PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema florida: Miami-Key West-Naples-Orlando



florida
02-01-08, 09:55
Hallo,

Wie kan mij helpen met onze route? We landen in Miami willen hier 2 nachten blijven. Van daaruit naar Key West of andere key voor 1 nacht. Ben 12 jaar geleden in Key West geweest en vond 't s'avonds wel erg gezellig maar 't was wel erg ver rijden voor 1 nacht misschien is een andere key ook wel een aanrader?? Van daaruit naar de Everglades (of moeten we dit vanuit Miami doen en dan naar de Keys rijden) dan een paar dagen strand. Welke plaats is het leukste/gezelligste (westkust) en dan een paar dagen Orlando.

Alle tips voor leuke uitjes, hotels, bezienswaardigheden zijn van harte welkom:grin:

Alvast bedankt!

Eric
02-01-08, 11:35
Voor vermaak of vertier op de Key's moet je echt in Key West zijn, bv. Key Largo is ook leuk om te bezoeken, maar heeft geen vermaak en/of centrum, daar ga je puur heen voor duiken etc.
Eric

florida
20-01-08, 20:09
OK! Toch maar naar Key West dan. Vervolgens naar een badplaats aan de westkust en een tussenstop in de Everglades. Ik denk dat Naples dan de beste optie is voor een nachtje of niet?

Eric
21-01-08, 01:57
Ik denk dat Naples dan de beste optie is voor een nachtje of niet?
De beste?? Dat weet ik niet, wel een prima tussenstop.
Eric

florida
17-02-08, 17:13
Heb zelf onderstaand reisschema in gedachten. Wie heeft hier nog leuke aanvullingen op:

Dag 1: aankomst Miami en bezoek aan Dadeland Mall
Dag 2: Miami: Duck Tour, Ocean Drive, Dolphin Mall, Art deco district
Dag 3: vertrek naar Key West met onderweg stop bij Bahia Honda State Park, 's avonds genieten van de sunset, mallory square, Sloppy Joe's
Dag 4: vrije dag Key West (tips van harte welkom)
Dag 5: vertrek naar Naples onderweg stop in the Everglades. Twijfelen of we de fietstocht gaan doen. Zijn 12 jaar geleden geweest maar vonden de boot tegenvallen. Tips wederom van harte welkom. Vervolgens doorrijden naar Naples.
Dag 6: vrije dag Naples en omgeving
Dag 7: vertrek naar Orlando. Iemand nog tips voor leuke stop onderweg?
Dag 8: zoeken nog een leuk park (niet Univ. Studio's, Epcot of Disneyworld zijn we 12 jaar geleden geweest).
Dag 9: Sea World
Dag 10: 's middags vertrek naar Nederland
Dag 11: weer thuis:sad:

Susie One
17-02-08, 17:36
Leuk reisschema,

quote
Dag 5: vertrek naar Naples onderweg stop in the Everglades. Twijfelen of we de fietstocht gaan doen. Zijn 12 jaar geleden geweest maar vonden de boot tegenvallen. Tips wederom van harte welkom. Vervolgens doorrijden naar Naples

Dit wordt een lange rijdag. Wij rijden vanaf Naples via de Everglades naar Key West. Je zou vanaf Miami zelf voor een dag naar de Everglades kunnen gaan. In de zoek functie van het forum kan je misschien meer tips vinden over de everglades.

Succes!
Susie One:sun:

florida
17-02-08, 19:19
Klopt is inderdaad een hele lange rijdag, maar we willen al op tijd vertrekken vanuit Key West en dan leken the Everglades ons een leuke tussenstop om de reistijd een beetje te verdelen.

esther-disney
22-02-08, 23:35
[quote=florida;57739]Heb zelf onderstaand reisschema in gedachten. Wie heeft hier nog leuke aanvullingen op:

Dag 1: aankomst Miami en bezoek aan Dadeland Mall
Dag 2: Miami: Duck Tour, Ocean Drive, Dolphin Mall, Art deco district
Dag 3: vertrek naar Key West met onderweg stop bij Bahia Honda State Park, 's avonds genieten van de sunset, mallory square, Sloppy Joe's
Dag 4: vrije dag Key West (tips van harte welkom)
Dag 5: vertrek naar Naples onderweg stop in the Everglades. Twijfelen of we de fietstocht gaan doen. Zijn 12 jaar geleden geweest maar vonden de boot tegenvallen. Tips wederom van harte welkom. Vervolgens doorrijden naar Naples.
Dag 6: vrije dag Naples en omgeving
Dag 7: vertrek naar Orlando. Iemand nog tips voor leuke stop onderweg?


Ja, in sarasota, het ringling museum vond ik helemaal geweldig! Ook in Tampa het MOSI was erg grappig. ik ga er nog over schrijven in mijn reisverslag. Het ringling museum staat al in mijn reisverslag dus neem alvast maar een kijkje!
Verder leuk schema!