Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: National

Pagina's : 1 [2]

Elliekeuh
12-04-19, 10:06
ik zie dat jij vroeg of het met een bestaande account lukt. Ik zit met dezelfde vraag. Is dit voor jou dan gelukt of heb je een nieuwe account moeten aanmaken?

osterop
13-04-19, 08:23
Help ik snap het niet :)
Elk jaar weer is het een speurtocht om voor een fijne prijs een wat grotere auto mee te krijgen. Wij zoeken een minivan of zoals afgelopen jaar lincoln navigator, hoeft zeker niet dezelfde te zijn maar wel wat groter dus. Nu lees ik al een aantal jaar op dit forum dat je lid kan worden van de emerald en wat ik er uit begrijp is dat je een kleinere auto huurt en een grotere mee kan nemen. Wellicht lees ik het helemaal verkeerd. Elk jaar huur ik bv via rentalcars of american vacation en dit gaat altijd goed. Nu ben ik weer opnieuw aan het zoeken en lees ik weer over de emerald club. Nu dacht ik weer wat is het toch? mijn vraag is kan iemand mij uitleggen wat is de emerald club en wat is het voordeel ervan? Ik heb mijn best gedaan terug te lezen maar ik kom er niet goed genoeg achter wat het is.

KevinB
13-04-19, 11:27
Je betaald voor een midsize auto en bij aankomst kun je kiezen uit een rij met allerlei verschillende types auto’s.
Je kunt ook (via een link) executive lid worden en dan heb je óók keus uit nog een rij met grotere auto’s
Er kan vanalles in de rij staan, maar net zo goed staat die auto die jij graag zou willen en niet tussen.
Je kunt het dan nog vriendelijk vragen aan medewerker, heb je geluk dan rij je weg in de auto van jouw keuze
Kijk ook eens hier

https://www.emeraldaisle.com/

osterop
13-04-19, 12:24
dank je wel ik ga nog een poging wagen :)

Terpies
13-04-19, 12:38
De link om gelijk EC executive elite te worden (ook voor bestaande leden!) werkt inmiddels weer:

https://legacy.nationalcar.com/en_US/car-rental/loyalty/corporate-Enrollment.html/keyWord=AX19EE.html?locale=en_US

als je de EC executive elite status van National hebt kun je vervolgens status matchen bij Hertz (president circle) Avis (president club) Sixt (platinum) voor betere prijzen, upgrades en spaarprogramma.

hannie
13-04-19, 20:14
Kan/mag je die link ook gebruiken als je geen AMEX kaart hebt?

PENPE
13-04-19, 20:38
Kan/mag je die link ook gebruiken als je geen AMEX kaart hebt? Zekers, ik heb het ook gewoon zonder AMEX gedaan ;-)

utah
14-04-19, 09:48
Geven jullie dan ook alle gegevens door van jullie kredietkaart? Inclusief de cvc code?

KevinB
14-04-19, 10:23
Ja, waarom niet?

utah
14-04-19, 12:11
Omdat een CVC code net datgene is waarmee je kaart beveiligd is. En je met deze cvc code op de meeste (malafide) sites kunt betalen zonder meer.

Op internet gevonden :
Vraag: Hoe werkt fraude met je CVC code?Wat gebeurt er bij fraude via je CVC Code? Op het moment dat iemand fraudeert via je CVC creditcard code dan geven ze alle gegevens door bij verkopers die noodzakelijk zijn. Ze zijn dan dus in bezit van je creditcard nummers en de vervaldatum van de kaart. Als ze vervolgens dan ook nog de CVC / CVV code doorgeven aan een verkoper kunnen ze aankopen doen. Vaak laten ze deze dan versturen naar een tussen adres waardoor ze niet getraceert kunnen worden. Meer over creditcard fraude komt binnenkort.

utah
14-04-19, 13:02
Als Emerald lid aangemeld bij national. Is duurder dan dat ik als lid van AutoEurope of Rentalcars zou gaan huren? Standaard SUV = ongeveer 1000€ bij National vs 500€ bij de andere 2. Lijkt me dus geen meerwaarde te zijn? Of zie ik iets over het hoofd?

KevinB
14-04-19, 13:31
Wat betreft de meerwaarde van huren bij National en dan vooral de Emerald Aisle kun je in dit topic genoeg lezen, en anders wil Terpies het je vast wel uitleggen:p

Als je jouw creditcardgegevens niet wil delen dan heb je niet alleen hier een probleem lijkt mij.
Als je bij Alamo skip the counter wil doen dan moet je ze ook invullen, en bij hotels, restaurants enz moet je je cc toch ook afgeven? Dat zou ik een groter probleem vinden.
In dit geval heb ik vertouwen in National en anders in mijn cc maatschappij.

Terpies
14-04-19, 15:15
Als Emerald lid aangemeld bij national. Is duurder dan dat ik als lid van AutoEurope of Rentalcars zou gaan huren? Standaard SUV = ongeveer 1000€ bij National vs 500€ bij de andere 2. Lijkt me dus geen meerwaarde te zijn? Of zie ik iets over het hoofd?

bij National huur je een aisle pick (en als EC executive lid mag je uit twee aisles kiezen) door een midsize sedan te reserveren (staat ook aangegeven).
vervolgens heb je keus uit alle auto’s die in twee rijen bij de verhuurlocatie staan (mits de locatie een aisle heeft, bv dus niet op sanford).

De kans is groot dat je in de executive aisle een Standard SUV vindt, en anders vraag je er om bij een greeter.
Als je zeker wilt zijn dat je een bepaald type wilt hebben moet je elders een (backup) reservering maken. Probeer deze dan wel annuleerbaar te maken tot het moment van ophalen (dus niet via een broker of tussenpersoon, want dan zit je aan de huur vast binnen 24 of 48 uur vanaf moment van ophalen).

De kans dat je bij National uit de executive aisle een Standard SUV mee krijgt is imho meer dan 99%. Als die 1% onzekerheid teveel voor je is moet je een (duurdere) boeking maken bij een andere verhuurmaatschappij voor het type wat je wilt.

osterop
14-04-19, 20:15
Beste Terpies, ik heb via prive bericht een vraag gestuurd. Ik weet niet of deze vraag aankomt omdat ik hem niet bij verzonden zie staan. Zou je mij willen laten weten of het bericht is aangekomen. Nee op mijn vraag is ook een prima antwoord :)

Adam64
26-04-19, 15:41
Als je de link gebruikt om de
EC executive elite status te krijgen (wat ik begrijp is die voor American Express bezitters), moet je dan een American Express creditcard hebben? Of geeft dat geen problemen als je je auto ophaalt?

PENPE
27-04-19, 02:07
Vorige week op deze manier een auto meegenomen vanaf Washington Dulles, geen problemen ondervonden. Over een paar maanden zal het ongetwijfeld in Jacksonville ook geen problemen gaan opleveren ;-)

utah
27-04-19, 14:21
Ofwel zie ik het niet, ofwel ben ik verkeerd, maar de prijzen van National zijn veel duurder dan de rest van de verhuurders. Zelf als ben je EE member.

Voor de helft van de prijs voor een RAV 4 bij National heb ik een Range Rover Velar bij Sixt voor dezelfde huurperiode. Kan toch wel tellen qua verschil? Niet?

http://i67.tinypic.com/25ssz08.jpg

Terpies
27-04-19, 14:46
Geboekt? Dat is zeker geen reguliere prijs, maar lijkt een error. Als ik probeer te reproduceren kom ik voor die auto op €114 per dag, dus je hebt blijkbaar mazzel.

bij Sixt moet je oppassen als je huurt, want je mag alleen in de staat waarin je huurt plus de direct aanliggende staten rijden. Dus als je in Florida huurt kun je bv niet naar New Orleans!

utah
27-04-19, 15:20
Indien dit toch een error mocht blijken, kunnen ze alsnog de prijs herbezien? Ik ben wel geregistreerd bij Sixt in Europa. Mss daarom die gunstige prijs?

Terpies
27-04-19, 15:36
Heb je een bevestiging gekregen toen je boekte? Met de prijs?
Ik ben ook lid van Sixt (hoogste status) maar ik krijg jouw gevonden prijs niet te zien....

utah
27-04-19, 15:41
Nog niet geboekt, wegens verleden week lagere aanbieding gekregen. Ik wacht op de lagere prijs van verleden week.

Ellen1308
19-07-19, 13:44
Vandaag auto geboekt bij National voor over 3 weken. Met de hulp van Lizz van dit forum, want ik snapte niet helemaal hoe ik het moest doen, met die codes. Maar nu dus 2 weken Fullsize geboekt voor bijna 400 euro, uit te kiezen uit de Emerald Executive isle. Ben blij met deze mooie prijs want het is toch redelijk last minute!
Lizz, nogmaals hartelijk dank!!

Lizz
19-07-19, 14:03
Ellen graag gedaan!
We zijn er om elkaar te helpen toch!
Geniet van jullie vakantie, en ik hoop dat jullie in een mooie grote auto weg kunnen rijden.

moniquekruiningen
19-07-19, 20:05
En welke codes werken nu, toen ik t van de week probeerde was t gewoon duur, bij National

Terpies
19-07-19, 20:51
8572158 voor Visa Canada en als coupon NDA2324BR.
haal in de laatste stap wel even de visa Canada code weg, en refresh de pagina met code 5007125.

welke locatie en periode zoek je dan wil ik ook wel even met je meekijken.

Krullenbol
20-07-19, 07:06
Hoe zit dat nu met die Visa Canada code?
Je leest over deze code dat bij een mogelijke schade en de kaart niet hebben
dat het mogelijk een dingetje is.

Ik heb nu de Flying Blue gebruikt was $ 60,- duurder dus dat vind ik wel prima.

Terpies
20-07-19, 12:34
Dat is toch ook prima?

Als je wel de visa Canada truc wilt doen : Je kunt het tarief opvragen met die code 8572158. Vervolgens selecteer je alles tot je op het laatste veld komt waar je de reservering definitief kunt maken. Dan ga je in de browser terug naar de eerste pagina waar je de contract code hebt ingevuld en haal je deze weg.
vervolgens ga je weer naar de pagina waar je de reservering kunt bevestigen en is de code verdwenen, maar blijft de eerder gevonden prijs staan. het kan zijn dat je een aantal keren moet proberen...

Als dit niet lukt kun je Ipv een leeg veld ook de algemene code 5007125 gebruiken.
‘als alles dan klopt kun je de boeking maken en heb je niets meer te maken met die visa Canada code.

Ellen1308
28-07-19, 09:39
Ik ben al flink aan het zoeken geweest hier op het forum maar kan het niet vinden, daarom mijn vraag. Dus als ik iets vraag wat elders al uitgelegd is, alvast mijn excuses!
Wij halen over 2 weken onze auto op bij National op MCO. Ik ben nu benieuwd hoe het zit met de tolwegen. Ik lees soms verhalen over dat huurbedrijven 4 dollar per dag hiervoor rekenen, ook al heb je geen tolwegen gebruikt.
Wij mijden vaak de tolwegen, vinden binnendoorweggetjes leuker om te rijden. Maar de eerste avond, vanaf vliegveld naar villa, is de tolweg handig. Kun je ook handmatig betalen? En wanneer je toch gebruik maakt van de transponder op de auto, betaal je dan heel veel extra?
Ik heb ook iets gelezen over de Visitor Toll Pass, dit schijnt dit jaar nieuw te zijn. Iemand daar bekend mee?

Paul76
28-07-19, 11:09
https://www.nationalcar.com/en/support/car-rental-faqs/use-toll-lanes/other-state-toll-options.html ,op deze link staan volgens mij de antwoorden op je vragen duidelijk uitgelegd. (Misschien dat je de link moet kopiëren)

PENPE
28-07-19, 11:55
Ben weer eens bezig geweest om te kijken hoe de prijzen op dit moment bij National zijn, en die zijn flink hoger dan een paar maanden geleden. Ik heb nu een reservering staan voor 28 dagen voor 787 euro incl fuel-options , maak ik nu een testboeking met dezelfde opties dan kom ik op 965 euro...

Krullenbol
28-07-19, 12:45
Ik heb ook iets gelezen over de Visitor Toll Pass, dit schijnt dit jaar nieuw te zijn. Iemand daar bekend mee?

Niet gebruikt heb een transponder maar op MCO staan ze bij de uitgang om naar de car rental garage te lopen.

damian08
05-08-19, 23:59
Terpies, ik heb zitten puzzelen maar ik kom er niet uit.
De code NDA2324BR pakt hij bij mij helemaal niet, eveneens de code 5007125. Alleen de Visa Canada code werkt bij mij.
Ik kom nu op een bedrag van $658,88 voor 20 dagen met de Visa Canada code.

Ik kan je eventueel een prive bericht sturen met de data, zodat je misschien met mij mee kunt kijken wat ik verkeerd doe?

Groetjes Natalie

cloggie68
06-08-19, 13:49
@terpies: Ik wilde even 'meeliften' op deze info en het werkt tot de laatste stap waarbij je de visa canada code moet vervangen voor 5007125... Dan geeft National aan dat de code niet meer geldig is, helaas. Jammer, was idd een prima tarief!

Terpies
06-08-19, 14:01
bij mij werkt het nog (probeer anders even in de app).....kun je data en locatie aangeven, dan kijk ik mee...

@cloggie68 5007125 geeft overigens betere prijzen voor je (tov 8572158) en aangezien dit een vrij te gebruiken code is zou ik die nemen, dan hoef je ook geen kunst en vliegwerk te gebruiken om de code aan te passen. Ook coupon code NDA2324BR geeft je nog $30 extra korting op je boeking :)

Teleton
15-08-19, 15:32
De link waarmee je je via AMEX kon aanmelden als EE- member ligt eruit en je krijgt de melding dat de aanbieding niet meer geldig is. Zelf ben ik natuurlijk al lang bevorderd tot de Heerlijkheid maar ik wilde een oud vrouwtje helpen om ook EE - member te worden.

Iemand een alternatief, misschien.....?

mattrob
15-08-19, 16:12
Ton, deze zou het moeten doen (hoop ik):

https://www.nationalcar.com/en/deeplink.html?stop=enrollment-link&contractID=5031445&membershipsource=2240&rewardsType=1 (https://www.nationalcar.com/en/deeplink.html?stop=enrollment-link&contractID=5031445&membershipsource=2240&rewardsType=1&fbclid=IwAR1rvJdlBC9LkqiQJJJinTyusZAu6H11PXYesZqW_ T6fKFmhaFwPOCWPv0E)

Teleton
15-08-19, 19:04
Helemaal Happy...... oud vrouwtje ook blij..!

corrus
16-08-19, 14:56
Ik ben met de AMEX aanmelding als EE- member altijd vele malen duurder uit...
Of vereist dit ook weer een beroemde truuk???

theovg
16-08-19, 18:32
Ja Amex moet je uit zetten.

Terpies
16-08-19, 19:37
En vervangen door 5007125 of middels de wisseltruc eerst door (de laagste prijs gevende) code 8572158 (visa Canada) die je voordat je uiteindelijk boekt weer weghaalt. Werkt het beste in de app...

Teleton
17-08-19, 09:16
Ik ben bij National vrijwel altijd duurder uit, Corrus. Het ging mijn oude vrouwtje dan ook om de koppeling EE naar Presidents Circle.... 28 dagen midsize in oktober/november voor €589.

mattrob
17-08-19, 12:14
Dat is echt een mooie prijs zeg !! Voordeel van National is dat de rij waar je uit mag kiezen wel groot en veelzijdig is, in zijn algemeenheid. Ik vind het persoonlijk bij Hertz wat kariger. En bij National zijn ze ook heel makkelijk; als je naar iemand toeloopt, en zegt dat jouw favoriete model (bv Ford Mustang, of een leuke standaard SUV) er niet tussenstaat, regelen ze dat ook vaak voor je. Zelfs nog wel eens de maatjes groter (ik mocht vorige keer een Suburban meenemen). Maar goed, Hertz staat wel bekend als een van de meest degelijke verhuurders, en ik heb ook al vaker bij ze gehuurd. Maar met een grote jongen wegrijden, is mij daar nog niet gelukt ;-) ! Maar goed, het schijnt ook per locatie heel erg te verschillen, heb ik wel eens gelezen; bij beide.

Terpies
17-08-19, 12:33
Bij mijn laatste huur in juni 2019 op MCO was National $230 duurder voor 26 dagen. Ik betaalde bij Hertz nog geen $21 voor een 7-zits Infinity QX60, maar er stond ook een Tahoe (helaas geen Explorer, mijn favoriete SUV) in de Presidents Circle.

utah
17-08-19, 13:21
Mijn favoriete keuze is de expedition van Ford. Getest in België en sindsdien een droom.

cloggie68
17-08-19, 15:59
Dat is echt een mooie prijs zeg !! Voordeel van National is dat de rij waar je uit mag kiezen wel groot en veelzijdig is, in zijn algemeenheid. Ik vind het persoonlijk bij Hertz wat kariger. En bij National zijn ze ook heel makkelijk; als je naar iemand toeloopt, en zegt dat jouw favoriete model (bv Ford Mustang, of een leuke standaard SUV) er niet tussenstaat, regelen ze dat ook vaak voor je. Zelfs nog wel eens de maatjes groter (ik mocht vorige keer een Suburban meenemen). Maar goed, Hertz staat wel bekend als een van de meest degelijke verhuurders, en ik heb ook al vaker bij ze gehuurd. Maar met een grote jongen wegrijden, is mij daar nog niet gelukt ;-) ! Maar goed, het schijnt ook per locatie heel erg te verschillen, heb ik wel eens gelezen; bij beide.

Kijk, precies wat ik wilde weten... met hulp van hier nu EE status en een Midsize SUV gereserveerd voor 9 dagen voor $319... Nu heb ik via statusmatch Presidents' Circle bij Hertz en daar kost een intermediate 313 EUR en standard 323 EUR (prepaid)... Ik blijf toch maar hangen bij National als ik Robert-Jans verhaal lees :)

Terpies
17-08-19, 18:39
Waarom een midsize suv huren als je status hebt? Misschien als backup? Maar je kunt gewoon bij National toch een aisle boeking doen? Midsize SUV staat er altijd wel in de executive aisle. Als backups kun je dan een UC boeking doen bij Hertz (minimaal groep C). Mijn ervaring bij Hertz was prima, maar ook bij National.

Alle reserveringen vervallen automatisch als je postpaid boekt.

Terpies
17-08-19, 18:42
Mijn favoriete keuze is de expedition van Ford. Getest in België en sindsdien een droom.
De Explorer is groot genoeg voor twee (maar ook voor zeven!), betere mileage en prestaties en qua wegligging rijdt ie een stuk beter dan een Expedition. Die laat ik dus staan en pak bij keus als liefste de Explorer.

Teleton
17-08-19, 20:28
. Maar met een grote jongen wegrijden, is mij daar nog niet gelukt ;-) ! Maar goed, het schijnt ook per locatie heel erg te verschillen, heb ik wel eens gelezen; bij beide.

In Miami vond ik het aanbod het grootst, om het zo maar eens te zeggen; de Infinity Q8 was erg verleidelijk maar met de Nissan Rogue met alles drop en dran waren we ook happy en werd een huwelijkscrisis voorkomen. In Orlando stond er dit voorjaar ook een Toyota 4Runner voor me klaar en een witte Camaro cabriolet...... In de Toyota moest ik met broodkruimeltjes strooien anders kon Lidy mij niet terugvinden, bij de Camaro werd helaas geen schoenlepel geleverd. Het werd dan maar de Equinox en we waren er best tevreden mee. Voor de liefhebbers het volledige verslag (https://teletonselect.wordpress.com/2019/04/25/nou-tabee-dan-2/). En toen was ik nog "slechts" Five Star Member...

We gaan zien wat we er voor die 589 euro in de Presidents Circle aantreffen. Terpies' ervaring in juni geeft deze burger moed!

Ik denk overigens inderdaad zelf ook dat National een net even wat "ruimer" aanbod heeft maar hun tarieven vallen voor ons vaak net even wat hoger uit dan bij Hertz.

hannie
17-08-19, 20:53
Wat voor "bewijs" mailen jullie aan Hertz om je EE status te bewijzen? Is een printscreen van de National site voldoende?

Teleton
18-08-19, 07:59
Is een printscreen van de National site voldoende? Maak het ze gemakkelijk: stuur een printscreen met je National status en een van je Hertz lidmaatschapkaart. Briefje erbij met vriendelijk verzoek om de status aan te passen en KIK! In de meeste gevallen heb je binnen twee werkdagen bericht.

cloggie68
18-08-19, 08:07
Ik had al geboekt voordat ik de status had, bedoel je dat je altijd Emerald Isle boekt? Daar staat altijd wel een SUV tussen?

hannie
18-08-19, 09:53
Maak het ze gemakkelijk: stuur een printscreen met je National status en een van je Hertz lidmaatschapkaart. Briefje erbij met vriendelijk verzoek om de status aan te passen en KIK! In de meeste gevallen heb je binnen twee werkdagen bericht.

Gedaan, ben benieuwd!

Terpies
18-08-19, 17:10
Ik had al geboekt voordat ik de status had, bedoel je dat je altijd Emerald Isle boekt? Daar staat altijd wel een SUV tussen?
Als je al geboekt hebt heb je geen keus meer, je boekt immers al een categorie (waar je wel keus uit meerdere auto’s van die specifieke huur klasse hebt!) , tenzij er in je bevestiging staat dat je keus hebt uit de aisle (proceed to the executive area).

Je boekt bij National een midsize SEDAN (soms full-size, afhankelijk van locatie) om aisle keus te hebben.
Bij hertz boek je minimaal een groep c auto, ook midsize SEDAN, voor ultimate choice.

Er staat (zowel bij National als bij Hertz) meestal wel een midsize SUV in de rijen, vaak een standard SUV en heel soms een full size SUV.

PENPE
18-08-19, 19:56
Net weer eens een nwe boeking gedaan met 5007125 en NDA2324BR en die kwam op $859 (incl fuel-option ) voor 28 dagen , dus meteen de oude van $884 geannuleerd ;-)

Terpies
19-08-19, 01:35
Hoge prijs... ik snap niet dat je nog steeds in die fuel option trapt....

KevinB
19-08-19, 08:24
$2,54 dat is 40 cent meer per gallon dan bij de pomp.
Voor nog geen 7 dollar hoef je je niet druk te maken over tanken voor het inleveren.
Rij je’m niet helemaal leeg voor het inleveren dan zijn de kosten misschien $10,-

Teleton
19-08-19, 12:06
Daar staat altijd wel een SUV tussen? Wanneer je een SUV wil, moet je er een boeken. In de wervende tekst op de site staat dat je Any size car in the aisle mag kiezen. Dat betekent dat je pas recht op een SUV hebt, als hij er staat. Het staat je vrij om aan de medewerker te vragen of hij/zij je wil helpen als je de opties in de aisle een beetje mager vindt, maar resultaten uit het verleden...etc.

Waar je wel recht op hebt, is niet zo heel duidelijk meer op de site terug te vinden. Dit vind je in de kleine lettertjes bij National:

Emerald ClubExecutive and Emerald Club Executive Elite Members will be charged the rate for the next lower car classwhen renting a full-size through luxury vehicle (excluding specialty vehicles) from National rental locationsin the U.S., Canada, and participating locations in Europe, Australia, the Asia Pacific region and the Latin.

M.a.w. je kunt ter plekke een full size car claimen als je een midsize hebt gehuurd.

Hertz heeft inmiddels zelfs in de kleine lettertjes opgenomen dat je nooit een SUV of Minivan kunt krijgen als je een midsize car hebt gehuurd. In de praktijk valt dat tot nu toe mee maar als je in de veronderstelling leeft dat je op een SUV kunt rekenen, kan dat wel eens tegenvallen.

Bij Alamo hebben wij in overleg met een medewerker in de garage eens een midsize suv genomen terwijl we een midsize car hadden gehuurd. Bij de uitgangscontrole kregen we de keuze: bijbetalen of terugbrengen. Ik weet natuurlijk best dat er ook andere ervaringen zijn maar ook hier geldt: resultaten uit het verleden...etc.

utah
19-08-19, 12:40
Autoverhuurbedrijven zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Je kan soms geluk hebben met een aisle wachter, maar is eerder een uitzondering. Bij drukke periodes zijn ook zij beperkt in wat ze kunnen “aanbieden”.

PENPE
22-08-19, 20:48
Hoge prijs... ik snap niet dat je nog steeds in die fuel option trapt.... Het is niet zo dat ik daarin 'trap' , het is steeds voor mij een vrijwillige keuze geweest, voor het gemak zal ik maar zeggen. Ben wel benieuwd waarom jij de prijs aan de hoge kant vindt..:confused:

PENPE
08-12-19, 13:08
De link om gelijk EC executive elite te worden (ook voor bestaande leden!) werkt inmiddels weer:

https://legacy.nationalcar.com/en_US/car-rental/loyalty/corporate-Enrollment.html/keyWord=AX19EE.html?locale=en_US

als je de EC executive elite status van National hebt kun je vervolgens status matchen bij Hertz (president circle) Avis (president club) Sixt (platinum) voor betere prijzen, upgrades en spaarprogramma.

Zojuist de EC Executive Elite Status van National gematched met Hertz Presidents Circle en dat ging zonder problemen. Ik zag overigens wel in mn Emerald-account dat mn Executive Elite-status op 28/02/2020 expireert , dus zou dan op een of ander manier moeten ' verlengen ' ...

Iemand al ervaring hiermee ???

KevinB
08-12-19, 14:49
https://legacy.nationalcar.com/en_US/car-rental/partners/partner-details/affinity/5030849-visa-infinite.html

probeer deze link, evt op een ander tabblad eerst inloggen en dan deze openen.
Deze link is wel van VISA infinite maar ik neem aan dat je de contractcode toch niet gebruikt?

Hier de amex link https://legacy.nationalcar.com/en_US/car-rental/loyalty/corporate-Enrollment.html/keyWord=AX19EE.html?locale=en_US
Geen idee of deze nog goed werkt, je moet iig vlug op ENROL klikken of even een pagina teruggaan als je doorgestuurt wordt

Terpies
13-12-19, 23:35
Zo juist de EC Executive Elite Status van National gematched met Hertz Presidents Circle en dat ging zonder problemen. Ik zag overigens wel in mn Emerald-account dat mn Executive Elite-status op 28/02/2020 expireert , dus zou dan op een of ander manier moeten ' verlengen ' ...

Iemand al ervaring hiermee ???

je kunt gewoon weer terug matchen met een geldige status van Hertz.

Elliekeuh
08-01-20, 14:13
Hoi, zou ik even jullie hulp mogen vragen.
ik ben op zoek naar een auto van 9/5 tot 2/6. We zouden toekomen in Washington en de auto weer inleveren in Orlando of Miami. Nu heb ik de voorgaande jaren geboekt via national executive elite en dus een auto mogen kiezen . Vorig jaar in september hebben we zelfs een Tahoe meegekregen, ondanks dat deze er niet stond, even vragen en was zo in orde.
nu was ik opnieuw aan het kijken om het op deze manier te regelen maar de prijzen vallen precies tegen, 3000$ ga ik toch niet betalen.
doe ik iets verkeerd misschien?
dank u voor de hulp alvast

mickmak
24-01-20, 11:05
Ik ben bezig met een auto boeken voor onze volgende trip.
Al jaren gebruik ik o.a. de BJ travel code NDA2324BR voor extra korting.
Dit lukt me nu niet.
Is iemand die het wel lukt?

Jackie

mattrob
24-01-20, 11:21
Ook gebruikt in verleden, maar nu geen ervaring mee ... Kijk eens hier, doe ik altijd als ik weer moet boeken:

https://www.mousesavers.com/national-rental-car-discounts/#coupons

corrus
24-01-20, 11:43
Deze code is nog maar geldig voor vertrekken TOT medio april.
Misschien komen er later wel weer beschikbare codes.
Dus gewoon even wachten! :cool:

mickmak
24-01-20, 20:29
Deze code is nog maar geldig voor vertrekken TOT medio april.
Misschien komen er later wel weer beschikbare codes.
Dus gewoon even wachten! :cool:

Okay, dat zal het zijn. Normaal vertrekken we ook in april.
We wachten af ;-)

Terpies
25-01-20, 12:43
https://www.nationalcar.com/en/car-rental/specials.html?icid=footer.national-_-specials-_-ENUS.NULL.html hier staan ook codes

KevinB
25-01-20, 14:43
Hier ook nog wat codes geldig tm 30 juni

https://www.jtbusabusinesstravel.com/nationalcar/ (midden vd pagina)

en een nieuwe BJ’s code ook geldig tm 30 juni NU3767ZDW
Helaas geen $30.- kortingscode meer

kiamzo
29-04-21, 15:33
Kan je een tweede bestuurder onder de 25 jaar bijboeken of moet je dan meer betalen ? Bij national met mijn emeraldcard

PENPE
29-04-21, 20:15
Ik heb even gekeken aan de hand mijn boeking, zover ik kan zien zul je ook als Emerald voor een bestuurder onder de 25 jaar extra moeten betalen.
En met extra bedoel ik dan het underage-tarief

sunnyrojo
30-04-21, 14:27
Even n.a.v. de 25 jarige bestuurder: is die los bij te boeken? Echtgenoot is wel gratis toch?

PENPE
30-04-21, 20:47
Klopt , je partner valt gwoon onder het huurcontract :
"..Renter’s spouse or domestic partner who meet the same age and driver’s license requirements of the renter are authorized drivers at no additional charge..."

kiamzo
23-08-21, 14:22
Bij national emerald ,Vind ik nergens hoeveel je moet bijbetalen voor mijn kleinzoon van 23 jaar die soms ook wel eens wil rijden .

hannie
23-08-21, 15:21
Volgens mij is dat $25 pd als je iemand onder 25 jr wil laten rijden. Doe maar eens een boeking voor iemand van 23 jr, dan staat de young driver fee apart genoemd.

Terpies
26-08-21, 19:24
En die underage fee van, in dit geval $25 per dag, geldt voor de gehele huurperiode, niet alleen voor de dagen dat hij even mag rijden. En kom aub niet in de verleiding om hem toch stiekem even (onverzekerd) te laten rijden want als er wat gebeurt ben je zwaar de sjaak….

Bullyleo
22-09-21, 14:57
Ik keek net op mijn app om nog even te checken of mijn twee reserveringen bij National nog goed stonden (een Emerald Aisle en een midsize suv voor de zekerheid), nu zie ik dat mijn Emerald Aisle reservering er nog wel in staat maar inhoudelijk niet meer bekeken kan worden. Iemand een idee hoe dit komt? Ik heb National inmiddels al gemaild.

Terpies
22-09-21, 18:19
Komt waarschijnlijk door de gebruikte coupon code en/of account number. Ik had exact hetzelfde en heb uiteindelijk de boekingen gecancelde (gelukkig had ik nog twee staan die wel werkten). De oude National account nummers werken niet meer, op dit moment geeft 8573150 nog redelijke korting.

ik had nog oude reserveringen die nog openstonden, die kon ik schuiven naar nieuwe data voor november en ook het veranderen van de ophaallocatie had geen gevolgen voor mijn eerdere prijs. Helaas is deze nog lang niet op het niveau wat ik gewend was ($20 per dag) maar in vergelijking met huidige prijzen is tussen de $30 en $40 per dag redelijk goedkoop te noemen!

Bullyleo
24-09-21, 10:09
Komt waarschijnlijk door de gebruikte coupon code en/of account number. Ik had exact hetzelfde en heb uiteindelijk de boekingen gecancelde (gelukkig had ik nog twee staan die wel werkten). De oude National account nummers werken niet meer, op dit moment geeft 8573150 nog redelijke korting.
@Terpies: ik heb een mail gestuurd naar National en heb inmiddels antwoord gekregen met excuses en de opmerking dat ze eea gaan herstellen. Ik wacht het nog wel even af maar als ze woord houden dan heb ik alsnog een EA pick voor 3 weken voor nog geen 800 USD, 743 USD om precies te zijn :D. Heb wel voor de zekerheid een extra boeking gedaan met de door jou opgegeven code.

Terpies
25-09-21, 13:54
Mooie prijs! Ik heb 1023 usd staan voor 29 dagen Aisle pick met 1357usd als backup voor een standard suv. Ben ik ook zeer blij mee in deze tijden.

theovg
25-09-21, 17:06
Ik heb gelukkig ook nog een oude boeking staan, drie weken voor 680 dollar op Mco in november.
Nooit gedacht dat hij nog door zou gaan.

Terpies
26-09-21, 13:49
Er is weer een link om EC Executive member te worden (of je bestaande status te upgraden naar EC Executive): https://legacy.nationalcar.com/en_US/car-rental/loyalty/corporate-Enrollment.html/keyWord=AMEXPLAT.html?locale=en_US

Vergeet niet om bij het daadwerkelijk boeken de contract code te veranderen van AMEX naar de 8573150.

Succes!

Krullenbol
26-09-21, 20:42
Dat is mooi Terpies :-)

Ik ben nog steeds Elite maar zie niet wanneer dit afloopt.
Heeft het nog nut dit opnieuw te doen?

Terpies
26-09-21, 20:52
Nee in principe niet. Heb je ook al status match naar Hertz PC gedaan? Naar Avis en SIXT hoogste status? Dan moet je van elke status even de verval datum van de status in de gaten houden. Zodra een status ergens vervalt, match je die weer terug met 1 van de nog geldende statussen. Zo behoud je in principe ongelimiteerd de hoogste status bij alle verhuurders.:rolleyes:

Krullenbol
26-09-21, 21:05
Hahahah, ik ben wel aan het wiebelen maar zal Hertz even checken.

Bedankt

Ritchie
28-09-22, 17:36
?

Ik zie nl. dat de duitse tak van National, een stuk goedkoper is.
Voor autohuur van 3 weken heb je een standaard voor ca. €1.183,20 , is natuurlijk nog duurder dan in 2019, maar goedkoper dan de huidige prijzen

Mis ik iets ?

Zie onderstaande foto

PENPE
28-09-22, 20:51
Inderdaad is national.de meestal goedkoper , vandaar dat ik pre-covid daar altijd boekte.

Let op , je mist inderdaad iets : In bovenstaand voorbeeld is namelijk alleen de auto verzekerd voor schade.....

Ritchie
28-09-22, 21:07
Dank je wel Pieter, wat zou ik dan nog moeten aangeven ?

PENPE
28-09-22, 21:21
Kon net ff niet op de naam komen maar in dit geval mis je de Wettelijke Aansprakelijkheid ( Ben ff de Duitse en Engelse benaming kwijt )

Terpies
30-09-22, 10:28
@ritchie zo te zien is alles wat je nodig hebt (SLI/SLP en LDW) gewoon gedekt. Ik heb eenzelfde reservering gemaakt via .DE en er staat ook gewoon Vollkaskoversicherung (All-risk verzekering). Er zijn op .de geen extra relevante opties selecteerbaar, dus je hebt de juiste verzekeringen te pakken.

Ritchie
30-09-22, 18:53
Bedankt voor de informatie, dus jij denkt ook dat dit voldoende is ?

elstars
01-10-22, 11:38
Ik heb ook voor volgend jaar mei hier geboekt;
ca 3 weken 1228 dollar, scheelt weer 300 dollar met alamo!
Volgens mij zit cdw erbij maar geen SLP. Maar die is niet verplicht begrijp ik.
Die kun je daar ter plekke afsluiten.

Zusatzhaftpflichtversicherung
Der Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) ist zum Zeitpunkt der Anmietung gegen eine zusätzliche Tagesgebühr erhältlich. Der Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) bietet dem Mieter und autorisierten Fahrern eine kombinierte Einzelobergrenze von bis zu 300.000,00 USD für Haftungsansprüche Dritter. Wenn der Mieter den Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) erwirbt, bietet National Haftpflichtschutz gegenüber Dritten bis zur geltenden finanziellen Mindesthaftungsgrenze. Die Zurich American Insurance Company bietet eine Haftpflichtversicherungsdeckung ab der geltenden finanziellen Mindesthaftungsgrenze bis zu einer Höhe von 300.000,00 USD. Dies ist nur eine Zusammenfassung. Der Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) unterliegt den Bestimmungen, Bedingungen, Vorschriften, Einschränkungen und Ausschlüssen der mit der Zurich American Insurance Company abgeschlossenen Zusatzhaftpflichtversicherungspolice. Der Erwerb des Zusatzhaftpflichtschutzes (SLP) ist optional und keine Voraussetzung für die Anmietung eines Fahrzeugs. Die Deckung durch den Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) überschneidet sich möglicherweise mit Leistungen vorhandener Versicherungen des Mieters. National ist nicht in der Lage, die Angemessenheit des vorhandenen Versicherungsschutzes zu beurteilen. Daher muss der Mieter vorhandene private Versicherungspolicen oder andere Versicherungsleistungen, die sich möglicherweise mit dem Zusatzhaftpflichtschutz überschneiden, eigenständig prüfen.

Anthonie
03-10-22, 08:21
Dat zijn mooie prijzen, is dit ook te annuleren, en moet je de auto meteen betalen?

elstars
04-10-22, 07:20
Nee, betalen bij ophalen aan de balie.
En annuleerbaar.

Terpies
04-10-22, 15:34
Je betaalt pas bij het inleveren van de auto. Als je de auto ophaalt wordt er een reservering gemaakt op je credit card van minstens het huur bedrag (en meestal nog een 100-250 USD extra, voor mogelijke boetes/tol/brandstof etc.).

elstars
04-10-22, 22:24
.....Als je de auto ophaalt wordt er een reservering gemaakt op je credit card van minstens het huur bedrag (en meestal nog een 100-250 USD extra, voor mogelijke boetes/tol/brandstof etc.)......

Dat heb ik bij National nog nooit gehad....

Anthonie
05-10-22, 12:23
Thanks, heb ondertussen een boeking gemaakt.

ronenivonne
06-04-24, 07:24
Weet iemand als ik via National boek en het "Emerald aisle tarief" neem of ik dan alle verzekeringen erin heb die nodig zijn als zijnde nederlander in de US.
Ik heb bij rental preferences in de app LDW en Pec aangegeven als accepted.

Ik kan in de boekingsbevestiging alleen LDW vinden. Valt hier de LIS ( Liability Insurance Supplement ) ook onder? Ik kan die nergens terug vinden en ook nergens selecteren.

Thx

Terpies
14-04-24, 12:24
Welke code (account number) heb je gebruikt om te boeken? Het is alweer even geleden dat ik via National heb geboekt, omdat Hertz voor mijn periode/locatie altijd goedkoper is gebleken.

voor MCO 28 juli t/m 9 augustus kom ik op $590 voor midsize c met keus uit aisles via PC status :up:

ronenivonne
15-04-24, 17:26
Welke code (account number) heb je gebruikt om te boeken? Het is alweer even geleden dat ik via National heb geboekt, omdat Hertz voor mijn periode/locatie altijd goedkoper is gebleken.

voor MCO 28 juli t/m 9 augustus kom ik op $590 voor midsize c met keus uit aisles via PC status :up:

Met nummer 8573150 zie ik exact dezelfde prijs. Maar de LIS verzekering staat er niet bij.

Terpies
18-04-24, 00:33
Dan zou ik toch via Hertz boeken, daar zit het er wel bij.

Krullenbol
19-04-24, 12:38
Vroeger ook altijd geboekt bij National maar de laatste jaren is voor mij
Avis.be of de steeds goedkoper Hertz en Alamo check ik ook.

Terpies
22-04-24, 20:33
Met nummer 8573150 zie ik exact dezelfde prijs. Maar de LIS verzekering staat er niet bij.
Ik zou deze code niet gebruiken, dit is een ongeoorloofde code van een bedrijf. Het kan je bij schade en/of aansprakelijkheid een enorm probleem opleveren….

ronenivonne
24-04-24, 18:26
Thx voor de reactie. We hebben ondertussen ook bij Alamo.de geboekt.

Terpies
26-04-24, 22:06
Was dat zoveel goedkoper dan Hertz? Als je PC status hebt bij een vergelijkbare prijs zou ik altijd Hertz boeken…

utah
01-05-24, 14:40
Thx voor de reactie. We hebben ondertussen ook bij Alamo.de geboekt.
Hier steevast via AutoEurope. Steeds Alamo.

Terpies
02-05-24, 00:29
Ik krijg nooit de beste prijzen via brokers en ook niet bij Alamo. Ben benieuwd hoe jullie dat doen.
ik betaal nu voor een maand huur in PHX $1185

Ebelix
05-05-24, 18:22
Is dat inclusief verzekeringen?

Terpies
06-05-24, 23:04
Uiteraard incl SLI/CDW. Geen extra roadside, maar dat is sowieso zonde van je geld.

ronenivonne
15-05-24, 15:23
Was dat zoveel goedkoper dan Hertz? Als je PC status hebt bij een vergelijkbare prijs zou ik altijd Hertz boeken…

Wij betalen nu voor periode 28-7 t/m 9-8 met code THPPS30 een bedrag van 568 euro voor een full size SUV met een zeg maar gold pakket

Krullenbol
15-05-24, 20:14
Ik heb zojuist Alamo.de weer geannuleerd en nieuw geboekt bij Avis.dk
Het blijft nog steeds leuk om te zoeken.

ronenivonne
18-05-24, 07:50
blijft idd leuk om te zoeken. Wel vind ik Alamo algmeeen 1 van de betere. Nooit problemen mee gehad en de skip the counter optie beschikbaar op veel locaties werkt super. Geen zin om na een lange vlucht in de rij te staan of zo`n irritante medewerker te moeten spreken :)

Terpies
18-05-24, 20:50
Wij betalen nu voor periode 28-7 t/m 9-8 met code THPPS30 een bedrag van 568 euro voor een full size SUV met een zeg maar gold pakket

Ik was in de veronderstelling dat je een midsize SUV had geboekt en geen Full Size…. Dan is het een goede deal

PENPE
01-06-24, 17:35
Voor de aankomende trip op zoek naar een mooie prijs voor de huurauto maar onderstaande codes blijken inmiddels niet meer te werken ?

8572130 (Flying Blue lid)
5005946 (International Point of Sale)
8572158 (Visa Canada)

Krullenbol
02-06-24, 06:36
IK kijk ook even mee maar werkt bij mij ook niet.
Soms werken code`s tijdelijk niet maar de enige die werkt is 5007125

Zoals gezegd heb ik de laatste keren geboekt bij Avis die goedkoper was
dan Hertz en National. Van Avis zijn ook meerdere code`s.

ronenivonne
02-06-24, 10:18
Voor de aankomende trip op zoek naar een mooie prijs voor de huurauto maar onderstaande codes blijken inmiddels niet meer te werken ?

8572130 (Flying Blue lid)
5005946 (International Point of Sale)
8572158 (Visa Canada)

Misschien een idee om bij Alamo.de te boeken met 1 van onderstaande codes. Codes zijn voor de duitse site.

Invullen bij "rabbatcodes" en dan onder "vertrags-ID"

THPPS25
THPPS20

Aanpassing: Ik zag dat THPPS30 niet meer werkte. Hier hebben wij op geboekt.

PENPE
02-06-24, 14:59
Misschien een idee om bij Alamo.de te boeken met 1 van onderstaande codes. Codes zijn voor de duitse site.

Invullen bij "rabbatcodes" en dan onder "vertrags-ID"

THPPS25
THPPS20

Aanpassing: Ik zag dat THPPS30 niet meer werkte. Hier hebben wij op geboekt.

Ja klopt , had al een boeking staan bij Alamo.de. met THPPS25 , maar bij het nog even checken bij National kwam ik er achter dat de bekende codes niet meer werkten

Frans1949
08-06-24, 13:38
Ongetwijfeld hebben jullie het goed onderzocht maar toch even een algemene waarschuwing.
Veel codes die rondgaan zijn van bedrijven waarbij de verhuurmaatschappij er dan vanuit gaat dat de verzekering ook collectief loopt via die bedrijven.
Met zo'n code kom je dan voor een onaangename verrassing te staan als je ter plaatse de verzekering moet bijkopen.

PENPE
08-06-24, 15:33
...IK kijk ook even mee maar werkt bij mij ook niet.
Soms werken code`s tijdelijk niet maar de enige die werkt is 5007125...

Heb net een proefboeking gemaakt met 5007125 , maar die komt op de bestemmingen buiten Florida die ik op het oog heb op $2765 voor Mid-Size SUV :confused:
Voor die periode met 5007125 komt ie voor Miami op $2244 danwel $106 per dag.....

Krullenbol
10-06-24, 14:44
Whooooo nou direct boeken maar :)
Bizar die prijs