij te zien dat de eerste poging voor 45 dollar meteen weer is geslaagd. Aangezien dit het enige 3 sterren hotel in de categorie Fort Myers I75 area is kan ik elk forumlid dat via Fort Myers Airport Florida betreed dit hotel en de boekingskans op priceline aanbevelen.

Lannie
21-03-13, 13:41
Het staat ook op de site van Priceline, misschien ten overvloede, maar met de code kun je op dit moment 5% extrakorting ontvangen: De code is:
SPRING.