PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakantieperiodes in Florida



patspoel
04-10-07, 15:25
Hallo.
Ik ben op zoek naar data van vakanties in Florida.
Ik wil mijn vriendin verrassen op een reisje naar WDW, maar weet niet wanneer de meeste mensen daar vrij zijn.
Weet wel dat het altijd druk is, maar er zijn natuurlijk altijd tijden van het jaar, dat het niet zo heel erg druk is.

Ik wil haar misschien in mei meenemen...

Ik hoop dat er mensen zijn die mij dit kunnen vertellen.

Alvast bedankt

Njit
04-10-07, 15:30
Amerikanen hebben niet zoveel vakantie als wij. Maar er zijn wel maanden dat het drukker is.
Wij zijn een keer in januari geweest. Dat was inderdaad ERG rustig. Het was toen ook niet zo extreem warm.
Lekker weer dus om pretparken te bezoeken....

http://xs220.xs.to/xs220/07404/busydays.png (http://xs.to)
Bron: http://www.wdisneyw.co.uk/when.html

patspoel
04-10-07, 15:50
Bedankt voor je reactie.
Ja ik ben al een keer geweest. Kerst 2005-2006.
Met kerst druk maar die week in januari was inderdaad rustig aan het worden

cindy74
13-02-08, 13:46
Wij gaan waarschijnlijk toch onder de paasvakantie naar florida

Wie is er dan al geweest en zijn die 2 weken altijd even druk in de parken?

Tinkerbell
13-02-08, 14:02
Een foto zegd meer als honderd woorden :razz: Deze foto is op paaszaterdag gemaakt.
En ja het is razend druk.

http://i72.photobucket.com/albums/i163/christmasatdisney/DSC01523.jpg

orlando 2008
13-02-08, 16:43
Hoi, u bent er dus met Pasen geweest. Vraagje: weet u wanneer en hoe hun Paasverlof verloopt? Vb een week voor Pasen en een erachter, of hebben ze alleen maar Goede Vrijdag en Paasmaandag. Ik kan er maar geen antwoord op vinden, ook niet in hun "schoolcalender". Ik vind dit wel belangrijk ivm planning reisschema.
Met dank bij voorbaat,
Fam Sterckx

Marcelg
13-02-08, 16:52
Hoi, u bent er dus met Pasen geweest. Vraagje: weet u wanneer en hoe hun Paasverlof verloopt? Vb een week voor Pasen en een erachter, of hebben ze alleen maar Goede Vrijdag en Paasmaandag. Ik kan er maar geen antwoord op vinden, ook niet in hun "schoolcalender". Ik vind dit wel belangrijk ivm planning reisschema.
Met dank bij voorbaat,
Fam Sterckx
Ik weet niet op welke datums pasen valt, normaal gesproken gaat het om een weekend, maar als het ergens begin April is dan is het toch al Springbreak.

Marjol
13-02-08, 16:57
Heel veel scholen in Amerika hebben dit jaar hun spring break aan pasen gekoppeld en hebben dus de week ervoor of de week erna vrij. Het zal dus beide weken top-druk zijn.

Tinkerbell
13-02-08, 17:08
Heel veel scholen in Amerika hebben dit jaar hun spring break aan pasen gekoppeld en hebben dus de week ervoor of de week erna vrij. Het zal dus beide weken top-druk zijn.

Spring Break veroorzaakt idd de grote drukte.
Het wordt ruim genomen voor pasen en zeker een of twee weken er na.
Ik ben bang dat je de drukte rond pasen gewoon niet kunt ontlopen tenzij je echt weken later gaat.

Maar als troost : do you think this is a busy time? Come back in Christmas season".

cindy74
13-02-08, 21:25
pasen valt volgend jaar op 12 april en de vakantie van 6 tot 19 april als wij de 2 weken erna gaan zou het dan nog even druk zijn

brumpy
14-02-08, 13:32
Ik zal er dit jaar met Pasen zijn, verwacht inderdaad ook een gigantische drukt maar het is niet anders :-(
Zal als je wilt erna hier wel verslag uitbrengen

RCRC
14-02-08, 19:36
Die foto! :shock:

Ik zou echt hélemaal gek worden tussen zóveel mensen in een pretpark. Nee, dan maar lekker in november, daar ook een foto van? :mrgreen:

Tinkerbell
14-02-08, 19:42
Die foto! :shock:

Ik zou echt hélemaal gek worden tussen zóveel mensen in een pretpark. Nee, dan maar lekker in november, daar ook een foto van? :mrgreen:

Dat is toch iets wat je bijna overal tegenkomt en mee moet leren leven:-D

kiamzo
14-02-08, 22:48
Hallo wij hebben dit jaar van23/03 tot 06/04 paasvakantie in belgie.
Wij gaan dan ook naar orlando maar nu heb ik gehoord dat de drukte nog wel mee valt .springbreak zou vanbegin tot 23/03 zijn:lol:

Sorry springbreak begin maart natuurlijk