PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sandra



STERK
16-02-08, 18:34
hallo alemaal wij gaan met onze 2 kids naar florida in juli heeft iemand nog tips of welke parken het leukst voor ze zijn ze zijn 10 en 11 jaar oud gr sandra

cindy74
16-02-08, 20:27
eu .......... alles ?Zeker seaworld doen met kids en natuurlijk disney en universal studio's die vond ik nog het beste van allemaal . Maak ook eens tijd voor de waterparken van disney die zijn zeker de moeite waard zeker tyfoon lagoon waar je kunt snorkelen tussen tropische vissen en kleine zandhaaien

STERK
25-02-08, 21:02
Ff Een Vraag Hoe Zit Dat Met Morfine Kan Je Dat Meenemen Met Een Doktersverklaring Of Is Het Beter Als Ik Een Brief Meekrijg En Het Daar Kan Halen Als Ik Het Nodig Heb

jakned
05-03-08, 08:45
Hier een site met een boel foto,s en info www.wdwinfo.com (http://www.wdwinfo.com) Kunnen jullie alvast een beetje voor genieten.

Corry
05-03-08, 11:05
Ff Een Vraag Hoe Zit Dat Met Morfine Kan Je Dat Meenemen Met Een Doktersverklaring Of Is Het Beter Als Ik Een Brief Meekrijg En Het Daar Kan Halen Als Ik Het Nodig Heb

Ik geloof niet dat ik je vraag helemaal begrijp maar voor Morfine zul je denk ik toch een doktersverklaring mee moeten nemen.