PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels via Priceline



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

knaapje
13-02-08, 16:55
Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?


Wel even buiten Florida, maar korter verblijf meer kans.
Zie het als een soort van lastminute-boekingsysteem. Kort van tevoren en korter verblijf meer kans en goedkoper. Nu betaal je voor augustus nog de hoofdprijs. Gangbare prijzen voor 4 sterren Times Square zijn zo'n $ 400 a $ 600 per kamer per nacht incl .tax enz. Kijk maar eens op de sites van Hilton, (meestal nog 3 sterren) Marriot, Four Seasons.

Knaapje.

Michael66
14-02-08, 09:20
Hoera gelukt, na heel veel stress en steeds maar weer nalezen wat je ook alweer moet doen...eindelijk een bod wat geaccepteerd is.. en in het hotel waar we echt heel graag wilden zitten!!!
Het four points by sheraton op int drive is het geworden.
Ik geloof dat het niet echt super goedkoop is, maar via Holland international is het 104 euro per nacht en wij hebben het voor 67 dollar per nacht!!Vannacht heb ik voor mijn trip ook weer voor twee nachten "geboden" en voor $45 en $50 (+tax) twee nachten in het Sheraton gekregen.

Ik merk nu wel dat je makkelijker / goedkoper hotels krijg als je maar voor één nacht biedt. Nadeel daarvan kan zijn dat je elke nacht een ander hotel hebt. Voor mij geen probleem: ik reis alleen en vind de verschillende hotel-ervaringen alleen maar leuk (kan ik jullie er lekker mee lastig vallen :evil:).

mattrob
14-02-08, 09:35
Netjes :mrgreen: !

Michael66
14-02-08, 10:21
Netjes :mrgreen: !
Vond ik ook wel. Lijkt me een goed hotel, alhoewel - zoals bij alle hotels - de reviews erg uiteen lopen. Ik zie wel .... 't is maar voor twee nachten.

Trouwens, die $ 50 voor de eerste nacht die ik "won" was eigenlijk een foutje. Ik was op de Disney World Vicinity aan het bieden oplopend vanaf $ 42 (Holiday Inn), en deed er toen de Universal/Seaworld regio bij, zonder eraan te denken dat de prijs daar wel eens lager kon liggen. En meteen de eerste keer raak natuurlijk. Dus voor de volgende (eigenlijk: de vorige) nacht maar $5 lager geboden en ... ook meteen raak! Mogelijk kan het dus nog beter = lager.

Rosalin
14-02-08, 20:00
He Michael wat leuk, wel ok dat je het "goedkoper" had dan dat wij ervoor hebben betaald!! Wij wilden daar echt heel graag naar toe dus waren we al heel blij dat we er nu goedkoper dan via "de gidsen' naar toe konden.

Verder heeft onze priceline zoektocht nog 5 nachten Hyatt regency grand cypress opgeleverd voor 130 dollar per nacht ex. tax!!!!, wel duur maar ja in de gids, echt 157 euro p.p!!! Als laatste nog 2 nachten in de Embassy suites op int drive ook weer.

Het is ons goed bevallen dat bieden wel heel spannend en ik geloof zeker dat hoe minder het aantal nachten hoe meer kans en hoe goedkoper het is.

Wij zitten ongeveer gelijk in Orlando, ons schema is van 22-2 tot 25-2 in het Sheraton dan 5 nachten naat Hyatt grand cypress en dan van 01-03 tot 03-03 naar de Embassy suites en dan weer naar huis...
Wanneer ben jij waar, behalve in de stadions...

Michael66
14-02-08, 20:06
Tsja, dat hele prijzencircus is één grote tombola, de ene dag is kan het tientjes goedkoper of duurder zijn dan de andere.

Wanneer ben jij waar, behalve in de stadions...Zie mijn reisschema (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5103). Qua hotels nog niet compleet, dat is mijn "klusje" voor de komende weken. En veel zal ik niet in de hotels zijn ...8-[

Michael66
19-02-08, 16:40
Probleempjes bij BiddingForTravel?

Ik lees net deze post van GeoNit:
Re: What happened to this site??

As far as I know, BFT has been operating with just one part-time volunteer moderator (readymade) for the last several months.

The Moderator's efforts are hampered because he is unable to access the hotel website lists, which are locked by the Administrator, who, except for a few days last year, hasn't posted in over a year.

Another problem related to limited website moderation is that several of the BFT boards, such as the Las Vegas board, have become dysfunctional because too many registered users simply ignore posting guidelines.

You can find a summary of major posting guidelines here:

p198.ezboard.com/fpriceli...2227.topic (http://p198.ezboard.com/fpricelineandexpediabiddingmemberannouncements.sho wMessage?topicID=2227.topic)

Another problem with the BFT boards is the growing number of essentially worthless failed bid posts. Reporting a failed bid of $100 has no value for other researching the BFT boards if your post doesn’t also include at least one current hotel website rate for your stay to give your failed bid context. To obtain hotel website rates, registered users can either click on the individual pinned hotel website lists (albeit not current) at the top of each BFT hotel page OR by going through the website list of hotel chains here:

p198.ezboard.com/fpriceli...D=26.topic (http://p198.ezboard.com/fpricelineandexpediabiddingfrm205.showMessage?topi cID=26.topic)
Het zou jammer zijn als die website opgedoekt zou worden.

Njit
19-02-08, 16:43
Mjah.. als de Admin ermee stopt dan kun je als Moderator ook weinig. En als de gebruikers dan ook nog niet meewerken dan duurt het niet lang voordat je er beter de stekker uit kunt trekken.

YvesL
25-02-08, 16:38
Hey,

Graag wat informatie. Ik heb gezien dat je naast hotels ook auto's kan reserveren via Priceline. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat zijn aanvaardbare prijzen?
En voor de hotels. Als je ziet naar New York. Daar liggen de prijzen voor een kamer in een 3* rond de 200-250$ hoeveel moet je dan bieden om een goede kans te maken?

Er wordt hier ook vaak gesproken over reserveringen die geannuleerd worden. Zijn daar kosten aan verbonden? Gaan alle hotels daarmee akkoord? Moet je een speciale annulatieverzekering hebben? Moet je een bepaalde reden opgeven?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden op mijn vragen.

Arie
25-02-08, 19:02
Ai Ai Ai, wat veel vragen over de verschillende onderwerpen mbt PL.
Wellicht kunt u beter even de zoekfunctie gebruiken en zodoende antwoorden lezen op uw vragen. Dat werkt echt het makkelijkst, de meeste staan echt te lezen hoor, succes, Arie.

Geert76
03-03-08, 15:00
Ik heb een vraag;

Ik heb een hoop boekingen via deze site, via "name your own price". Je krijgt dan de mogelijkheid je verblijf te verlengen.

Als ik nu op bijvoorbeeld 25 februari een gewonnen bidding heb gehad, en ik besluit nu, op 3 maart, om mijn verblijf te verlengen met 1 dag.
Welke koers van de dollar hanteren de (meeste) banken dan

-A De koers van de dag dat je de bidding hebt gewonnen, dus in mijn voorbeeld 25 februari
-B De dag van de daadwerkelijke verlenging van je verblijf, dus in mijn voorbeeld 03 maart

[verwijderd]
03-03-08, 19:08
De dag waarop priceline het bedrag afschrijft van jouw rekening. De bank hanteert echter niet de huidige dagkoers maar volgens mij de koers van gisteren.

Maar dat scheelt je uieindelijk een paar cent en dat met deze zeer mooie dollarkoers. Ik zou me daar niet druk over maken.

Michael66
04-03-08, 06:31
Tja, of het nou €30,21 is of €29,98* ... zoveel maakt het nou ook weer niet uit. En mijn ervaring is dat het inderdaad om dit soort kleine verschillen gaat.

*voorbeeldbedragen

dinava
04-03-08, 20:20
Dus als ik het goed begrijp bied ik ong. 30 dollar voor een 3 sterren hotel/kamer?
Voor Orlando, maar gelden die richtprijzen ook voor St Petersburg?
Gr,
Nancy#-o

huug & Astrid
05-03-08, 11:00
Je kan met Priceline alleen verlengen 1 dag na 25 februari of 1 dag voor 25 februari.

Bedrag wat van je creditcard wordt afgeschreven is volgens mij de dollarkoers van de dag dat Priceline je bedrag incasseert nav je boeking.

dinava
06-03-08, 09:30
Goedemorgen,

Heb de FAQ over priceline doorgelezen en heb begrepen dat je begint bij 30 dollar/kamer voor 3 sterren in Orlando. Is dit correct? Gelden deze richtlijnen ook voor St Petersburg:?:

Greetz,
Nancy

Michael66
06-03-08, 09:38
Nee, niet correct. E.e.a. is afhankelijk van waar je wilt zitten en in welke periode. Kijk eens op biddingfortravel.com

St. Petersburg is niet Orlando, dus anders. Ook hier geldt dat waar je wilt zitten en in welke periode de prijs bepaalt. Direct aan de kust (St. Pete Beach, Clearwater Beach, Treasure Island etc.) is duurder dan bijv. aan de highway 19. Ik zit nu in het Radisson Crearwater Central voor $38+tax, maar het is nu spring break-tijd = duur. Ook hier geldt: zie biddingfortravel.com

dinava
06-03-08, 10:08
Bedankt. Ik ga direct eens kijken op biddingfortravel.
greetz

theovg
09-03-08, 11:02
Hallo
Ik heb ook een vraag.
Ik wil 3 nachten boeken in een hotel in Saint Petersburg beach of Clearwater beach, maar weet je dan ook of het aan het strand staat of is dat een gok.
En wat moet je ongeveer bieden voor een 3 sterren hotel want als ik een bedrag invul komt er iedere keer in rode letters dat het bedrag waarschijnlijk te laag is of moet je dat negeren.


Groeten Theo

pascalbrouwers
09-03-08, 13:13
Hallo
Ik heb ook een vraag.
Ik wil 3 nachten boeken in een hotel in Saint Petersburg beach of Clearwater beach, maar weet je dan ook of het aan het strand staat of is dat een gok.
En wat moet je ongeveer bieden voor een 3 sterren hotel want als ik een bedrag invul komt er iedere keer in rode letters dat het bedrag waarschijnlijk te laag is of moet je dat negeren.


Groeten Theo
Als het bedrag rood is, is het bedrag te laag....
Probeer er net boven te gaan zitten ( net zo lang proberen dat het niet meer rood is).
Vervolgens gaan bieden.
Als je geluk hebt, heb je meteen prijs.
Zoniet de volgende dag 24 uur later weer proberen.
Iedere keer en beetje erbij.
Krijg je een melding,als je 15 dollar meer biedt gegarandeerd prijs hebt.
NEGEREN.... gewoon weeri ets meer bieden.
Meestal heb je dan prijs.
Anders weer de volgende dag proberen.
Pascal

huug & Astrid
09-03-08, 13:22
Ik heb op 2 maart j.l. een winnend bod op priceline binnengekregen voor
Tradewinds Sandpiper op St Pete's Beach voor USD 70,= excl kosten (USD 86,= incl)

Volgens Priceline is dit hotel ***. Zijn grote broer; Tradewinds Islands Grand is ****

Je kan aangeven als je doorklikt op St. Petersburg dat je een hotel in St. Pete's Beach wil.

Veel succes !!

laanvdj
10-03-08, 08:10
we hadden via Priceline een Best Western geboekt in Kissimmee.
Nu komen we er achter dat dit betreffende hotel geen Best Western meer is, omdat het niet meer aan hun eisen voldoet. Priceline heeft nog niet op mijn email gereageerd met mijn vraag wat er nu gaat gebeuren.Ik kan nergens in hun voorwaarden vinden wat er in zo'n geval met de boeking gebeurt.Het betrof Best Western Maingate East.We blijven hier maar 3 nachtjes , maar het moet wel enigzins acceptabel zijn.
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

Corry
10-03-08, 08:32
Ik denk niet dat ik je vraag helemaal begrijp. Volgens mij maakt het niets uit of ze de naam veranderen. Dit hotel heb je "gewonnen" en hoe het heet maakt denk ik niet zo veel uit.

laanvdj
10-03-08, 11:23
Het gaat niet om de naam, het gaat mij erom dat we op een 3* hotel geboden hebben en dat het volgens BW geen 3* meer is. Zij hebbben daarom dit hotel afgestoten.

Corry
10-03-08, 15:12
Is idd vreemd. Op priceline komt het hele hotel niet meer voor maar bij Yahoo travel nog wel en daar is het nog steeds 3 xxx. Ben benieuwd of je antwoord krijgt van Priceline hierop.

Marcelg
10-03-08, 15:24
Ik zou ook even op de e-mail wachten, als die niet komt zul je toch moeten bellen, en normaal gesproken worden dit soort incidenten keurig opgelost, ik heb zelf wel eens via hun geboekt, het hotel had mijn kamer weggegeven, dus daar stond ik.
Ze hebben mij in een ander hotel ondergebracht dat vele malen beter was meer sterren etc.
Wees niet ongerust.

Fred.intheusa
14-03-08, 23:59
Priceline volgt niet altijd de keten's eigen sterrenindeling. Het kan zo maar zijn dat dit hotel voor Priceline nog steeds *** sterren heeft. Daarbij is de naam van het hotel voor Priceline niet van belang: je hebt een hotel gewonnen in een bepaalde klasse, niet een specifieke keten.
Zelf heb ik dat afgelopen jaar ook meegemaakt in San Fransicso: het hotel was ineens geen Ramada meer. De kwaliteit was er echter niet minder op geworden. Prima voor elkaar!
Zelf snap ik de classificatie van hotels niet altijd: ik heb wel eens twee sterren hotels gehad die véél beter (en toch goedkoper) waren dan drie sterren.

meijerwendy
15-03-08, 16:31
:grin:Hallo,

Even een vraag. Wanneer je bij priceline een prijs hebt ingegeven, moet je al je gegevens invoern. Is het zo dat je een keuze kunt maken uit welke hotels zij eventueel voor je hebben gevonden en moet je de betaling nog bevestigen of zit je er direct aan vast. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Wendy

Tinkerbell
15-03-08, 16:43
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar misschien kun je hier eens even kijken. Hopenlijk staat je antwoord ertussen.:p

http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5416&highlight=priceline

didierc
15-03-08, 21:10
Net eerste boeking gedaan voor de zomervak. via priceline Hilton Miami downtown 2 nachten 50 dollar per nacht. Iemand er varing met dit hotel, schijnt 2007 geheel verbouwd te zijn met rooftop pool, uitzicht over de haven. parkeren beetje duur 25 dollar pd heeft iemand een goedkopere optie.

Gr. Didier

Michael66
16-03-08, 03:56
Even een vraag. Wanneer je bij priceline een prijs hebt ingegeven, moet je al je gegevens invoern. Is het zo dat je een keuze kunt maken uit welke hotels zij eventueel voor je hebben gevonden en moet je de betaling nog bevestigen of zit je er direct aan vast.Je kiest voor een regio en een klasse, en als je dan "prijs" hebt zit je er an vast. Je hebt dus verder geen keuze. Als ze iets vinden zit je er aan vast, geen mogelijkheid om er vanaf te komen.

laanvdj
16-03-08, 10:03
De naam is veranderd in Florida hotels and suites, zou volgens Priceline nog steeds een goed hotel zijn.

didierc
22-03-08, 12:28
Hoi

Net weer wat aan het bieden geweest op priceline al is het nog vroeg, we gaan pas 24 juni weg.
Hebben gewonnen: marriot palm beach gardens voor 60 dollar 1 nacht.
prima prijs en prima hotel voor onze reis langs de oostkust op weg naar Orlando. Proberen o.a. ook een nachtje of 2 in Stuart te winnen.

Ik had mijn laatste 3 getallen van mijn cc verkeerd ingevuld, bij de laatste bieding kreeg ik het verzoek ze nog een keer in te vullen en toen ook gelijk prijs. Het lijkt er dus op dat je zo ook vrij kan bieden op hotels want als je prijs hebt gaan ze pas je gegevens checken. Iemand ook zo'n ervaring?

Gr. Didier

Michael66
22-03-08, 15:45
Ik had mijn laatste 3 getallen van mijn cc verkeerd ingevuld, bij de laatste bieding kreeg ik het verzoek ze nog een keer in te vullen en toen ook gelijk prijs. Het lijkt er dus op dat je zo ook vrij kan bieden op hotels want als je prijs hebt gaan ze pas je gegevens checken. Iemand ook zo'n ervaring?Dit is een bekende "truc". Kijk maar eens wat er hierover op biddingfortravel wordt geschreven: http://p198.ezboard.com/fpricelineandexpediabiddingorlandowaltdisneyworld. showMessage?topicID=6120.topic

Je riskeert dus door Priceline te worden verbannen.

Arie
22-03-08, 16:05
Lijkt mij een goeie prijs.
Gelukkig wordt er nog steeds op PL kamers gewonnen, want het was een beetje stilletjes te noemen.:lol:

didierc
23-03-08, 12:15
Hoi

Zijn er al mensen die succes hebben met biedingen op het Hyatt Coral Cables in Miami en het hyatt regency coconut point in Bonita springs.
Dit zijn hotels die veelvuldig worden geboekt door forumbezoekers zien er ook prima uit.
Of ben ik nog (veel) te vroeg met mijn biedingen voor begin juli.

Gr. Didier

mattrob
23-03-08, 12:22
Ik denk dat je nog wel wat vroeg bent 8-[ Gewoon blijven proberen, om de maand of zo, tot juni, dan wat vaker ;).

En ja, ik ben ook in beide geweest, absoluut de moeite waard !

Arie
23-03-08, 12:44
Hoi

Zijn er al mensen die succes hebben met biedingen op het Hyatt Coral Cables in Miami en het hyatt regency coconut point in Bonita springs.
Dit zijn hotels die veelvuldig worden geboekt door forumbezoekers zien er ook prima uit.
Of ben ik nog (veel) te vroeg met mijn biedingen voor begin juli.

Gr. Didier
Ook toevallig, dus niet, zie forumbezoekers, daar ben ik in beiden geweest.
Ja waarschijnlijk ben je nog even te vroeg.
Ze zijn alle 2 de moeite waard, Arie.

didierc
23-03-08, 15:25
thanks Arie en Mattrob, weten jullie toevallig nog je prijs?
Zou het ook van invloed zijn op de prijsvorming dat het van de zomer druk wordt in de US of A?

Gr. Didier

kol
23-03-08, 20:09
Juli 2006 hadden wij het Hyatt in Bonita Springs voor $70,- (via priceline)
Vorig jaar in juli lukte het niet om het via priceline te krijgen. We hebben het toen geboekt via Dertour (duitse touroperator) voor €372, voor 4 nachten inclusief ontbijt. (vierde nacht gratis)

RCRC
02-04-08, 20:01
Weet iemand of ik met mijn fake account (woon namelijk niet in de VS of Canada, net zoals de meesten hier) ook een hotel in Hamburg kan boeken? En waarom is het geen probleem om met een fake account te boeken, ik bedoel, waarom dan niet gewoon de optie om Nederland als land te kiezen bij aanmelding als het niet uitmaakt?

didierc
02-04-08, 21:44
Priceline accepteert geen buitenlandse adressen bij inschrijving dus vandaar het fakeadres.
Boekingen gaan via mail en creditcard maakt dus niet uit waar je woont en wat je boekt.

Didier

aeroxerel
03-04-08, 07:41
Zonet volgende geboekt via Priceline (om jullie een actueel idee te geven van de prijzen) voor een reis in september/oktober:

Orlando, Kissimmee regio, 2.5 * voor 35$ per nacht --> Country Inn & Suites Orlando Maingate

Tampa, St Pete pleasure island, 3* voor 70$ per nacht (+25$ resort fee) --> Tradewinds Sandpiper

Nu nog proberen om een 2* à 2.5* te krijgen voor 35$ op international drive

mattrob
03-04-08, 09:49
thanks Arie en Mattrob, weten jullie toevallig nog je prijs?
Zou het ook van invloed zijn op de prijsvorming dat het van de zomer druk wordt in de US of A?

Gr. Didier

Sorry voor de ietwat verlate reactie, maar wij zaten er in 2005, dus niet meer echt vergelijkbaar ben ik bang .... Dit staat op mijn weblog:

-------------
En het leek erop dat er goede prijzen te behalen waren op het Hyatt Hotel in Coral Gables (Miami). En we hadden nog een overnachting nodig voor onze laatste nacht in Florida, Miami.

De prijs op de website van Hyatt zelf was $ 120, dus we begonnen met een bod van $ 50. En gelijk kregen we de vraag om te verhogen naar $ 64. Dan weet je bijna zeker dat je goed zit. We hebben verhoogd naar $ 54 en ja hoor, geaccepteerd. Dit is echt weer een prachtig hotel voor een hele mooie prijs, in de buurt van Coconut Grove en ook vlakbij het vliegveld. Ideaal dus voor een laatste nacht.
-------------

Eind mei geboekt voor eind juli, ongeveer 2 maanden van te voren dus. Maar alles is mogelijk met priceline :? ... En met je vraag over drukte, bedoel je dat het drukker wordt dan normaal (vanwege lage dollar bv) of dat de zomer altijd druk is ? Dat laatste zal niet zoveel effect hebben, de zomer is laagseizoen in Miami :razz: !

Oh ja, Hyatt Bonita Springs was ons niet gelukt in de zomer ....

didierc
03-04-08, 20:25
Bedankt Mattrob voor je antwoorden.
Met drukte bedoel ik inderdaad de drukte ivm de lage dollar. Ik hoor van wel heel veel mensen die op zoek zijn naar tickets of inderdaad gaan van de zomer. Ik zit nog niet zolang bij dit forum maar is het ook bv drukker met nieuwe aanmeldingen als andere jaren?
Aan de andere kant lees ik weinig over het bieden van de grote groep die al in de meivakantie gaan, Of zouden die allemaal een villa hebben?
Het is inderdaad laagseizoen in Florida maar als veel europeanen besluiten van de lage dollar te profiteren kon het toch wel druk worden.

Gr. Didier

mattrob
03-04-08, 21:24
Dat is een risico denk ik, alhoewel de meeste Europeanen priceline niet gebruiken schat ik zo in. Maar zal vast wel iets drukker zijn, al denk ik niet dat we het overdreven gaan merken in de toch al drukke zomerperiode ... Maar wie weet ...

Ebelix
04-04-08, 09:33
Weet iemand of ik met mijn fake account (woon namelijk niet in de VS of Canada, net zoals de meesten hier) ook een hotel in Hamburg kan boeken? En waarom is het geen probleem om met een fake account te boeken, ik bedoel, waarom dan niet gewoon de optie om Nederland als land te kiezen bij aanmelding als het niet uitmaakt?

Ik heb vorig jaar via Priceline een hotel "gewonnen" in Parijs. Het ging op dezelfde manier als wanneer ik een hotel in Amerika zoek.

De reden van het fake adres is mij ook niet helemaal duidelijk. Het zal wel een legal reden hebben.

Succes

Geert76
05-04-08, 12:05
Ik heb in mijn planning een fout gemaakt.
Nu heb ik voor 2 nachten n hotel gewonnen, via Priceline, wat $15 per nacht rekent als "resort fee". Als ik niet naar dat hotel ga, dus niet incheck, zullen ze me dan alsnog die fee chargen op mijn Creditcard??

aeroxerel
05-04-08, 14:12
Volgens mij niet, resort fee wordt op het einde door het hotel zelf aangerekend.
Als ze je creditcard gegevens niet hebben, kunnen ze niets aanrekenen (priceline geeft deze gegevens niet door)

mattrob
05-04-08, 15:27
Zou wel heel vreemd zijn, want je hebt immers geen gebruik gemaakt van de services die daaronder vallen. Overigens, priceline wil nog wel eens coulant zijn als je voor de eerste keer een fout maakt, dus wellicht kan het nog gecancelled worden. Tweede keer is helaas pindakaas .....](*,)

didierc
07-04-08, 22:16
Orlando Radisson World Gate Resort gewonnen begin juli, 3 nachten a 45 dollar.
Ik ging eigenlijk voor andere hotels maar goed het is all in the game bij Priceline.
Iemand ervaring met dit hotel?

Gr. Didier

Geert76
08-04-08, 10:13
das toevallig! Ik heb hetzelfde hotel gewonnen, ik betaalde echter voor 2nachten $52 p.n.

Ik heb het een en ander gelezen over dit Radisson Resort, het wisselt nogal van shebby oude bouwval tot redelijk hotel. Geen bijzonder hotel dus. Had ik ook niet verwacht voor ong 40 euro 2 personen.

hannie
08-04-08, 11:49
Ik ben bezig te bieden voor een hotel in north miami beach.
Ik wil proberen in het Newport beachside resort te komen.
Volgens de priceline hotellijst is dit het enige 3* hotel in north miami beach waar ik in zou kunnen komen.
Ik wil daar 1 nacht verblijven nl zaterdag 26 april.
Ben begonnen met bieden rond de $65,vandaag $89 geboden en nog steeds niet gelukt.
Heeft iemand van jullie een idee met welk bedrag ik meer geluk zou kunnen hebben?
Waarschijnlijk maakt het ook uit dat het een zaterdag is.
Op BFT kom ik dit hotel weinig tegen.
In 2006 varieerde de prijs tussen $ 43 en $90 dollar.
Er staat 1 gewonnen bod van dit jaar van $ 150.
Vind de verschillen nogal groot.
Iemand nog een verklaring hiervoor?

pascalbrouwers
08-04-08, 23:06
welke hotels worden op dit moment veel gewonnen in de 2 en 2 1/2 ster catagorie in Disney World Vicinity

Ben benieuwd.
Pascal

didierc
08-04-08, 23:14
welke hotels worden op dit moment veel gewonnen in de 2 en 2 1/2 ster catagorie in Disney World Vicinity


Orlando Radisson World Gate Resort gewonnen begin juli, 3 nachten a 45 dollar.

Didier

Michael66
08-04-08, 23:22
Ik heb vorige maand drie keer het Orlando Sun Rsort by Lexington gehad, geen aanrader. Is zeker de "gewonnen" 2,5 sterren niet waard. Ga zeker voor 3 sterren en iets meer $$ (>$42), dan heb je tenminste een goed hotel.

didierc
09-04-08, 10:49
Sorry Radisson is 3 sterren

didierc
09-04-08, 11:01
Hoi

Kamers geboekt via priceline zijn die altijd zonder breakfast of ook wel inclusief zo ja hoe kom je hier achter? Staat niet op de print die je krijgt van priceline

Didier

pascalbrouwers
09-04-08, 11:14
Hoi

Kamers geboekt via priceline zijn die altijd zonder breakfast of ook wel inclusief zo ja hoe kom je hier achter? Staat niet op de print die je krijgt van priceline

Didier


Je weet van te voren niet of er ontbijt bij zit.
Heb je het bod gewonnen, kun je op de site kijken of er bij een kamer ontbijt zit.

Vorig jaar hadden wij amerisuites voor 35 dollar geboekt hier zat ook ontbijt bij.

amerisuites = nu Hotel Calypso Cay Hotel & Suites in lake buena vista.

En in miami hadden wij en fairfield hotel geboekt in de buurt van de luchthaven.
Ook hier ontbijt bij.

Pascal

pascalbrouwers
09-04-08, 13:15
heeft er iemand ervaring met priceline als je een hotel voor langere periode wilt boeken.

Tot nu toe hebben wij nooit langer dan 5 dagen geboekt.

Pascal

Michael66
09-04-08, 13:49
Dat wordt lastig, aangezien de hotels voor verschillende dagen verschillende minimum-bedragen aan Priceline doorgeven. Als je bijv. een week wilt boeken en een hotel heeft voor bijv. woe/don een minimum van $45 en de andere dagen $70, dan zul je voor de hele week $70 moeten bieden om het hotel te winnen.

Ik heb voor mijn tripje vorige maand een aantal hotels voor meerdere dagen gehad, maar zo'n beetje voor alle nachten apart geboden. Met het risico dat ik niet alle nachten aaneengesloten in hetzelfde hotel zou zitten (uiteindelijk viel dat gelukkig mee). Maar met kids kan ik me voorstellen dat je niet op verplaatsing van het ene naar het andere hotel zit te wachten.

Michael66
09-04-08, 14:00
Priceline is in principe een kamer voor twee personen zonder ontbijt. Maar sommige hotels bieden voor alle gasten een gratis ontbijt, dat verschilt per hotel. Gewoon een kwestie van de website van je hotel(s) goed bekijken en bij twijfel een mailtje sturen met verzoek om info hierover.

pascalbrouwers
09-04-08, 14:04
Maar met kids kan ik me voorstellen dat je niet op verplaatsing van het ene naar het andere hotel zit te wachten. klopt helemaal


Vorig jaar heb ik in orlando 2 keer 5 dagen en hotel geboekt ( priceline)
1 keer het amerisuites en 1 keer lakeside.
Normaliter kun je het verblijf verlengen, vraag mij alleen af of je dan nog een week kunt bij boeken voor dezelfde prijs.

Wij hechten eigelijk niet zoveel waarde aan een hotel
Heb overigens in Orlando geen slechte ervaringen hiermee.
alle voorgaande keren altijd 2 of 2 1/2 ster geboekt en tot nu toe tot aller tevredenheid.

Vorig jaar werd veel amisuites en lakeside gewonnen in deze catagorie.
Hotels waren prima, vooral het amerisuites. Grote kamer, keukentje en slaapkamer apart
Vandaar mijn vraag eerder vandaag (ander topic) welke hotels worden veel gewonnen in deze catagorie...

Heb begrepen uit jou antwoord dat het Orlando Sun Resort by Lexington tegen viel.
Foto's zien echter niet verkeerd uit.
Is dit een hotel dat veel wordt gewonnen of maakt dat nu niets uit.
Pascal

Ebelix
09-04-08, 15:56
Ik heb dit jaar via priceline een hotel voor 8 nachten geboekt in New York. Het is dus mogelijk maar je zit wel met de prijs per dag. Het bod wordt pas geaccepteerd als de prijs gelijk is aan de hoogste prijs in die periode.

Succes

Michael66
09-04-08, 16:56
Heb begrepen uit jou antwoord dat het Orlando Sun Resort by Lexington tegen viel.
Foto's zien echter niet verkeerd uit.
Is dit een hotel dat veel wordt gewonnen of maakt dat nu niets uit.
PascalVoor een enkele nacht is er niets mis mee. Maar als je gebruik wilt maken van de faciliteiten die ze pretenderen te hebben valt het erg tegen. Matig ontbijt, niet zo fris zwembad, winkeltjes die ze zeggen te hebben maar meestal gesloten zijn, internet-PC's die niet werken danwel continu bezet zijn, restaurant met zeer beperkte openingstijden, wasmachines zijn oud, frisdrankautomaten buiten werking etc. En veel problemen met de kamersleutels: electronica werkt vaak niet.
Dit hotel was voorheen een Hyatt en heeft enkele jaren "stilgelegen" met alle gevolgen van dien. Sinds oktober zijn ze nu weer open en de opknapbeurt is nog helemaal niet voltooid.
Foto's zien er wel leuk uit, komt m.n. door een verfbeurtje aan de buitenkant en het in beeld brengen van de opgeknapte kamers.
Dit hotel heeft trouwens wel drie voordelen: locatie, locatie en locatie. Op de kruising van de I4 en de 192 zit je onwaarschijnlijk snel bij alle grote parken. En Old Town is ook vlakbij. Geen winkeltjes in de directe omgeving (loopafstand), dat dan weer niet.

Of en hoe vaak een hotel "gewonnen" wordt kun je nagaan bij biddingfortravel.com. In de periode dat ik aan het boeken was werd dit hotel regematig "gewonnen" voor rond de $35+tax per nacht in de 2,5* klasse in de Disney World Vicinity (DWV). Mijn advies is om DWV te bieden op minimaal 3*, grote kans dat je het Holiday Inn wint voor rond de $42+tax per nacht. Of een andere omgeving.

pascalbrouwers
09-04-08, 17:28
Michael,
welk holiday inn zou dit zijn.
Zal je advies gaan opvolgen.

Pascal.

ps,
Heb je het geld binnen..... vorige week over gemaakt

Michael66
09-04-08, 17:56
Staat allemaal in het grote Priceline-topic. O.a. Mattrob heeft dat hotel te pakken.

pascalbrouwers
09-04-08, 18:10
Staat allemaal in het grote Priceline-topic. O.a. Mattrob heeft dat hotel te pakken.


ok ik ga zoeken
Pascal

didierc
09-04-08, 22:35
Vanavond het Hutchinson Island Marriott Beach Resort & Marina gewonnen voor 74 dollar per nacht. Verschillende mensen waren hier zeer lovend over o.a. Mattrob. Wij gaan het ook voor twee nachten proberen zal wel lukken denk ik.

Didier

mattrob
09-04-08, 22:41
Vanavond het Hutchinson Island Marriott Beach Resort & Marina gewonnen voor 74 dollar per nacht. Verschillende mensen waren hier zeer lovend over o.a. Mattrob. Wij gaan het ook voor twee nachten proberen zal wel lukken denk ik.

Didier

Netjes, absoluut de moeite waard :mrgreen: ! Ik zie dat de dollar alweer ruim boven de 1.58 staat (olie schijnt weer nieuw hoogtepunt te hebben), dus wordt steeds goedkoper !

hannie
10-04-08, 13:24
Het is eindelijk gelukt om het Newport beachside resort Miami te boeken via priceline.
Was al een tijdje aan het bieden maar het wilde niet echt vlotten.
Vandaag was ik van plan mijn laatse bod uit te brengen ,en als dat niet zou lukken zou ik een hotel langs de "normale' weg boeken.
Het lijkt wel of de prijzen (bij priceline) in Miami omhoog zijn gegaan in vergelijking met vorige jaren.
Op BFT zag ik voor dit hotel alleen prijzen uit 2006 schommelde toen tussen de $43 en $90 Vorig jaar stond er geen een winnend bod,en dit jaar 1 van $150.
Ik heb 'm voor $ 130 ex tax. Had het liever wat goedkoper gehad,maar mijn lagere biedingen werden niet geaccepteerd.
En ik wil erg graag naar dit hotel.
PS We gaan 26 april.

RCRC
20-04-08, 14:10
Wij hebben dag 0 maar vast geboekt, 3 op 4 november in Amsterdam:

Congratulations, your price of $90 was accepted by Courtyard By Marriott Amsterdam Airport.

Total charges: US$104.90

Nou, koopje lijkt me, circa 68 euro inclusief. Op Expedia.nl doet dit hotel 185 EURO per kamer/nacht. :mrgreen:

deh78
20-04-08, 14:40
Mooi prijs zeg.
Ik heb laats al een vraag gesteld van mensen die in Europa hotels boeken via Priceline...en als je het zo ziet dan loont het zeer zeker.

Dennis

RCRC
20-04-08, 15:04
Echt wel, deze boekte we afgelopen week ook nog voor een tripje naar Hamburg:
(Nu alleen maar hopen dat het ook allemaal goed gaat als we bij het hotel aankomen met ons priceline-Confirmation Number.... voor ons 1e keer...)

Congratulations, your price of $75 was accepted by Hamburg Marriott Hotel.

Hamburg Marriott Hotel https://www.priceline.com/hotels/Lang/en-us/images/4star_rd.gif Hamburg
Abc Strasse 52
Hamburg, Germany
49 40 35 05 0
See Hotel Website (http://www.marriott.com/HAMDT)
View Map and Directions (http://www.priceline.com/hotels/Lang/en-us/status/map.asp?session_key=420011AC5C0011AC20080420124742 06f391062842&plf=pcln) Check-In Date:
Sat, Aug 2, 2008 / After 03:00 PM

Check-Out Date:
Sun, Aug 3, 2008 / 12:00 PM

cetje
20-04-08, 15:05
Met het gauw doorlezen van dit onderwerp heb ik mijn vraag helaas nog niet beantwoord gezien. Bied je op Priceline op een prijs per nacht, of op de prijs van je totaal verblijf?

deh78
20-04-08, 15:15
Echt wel, deze boekte we afgelopen week ook nog voor een tripje naar Hamburg:
(Nu alleen maar hopen dat het ook allemaal goed gaat als we bij het hotel aankomen met ons priceline-Confirmation Number.... voor ons 1e keer...)

Congratulations, your price of $75 was accepted by Hamburg Marriott Hotel.

Hamburg Marriott Hotel https://www.priceline.com/hotels/Lang/en-us/images/4star_rd.gif Hamburg
Abc Strasse 52
Hamburg, Germany
49 40 35 05 0
See Hotel Website (http://www.marriott.com/HAMDT)
View Map and Directions (http://www.priceline.com/hotels/Lang/en-us/status/map.asp?session_key=420011AC5C0011AC20080420124742 06f391062842&plf=pcln) Check-In Date:
Sat, Aug 2, 2008 / After 03:00 PM

Check-Out Date:
Sun, Aug 3, 2008 / 12:00 PM


Mooi man...
Ik heb dit jaar ook veel via Priceline geboekt en ook voor mij de eerste keer.
In New York ga ik mee maken of het ook allemaal gelukt is.

Ik ben nu bezig een hotel te krijgen op Brussel Airport maar dat is het volgens mij allemaal toch duurder een bod van $95 Dollar wordt niet geaccepteert....afwachten dus.

Dennis

[verwijderd]
20-04-08, 16:03
Met het gauw doorlezen van dit onderwerp heb ik mijn vraag helaas nog niet beantwoord gezien. Bied je op Priceline op een prijs per nacht, of op de prijs van je totaal verblijf?


Het bedrag welke jij ingeeft is het bedrag, excl. bijkomende fee per nacht.

Je bepaalt zelf door het aantal dagen in te geven de lengte van je verblijf.

cetje
20-04-08, 16:25
Bedankt voor de info! Eerst maar eens een creditcard aanvragen...

deh78
20-04-08, 19:37
Vandaag in Panama city Beach het Bay Point Marriott Golf Resort & Spa (http://www.marriott.com/hotels/travel/pfnbp-bay-point-marriott-golf-resort-and-spa/) gewonnen voor 2 nachten kosten icl. tax. $ 208 Dollar.
Volgens hun eigen site kost een nacht $ 209 Dollar dus heb ik eigenlijk een gratis nacht gekregen.

Dennis

nnbellie
20-04-08, 23:12
ik ga in december een rondreis doen en ben voor verschillende steden nog op zoek naar goede hotels met een gunstige ligging.
Welke zoekcriteria (gebieden,aantal sterren, bod) moet ik op priceline invullen voor de volgende steden om echt goede hotels te krijgen?

Miami

Orlando

Key West

Napels

Sarasota

ik heb al vaker via priceline geboekt, dus ik weet hoe het werkt. Ben in Florida alleen niet zo goed bekend met welke hotels waar liggen, welke biedingen redelijk zijn en hoeveel sterren ze hebben

hoop dat jullie me kunnen helpen!

hannie
21-04-08, 09:39
Heb je wel eens op www.biddingfortravel.com (http://www.biddingfortravel.com) gekeken?
Daar kan je zien welke hotels je kunt krijgen in welk gebied ze liggen en hoeveel sterren ze hebben.
Ook kun je zien voor hoeveel $ deze hotels "gewonnen"zijn door anderen.

nnbellie
21-04-08, 10:40
ik heb daar wel eens gekeken, maar volgens mij kijk ik niet goed
Ik zie namelijk nergens een lijst met al die informatie. Alleen posts van mensen die gewonnen hebben

waar kan ik zo'n lijst vinden dan?

hannie
21-04-08, 11:17
Op de site van BFT ga je bv naar florida-orlando.
Als je dat aanklikt,dan is het bovenste bericht de orlando hotellijst .
Succes!

didierc
23-04-08, 13:51
Hoi

Vandaag voor 1 nachtje gewonnen in Tampa het Radisson Bay Harbor Hotel voor 60 dollar is een 3 sterren hotel en zoals de naam al zegt aan de baai, wel dicht bij het vliegveld maar dit schijnt niet voor veel overlast te zorgen en we zijn denk ik toch een groot deel van de dag de stad in. Zit nml redelijk dicht bij down town. Zitten daar 9-10 juli.

Didier

Dr. Phlox
23-04-08, 14:32
Worden deze bedragen gelijk afgeschreven van de CC of moet je die ter plaatse betalen. Dit i.v.m. de gunstige dollarstand, zou je al voor volgend jaar e.a kunnen boeken
Grz
Ton

aeroxerel
23-04-08, 14:54
Deze worden ineens afgeschreven

[verwijderd]
23-04-08, 23:27
Ze bedoelen met ineens dat dat enkele dagen na boeking ten laste van je creditcard gaat en dan ligt het er aan hoe jij je creditcard uitgaven betaald wanneer het van jouw rekening afgaat.

pyca
24-04-08, 03:27
Met het gauw doorlezen van dit onderwerp heb ik mijn vraag helaas nog niet beantwoord gezien. Bied je op Priceline op een prijs per nacht, of op de prijs van je totaal verblijf?

Prijs per nacht, excl. taxes, event. resortfees en event. parkeerkosten

didierc
28-04-08, 22:31
Even wat anders, weekendje dusseldorf Marriot Renaissance geboekt via priceline 67 dollar gaan pas in juni naar Florida.

kol
01-05-08, 22:07
Onze eerste winnende bod van dit jaar!! Wij zitten op 21-22-23 juli in de Peabody.
Winnende bod $100,-

mattrob
01-05-08, 23:05
Prima, heerlijk hotel ;-) !

Arie
02-05-08, 09:37
Uit me mail:
http://pricelineandexpediabidding.yuku.com!

didierc
07-05-08, 22:45
Vanavond Four Points By Sheraton Studio City gewonnen voor 2 nachten a 60 dollar per nacht 4-6 juli. Iemand ervaring?
Gebruiken dit hotel mn als uitvalsbasis voor seaworld, discovery cove en aquatica.
Nog zo'n 6 nachten te gaan en dan bijna alles geboekt via priceline.

Didier

Njit
07-05-08, 22:51
Vanavond Four Points By Sheraton Studio City gewonnen voor 2 nachten a 60 dollar per nacht 4-6 juli. Iemand ervaring?


Geen ervaring mee maar site ziet er goed uit: http://www.starwoodhotels.com/sheraton/property/overview/index.html?propertyID=1142

Ook wel een apart hotel om te zien van bovenaf: http://maps.live.com/default.aspx?v=2&FORM=LMLTCP&cp=nr9g2j86bcsj&style=b&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=27643618&phx=0&phy=0&phscl=1&encType=1

mattrob
07-05-08, 23:16
Een van onze forumleden zit er nu, is redelijk positief. Hij zit er net in, komende dagen kan je vast een update verwachten.

http://menaldaflorida.wordpress.com/

rrrick
14-05-08, 23:03
Vanavond Four Points By Sheraton Studio City gewonnen voor 2 nachten a 60 dollar per nacht 4-6 juli. Iemand ervaring?
Gebruiken dit hotel mn als uitvalsbasis voor seaworld, discovery cove en aquatica.
Nog zo'n 6 nachten te gaan en dan bijna alles geboekt via priceline.

Didier

Hi, zoals Mattrob zegt hebben wij daar begin mei gezeten. Is ons prima bevallen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, gratis shuttle dienst naar Universal en Disney ook erg prettig. Op ons blog (http://menaldaflorida.wordpress.com/2008/05/06/dag-10-5-mei-van-ft-myers-naar-orlando/)zie je nog wat opmerkingen (doorscrollen naar beneden).

Arie
15-05-08, 11:24
Vandaag prijs in Orlando, pas in december de 25ste voor één nacht Renaissance Orlando Resort gewonnen voor $92 ex taxes, bij extended night gaf PL een nacht aan voor 129$ dit heb ik niet gedaan.
Kamerprijzen liggen op 199$, goeie deal dus.

mattrob
15-05-08, 16:02
Mooi zeg ! Die wil ik ook, heb al twee keer geprobeerd tot $ 100 (in juli dan), maar niet geaccepteerd .... Is echt een prima hotel !

kol
15-05-08, 19:20
Goeie Deal Arie. Vorig jaar zijn we er ook geweest en dat is prima bevallen.
Nou Mattrob, hier gaat het net zo!!! Wij proberen ook al een tijdje voor juli en het lukt ook nog niet.
Vorig jaar hadden we het Renaissance op 30 mei voor 19 juli. Misschien gaat het binnenkort wel lukken.

mattrob
15-05-08, 23:05
Idd, blijf gewoon rustig proberen, geen haast ;-) !

mattrob
17-05-08, 20:59
Vandaag weer geprobeerd. Ik bood $ 75 en $ 80 op 4 ster in Universal. Bij $ 80 kreeg ik aanbod dat ik met $ 22 kon verhogen en dan hadden ze iets voor me. Dan weet je al zo goed als zeker dat het prijs is \\:D/ !

Ik sloeg het aanbod af, en verhoogde tot $ 85 en ja hoor ! Ik had graag Renaissance Resort gewild (daar krijg ik altijd upgrades), maar het was de Peabody. Helemaal niets verkeerd mee natuurlijk, ik ben hartstikke blij ! Dus 18 tm 20 juli zitten we in de Peabody :mrgreen: ! Ideale lokatie voor Discovery Cove, Seaworld en Acquatica (enige wat we gaan doen die dagen) ! Is natuurlijk echt voor niets voor dat hotel.

Corry
18-05-08, 18:59
Heb zojuist The Peabody gekregen voor $ 75.- voor de nacht van 7/8 juni en voor $ 85.- voor de laatste nacht in Fl. de nacht van 13/14 juni.\\:D/\\:D/\\:D/

[verwijderd]
18-05-08, 19:15
Welke regio en classificatie kiezen jullie voor het peabody, die wil ik ook nog graag toevoegen aan mijn lijstje.

mattrob
19-05-08, 01:03
4ster, Universal area

Arie
19-05-08, 01:27
Mooie deals vandaag...
Voor Orlando doe ik altijd, Resort en als rebid een 4 sterrenhotel.
Zou het daardoor komen dat ik de Peabody nog niet heb kunnen winnen?

kol
19-05-08, 10:49
Arie,

Peabody is redelijk makkelijk te krijgen. Zoals Mattrob al zegt 4 sterren bij Universal en bij de rebids een regio erbij pakken die geen 4 sterren of resorts heeft. Dus bijvoorbeeld Kissimmee, West Disney Area, Winter park enz.. Als het je niet lukt de Peabody te krijgen kun je even op de site van de Peabody zelf kijken of er nog kamers vrij zijn. Als er grote conferenties zijn is het vaak het geval dat het hotel vol is en zul je de Peabody niet winnen.
Succes met bieden.

kol
19-05-08, 10:52
Orlando OMNI resort gewonnen op 29 en 30 juli voor $95,-. Vorig jaar hier ook geweest. Prima hotel met leuk zwembad en lazy River.

Arie
19-05-08, 11:01
Herinner ik me nog, dat je er naar toe ging.
Goed vooruitzicht heb je.

didierc
22-05-08, 00:22
Gewonnen voor 65 dollar per nacht, Hyatt Coral Gables. Hebben hier 13-15 juli twee kamers voordat we weer huiswaarts gaan.
Gisteren nog tot 75 dollar geboden en niente, blijft bijzonder priceline.

Didier

Arie
22-05-08, 00:59
Heerlijk hotel, didierc, zwembad op de 5de verdieping, ze boekte ons in een suite.

didierc
23-05-08, 17:14
Wij hebben voor de hele vakantie hotels geboekt via priceline, altijd twee kamers voor 1 of meerdere nachten. Wie heeft er ervaring met het sturen van mail naar betreffende hotels met het verzoek, kamers naast elkaar of zelfde etage, niet roken of een specifiek uitzicht.
Ik zal binnenkort even ons definitieve schema publiceren bij ons reisschema.

We proberen nog voor juli in Bonita Springs het Hyatt coconut resort te winnen, lukt nog niet erg. Weet iemand nog een mooi alternatief in deze regio

Thanks Didier

marcelis10
01-06-08, 20:44
Ik ben nog op zoek naar een hotel op Key West voor 1 nacht. Ik had gedacht aan het Doublegrandtree hotel. Bij Priceline hebben ze dit hotel ook maar ook anderen. Maar volgens mij is het zo dat op Key West niet in ieder hotel kinderen worden toegelaten. Mocht ik nu een ander hotel winnen loop ik het risico dat het geen kindvriendelijk hotel is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Monique

didierc
02-06-08, 11:00
Hoi

Key west moeilijk wat te winnen, wij hebben gewoon via de site geboekt van southernmost. een hotell wat vaker op het forum wordt genoemd
5 pers kamer voor ik dacht 125 dollar incl ontbijt.

Gr. Didier

Geert76
06-06-08, 16:36
Iemand ervaring met als je je winnende bod op Priceline verlengt met 1 nacht, hotel geeft accoord, of je dan na de 1ste nacht moet verhuizen en/of opnieuw moet inchecken??

Of zien de meeste hotels zoiets als 1 reservering??

pascalbrouwers
06-06-08, 16:53
je hoeft meestal niet te verhuizen.
meestal ook maar 1 keer inchecken.
We aparte vouchers laten zien.
Als je bijboekt (verlengt) moet je te plaatse wel meteen je aparte boekign laten zien, anders zou het wel eens kunnen dat je een andere kamer krijgt.
Tevens moet je dan onnodig de volgende dag terug...
Pascal

mattrob
06-06-08, 23:49
Als je de boeking via priceline verlengt, wordt het gezien door het hotel als 1 boeking. Tenminste dat was bij ons 2 keer zo. Lijkt me ook wel logisch.

Als je twee aparte boekingen hebt gemaakt, zou ik even bellen of ze ze samen kunnen voegen, zodat je niet hoeft te verhuizen. Scheelt voor hen ook overigens.

imelda
08-06-08, 20:52
Heb juist voor de periode 29/6/08 Hyatt regency coral gables voor 60$.
Mooi.

Michael66
09-06-08, 22:36
Als je de boeking via priceline verlengt, wordt het gezien door het hotel als 1 boeking. Tenminste dat was bij ons 2 keer zo. Lijkt me ook wel logisch.Logica is soms ver te zoeken. In mijn geval heb ik in feb/mrt drie keer meegemaakt dat het inderdaad als twee/drie/vier verschillende boekingen werd gezien.

Het handigst is om gewoon bij het allereerste inchecken aan te geven om welke boekingen het in totaal gaat, en ze te verzoeken er één boeking van te maken. Hopelijk heb je een ervaren receptionist, want meestal is dat een klusje dat een onervaren collega niet voor elkaar krijgt.

Reizen met Priceline vergt nou eenmaal wat meer flexibiliteit ... :roll:

mattrob
10-06-08, 12:57
Maar met vele andere voordelen ;-) !

IngK
17-06-08, 13:18
Hallo,

Ik heb een vraag over priceline?
het lijkt me best leuk om via priceline te onderhandelen alleen snap ik het denk ik nog niet goed genoeg!!:D:D

Je geeft aan waar en wat je wil betalen enzo en dan moet je dus je credit card gegevens opgeven. en dan?? ja dat durf ik niet zo maar te doen want je zit er dan toch gelijk aan vast als ze je iets aanbieden of niet???

Vind iemand het leuk om het even precies uit te leggen en of het wel nut heeft om via hun iets te boekenO:) krijg je wel een goed aanbod ofzo . dit qua periode 16 augustus, 13 nachten.

groetjes Ingk:smile:

knaapje
17-06-08, 19:39
....en dan?
Als ze je bod accepteren zit je eraan vast en wordt het op je creditcard belast.!!
Het kan nut hebben. Ik heb zelf wel hotel gehad voor de helft van de prijs die het hotel zelf voor de periode op de site had staan. In de periode augustus zal je denk ik weinig voordeel behalen, doordat er veel vraag naar kamers is.
In bijv. oktober zal je veel goedkoper uitkomen.

Ik zou zeggen lees eerst eens de diverse topics op dit en het Orlando forum en niet te vergeten de uitleg op priceline zelf en http://biddingfortravel.yuku.com/ . Kom daarna met gerichte vragen.

succes
Knaapje.

IngK
26-06-08, 21:50
Hallo, nou het is gelukt hoor ik heb een hotel geboekt, de prijs viel erg mee 45 dollar per nacht/ normalieter 129,00 dollar in een Hilton niet direct in het drukke disney maar net erbuiten. Was spannend maar wel leuk om te doen. Kan geen recenties hier ervan(Hilton) vinden maar ja heb een dak boven me hoofd een auto en een vliegticket. dus Florida here we come.
groetjes Ingk:oops::razz:

aeroxerel
26-06-08, 22:00
Goede prijs lijkt me, wat is de volledige naam van het hotel?

IngK
26-06-08, 22:50
Hoi hallo,

de naam is het Hilton Orlando/Altamonte Springs

groetjes Ingk

aeroxerel
27-06-08, 08:38
Lijkt me geen slecht hotel, maar toch al wel een eindje rijden naar de parken (volgens Googlemaps al een 37min naar Seaworld. Univerlal zal iets minder zijn, Disney iets meer)

Ebelix
27-06-08, 13:31
Hallo, nou het is gelukt hoor ik heb een hotel geboekt, de prijs viel erg mee 45 dollar per nacht/ normalieter 129,00 dollar in een Hilton niet direct in het drukke disney maar net erbuiten. Was spannend maar wel leuk om te doen. Kan geen recenties hier ervan(Hilton) vinden maar ja heb een dak boven me hoofd een auto en een vliegticket. dus Florida here we come.
groetjes Ingk:oops::razz:

Hilton is altijd goed. Kan je gen buil aan vallen. Voor mij is het favoriete hotel voor zakelijke overnachtingen. OP vakantie probeer ik ook altijd een Hilton te vinden.

Veel plezier.

mattrob
27-06-08, 15:05
Voor mij is het favoriete hotel voor zakelijke overnachtingen. OP vakantie probeer ik ook altijd een Hilton te vinden.

Veel plezier.

Yep, same here =D> ! Zakelijk in principe altijd Hilton. Al kunnen de verschillen in service en uitstraling groot zijn, is wel altijd minimaal goed.

Tenminste, als je een keer (zakelijk) de mogelijkheid hebt om in Four Seasons te slapen ..... \\:D/ ! Dan zakt Hilton bij mij een plaatsje op de zakelijke keuze ranglijst !

nnbellie
03-07-08, 09:44
Joehoeee we hebben zojuist 5 nachten in het Gaylord Palms resort gewonnen! :razz:

We gaan van 27 december t/m 1 januari (dan verhuizen we naar Animal Kingdom Lodge)
Het winnende bod was $100,-, volgens mij wel een goeie deal voor die periode, want ik zag hem op hun eigen website voor $239 per nacht in die periode

Een aantal vragen:
Kun je het hotel mailen om je voorkeur qua kamer aan te geven? (bv Atrium view)

Wat kost het parkeren bij het hotel?

In het overzicht stond dat je $15 per nacht moet betalen voor hun faciliteiten (internet, flesen water op de kamer, shuttle naar Disney, etc)
Komt dat nou nog bij die $100 of zit dat er al in?

Iemand er ervaring mee?

Corry
03-07-08, 09:58
Gefeliciteerd. Goede prijs hoor. Ik weet niet wat het parkeren kost(kon je het niet vinden op hun website?) maar die $ 15.- p.d. is een resort fee en die komt er nog bij. Die wordt aan het einde van je verblijf gewoon van je creditcard afgetrokken.

nnbellie
03-07-08, 13:23
nee ik kon de parkeerkosten niet vinden op hun website :???:

hopen dat iemand het weet :-)

mattrob
03-07-08, 18:42
Joehoeee we hebben zojuist 5 nachten in het Gaylord Palms resort gewonnen! :razz:

We gaan van 27 december t/m 1 januari (dan verhuizen we naar Animal Kingdom Lodge)
Het winnende bod was $100,-, volgens mij wel een goeie deal voor die periode, want ik zag hem op hun eigen website voor $239 per nacht in die periode

Een aantal vragen:
Kun je het hotel mailen om je voorkeur qua kamer aan te geven? (bv Atrium view)

Wat kost het parkeren bij het hotel?

In het overzicht stond dat je $15 per nacht moet betalen voor hun faciliteiten (internet, flesen water op de kamer, shuttle naar Disney, etc)
Komt dat nou nog bij die $100 of zit dat er al in?

Iemand er ervaring mee?

Lijkt mij een prachtige prijs, voor een supermooi hotel ! Die $ 15 komt er inderdaad nog bij (maar ook bij de $ 239 overigens; iedereen betaalt het). Een email sturen kan natuurlijk altijd, ik zou dat zeker doen. Garanties zal je niet krijgen, maar proberen gewoon !

Toen wij er waren (maar is alweer 3 jaar geleden ....) was het parkeren gratis. Hoe het nu is weet ik niet ....

[verwijderd]
03-07-08, 22:54
Hyatt regency Grand Cypress in September 3 dagen voor USD 90 per nacht, excl. taxes and service fee

kol
03-07-08, 23:17
Bij het Gaylord Palms is het parkeren niet (meer) gratis. Wij zijn er in 2006 en 2007 geweest en volgens mij was het iets van $12,- of $15,- per dag extra bij de resortfee.

nnbellie
04-07-08, 10:13
daar was ik al bang voor :cry:

maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken
we blijven er super veel zin in hebben!

mattrob
04-07-08, 13:42
Net voor onze laatste overnachting (voordat we terugvliegen vanaf Miami) het Hyatt Coral Gables hotel voor $ 56 ! Bizar goedkoop toch ;-) !

Corry
04-07-08, 18:03
Da's inderdaad goedkoop. Wij hadden ´m voor 80,- eind mei. Was ik ook al heel blij mee. Is een prachtig hotel en voor jou als golfer al helemaal te gek.
Heb trouwens nog goed gebruik gemaakt van de Ralph Lauren Coupon voor de Outlet. Nog superbedankt daarvoor.:D

mattrob
04-07-08, 18:18
Hoe deed jij dat met parkeren ? Kan je alleen maar in de garage van het hotel of kan je ook (gratis) ergens langs de straat parkeren ?

Corry
04-07-08, 18:45
Parkeren is geen probleem. Je kunt kiezen voor de valet(die dan natuurlijk geld kost) maar je kunt je auto ook zelf parkeren op een apart parkeerterrein net naast de ingang. Helemaal gratis alleen een stukje lopen naar je kamer. Wijbe heeft mij eerst met de koffers weggebracht en toen die auto weggezet. Prima oplossing. Het zwembad is trouwens ook lekker voor de jongens. Een watervalletje waar je onderdoor kunt(is ondiep) en de ligbedden zijn heerlijk.

mattrob
04-07-08, 22:01
Oh, ik zag bij priceline dat valet iets van $ 17 kost en zelf parkeren iets van $ 14 .... Weet je zeker dat zelf parkeren gratis is ?

Corry
05-07-08, 07:59
Heb een vergissing gemaakt. Wij zaten in het Marriott Doral. Excuses Robert-Jan. (heb even mijn afschriftje nagekeken en heb een resort fee van $ 17.- daar betaald).

RCRC
09-07-08, 20:57
Nou, heb vandaag ook wat dingen geboekt. Je krijgt nog net geen geld uitgekeerd voor November maar het scheelt niet veel.... :

2.5* Clarion Hotel Universal 4 t/m 7 november, 26 dollar P/N.

2.5* Ramada Orlando Celebration (voorheen Orlando Sun Resort) 9 t/m 13 november, tevens 26 dollar P/N.

En dat ook nog tijdens mijn eerste poging, zat misschien dus nog te hoog ook! Heb het ff uitgerekend, is dus inclusief tax en servicekosten priceline 20.65 euro P/N (7 nachten geboekt 144.55 euro).

Bijna lachwekkend die prijzen! :mrgreen:

Michael66
10-07-08, 05:22
Ik wens je veel geluk in het Orlando Sun Resort ....
Wat een drama-hotel is dat. Ik was er in feb/mrt dit jaar en kom er nooit meer. Voor een enkel nachtje is het OK, maar voor meer nachten is het echt niet leuk. Muf, slechte service, kapotte kamersloten, ... Na enkele jaren leegstand (was ooit een Hyatt) is het door Lexington weer een beetje opgelapt en nu dan verkocht aan Ramada. Zeg maar gerust Drama(da).

RCRC
10-07-08, 07:27
Ik wens je veel geluk in het Orlando Sun Resort ....
Wat een drama-hotel is dat. Ik was er in feb/mrt dit jaar en kom er nooit meer. Voor een enkel nachtje is het OK, maar voor meer nachten is het echt niet leuk. Muf, slechte service, kapotte kamersloten, ... Na enkele jaren leegstand (was ooit een Hyatt) is het door Lexington weer een beetje opgelapt en nu dan verkocht aan Ramada. Zeg maar gerust Drama(da).

Ja, ik las ook zoiets, maar ook wel positieve comments (al geloof ik veel van die comments op tripadvisor sowieso niet, wie zegt me dat dat geen medewerker van het hotel zelf is wat neerkwakt: "It's Amaaaazing!". :wink: Of de buren van het hotel die vervolgens: "Never again, it's a DUMP!" typen in precies dezelfde periode dat ze er waren. :mrgreen:

Maargoed, ga de overige dagen sowieso weer richting Universal en dan maar 3 sterren aanvinken, kost wellicht toch ook "niks".

Iemand overigens een idee waar je het beste kunt zijn in de buurt van Clearwater/Tampa als je echt op zoek bent naar drukte in het weekend (beetje Spaanse Costa-idee misschien)? Daar moeten we ook nog 2 overnachtingen boeken namelijk, heb geen flauw idee welk gebied aan te vinken.

Michael66
10-07-08, 11:40
O ja, bij het Orlando Sun Resort (nu dus Ramada) wordt je bij een boeking via Priceline automatisch in een kamer met één kingsize bed geplaatst. Voor een kamer met met twee bedden moet je bijbetalen.

Dus als je met meer dan twee personen bent zou ik vantevoren even met het hotel bellen om e.e.a. te regelen.

suzanne
15-07-08, 12:42
Even (mss een domme) vraag; hoe snel krijg je een toe of afwijzing binnen?

Wat is er door jullie gemiddeld betaald voor een 4* hotel in Orlando?

Vind het systeem echt supercool!

knaapje
15-07-08, 13:14
Even (mss een domme) vraag; hoe snel krijg je een toe of afwijzing binnen?

Wat is er door jullie gemiddeld betaald voor een 4* hotel in Orlando?

Vind het systeem echt supercool!

Toe- of afwijzing heb je binnen een paar seconden binnen.
Let op, dat je er bij een acceptatie van je bod ook gelijk aan vast zit en het direct op je cc belast wordt.

Wat je betaalt is niet te zeggen hangt o.m. van seizoen, bezetting enz af.
Op deze site vind je wellicht iets meer info:
http://biddingfortravel.yuku.com/

Succes
knaapje

suzanne
16-07-08, 07:29
Nou binnen een paar seconden... haha, duurt best ffies!

Heb geboekt, van 18 april t/m 23 april in Orlando voor 3* hotel... Regal Sun Resort, was totaal 373$ kwijt incl alle taxes! Scheelde 45$ p/n, dus ach... Hotel ziet er netjes uit, en ligt bij DownTown Disney om de hoek!

Iemand ervaring?

RCRC
16-07-08, 17:37
74 dollar inclusief voor een 3* hotel? Je had zeker in één keer raak?

knaapje
16-07-08, 19:05
Als ANWB-lid kan je voor zo'n $ 500 terecht, dus $ 125 duurder, is $ 25 per nacht. (AAA tarief)
Ik ben bang dat je een beetje te enthousiast geboden hebt, bovendien is naar mijn mening Priceline niet zo geschikt om zover vooruit te boeken. Het is meer voor (vrijwel)last-minute boekingen.
Gezien de tijd, die je nog hebt had je ook het risico kunnen nemen, dat je eerste biedingen geweigerd waren en had je na 3 dagen opnieuw kunnen bieden.

Maar het hotel ziet er zeker niet slecht uit, zit iets boven de middenmoot. Beoordelingen vind je o.a. op:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d85999-Reviews-The_Regal_Sun_Resort-Orlando_Florida.html
Let wel op dat er nog zo'n $15 (incl tax) per nacht resort fee bijkomt.

Goede reis
Knaapje

didierc
16-07-08, 21:23
Hoi

Hebben begin juli in het peabody gezeten in orlando, super hotel ze gaan alleen bijbouwen en hebben daardoor weinig parkeerruimte bij het hotel.
Dit is opgelost door een parkeergarage verderop af te huren. Je rijdt nu met een shuttle in 5 min heen en weer. parkeerkosten 6 dollar per dag in en out.
Ik meld dit even omdat dit hotel veel geboekt wordt via priceline.

Gr. Didier

suzanne
16-07-08, 21:31
Knaapje; ik ben zoiezo geen lid van de anwb oid, dus die kortingen gaan voor mij niet op ;) Ik ben absoluut niet van het lastminute boeken, en dit kwam alsnog een stuk voordeliger uit dan wanneer ik via een reisorganisatie zou boeken hier in nederland, wat ik in eerste instantie van plan was...

Wat bedoel je precies met resort fee? Heb namelijk al een aanzienlijk bedrag neergeteld voor taxes e.d. bij de boeking.

Hotel ziet er (naar mijn idee) zeker netjes uit, ben er dan ook niet ontevreden over!
Dat om de drie dagen boeken is ook complete onzin?, je kunt gewoon je cookies verwijderen en de site opnieuw opstarten en je krijgt weer dezelfde opties en mogelijkheden qua boeken! Je kunt dan dus een paar dollar meer boeken voor hetzelfde gerne hotels in dezelfde wijken!
Of zitten we nu langs elkaar heen te kletsen? ;)

mattrob
16-07-08, 21:49
Gezien de tijd, die je nog hebt had je ook het risico kunnen nemen, dat je eerste biedingen geweigerd waren en had je na 3 dagen opnieuw kunnen bieden.Je kan tegenwoordig al na 24 uur opnieuw bieden hoor :-\" !
Dat om de drie dagen boeken is ook complete onzin?, je kunt gewoon je cookies verwijderen en de site opnieuw opstarten en je krijgt weer dezelfde opties en mogelijkheden qua boeken! Je kunt dan dus een paar dollar meer boeken voor hetzelfde gerne hotels in dezelfde wijken!
Of zitten we nu langs elkaar heen te kletsen? ;)Cookies lijken me hier niet zo belangrijk. Je meldt je aan als gebruiker met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dan weten ze dus of jij al geprobeerd hebt te boeken of niet. Overigens, je kan natuurlijk wel een andere gebruiker aanmelden (met andere credit card), dan zou het wel kunnen. Maar je kan na 24uur alweer opnieuw boeken (en vaak al gelijk gebruik maken van 'free rebids'), dat lijkt me op zich wel voldoende tijd!
Hebben begin juli in het peabody gezeten in orlando, super hotel ze gaan alleen bijbouwen en hebben daardoor weinig parkeerruimte bij het hotel.
Dit is opgelost door een parkeergarage verderop af te huren. Je rijdt nu met een shuttle in 5 min heen en weer. parkeerkosten 6 dollar per dag in en out.
Ik meld dit even omdat dit hotel veel geboekt wordt via priceline.Inderdaad, wij gaan er over 2 nachten ook naar toe. Bedankt voor de update. Nog meer tips over The Peabody 8-[ ? Voor ons is het alweer 3 jaar geleden.

suzanne
16-07-08, 22:11
Nop... ik was niet ingelogd met gebruikersnaam en ww... alleen gegevens invoeren en bieden maar! Het enige wat bij mij hielp was cookies verwijderen van laptop en opnieuw beginnen... Werkt hier prima!

sjemmie
16-07-08, 22:26
Zojuist Regal Sun Resort geboekt voor $40 per nacht. 9 Nachten van 30 aug. tot 8 sep. Ben benieuwd. Net gerenoveerd. Iemand ervaring?

knaapje
16-07-08, 23:16
Wat bedoel je precies met resort fee? Heb namelijk al een aanzienlijk bedrag neergeteld voor taxes e.d. bij de boeking.De resort fee is een bedrag wat je in het hotel nog moet betalen.
Het komt vanzelf te voorschijn als je rechtstreeks bij het hotel boekt en moet je ook altijd nog bij Priceline boekingen bijbetalen. Staat in de voorwaarden van Priceline, dat er nog lokale toeslagen kunnen zijn. Dit is er dus een voorbeeld van. Het wordt dikwijls verantwoord als zijnde voor, baddoeken bij het zwembad, kluisje, lokale telefoongesprekken en dergelijke.
In ieder geval wordt het je in rekening gebracht en is in dit geval $ 13,50 per kamer per dag dus zo'n $ 15 incl tax.

De term "complete onzin" laat ik geheel voor jouw rekening.
Als je zo gemakkelijk weer opnieuw zou kunnen boeken dan zou het hier bij de ervaren Priceline boekers of op de diverse sites over Priceline al wel bekend zijn denk ik. Helaas is er een wachttermijn.

Dat je geen lid van de ANWB bent is helaas, je kunt er in ieder geval ook bij de Amerikaanse hotels 10 a 20 % korting mee krijgen en daarnaast in veel restaurants en zo ook korting.

Dat je niet van lastnimute boekings houdt is je goed recht.

We zitten niet langs elkaar heen te kletsen, maar wellicht zijn er toch wat topics op dit forum die je nog even door kunt lezen om je wat verder te orienteren. Gebruik bijv. de zoekfunctie eens op bijv. "priceline" of kijk op de link http://biddingfortravel.yuku.com/

Succes en goede reis
Knaapje

knaapje
16-07-08, 23:20
Nop... ik was niet ingelogd met gebruikersnaam en ww... alleen gegevens invoeren en bieden maar! Het enige wat bij mij hielp was cookies verwijderen van laptop en opnieuw beginnen... Werkt hier prima!

Ik denk toch dat je een account aangemaakt hebt met o.m. je creditcardgegevens, je adres, telefoonnummer en zo.
Je zult toch je account moeten kunnen benaderen om de gegevens van je boeking te zien.

Hoe vaak heb je hier trouwens voor geboden?

Knaapje

knaapje
17-07-08, 00:55
Zojuist Regal Sun Resort geboekt voor $40 per nacht. 9 Nachten van 30 aug. tot 8 sep. Ben benieuwd. Net gerenoveerd. Iemand ervaring?


Al komen hier, naar ik aanneem, nog tax e.d. bij is dit wat anders dan $ 74 incl.:|

Knaapje

suzanne
17-07-08, 07:37
@ Knaapje; pfff, heb 3 keer geboden? Dat cookieding laten we dan maar in het midden, ik weet dat het kan ;)

De prijzen die Sjemmie noemt zijn natuurlijk niet te vergelijken...
Hotels in sept. met hotels in april/mei...

Vind de prijs zelf niet onredelijk, mede omdat je natuurlijk niet weet wat de dollar gaat doen voor april 2009! Nu staat ie redelijk gunstig t.o. de euro, dus betaal je relatief minder...

Maar goed! We zullen zien! Misschien te snel geboekt, maar weet nu waar ik aantoe ben en in euro's valt het allemaal reuze mee!

Zal voor m'n volgende boeking er meer een spelletje van maken! Dan tevreden ;)

Oke, thanks voor je uitleg van de belasting! Ben benieuwd!

didierc
17-07-08, 18:43
Mattrob

Peabody heerlijk hotel, groot zwembad, duckmarch 11.00 en 17.00 uur, beetje kermis maar goed hoort wel bij Orlando.
Geweldig bed en tv tje in de badkamer, hebben wij nog niet eerder gezien in een hotel.
Eerst fam. en bagage afleveren bij hotel en dan later zelf met de shuttle, wordt anders een gesleep. Je krijgt een pasje van het hotel voor de garage maar wij hebben een aantal mensen gesproken die problemen hadden bij het uitrijden, ze noteren dan je nummer van de pas en verder geen probleem. De eerste keer dat je inrijdt moet je wel de inrijpas pakken uit de automaat maar die gooi je weg later. Dus niet aan de garage betalen.

Veel plezier.

Ga je ook nog naar Coral Gables in Miami, wij vroegen om een king en twee doubles op dezelfde verdieping, er waren echter geen doubles meer kregen toen een suite.
Vette pech natuurlijk lagen die meiden op een kamer van 900 dollar per nacht ( originele prijs op de deur) en wij in ons kingbed een paar kamers verder maar te behelpen.

Gr. Didier

mattrob
17-07-08, 20:34
Kon je ook kiezen voor valet parking ?

didierc
17-07-08, 22:35
Valetparking Peabody beperkt beschikbaar en naar ik meen 30 dollar per dag.
Valetparking Hyatt Coral Gables 19 dollar 24 uur.
Andere tip, heb je wel eens gegeten bij de cheesecakefactory?

Gr. Didier

Anna07
21-08-08, 14:50
Hallo,

Na eerst jullie uitleg van Priceline te hebben bestudeerd ben ik ook aan t bieden geslagen voor onze Floridareis binnenkort.
Nu heb ik nog enkele vraagjes, ik lees dat je in een bepaalde erea en sterklasse moet bieden maar jullie bieden ook op één enkel hotel, begrijp ik. Moet je dan de name of the hotel invullen rechts bij Priceline op de site?

Ik heb (denk ik) 2 goede hotels voor schappelijke prijzen gescoord, namelijk:
Wyndham Resort Orlando voor 40,- dollar per nacht en:
La Quinta Inn Naples voor 45,- dollar.
Ik heb ook een blunder geboekt voor 50,- dollar in Catalina Hotel + Beach Club in Miami Beach, dit hotel kreeg ik dus toebedeeld en blijkt zeer slechte recensies te hebben, maar daar kwam ik dus later pas achter. We zitten hier gelukkig maar 1 nacht, maar toch, als ik hoor over kakkerlakken op de kamer wordt ik niet echt blij.
Hebben jullie ervaringen met bovengenoemde hotels?

Ik ben nog op zoek naar goede hotels in Sanibel, Key West en Ft Lauderdale, wie kan mij tips en/of aanbevelingen doen?

Bedankt Anna

knaapje
21-08-08, 15:29
Je kunt via Priceline of een hotel boeken, dan zie je welk hotel je krijgt of "name your own price" (bieden) dan zie je pas welk hotel je krijgt als je bod geaccepteerd is. Je biedt dan binnen een of meer area's en is het hotel een verrassing. De ervaren bieders kunnen weleens ongeveer gokken wat het zal zijn en op de diverse forums vind je hierover ook informatie, maar 100% zekerheid krijg je vooraf nooit.
De verrassing heeft ook zijn spanning en charmes.

Knaapje

P.S. De prijs alleen zegt niet veel, het hangt ook af voor welke datums. Weekenden in Orlando zijn dikwijls duurder dan weekdagen en zeker feestdagen en lange weekenden hakken erin.
Nog een tip: kijk voor je gaat bieden eens op bijv. www.kayak.com (http://www.kayak.com) wat de hotelprijzen in je area en op je datums zijn.

astridoskam
26-08-08, 09:09
even een vraagje, ik wil met 4 personen naar florida en wil 1 kamer met 2.2 persoons
bedden hoe gaat dat dan bij priceline .als dat niet gaat ,moet ik 2 kamers nemen ?. dan ben ik toch meer kwijt dan dat ik gewoon 1 hotelkamer met 2.2 persoonsbedden
via hotel.com boek(of via een hotel)

Ebelix
26-08-08, 16:21
Bij priceline heb je geen invloed op het aantal bedden in een kamer. Als je met 4 personen op 1 kamer wil slapen dan kan je beter rechtstreeks bij de hotelketens boeken. Alleen dan heb je enige mate van zekerheid dat je op een kamer met 2 queenbedden terecht komt.

[verwijderd]
26-08-08, 17:39
even een vraagje, ik wil met 4 personen naar florida en wil 1 kamer met 2.2 persoons
bedden hoe gaat dat dan bij priceline .als dat niet gaat ,moet ik 2 kamers nemen ?. dan ben ik toch meer kwijt dan dat ik gewoon 1 hotelkamer met 2.2 persoonsbedden
via hotel.com boek(of via een hotel)

Wij gaan met 3 personen en gewoon alles geboekt via priceline, alle hotels een mail gestuurd met het verzoek van de 2x2 bedden, overal vandaan reply gekregen dat er rekinig mee wordt gehouden en dat het is doorgegeven. Uiteraard ben je afhankelijk van de beschikbaarheid maar daar verwacht ik geen probleem mee.

Ook heb ik al elders gelezen dat meer mensen dit zo hebben gedaan en geen problemen hebben gehad en hun voorkeurskamers 2x2 hebben gekregen.

En anders kan je daar altijd nog even via priceline een kamer proberen bij te boeken.

cindy74
26-08-08, 19:56
wij gaan in april volgend jaar is het aan te raden van nu al te bieden of niet

knaapje
26-08-08, 20:35
Je kunt nu bieden, maar ik zie het toch meer als een lastminute systeem.
De prijzen zullen nu waarschijnlijk veel hoger liggen.

Kijk eens op :http://biddingfortravel.yuku.com/ daar vind je een hoop informatie en kan je ook zien hoever van te voren er geboekt wordt.

Succes
knaapje

cindy74
26-08-08, 20:41
oke bedankt

Ebelix
27-08-08, 10:34
Wij gaan met 3 personen en gewoon alles geboekt via priceline, alle hotels een mail gestuurd met het verzoek van de 2x2 bedden, overal vandaan reply gekregen dat er rekinig mee wordt gehouden en dat het is doorgegeven. Uiteraard ben je afhankelijk van de beschikbaarheid maar daar verwacht ik geen probleem mee.

Ook heb ik al elders gelezen dat meer mensen dit zo hebben gedaan en geen problemen hebben gehad en hun voorkeurskamers 2x2 hebben gekregen.

En anders kan je daar altijd nog even via priceline een kamer proberen bij te boeken.

Dat heb ik ook gedaan maar wij het ongeluk dat er niet aan onze wensen voldaan werd. Soms werkt het hotel mee en soms ook niet.

Je kan ver van te voren met Priceline boeken maar het is niet altijd dat je dan de laagste prijs krijgt. Wel is het een manier voor een hotel(keten) om aan geld te komen voor een dienst die pas in de toekomst wordt verleend. Werkt hetzelfde als bij het boeken van een vliegtuigticket.

Arie
13-09-08, 20:58
Gisteren prijs bij PL:
Te weten http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34227-d84309-Reviews-Hilton_Fort_Lauderdale_Airport-Fort_Lauderdale_Florida.html#REVIEWSHilton Airport Fort Lauderdale voor $78 ex fees etc.
En het is pas voor december, 1 nacht, pre-cruisen, dus we hebben geen haast om vanuit Orlando naar het hotel te gaan. En houden de auto tot de volgende morgen.
Verschillende sites laten weten dat de prijzen rond de $200 per nacht liggen voor dit hotel.
Ach we hebben een slaapplaats, dus dat is geregeld.

Verder nog een toevoegend wetenswaardigheid:
Extanded night mogelijkheden zijn tot 120 dagen na boeking bij PL mogelijk.=D>

cvr
14-09-08, 16:31
Periode: 25 april - 8 mei 2009
Plaats: Orlando (zo dicht mogelijk bij Disney)
Gekregen: Radisson Resort Orlando-Celebration ***
Prijs: $40 per nacht (in totaal $602 voor 13 nachten incl. tax)
Toeslag: $10 per kamer per nacht "resort-fee""

Na een paar dagen proberen van $30 naar $50 werd gisteren bovengenoemd hotel toegekend voor $40. Op een paar kilometer van Disney en op de eigen site (http://www.radisson.com/kissimmeefl) komt een tarief van $105 voor onze data dus wij zijn dik tevreden. Het hotel krijgt wisselende reviews op tripadvisor (is vrijwel met alle hotels rond Disney) maar het ziet er prima uit en heeft een mega-zwembad. Voor een totaalprijs van rond de $55 per nacht (inclusief alles) hebben wij absoluut een mooie deal!

utah
16-09-08, 14:36
Zolang het maar het Radisson niet is op Key West....Daar krijg je een gratis dierentuin bij op je kamer.

http://img516.imageshack.us/img516/4058/1010306am6.th.jpg (http://img516.imageshack.us/my.php?image=1010306am6.jpg)

RCRC
20-09-08, 11:27
We hebben net de allerlaatste 2 overnachtingen geboekt via Priceline in Tampa, jammer, want het was een leuk spelletje het afgelopen half jaar dat Pricelinen. \\:D/

Totaal-overzichtje met prijzen (per nacht per kamer):

03 t/m 04 November: Courtyard By Marriott Amsterdam Airport 90 Dollar
04 t/m 07 November: Clarion Hotel Universal 26 Dollar
07 t/m 09 November: Grand Suites Tampa 41 Dollar
09 t/m 13 November: Ramada Orlando Celebration 26 Dollar
13 t/m 19 November: Clarion Hotel Universal 35 Dollar
19 t/m 21 November: Holiday Inn Hotel & Suites 44 Dollar

De reviews varieren van matig tot goed maar ik ben van mening dat je eigen instelling de belangrijkste graadmeter voor tevredenheid is. We kunnen in ieder geval niet meer wachten tot het zover is! \\:D/

Jason44
20-09-08, 22:04
Gisteren prijs bij PL:Te weten Airport Fort Lauderdale voor $78 ex fees etc.
Hallo Arie,

Ik heb hetzelfde hotel gekregen via PL. Ook in december één nacht precruise. Wanneer stappen jullie aan boord? Ik de 19e de Prinsendam.

Arie
21-09-08, 10:56
Zonder dat het chat wordt, wat aanvullende info.:-k
Geboekt de 29ste december Hilton airport Fort Lauderdale, precruise Princess Emerald.

knaapje
21-09-08, 16:48
Net via Priceline geboden voor Fort Lauderdale, **sterren.
Uitkomst:
Lauderdale Beach Hotel, 4660 North Ocean Drive.
2 kamers van 13/10 tot 17/10 voor $ 30 p.k.p.n. inclusief kosten $ 278,36

Het hotel is net gerenoveerd en ik ben er in de loop van de jaren al 3 keer eerder geweest.
Ga t.z.t. proberen ter plaatse 1 kamer te upgraden naar het beach building.

Knaapje

Edit: Zie zojuist, dat het ook nog inclusief een vrij uitgebreid ontbijt is "eggs to your order" enz. included. Komt wel $3,50 p.k.p.n. resort fee bij.

andrem
05-10-08, 20:21
Ik ben ook geinteresseerd dit hotelbidding een keer te proberen. Echter wij gaan met ze vieren (2 kinderen) en dan lijkt me het risico slechts een 2-persoonskamer te krijgen iets te groot.

Een vraagje:
Heeft iemand ervaring om een bepaald hotel direkt per email/tel te contacteren en te vragen naar een kamer met een bepaald prijskaartje?
(dus priceline te omzeilen)

didierc
05-10-08, 22:25
Hoi

Wij hebben veel hotels gehad van de zomer en elke keer een double, ligt er een beetje aan hoe oud je kids zijn. Lees ook eens de verslagen van mattrob heeft volgens mij ook altijd een double room!

Didier

knaapje
06-10-08, 01:26
Net via Priceline geboden voor Fort Lauderdale, **sterren.
Uitkomst:
Lauderdale Beach Hotel, 4660 North Ocean Drive.
2 kamers van 13/10 tot 17/10 voor $ 30 p.k.p.n. inclusief kosten $ 278,36

.....Ga t.z.t. proberen ter plaatse 1 kamer te upgraden naar het beach building.

Knaapje

......

Heb via e-mail bij het hotel gevraagd naar de mogelijkheid te upgraden.
Het antwoord kwam erop neer, dat als ik het prijsverschil tussen de kamers bijbetaalde ik naar ieder gewenste kamer kon upgraden.
Dit betekent, dat ik voor een kamer in het beach building op het strand $ 50 tot $ 70 betaal. De laatste is dan met balkon aan de oceaanzijde en mogelijk met patio(begane grond) dan loop je zo zee in.

Knaapje

Venlo
08-10-08, 18:05
Nu even voor de zekerheid of ik het snap: Ik wil 18 en 19 december in Key Largo blijven slapen. Nu zie ik op priceline dat er eigenlijk maar één 3 sterren hotel opstaat: het Hilton Key Largo Beach Resort. Ben je er dan zeker van dat je dat hotel ook krijgt? Dat is dan vraag 1....

Zo kun je voor $ 129 per nacht bij priceline boeken, expedia $ 132 en op de site van het resort zelf $ 126 per nacht. Waar moet je dan ongeveer mee starten als startprijs? Ik vind dit erg lastig te bepalen.... Wie kan me helpen?

Michael66
08-10-08, 18:15
Via de website van Bidding for Travel kun je kijken welke hotels in welke sterrenklasse eerder een bieding in die buurt hebben geaccepteerd. Dit geeft echter geen garantie dat je het daar genoemde hotel ook krijgt als je gaat bieden, er kunnen inmiddels andere hotels zijn die biedingen via Priceline accepteren.

De biedingsprijs om mee te beginnen varieert per periode. Ook via de website van Bidding for Travel kun je kijken voor welke bedragen in welke periodes biedingen zijn geaccepteerd. Dat geeft een goede richtlijn voor je eigen bieding.

Succes.

knaapje
09-10-08, 00:32
Het hotel wat ik in Ft Lauderdale kreeg (blz terug) was ook bij Bidding for travel onbekend en kwam de eerte keer "te voorschijn" ,dus je weet het nooit.
Knaapje

meelezer
31-12-08, 10:32
Hoi Allemaal,

Ik wil graag een best western hotel boeken via priceline. Op welke rating moet ik dan bieden?

Michael66
31-12-08, 10:39
Waar wil je die boeken? BW heeft nl. in verschillende plaatsen verschillende ratings.

hannie
31-12-08, 10:58
Je kan het beste kijken op de site biddingfortravel.com
Daar klik je dan de plaats aan waar je wilt zitten, in het volgende scherm is het bovenste berichtje dan de hotellist.
Daar kan je zien welke hotels en in welke categorie ze aangeboden worden.
Maar houd er altijd rekening mee dat je ook een ander hotel toegewezen kunt krijgen, en daar zit je wel aan vast.

knaapje
31-12-08, 13:25
Hoi Allemaal,

Ik wil graag een best western hotel boeken via priceline. Op welke rating moet ik dan bieden?

Wat je wilt kan niet.
Je boekt op een hotel in de gevraagde (sterren) klasse, in de gevraagde regio/wijk.
That's it!.

Verdere voorkeuren zijn niet mogelijk.
Je kunt dus even goed een Days Inn , Hilton of Hyatt krijgen indien deze in je klasse voor mochten komen.

Als ik goed gekeken heb komen er in de BFT lijst van de hele Orlando regio, maar 2 BW hotels voor, die ook nog eens zelden geboekt zijn, als ik het goed zag in juni 2007 voor het laatst gemeld. Zal wellicht van doen hebben met de soort organisatie. BW zijn meestal private owned hotels en BW is meer een boekings/reserveringssysteem en je vindt er dan ook hotels van diverse klasse bij.


Knaapje

meelezer
31-12-08, 14:56
Bedankt voor de tips allemaal!

addict
26-01-09, 00:35
Graag zou ik willen weten over het bieden op 4 sterren St Petebeach (Don Cesar en Tradewinds Grand. Het liefst kom ik terecht in Tradewinds. Welke
wordt het vaakst toegekend? In welke prijsrange moet ik dan boeken?:?

Ps weet iemand of de jolly trolley in de buurt stopt?

Michael66
26-01-09, 07:22
Prijs en acceptatie hangen erg af van de periode en dag in de week. Weekends zijn vaak erg druk in St. Pete Beach en als er wat te doen is in de omgeving (golftoernooi, spring break, spring training etc.) dan is er weinig tot geen beschikbaarheid via Priceline.

Als je hety Grand wilt, dan kun je ergens tussen $85-90 bieden, daar heb ik de meeste acceptaties gezien. Heb er vorig jaar ook zoiets voor betaald. Priceline-boekers worden in de meeste gevallen ondergebracht in het Breckenridge-gebouw aan de rechterkant, in kamers met land-zicht. Mooie ruime kamers met van alles en nog wat erin.

Don Cesar heeft weinig periodes waarin Priceline-biedingen worden geaccepteerd. ALS ze dat wel doen, dan vanaf $99, zoals je kunt zien op biddingfortravel.com. Net iets hoger dan de Grand.

NB: Volgens mij stopt de buslijn die de hele kust langs rijdt ook voor de Grand. Zie schedule (http://www.psta.net/New%20Schedules/trolley.pdf).

addict
01-02-09, 15:59
Bedankt voor het advies: we gaan het proberen!\\:D/

Connie
11-02-09, 19:54
Ik heb ooit bij priceline gekeken welke biedingen gewonnen hadden, weten jullie hoe ik dat moet bekijken?

Corry
11-02-09, 20:35
Dat kan via bidding for travel.com.

Connie
11-02-09, 20:51
ik dacht dat je dat ook op priceline kon zien?

knaapje
11-02-09, 20:56
ik dacht dat je dat ook op priceline kon zien?

Ben je niet in de war met het feit dat je via Priceline ook gewoon hotels tegen voordeelprijzen kunt boeken, dus niet bieden, maar direct boeken?
Dan zie je inderdaad alle gegevens en prijzen.

Knaapje

Connie
11-02-09, 21:11
Dat zal het dan wel zijn.

jurgen&stefan
11-02-09, 21:17
Ik heb zelf op biddingfortravel.com en op betterbidding.com gekeken in bepaalde regio's welke prijzen gewonnen hebben. Aan de hand hiervan heb ik voor onze volgende vakantie 1 week Orlando Radisson Resort*** geboekt voor $35 per nacht, 2 dagen Naples Holiday Inn*** $68 per nacht, Ft. Lauderdale Hyatt Place plantation*** $50 per nacht en 1 week Orlando Radisson Resort*** voor $35 per nacht.

Connie
13-02-09, 08:09
Hoe kan ik daar boeken want er staat alleen Amerika en Canada?

Julo
13-02-09, 09:44
Door gewoon stad en postcode intevoeren van een plaats in amerika.
En dat werkt prima heb ik zelf ook vaak zat gedaan.

Julo

Ta2 Gerrit
13-02-09, 09:55
Hoe kan ik daar boeken want er staat alleen Amerika en Canada?

Het stond al in dit topic, maar een beetje verborgen; zie dit bericht (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=57813&postcount=24).

wenniemetie
14-02-09, 12:13
wij willen van 28/3 -10/4 een hotel in de buurt van Kissimmee/Orlando. We willen naar de outlets en Disney,DC en Universal. Nu kan ik zoveel omgevingen kiezen als ik Orlando invoer, dat ik even een beetje hulp nodig heb. Het maakt ons niet zo heel veel uit waar we slapen (we zijn er om dingen te zien en niet om lang op een hotelkamer te zijn) echter willen we ook wel een paar dagen relaxen dus een zwembad is eigenlijk wel een pre. Ook zou het heel fijn zijn als er een koelkastje aanwezig is op de kamer.

We willen eigenlijk niet verder gaat dan 40$ per nacht.

Wat is aan te raden, welke wijk kiezen we en hoeveel sterren?

Ta2 Gerrit
14-02-09, 13:03
Lake Buena Vista zit het dichtst bij Disney, International Drive bij de outlets.
Sterren ? Beats me, maar toch minimaal drie, dacht ik zo.

knaapje
14-02-09, 14:33
Ik zag in een ander topic, dat je een huurauto hebt.
Als je een beetje centraal zit, bijv. I_Drive en ook nog wel in Kissimmee dan ben je binnen een half uurtje zo'n beetje bij alles wat je zoekt. Ik weet dus niet of het nou zoveel uit maakt waar je terechtkomt.
Een zwembad vind je bij een 3-sterren zeker wel, een koelkastje kan je niet van tevoren via Priceline als optie geven, maar kan je ook wel ter plekke vaak huren. Reken dan wel op zo'n $ 10 p.d. Mocht je er geen kunnen huren of het te duur vinden.: Koop in de supermarket voor een paar dollar een piepschuim koelbox en in ieder hotel kan je wel ijsblokjes krijgen of bij de supermarket of benzinestation kopen. Blikjes er zo in, fruit/levensmiddelen in een plastic zakje waar ze de booedschappen in doen.

Knaapje

jurgen&stefan
14-02-09, 15:46
Wij hebben de eerste keer op Lake Buena vista gezeten, de tweede vakantie in de regio Disney World Vicinity. Ook nu weer gaan we naar Disney World Vicinity. Disney is om de hoek, de mall en outlets is een stukje rijden maar prima te doen. Prijs was en is $35 per nacht zoals ik zei hierboven, resort fee $11. Tot nu toe geboden op minstens *** dat bevalt prima

wenniemetie
14-02-09, 17:53
ja ik heb inderdaad een huurauto. Half uurtje naar alles zal de pret niet drukken.

tip van koelbox is super, bedankt.

Als ik ga voor een 3* hotel, iemand een tip met wat voor bod ik moet starten, en zijn er mensen die een 3* in Orlando via priceline hebben geboekt, welk hotel heb je gekregen?

hoe bedoel je prijs is en was $35 dat kan je toch niet weten van te voren als je ergens op bied is het toch maar hopen dat ze dat bod zullen accepteren?

knaapje
14-02-09, 19:31
....Als ik ga voor een 3* hotel, iemand een tip met wat voor bod ik moet starten, en zijn er mensen die een 3* in Orlando via priceline hebben geboekt, welk hotel heb je gekregen?

..........


Kijk eens op biddingfortravel.com en betterbidding, daar zie je wat voor diverse hotels geboden is. (is trouwens een bladzijde terug ook al genoemd) Vergeet niet dat het van dag tot dag kan verschillen door de wisselende bezettingsgraad van de hotels.

Succes
Knaapje

jurgen&stefan
14-02-09, 23:11
Als je kijkt op biddingfortravel.com en betterbidding.com dan zie je dat elke keer Radisson Resort in Orlando Disney Vicinity voor tussen de $34 en $50 eruit gaat. Dus baseer je hierop je bod. Zo heb ik dus voor juni dit jaar en september vorig jaar $35 betaalt. Mijn broer heeft vorig jaar in dezelfde regio $40 geboden en is terecht gekomen in het Regal Sun resort. Je weet inderdaad niet waar je terecht komt maar gezien beide sites waar je biedingen kan bekijken is de kans heel groot dat dit ging lukken voor deze prijs.

kimvaarle
24-02-09, 19:56
zou ik nu al kunnen boeken voor augustus, denken jullie. Ik kan zo niet zien of de peabody er bij zit toch? Hier kom ik pas achter als ik geboekt heb? Onze voorkeur gaat hier naar uit. Ik heb trouwens 3 kamers nodig. graag advies. dank jewel alvast

knaapje
24-02-09, 20:02
Voor augustus bieden kan nu al. Of het de gunstigste tijd is qua prijs weet niemand. Je kunt nooit vantevoren zien op welk hotel je uitkomt. Alleen wijk en sterrenklasse bied je op. 3 Kamers kan geen probleem.

Als je een hotel voorkeur hebt kan je wellicht beter via een boekingssite zoeken, daar kan je zien wat je krijgt en tegen welke prijs.

Succes
Knaapje

jurgen&stefan
24-02-09, 20:03
kijk op die twee sites of ze erbij staan en wat er geboden is (en hoeveel sterren, welke regio). Dan kijk je vervolgens of er meerdere in die regio zitten met die aantal sterren en wat daarop een winnend bod is geweest eventueel. Zo kun je ENIGSZINS zien of je kans maakt ;)

Ik heb nog even gekeken voor je maar op biddingfortravel is de prijs zo $75,$79 maar dat is niet de enige 4* dus het is een gok of je die krijgt of bijvoorbeeld het Renaissance

meelezer
25-02-09, 18:11
Hallo allemaal;

ik krijg maar geen kamers op priceline.
Ik heb alle tips al toegepast van o.a. bidding for travel
; maar niemand hapt :(
Kga het nog 3 keer proberen ;)

jurgen&stefan
25-02-09, 18:46
dan zal je bieding wel niet voldoende zijn in die categorie ;)

Connie
03-03-09, 11:44
Kunnen wij ook ingaan op hun rewards actie? Zoja hoe dan?

Rod75
05-03-09, 19:27
Yeah, net via Priceline 2 hotelovernachtingen gewonnen in:

Hyatt Regency Coral Gables van 13/6 tot 15/6 voor $66 per nacht.

Ben begonnen op $50.
Daarna een rebid op $60.
Daarna weer een rebid op $66, en geaccepteerd.

Normaal is een overnachtingen rond de $160. Dus een goede deal \\:D/

mattrob
05-03-09, 19:51
En het is ook nog eens een erg mooi hotel, er zijn al meer forumleden hier 'op bezoek geweest' via priceline. Wij ook al 2 keer (zie onze Florida reisverslagen) ;-)

karin1978
08-03-09, 00:24
Wij hebben tijdens de eerste dagen van onze vakantie hele leuke deals gekregen met het bieden op hotelkamers. Alleen vanaf Fort Myers, key west en miami lukt het niet om via priceline een bodgeaccepteert te krijgen. We hebben toen uit eindelijk maar een hotel gereserveerd via hotwire. Misschien lag het er aan dat we nog net in de springbreak zaten. Ik weet het niet. Wat dat betreft is op zich hotwire een leuk alternatief als priceline niet wilt lukken

hannie
18-03-09, 10:59
Ik heb al een paar keer een hotelkamer voor 1 nacht geboekt via priceline.
En ik weet ook dat je je bod kan gebruiken voor meerdere dagen.
Maar ik weet niet of wat ik wil ook tot de mogelijkheden behoort.
Ik wil n.l. een hotel boeken voor de eerste en de laatste nacht.
Weet iemand of dit in 1 bod kan, of dat ik er dan 2 verschillende biedingen van moet maken.

mattrob
18-03-09, 15:18
Dat zal in 2 biedingen moeten, wanneer ze niet aansluitend zijn ;-)

hannie
18-03-09, 16:58
Dat zal in 2 biedingen moeten, wanneer ze niet aansluitend zijn ;-)

Dacht al dat jij dat wel zou weten!

Thanx!

jurgen&stefan
18-03-09, 18:11
En ik weet ook dat je je bod kan gebruiken voor meerdere dagen.
Als je bedoelt het verlengen van je verblijf vóór of na je aankomst wat ze aanbieden voor dezelfde prijs, gaat niet altijd op. Het hotel wordt voor je extra dagen nogmaals via een "bieding" gevraagd voor die prijs. Het is niet gezegd dat het hotel accoord gaat.

hannie
25-03-09, 11:40
YES! 1 bieding is geaccepteerd.
Ik had een bod uitgebracht van $51 voor 1 nacht in augustus 2 1/2 *
Gekozen gebied was Los angeles airport.
Kreeg het 3* Radisson at LAX.
Normale prijs bij Radisson $ 158 en bij expedia €119 !
Ben dik tevreden.
We zijn dit jaar wel decadent hoor, eerst in de meivakantie naar Orlando, en dan ik de zomer nog naar californie,met dank aan de goedkope tickets van connections.

nielsenmarielle
30-03-09, 16:07
Wilde Priceline ook eens proberen.
Heb vast hotel geboekt voor de avond voor ons vertrek uit Miami.
We vliegen om 07:00 uur en wilde dus alvast een hotel vlakbij de luchthaven.
Heb nu dit het Staybridge Suites Miami-Airport West alles inclusief voor $80.
Prijs bij hotel zelf vanaf $135 en bij expedia vanaf € 120,--.

Leuk om getest te hebben en voor die korte nacht een prima prijs.

Nu nog boeken voor de periode van 13 tm 20 november in Miami Beach of south Beach. Maar dat zullen wel wat duurdere hotels worden haha.

hannie
02-04-09, 11:13
Heb net ook een winnend bod voor onze eerste nacht.
Kreeg weer het radisson nu voor $ 45,-
Ik was steeds aan het bieden op 2 1/2 * omdat daar onbijt incl. is.
Maar tot 2x toe dus 3* gekregen.
Zo zie je maar dat priceline toch erg onvoorspelbaar is.

kaboens
05-04-09, 21:32
Net een hotel gewonnen bij priceline.

Hilton Garden Inn Orlando Seaworld int Center voor $ 35 per nacht. Op expedia kost deze 62 euro per nacht.

[verwijderd]
06-04-09, 20:49
Voor de liefhebbers van enige luxe en een zeer mooi zwembad, dit heb ik net geboekt via priceline voor $ 85,- per nacht, niet het goedkoopste hotel maar wel een hele fijne afsluiting van de vakantie.

http://www.omnihotels.com/FindAHotel/OrlandoChampionsGate.aspx

addict
10-04-09, 21:58
Volgens mij staat op hotwire nu het tradewinds grand resort in st pete beach voor 83 (ex tax) dollar per nacht. Het enige waar ik het aan kon herkennen was de 4 sterren en dat er meer dan 660 tripreports zijn gegeven met gemiddeld een 4. Het Don Cesar had nl ongeveer 250 reports.

Volgens mij kan je dit hotel ook voor ongeveer deze prijs of iets minder boeken via priceline. Ik hoor alleen dat je via Priceline in dit hotel vaak een `blinde`kamer krijgt en weet niet zeker of we wel met zijn 4tjes in 1 kamer kunnen.

Krijg je via hotwire een `passende` betere kamer?:(:(

Michael66
11-04-09, 08:34
$83+tax (komt nog wel $25+tax aan resortfee bij per nacht) is een mooi prijsje voor dit hotel. Ik heb er vorig jaar 2x gezeten, 1x via Priceline en 1x rechtstreeks geboekt. Beide keren heb ik eenzelfde kamer gehad in het Breckenridge gebouw (vanaf de straat gezien het meest rechtse). Mooie 4-persoons kamers, gewoon met een raam, uitzicht landinwaarts (of dat kwam door priceline of de kortingsboeking weet ik niet, ga ik wel van uit).

timytee
01-06-09, 21:40
Heeft iemand ervaring met bieden op Priceline als je met 2 volwassenen en een kind wilt overnachten?

Ik heb gelezen dat je gewoon contact met het hotel moet opnemen om een extra bed te laten plaatsen (indien nodig) en dat er meestal wat extra ksoten in rekening worden gebracht.

Heb inmiddels toch maar een bod gedaan:

Tampa Bay Area (minimaal 4*)
2 juli-3 juli
geboden: $ 46; verhoogd naar $47 + gebied Brandon (heeft geen 4*)
Geaccepteerd: $47

Hotel: 4* Grand Hyatt Tampa Bay

Normale prijs $ 135.20. Top!

SEC
19-06-09, 07:32
Vanwege positieve ervaringen op dit forum, heb ik alle hotels alvast geboekt via priceline. Is erg leuk moet ik zeggen, wel eerst even goed huiswerk doen.
Dat wil zeggen: Eerst eens kijken naar welke hotels het schijnbaar gaan worden! En daarna kijken naar wat er eerder is geboden in die plaats.
Het kleinste verschil is € 7,- tov Expedia.com, dit was ook tevens de plaats (Key West) waarbij ik de meeste moeite had (veel biedingen). En het grootste verschil was € 38,- p.n.!

In het totaal heeft het me € 378,17 (2 weken rondreizen in Florida) geschild tov Expedia.com, dat is een leuke besparing.

Dit zijn allemaal geen luxe hotels geweest (+/- 3*), aangezien we er vaak maar één nacht blijven. Bij luxere hotels kan het verschil nog meer oplopen denk ik.

kol
19-06-09, 10:15
Klopt! Bij goedkopere hotels is het verschil veel minder omdat de kosten voor priceline hetzelfde zijn, of je nu een goedkoop of duur hotel hebt gewonnen. Bij resorts is het verschil vaak de helft van de prijs of nog meer. (Als je de prijs vergelijkt op de site van het hotel zelf.) Expedia is meestal nog duurder. Wij hebben bijvoorbeeld al eens de Peabody gewonnen voor $70,- op een dag dat de prijs op hun eigen site $329,- was. Ook Gaylord Palms voor de helft of het Hyatt in Bonita Springs is ons al vaker gelukt. Lukt natuurlijk niet altijd, maar het is wel een sport om het voor elkaar te krijgen.

timytee
21-06-09, 21:58
En voor onze 3-weeks vakantie voor de tweede keer een bod gedaan en geacepteerd:

3* Ocala Hilton $ 35,00 per nacht (via hun site kost het $ 109,00) per nacht.
Periode 4/7/2009 tm 6/7/2009

Werkt super priceline!!!

vanisher
24-07-09, 14:34
Ik heb zonet de Eden Roc in Miami Beach kunnen vastleggen voor 85$. Wat voor een geweldige site is Priceline toch :)

Overigens heb ik nog een leuke website leren kennen voor als het niet zo goed wil lukken met Priceline. Via BeginBooking (http://www.BeginBooking.com) kan je de tarieven voor hotelkamer gratis en zonder verplichtingen vergelijken tussen meer dan 30 online aanbieders waaronder Booking.com. Ik ben er van geschrokken dat er zoveel verschil zit tussen de verschillende aanbieders. Ik heb er alleszins ook enkele leuke deals mee gedaan, ondermeer in Orlando.

Ebelix
27-07-09, 18:00
Voor 16 oktober tot 18 october 2009 hebben het Renaissance Boca Raton "gescoord" voor usd 60 per nacht.

Via Hotwire heb ik voor 15 oktober het Sheraton op Schiphol "gescoord" voor usd 112 per nacht. We vliegen de volgende dag, met NWA, nogal vroeg naar de VS. Usd 112 per nacht is echt een koopje voor het Sheraton op Schiphol. Normaal kost dit hotel over de eur. 200 per nacht. Je kan helaas niet je auto laten staan. Dan wordt het wel een dure grap.

jacqueline mol
02-08-09, 01:22
Priceline.com ja lekker zeg
wij zitten nu op dit moment in naples bay resort (echt schitterend) inkoop voor 100 dollar, echter omdat wij met zn 4 n zijn ( 2kinderen) moeten we upgraden
omdat priceline niet het aantal personen meezend oid
dan is het koopje ook niet meer zo goedkoop
de dame achter de balie geeft aan dat als je met zijn 2 n reist priceline heel goedkoop
kan zijn , echter voor families bezorgt het veel teleurstelling
voortaan dus weer met expedia !!!!!! nog nooit 1 probleem sinds 2 weken

Michael66
02-08-09, 04:36
Zoals al vaker gezegd hier op het forum: nadat je bod is geaccepteerd kun je het beste even contact opnemen met het hotel, per telefoon of email, om te vragen of ze een kamer met 2 queen beddn voor je vastleggen. Priceline garandeert een kamer voor 2 personen (dat staat duidelijk in de voorwaarden) maar de meeste hotels zijn graag bereid je een 2-queen kamer te geven, gratis of tegen een kleine vergoeding.

Kwestie van op tijd even de info hier op het forum goed doorlezen.

Dat je nu een slechte ervaring hebt is jammer, maar hopelijk heb je er iets van geleerd. Weer een ervaring rijker.

mattrob
02-08-09, 07:04
de dame achter de balie geeft aan dat als je met zijn 2 n reist priceline heel goedkoop
kan zijn , echter voor families bezorgt het veel teleurstelling
voortaan dus weer met expedia !!!!!! nog nooit 1 probleem sinds 2 weken

Tja, zoals Michael zegt, voorbereiding is hier heel belangrijk. Wij reizen al jaren (vele malen per jaar) naar de US en gebruiken zo goed als altijd priceline (met 2 volwassenen en 2 kinderen) en nog NOOIT extra moeten betalen of een probleem gehad. Wel 2 keer (van de 100+ dagen met priceline) een probleem omdat er geen double rooms meer beschikbaar waren; ene keer is het opgelost door een bed bij te plaatsen (en als 'oplossing' volgende dag upgrade naar de mooiste suite van het hotel), andere keer door gelijk een prachtige upgrade te krijgen naar een suite.

En er is dus een risico, maar de prijs (en het spelletje) vind ik wel heel erg de moeite waard. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Maar je krijgt niets voor niets, je moet je goed voorbereiden. Ook in onze huidige trip weer een aantal priceline boekingen. Bij elke reservering netjes naar het hotel ge-emailed / gebeld en bij ALLE hotels deze trip de bevesting van 2 double beds gekregen en tot nu toe is dat dus perfect gegaan (we hebben er nog 1 te gaan, maar daar heb ik ook al schriftelijk bevestiging van 2 double beds).

Is wel heel belangrijk dat je weet dat het een risico is, en als je dat risico helemaal niet wil nemen, dan moet je het ook gewoon niet doen. Het is ook een 'spelletje' met kans op ofwel een hele goedkope kamer, ofwel een dure/luxe kamer voor een redelijk goede prijs !

Jen876
07-08-09, 02:11
Gaat echt te gek dat bieden gisteren in het Sheraton in Richmond voor $55 excl. tax. Vandaag in het Hilton voor $70 excl. tax . in Wilmington.
En morgen?????

Jolanda68
06-11-09, 16:43
Ik heb een paar weken geleden een hotel in Orlando geboekt via Priceline. Het is het Hyatt Regency Grand Cypress (http://grandcypress.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp) :D Orlando geworden voor $ 83,00 (€ 55,00) per nacht, ik heb voor 7 nachten geboekt (in 1 bidding). We gaan in de periode april 2010, dus lang vantevoren boeken kan ook. Ik heb uitgerekend dat we inclusief taxen en resort fee omgerekend € 76,00 per nacht betalen, dat vind ik toch wel een leuke prijs. Vorig jaar hadden we via priceline in Los Angeles het Westin Los Angeles Airport (http://www.starwoodhotels.com/westin/property/overview/index.html?propertyID=1005)voor $ 61,00 en in San Diego het Loews Coronado Bay Resort (http://www.loewshotels.com/en/Hotels/San-Diego-Resort/Overview.aspx)voor € 96,00 inclusief taxen (weet niet meer hoeveel dollar het was). Nu probeer ik de rest van onze vakantie nog bij elkaar te Pricelinen of te Hotwiren. Het is gewoon een hobby geworden, haha ;)

:smile: volgende 3 nachten geboekt! Het zijn 3 nachten in Fort Lauderdale. Ik heb het "The Diplomat Golf Resort & Spa (http://www.starwoodhotels.com/luxury/property/rooms/room_class_detail.html?propertyID=1401&roomClassId=83100027)" geboekt via Priceline Bidding. We hebben het voor $ 62,00 per nacht geboekt, inclusief taxen is het omgerekend € 146,00 voor die 3 nachten :lol:. Mooi toch, hihi. En dat voor april 2010 :wink:, dus lang vooraf boeken lukt echt wel :lol: via Priceline. Nu op naar 3 nachten Miami, ben benieuwd voor hoeveel dat gaat lukken :roll:.

We hebben voor $ 80,00 per nacht (april 2010) het Mayfair Hotel and Spa (http://www.mayfairhotelandspa.com/photo_and_virtual_tour/)in Coconut Grove. Het is wel lekker goedkoop, € 63,00 inclusief. De reviews (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34147-d217395-Reviews-Mayfair_Hotel_Spa-Coconut_Grove_Florida.html) zijn niet allemaal heel super. Maar dat is het risico natuurlijk. Kent iemand dit hotel misschien? Het schijnt wel heel goed te liggen, maar niet al te netjes te zijn. Och ja, we blijven optimistisch, de rest is in ieder geval goed, we mogen niet klagen met zo'n prijzen he? ;) Op naar Key West....:razz:!

Ik heb inmiddels onze laatste nacht in Orlando (1 mei 2010) ook geboekt via Priceline. Het is hetzelfde hotel geworden als dat wat we in onze eerste week in Orlando hebben: Hyatt Regency Grand Cypress (http://grandcypress.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp). Ik heb er $ 76,00 voor betaald ex. taxen. Key West en Sarasota willen niet lukken via Priceline, ik ga eens andere mogelijkheden bekijken. Hotwire heeft (waarschijnlijk) Hyatt Key West Resort voor $ 179,00 per nacht. Niet echt goedkoop, maar met Priceline raak je wel verwend ;).

Naples was ook lastig via Priceline, dus dat heb heb ik rechtstreeks via het hotel Inn of Naples (http://www.innofnaples.com/index.php) geboekt. Onder het kopje promotions vond ik de mogelijkheid een bedrag te noemen. Ik heb een bedrag gemaild ($ 70,00), kreeg een tegenbedrag ($ 89,00) voor een deluxe kamer i.p.v. de gewoonlijke $ 109,00 daarvoor. Dat vind ik ook nog wel een goed bedrag. Weet iemand nog een leuke optie voor Sarasota?

Ik heb mijn laatste 2 nachten voor onze vakantie geboekt, in Sarasota. Het is het Courtyard Marriot Sarasota (http://www.marriott.com/hotels/travel/srqcy-courtyard-sarasota-bradenton/)geworden. Bij het 2e bod van $ 70,00 was het raak. Periode: 28 t/m 30 april. Niks bijzonders, maar wel goed , zeker voor die prijs :-D.

Corry
01-12-09, 06:37
Je moet goed opletten in welk gebied je wilt zitten. Als je bijv. voor een 4* gaat dan kun je kijken of er gebieden zijn die geen 4* hebben en die gebruiken als free rebid zone. Er is een hele uitleg op het forum over priceline misschien handig om die eerst door te lezen. Het maakt het allemaal wat overzichtelijker.

SEC
10-12-09, 09:20
In Naples verbleven wij ook in de Inn of Naples. Mooi complex met vriendelijk personeel. Deze hadden wij voor ook via Priceline gewonnen voor $ 54,- Dit was alleen wel voor een maandje terug.

Key West hadden we ook via Priceline geboekt (eigenlijk alles hebben via Priceline geboekt). Hierbij kregen we het Holiday Inn Key West. Wederom prima hotel. Hiervoor betaalde we $ 88,-

In Sarasota verbleven we in Courtyard By Marriott Sarasota/Bradenton. Gewonnen voor $ 48,-. Dit was ook wel een prima hotel. In deze hotels verbleven we maar één nacht en was hiervoor prima.

derrobbie
16-12-09, 11:33
Ik zal ook mijn eerste priceline poging wagen maar zie een optie Purchase Trip Cancellation/Interruption Insurance staan.
Dit lijkt me voor alleen een hotelkamer toch niet echt nodig??
Of kun je zonder deze optie je reservering bij het hotel niet meer kosteloos annuleren?

mattrob
16-12-09, 11:45
Als je via priceline geboekt hebt, kan je idd niet meer annuleren. Dat is het hele idee achter priceline, je boekt op iets wat je nog niet weet wat het wordt. Als je geaccepteerd wordt, krijg je te horen welk hotel het is en wordt het bedrag gelijk van je credit card afgeboekt. Annuleren is er dan niet meer bij.

pascalbrouwers
16-12-09, 14:53
Dus zo:
First Name: Jan
Last name: Klaasen
Billing address: Schoolstraat 1
Zip: 12345
State: Delaware
City: Amsterdam THE NETHERLANDS
Phone: 020-123-4567

Het helpt inderdaad wat Knaapje zegd, even bij het begin beginnen.
Daar staat de uitleg.

Pascal

derrobbie
22-12-09, 20:44
Ik had beloofd mijn Priceline resultaten even te melden.
Nu is het wel een beetje of-topic misschien maar het eerste deel van onze vakantie is new york, dus vandaar.

In het begin verscheidene dagen alleen maar afwijzingen gekregen, maar vanavond had ik beet.
Zo zie je maar dat je inderdaad best ruim van te voren iets kunt vinden bij priceline.
Voor $140,- per nacht zitten we in het 3,5* 'Millennium UN Plaza Hotel New York' (http://www.millenniumhotels.com/millenniumunplazanewyork/index.html) met voor new york begrippen ruime kamers, en het hotel begint op de 28ste verdieping\\:D/

Ik heb geboden volgens het permutation principe, waarbij deze wijk mijn voorkeur had, dus we hebben geluk gehad (hoop ik).

katjab
19-01-10, 11:16
Ik heb gisteren voor het eerste gebruik gemaakt van Priceline en zit voor $52,- per nacht in het Marriott bij Orlando airport van 15 t/m 17 maart.

carmen1988
27-01-10, 23:46
Heyss

Ik heb voor de eerste keer priceline een uitgeprobeerd en moet zeggen top. Best stom dat ik het nu pas voor het eerst heb geprobeerd.

Ik heb het hotel Hyatt Regency Grand Cypress Resort gekregen voor de datums 18/03/2010 tot 20/03/2010 voor de prijs van $78. \\:D/

Lijkt me een super mooi hotel en zijn er erg blij mee!! :D

Wittmann
06-02-10, 21:13
Net een 2* geboekt in Key West, het is het Travelodge Suites Key West geworden. Van 22/03 tot 24/03, voor 120$ per nacht aanvaard.
Prijs zonder bieden = 167$ !

Wij hebben ook al de Fairfield Inn & Suites, Naples geboekt voor 40 $ van 28-29 maart. Hoe viel dit bij jullie mee?
edit: blijkbaar ook in het Doubletree bij Universal :razz:

Misschien ook meteen onze andere winnende biedingen posten:
Key west Travelodge: 2* - 120$/nacht - 22-24 mrt
Orlando Doubletree Hotel At The Entrance To Universal: 3.5* - 45$/nacht 29 mrt - 2 april
Nog eentje met Hotwire: Florida City 2.5* Floridian Hotel - 73$ - 26-28 mrt

junkie26
27-02-10, 18:55
Wij zijn net terug van 3 weken Florida. We zijn gestart in Miami en via de route Daytona, Orlando, Tampa, Homestead, Keys weer via Miami teruggevlogen. Voor we vertrokken twijfelden we nogal: of op de bonnefooi of hotels vantevoren boeken? De eerste optie heeft als voordeel dat je heel flexibel bent in het reizen, maar we waren bang dat de kosten nogal uit de hand zouden lopen (februari valt binnen het hoogseizoen). Om de andere forumlezers wat te helpen, vertel ik jullie hier onze 'strategie', die ik trouwens iedereen aan kan raden!

Uiteindelijk hebben we voor vertrek toch besloten om op de bonnefooi te gaan. We hadden wel 3 overnachtingen vantevoren geboekt, namelijk de eerste nacht in Miami (we kwamen rond 23.00 aan in Miami en wilden dan zeker zijn van een plek zonder land te zoeken) en 2 nachten in Daytona (vanwege de Daytona 500 dat weekend was alles al ver vantevoren volgeboekt met schandalige prijzen tot gevolg). Hieronder onze route met bijbehorende overnachtingen en hoe we daaraan gekomen zijn, met daarna nog wat extra uitleg:

7 Feb: South Beach Hostel, Miami South Beach. $60 via Hostelworld.com
8 Feb: Courtyard By Marriott, West Palm Beach (3 sterren). $52 via Priceline.com
9 Feb: La Quinta Inn, Cocoa Beach (2.5 sterren). $80 upon arrival
10 Feb: Motel 6, Cocoa Beach. $56 upon arrival
11,12 Feb: Doubletree Hotel at the entrance of Universal, Orlando (3.5 sterren). $52 per nacht via Priceline.com
13,14 Feb: Royal Beach Motel, Daytona Beach (1.5 sterren). $169 via Booking.com
14,15 Feb: Fairfield Inn by Marriott, Tampa (2 sterren). $65 per nacht via Priceline.com
16 Feb: Fairfield Inn & Suites, Naples (2.5 sterren). $40 via Priceline.com
17,18 Feb: La Quinta Inn, Miami Cutler Ridge (2.5 sterren). $90 per nacht via Hotels.com
19 Feb: Hampton Inn, Key Largo (2.5 sterren). $100 via Priceline.com
20 Feb: Banana Bay Resort & Marina, Marathon (2.5 sterren). $109 via Key West Information Center
21 Feb: Azul Del Mar, Key West. $159 via Key West Information Center
22,23 Feb: Angelina’s Guesthouse, Key West. $129 Key West Information Center
24 Feb: Marriott, Miami Airport (3.5 sterren). $64 via Priceline.com

Zoals je ziet hebben wij een aantal keer in motels geslapen. Onze ervaring is dat de motels over het algemeen schoon zijn, maar oud en lelijk, deprimerend ingericht met weinig vriendelijk personeel, geen ontbijtmogelijkheden en direct aan de snelweg gelegen. De prijzen voor een nacht lagen tussen de $50 en $100 (afhankelijk van locatie) als je gewoon aan komt rijden en niets vantevoren boekt, maar ook via Expedia (of iets vergelijkbaars) betaal je deze prijzen.

Onze grootste fout was het motel in Daytona, wat een regelrecht drama was. We betaalden $169 per nacht, omdat al weken vantevoren de meeste locaties waren volgeboekt. Maar goed, we wilden erg graag naar de Daytona 500, dus toch maar dat bedrag betaald voor een motel. Daar aangekomen bleek dat een blunder. Om het lang verhaal kort te maken, het was smerig, oud en vervallen, zonder receptie of iets dergelijks. Wij vonden het zo zonde van onze vakantie, dat we de tweede nacht hebben overgeslagen en meteen na de Daytona 500 zijn doorgereden naar Tampa. Dus, wat je ook doet, boek nooit in het Royal Beach Motel (of Royal Beach Resort zoals langs de weg staat)! Zelfs de ‘normale’ prijs die je voor dit motel betaald (buiten Daytona-week en hoogseizoen, zo’n $30) vind ik zonde van het geld…

Een welkome verrassing voor ons was het succes van Priceline.com! We hebben vaak ter plekke een internetverbinding gezocht (gratis in hotel of bibliotheek, of in een internet café (waar er trouwens niet zoveel meer van zijn sinds WiFi)) en voor de volgende dag of dagen geboden op een overnachting. Zoals je in het overzicht ziet hebben we tussen de $40 en $100 betaald per nacht. De prijs ligt gelijk of lager dan wat je voor een hostel zou betalen, maar nu krijg je veel meer luxe voor je geld (de Marriott en Fairfields waren fantastisch). Het aantal sterren is soms wel misleidend, meer 2 sterren beviel ons soms meer dan 3 sterren. Je kunt via Priceline niet kiezen wat voor soort kamer je krijgt, maar daar hoef je je niet druk over te maken. Wij hebben bij elke boeking een 2 King-size bedden en niet-roken kamer gekregen (de meeste hotels hebben alleen maar niet-roken kamers).

Meestal lukte het bieden via priceline erg goed. Soms waren we te zuinig en lukte het niet, waarna we via de standaard hotelsites (Expedia of Hotels.com) hebben geboekt, of gewoon ter plekke bij een motel hebben aangeklopt. Ter vergelijking: voor een gemiddelde nacht in een Marriott (of iets vergelijkbaars) betaal je minimaal $100-$150 als je via Expedia boekt of ter plekke boekt. Wel lullig voor andere gasten die Priceline niet kennen; een Engelsman die we 's ochtends tijdens het ontbijt spraken had $129 betaald voor dezelfde kamer waar wij via Priceline $40 voor hadden betaald...

Op de Keys werden de prijzen duidelijk veel hoger. Tussen Marathon en Key West is het ons niet gelukt om iets te vinden via Priceline. Op zo'n korte termijn zit alles daar volgeboekt in de weekenden van het hoogseizoen. We wilden zaterdagmiddag ter plekke iets boeken voor Key West via het visitors center, maar na lang bellen bleek echt alles volgeboekt (hotels, motels, B&Bs, guesthouses), dus hebben we een nacht op Marathon doorgebracht. De volgende ochtend meteen weer naar het visitors center en iets geboekt dat vrij was gekomen. Uiteindelijk toch twee leuke locaties gevonden voor een redelijke prijs: Azul en Angelina's guesthouse (een omgebouwd bordeel ;-)).

Al met al hebben wij op deze manier een erg geslaagde reis gehad (behalve dat het weer niet veel verschilde met Nederland :x) en de overnachtingkosten goed weten te drukken. Je moet natuurlijk wel ter plekke de moeite willen doen om eens in de 1-2 dagen het internet op te duiken en een half uur tijd uit te trekken om een overnachting te boeken (aanrader: neem een laptopje mee als je kunt, overal gratis WiFI), en je moet wat flexibel zijn in de locaties waar je wilt overnachten (je komt niet altijd terecht aan Miami's Ocean Drive en aan het strand van West Palm Beach). Toch kan ik iedereen die deze flexibiliteit heeft onze aanpak zeker aanraden! Je komt soms in onverwacht leuke locaties en hotels terecht :D.

forrelletje
28-02-10, 11:53
Wij hebben via priceline het hyatt in miami geboekt voor 48$ 29 mei voor een nacht en de volgende dag gaan we inschepen voor een cruise.

sivec-one
02-03-10, 18:53
Room Cost (avg. per room, per night): $40.00 (USD) Number of Rooms: 1 Number of Nights: 2 Travel Insurance: $10.00 (USD) Room Subtotal: $90.00 (USD) Taxes and Fees: $18.64 (USD) Total Room Cost: $108.64 (USD)

Gisteren Chelsea hotel geboekt in Miami beach, low budget hotel.
Iemand ervaringen mee? En is onze prijs goed ofniet?
SUPER ! Je hebt mijn reacties hier al eerder gezien, Gaylord Palms is echt een van de mooiste hotels in Orlando en omgeving :lol: ! En dit scheelt je denk ik wel de helft op de normale prijs !Wat moet je aanduiden op priceline voor dit hotel?
Gewoon regio Orlando, 5* en minstens 90 dollar betalen?