PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Ralph Lauren



liesken
18-02-08, 08:49
Hallo,

Ons vertrek is gepland binnen een 4tal weken ...
We gaan vooral om te shoppen en wilden graag even weten of iemand leuke plaatsen weet zijn waar ze het kledingmerk Ralph Lauren verkopen?
Ik weet dat er in Pr1me een winkel zit maar zijn er nog andere?

Groetjes !

Ebelix
18-02-08, 08:53
Ralph Lauren wordt in elk warenhuis verkocht. Daarnaast heeft Ralph Lauren in de meeste outlets ook zijn eigen winkels. Tegenover de Festival Mall zit zo'n outlet met een grote Ralph Lauren. Vergeet niet om eerst bij de klantenservice een coupon boekje op te halen. Vaak staan daar interessante kortingen in voor Ralph Lauren.

Succes.

Michael66
18-02-08, 09:38
In zo'n beetje alle outlet-malls zit een Ralph Lauren winkel: Pr1me, Premium, Lake Buena Vista. Ikzelf loop altijd even binnen bij RL in de Premium Outlets, aan South Inthernational Drive. Een enorme winkel daar met altijd wel heel erg goede aanbiedingen. En daarna naar de Tommy Hilfiger (zit er zo'n beetje naast) waar ik helemaal los ga.\\:D/ En failliet. :cry:

barame
18-02-08, 10:51
Ik zoek ook nog een ruiterzaak (westernkleding etc) voor het westernpaardje van mijn dochter. Bestaat dat ook in zo'n outlet?

Syllvia
18-02-08, 10:52
euh........in mijn kast.....\\:D/

Vlakbij de Pr1me outlet zit een grote store, en in the Premium mall ook.

Volgens mij is de winkel bij de Pr1me outlet iets goedkoper, en vaak meer aanbiedingen.

groetjes Sylvia

barame
18-02-08, 15:49
bedankt Sylvia voor de tip, maar waar is Pr1me outlet:oops:

Syllvia
18-02-08, 16:13
bedankt Sylvia voor de tip, maar waar is Pr1me outlet:oops:


Helemaal aan het eind van de Int. Drive, het kan niet missen.

groetjes:)

Michael66
18-02-08, 20:08
bedankt Sylvia voor de tip, maar waar is Pr1me outlet:oops:Gewoon Int. Drive vinden en van daaruit naar het noorden rijden en je komt er vanzelf.

FrankS
24-02-08, 11:04
Check ook altijd bij Macy's, want die hebben vaak hele goede aanbiedingen en krijg je bovendien als buitenlandse bezoeker 11% korting (kortingspas te halen bij de klantenservice op vertoon van legitimatie). De RL collectie in de warenhuizen is toch vaak net even hipper dan in de outlet.

mattrob
16-05-08, 00:07
Krijg net een email van Prime Outlets, dat ze nieuwe winkel van Polo RL geopend hebben. Een nieuwe grotere en ik mag met 15% korting komen shoppen komende 1,5 week. Dat is helaas niet voor mij weggelegd, maar in ieder geval goed om te weten dat de nieuwe winkel geopend is \\:D/ ! In die oude kon ik nooit echt slagen, misschien dat dit beter is ;-) !

Seca
16-05-08, 00:09
Wij zijn 9 mei terug gekomen en hebben wel wat gezien. Hebben ook heel wat gekocht.

Corry
16-05-08, 10:44
Krijg net een email van Prime Outlets, dat ze nieuwe winkel van Polo RL geopend hebben.

Leuk, leuk, leuk. Ben er volgende week vrijdag al. Heb je een coupon of zo gekregen?

---
Quote ingekort. Zie Snelcursus Quoten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6406)

Natasja L.
16-05-08, 16:38
Krijg net een email van Prime Outlets, dat ze nieuwe winkel van Polo RL geopend hebben.

Afgelopen woensdag (14 mei) was de nieuwe winkel nog steeds gesloten. Ze waren wel bezig om alles in te ruimen. Volgens de planning gaan ze inderdaad in mei open. Hopelijk nog voor we naar huis gaan. In de Prime Outlet is overigens ook een 7 For All Mankind winkel. Goed nieuws voor de liefhebbers van goede spijkerbroeken.

---
Quote aangepast door Njit. Zie Snelcursus Quoten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6406)

mattrob
17-05-08, 02:41
Leuk, leuk, leuk. Ben er volgende week vrijdag al. Heb je een coupon of zo gekregen?


Inderdaad, interesse ? Ik denk dat je dezelfde korting wellicht ook krijgt door gewoon je ANWB pas te laten zien, dan krijg je zo'n kortingspas. Maar als er liefhebbers zijn, stuur me even PB met emailadres.

anjavromans
20-06-11, 15:56
Afgelopen maart zou ik voor mijn neef een leuk polo meenemen van RL.
Hij wilde slimfit. Ik zag het niet zo gauw en nagevraagd of ze die hadden.
Dat hadden ze wel maar leek mij geen slimfit, het heet daar ook anders.
Foto's van gemaakt maar hij zei gelijk dat dat niet de slimfit is zoals ze in Europa kennen.
Klopt, dat kennen ze dat daar niet? Ik zag de shirts bij de vrouwen wel dat het wat smaller was in de taille maar bij de mannen was dat niet of nauwelijks te zien.
Een vrouwenpolo wilde hij natuurlijk niet. Ik heb heel veel verschillende outlet winkels van RL gehad.

Nu gaan we in sept. weer en wil ik best weer op zoek voor slimfit voor mannen maar als iemand weet dat het gewoon niet bestaat dan hoef ik ook niet te zoeken. Ik ben alleen in de uitverkoopwinkels geweest van RL. Want zonder uitverkoop vind ik het te duur en dan kan je het ook in Nederland kopen.

Bedankt.
Groetjes van Anja

Michael66
20-06-11, 16:22
Hoi Anja,
De meeste bekende merken maken verschillende collecties voor verschillende landen. Daarbij gebruiken ze de lokale maatvoeringen, en de lokaal voorkomende en vooral ook gevraagde maten. Slimfit is een maatvoering die ik in de VS eigenlijk alleen bij kinder- en dameskleding tegen ben gekomen.

baluga
20-06-11, 21:23
Tommy Hilfiger Denim is ook niet te krijgen in USA. Speciaal voor de Europese markt ontworpen. Zo zal het ook wel bij Ralph La
uren zijn als je ziet hoeveel collecties er zijn onder verschillende namen.

Ebelix
21-06-11, 11:24
Bij RL heet het custom fit. Bij de heren polo's en overhemden kan je kiezen uit regular en custom fit.

Guus
21-06-11, 18:34
Afgelopen maart zou ik voor mijn neef een leuk polo meenemen van RL.
Hij wilde slimfit. Ik zag het niet zo gauw en nagevraagd of ze die hadden.
Dat hadden ze wel maar leek mij geen slimfit, het heet daar ook anders.
Foto's van gemaakt maar hij zei gelijk dat dat niet de slimfit is zoals ze in Europa kennen. Klopt, dat kennen ze dat daar niet?
Ze kennen het in de VS wel, maar ik ben slim fit voor mannen tot nu toe alleen bij de Ralph Lauren stores tegen gekomen. Het aanbod is inderdaad zeer beperkt.