PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelkamer 5 personen



petrajessy
14-02-08, 19:41
Wij willen naast twee weken villa huur misschien een aantal hotelovernachtingen boeken. Nu heb ik 3 kinderen (12, 10 en 3 jaar oud) en ik wil eigenlijk gewoon 1 kamer boeken. De kamers zijn vaak ontzettend ruim. We zijn verder de hele dag op pad en ik vind het dus echt geld weggooien :mrgreen: als ik een extra kamer moet betalen omdat mijn jongste 3 is i.pv 2. Meestal mogen ze tot 2 jaar in zo'n campingbed. Ik vind het ook geen prettig idee om de oudste twee apart te laten slapen (en ik kan mijn man niet missen 's nachts...dus die wil ik naats me \\:D/ ja ja veeleisend tiepje he?
Maar er zijn vast mensen die hetzelfde probleem hadden?????? Valt het op te lossen met de hotels??? Op de sites waar ik wil boeken kom ik het systeem niet eens in ,als ik aangeef met 3 kinderen een kamer te willen boeken. Logisch natuurlijk, maar mijn vraag: heeft iemand dit wel eens gedaan....een kamer voor 4 personen met z'n vieren gebruikt?
het gaat om key largo, marco island of Naples en key west.

Tinkerbell
14-02-08, 20:36
Hoe wil je dat dan doen? Drie kinderen in een bed?
Ik zou gewoon het betreffende hotel bellen en vragen of ze een oplossing hebben.

petrajessy
14-02-08, 20:54
Nee de jongste in zo'n kinderbedje. Daar slaapt ze bij oma ook nog steeds in. Een groot bed valt ze uit!

Dr. Phlox
14-02-08, 21:43
Wij zijn ook met 2 volwassenen en 3 kinderen *16-14-6). Heb de eerste week in de hotels een kamer geboekt en dan een rollover bij laten plaatsen.
Grz
Ton

ienelien
14-02-08, 23:34
Vorig jaar hebben wij ook in 4 hotels (Ramada Plaza Marco Polo, Holiday Inn Key West, Outrigger Beach Resort en Holiday Inn Sunspree Marina Cove) een rolloway bed gevraagd. Tegen een kleine vergoeding kan je het bed huren. Het was nergens een probleem.
En voor komende vakantie hebben we het ook weer aangevraagd. Gezien de ervaringen van vorig jaar ga ik er vanuit dat het dit jaar ook goed zal gaan. Al zeiden ze op het reisbureau dat hotels vervelend kúnnen gaan doen ivm brandveiligheid (misschien ook strenger geworden ?)

Michael66
15-02-08, 03:39
In plaats van een extra bed laten plaatsen kun je ook een eigen luchtbed gebruiken. Da's eenmalig de aanschafkosten en daarna niks meer, terwijl het bijplaatsen van een bed je per nacht vaak wel $5 tot $10 kost.

Petra/VS
15-02-08, 06:16
Wij zijn een familie van vijf met kinderen van 17, 15 en 12. Onze ervaring is, dat de kinderen ook vindingrijk zijn. Ze hebben al (op eigen initiatief) in kasten, in het bad en op de grond geslapen. We nemen ook altijd een opblaasbaar bed mee. In sommige steden moet je twee kamers huren, maar over het algemeen is dat absoluut niet nodig.

moniqueo
15-02-08, 14:43
Vaak hebben hotels ook wel (duurdere) familiekamers waar je met meer dan 4 personen op mag.

Monique

petrajessy
15-02-08, 16:37
He, geweldig bedankt voor alle tips! Dus ik kan eigenlijk gewoon ene kamer boeken voor 4 personen en als ik daar aankom dan vraag ik een extra rollover bed of crib en betaal ik ter plekke???
Het gaat er vooral om dat ik de kamers al via internet wil vastleggen.

Michael66
15-02-08, 16:57
He, geweldig bedankt voor alle tips! Dus ik kan eigenlijk gewoon ene kamer boeken voor 4 personen en als ik daar aankom dan vraag ik een extra rollover bed of crib en betaal ik ter plekke???Kijk wel even goed op de website van de hotels die je wilt boeken of ze de mogelijkheid bieden van een extra bed.

Bijvoorbeeld staat op booking.com bij dit hotel (http://www.booking.com/hotel/us/travelodge-main-gate-east.html?aid=309654;label=Hotel-nl-e-fgdjcCeJmoTYWEx1Hu6dEgS941078932;sid=edb293f7d674b 7cbff5eae8723f49efd) dat je $10 per nacht extra betaald en dat het extra bed op aanvraag is.

Maar er zijn ook hotels waar een extra bed niet kan, ik heb (m.n. aan de kust en in oudere hotels) ook kamers gehad waar gewoonweg geen extra bed inpast.

Succes!!

mac
15-02-08, 19:59
Hai hai,

In Naples heb je het Marriot Residence Inn,
dit zijn allemaal suites. Eigelijk meer appartementjes.
Wij hadden 2 kamer suite, daar zat een woonkamer (met bank)een keuken bij en 2 badkamers en 2 slaapkamers met grote bedden. Je kunt daar ook nog rollovers bestellen.
Het was een prima hotel.
zie mijn weblog voor foto's.
http://macinflorida.web-log.nl/

Groet Mac:sun:

sonja&co
15-02-08, 21:33
hoi,

ik stelde tijdje geleden zelfde vraag ... zoek onder "kamer voor 5 pers" bij hotelervaringen
Ondertussen hebben wij alles kunnen boeken.
Sommige hotels en ketens (bv motel6) laten maar 4 personen /kamer toe
- Travelodge Suites - orlando East Gate Orange > kan ook vr 5 pers
- bij la quinta kan het meestal wel voor 5 pers
- bij best western soms, maar gaat traag om het uit te zoeken welke hotels wel, eerst alle gegevens invoeren en dan pas antwoord als het niet kan

ik zal eens opzoeken wat ik gevonden had als mogelijkheden en je een ppb-tje sturen.

groetjes
Sonja

sonja&co
15-02-08, 21:41
Denk nog aan iets;
via http://www.expedia.com/
kan je direct aantal personen/kamer ingeven... dan zie je bij de resultaten bij welke hotels kunnen 5 pers kunnen

stefie
17-02-08, 19:41
Hoi,

Wij gaan ook met 3 kinderen, ik heb een aantal hotels via priceline voor een paar nachten en gok dan maar dat het toegestaan is.:???:
Maar ik belde bijv. HYATT Bonita Springs, en die zeiden dat het absoluut niet kon ivm brandveiligheid.Ze bieden dan 2k. met tussendeur.
Marriott Grand Lakes gaf op de site max. 4 personen maar via email gevraagd en dan is 5 wel toegestaan op 1 kamer.

Bij deze lukte het in elk geval via de site vh hotel :
OMNI Champions gate
Gaylord Palms orlando
Marriott Marco Island
Royale Caribe Orlando
Radisson Celebration ( tripadvisor was niet helemaal positief)

En via Marriott kon je een lijstje krijgen van welke van hun keten wel 5 p. per kamer toestond.

Succes ermee !

nb. bij reisbureau en Expedia geven sommige hotels max. 4 en via de hotelsite max. 5.

katrien.vt
05-09-12, 10:15
Hoi

We zijn een familie met 5 kinderen en zouden zo veel mogelijk met z'n allen op één kamer slapen om de prijs van onze reis wat te beperken.

We vinden véél kamers voor 4 personen (double queen). Weten jullie tot welke leeftijd kindjes in een babybed mogen. Onze jongste is net 4 op het moment van de reis.

Hebben jullie aanraders voor betaalbare accomodatie voor 5?

Bedankt!

Katrien

hannie
05-09-12, 10:36
Lijkt me niet dat een 4 jarige nog in een babybedje kan/mag. Weet niet waar heen en wanneer jullie gaan, maar hebben jullie wel eens een condo overwogen?
Dan heb je een heel appartement en deze heb je al rond de 50 euro per nacht in Kissimee/Orlando.

katrien.vt
05-09-12, 10:40
Lijkt me niet dat een 4 jarige nog in een babybedje kan/mag. Weet niet waar heen en wanneer jullie gaan, maar hebben jullie wel eens een condo overwogen?
Dan heb je een heel appartement en deze heb je al rond de 50 euro per nacht in Kissimee/Orlando.

Even aanvullen: we maken een rondreis en blijven maximaal 3 nachten in een hotel. Da's te kort voor een condo, denk ik...

Bedankt om mee te denken!

Katrien

r.teeuwsen
05-09-12, 10:50
Hoi Katrien,
3 dagen kun je ook een Condo/Villa huren, alleen zit je dan met extra kosten i.v.m. de schoonmaak, meestal 85 dollar. Maar over die drie dagen delen en dat bij je huurprijs optellen denk ik dat je evengoed goedkoper uit bent. Alleen denk ik dat je de meeste kans maakt bij 'last-minute' of een Villa aansluitend huren voor of na een andere huurperiode. Maar mogelijkheden genoeg denk ik.
succes!! Grtz, Remco

trails
05-09-12, 11:10
Er zijn overal ook genoeg suite hotels te vinden waarbij je 1 of 2 slaapkamers hebt.
Die zijn vaak ook redelijk geprijsd en je hebt er ook een keukentje in (en veel meer plaats).
Gewoon even via google inbrengen: 1-2 bedroom suite hotel + plaatsnaam.

Ebelix
05-09-12, 12:02
Als de jongste 4 is passen er dan geen 3 kinder in een queen bed? Andere oplossing is om een eigen bedje mee te nemen. Wij hebben een peuter tentje waar je tot 4 jaar in kan slapen. Handzaam pakket en niet te zwaar. Neemt op de kamer ook niet teveel plaats in. Kijk op de volgende link http://www.bol.com/nl/p/deryan-peuter-luxe-campingbedje-zilver/9200000002015713/?Referrer=ADVNLVRG00203100099

Verder zijn suitehotels ook uitermate geschikt voor jullie.

mickey
05-09-12, 13:33
Naar mijn weten hoef je voor een condo geen schoonmaakkosten te betalen. Het is natuurlijk ook veel comfortabeler als verschillende kamers hebt ivm slaaptijden. Ook is een keuken wel ideaal.

cindy74
05-09-12, 17:07
In fort myers is the residence inn van mariott een hotel waar je met zen vijf kan slapen , Eloquence on the bay is er 1 in miami .

Syllvia
05-09-12, 17:34
Hallo Katrien,
Je schrijft dat je 5kinderen hebt, met jullie erbij is dat 7 dat lijkt me toch wel heel veel voor op 1 kamer.
Of bedoel je de kinderen op 1 kamer?

katrien.vt
05-09-12, 17:45
5 Kinderen. Oei... Ik bedoel natuurlijk 3 kinderen en met 5 in totaal.:o

moonlight91
05-09-12, 20:34
kun je dan niet een 4 persoonskamer nemen,daar heb je zoiezo 2 ,2 persoonsbedden instaan
en je kunt dan een opklapbed erbij laten zetten (1 pers.)
wij hebben zo al eens een kamer met een kingbed gehad waar ze een opklapbed voor ons zoontje bij hebben gezet
we moesten toen 10$ per nacht betalen voor dat bed

cindy74
05-09-12, 20:49
Mmm ik ben ook aan het zoeken voor in de omgeving van fort myers . Een condo is bijna niet mogenlijk voor drie nachten zeker niet in de paasperiode . En een bed erbij laten zetten daar heb ik nog geen positief antwoord gehad

Tans4USA
05-09-12, 21:12
Met Embassy suites hebben wij goede ervaringen met 4 personen en onlangs ook met 5 op één kamer. Je hebt er een slaapkamer met 2 dubbele bedden en in het aparte woongedeelte (met keukentje) staat een slaapbank. Ook wordt er zonder problemen een extra bed bijgeplaatst.
Bijkomend voordeel is het gratis uitgebreide ontbijtbuffet en manager's cocktail.

@Cindy, er zit ook een Embassy suites in Fort Myers :)

katrien.vt
05-09-12, 21:27
Mmm ik ben ook aan het zoeken voor in de omgeving van fort myers . Een condo is bijna niet mogenlijk voor drie nachten zeker niet in de paasperiode . En een bed erbij laten zetten daar heb ik nog geen positief antwoord gehad

He Cindy

Wij gaan waarschijnlijk voor Residence Inn Sanibel. Maar het blijft prijzig.

Groeten

Katrien

cindy74
05-09-12, 21:32
Yep heb ik ook gezien maar ik vind dat een beetje te duur .

Iris02
06-09-12, 07:50
Wij hebben deze zomer met 3 kinderen in het Pointe Estero Hotel in Fort Myers Beach overnacht. Hier kan je kiezen uit een 2 of 3 kamer appartement. Wij hadden een 3 kamer appartement met 2 grote slaapkamers en een slaapbank in de woonkamer. Met 3 kinderen ideaal :D
Het appartement is heel ruim, netjes en met een schitterend uitzicht over de Golf van Mexico.
We hebben ook in het Pelican Beach Resort in Fort Lauderdale overnacht. Hier hadden we een kamer met 2 queensbedden en een kleine woonkamer met een slaapbank. We zijn hier 2 nachten verbleven en dat was lang genoeg. Het is gewoon toch prettiger om aparte slaapruimtes te hebben. Zeker met jonge kinderen.
Toen onze kinderen kleiner waren (het zijn nu tieners) hebben wij vaker met zijn allen in 1 hotelkamer geslapen. Ik vond het nooit een geweldige oplossing. Dan lagen wij al om 21.00 uur in het donker omdat de kids gingen slapen !

Pointe Estero Resort kan ik je aanraden !

Syllvia
06-09-12, 09:48
5 Kinderen. Oei... Ik bedoel natuurlijk 3 kinderen en met 5 in totaal.:o

haha dat is een stuk makkelijker:)

cindy74
06-09-12, 10:24
Heb net een prijs gehad voor twee nachten met vijf voor 620 euro in the island inn op sanibel .

Frans45
06-09-12, 10:29
Heb net een prijs gehad voor twee nachten met vijf voor 620 euro in the island inn op sanibel .

Dat is een flinke prijs.
Voor dat geld kan je dan beter een villa huren.
Clermont 1 week villa voor € 475,00 , 4 slaapkamers 2 badkamers en eigen zwembad

cindy74
06-09-12, 11:20
Weet ik maar we zijn maar 3 dagen in de buurt . de residence inn van mariott is 374 euro voor twee nachten en ligt juist voor de brug van sanibel . Als je aan het strand wil slapen moet je al een heel pak meer betalen

Ta2 Gerrit
06-09-12, 11:43
Dat is een flinke prijs.
Voor dat geld kan je dan beter een villa huren.
Clermont 1 week villa voor € 475,00 , 4 slaapkamers 2 badkamers en eigen zwembad

Alleen is dat wel een beetje ver rijden vanaf Sanibel :rolleyes:

Tans4USA
06-09-12, 14:00
Weet ik maar we zijn maar 3 dagen in de buurt . de residence inn van mariott is 374 euro voor twee nachten en ligt juist voor de brug van sanibel . Als je aan het strand wil slapen moet je al een heel pak meer betalen

Embassy suites $ 109 per nacht :D (helaas ook niet aan het strand).