PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Walter



orlando 2008
12-02-08, 22:08
Hoi, samen met men vrouw en knd 11j, gaan we met Pasen naar Florida. Voor ons de 2de maal. Ik heb wel enkele vragen mogelijk weet iemand het antwoord of oplossing.

1- Ipv een HOPPER ticket voor Disney te nemen wil ik een 7 dagen ticket nemen, mogen wij vb; s'morgens M Kingdom doen, en s'avonds naar Pleasure Island gaan met natuurlijk een nieuw ticket?

2- Kan men een FASTPAS krijgen ook als niet residentieel?

3- Hoe kan ik het goedkoopst aan UNIVERSAL tickets geraken? Heb gezien dat dit een dure dag gaat worden, we hebben ook niet zoveel tijd aangezien we 13 dg in Florida zijn en ook een beperkte rondrit gaan maken. Met dank bij voorbaat,
Fam Sterckx

Michael66
12-02-08, 23:20
1- Ipv een HOPPER ticket voor Disney te nemen wil ik een 7 dagen ticket nemen, mogen wij vb; s'morgens M Kingdom doen, en s'avonds naar Pleasure Island gaan met natuurlijk een nieuw ticket?Hopper heeft alleen betrekken op het op dezelfde dag bezoeken van twee of meer van de vier grote parken Magic Kingdom, Animal Kingdom, Hollywood Studios en Epcot Center. Als je naar Pleasure Island wilt, en de Disney waterparken en Disney Quest dan kun je het beste de Base + Waterpark Fun & More tickets nemen. De Plus-opties kun je op dezelfde dag gebruiken dat je naar één van de grote vier parken gaat. Met dit ticket (en het Base-ticket) kun je NIET hoppen tussen de grote vier parken, je kunt niet op één dag "twee dagen opmaken".


2- Kan men een FASTPAS krijgen ook als niet residentieel?Fastpass geldt voor alle bezoekers. Gewoon je toegangsticket in de fastpass-automaat van een attractie stoppen en je krijgt je Fastpass.


3- Hoe kan ik het goedkoopst aan UNIVERSAL tickets geraken? Heb gezien dat dit een dure dag gaat worden, we hebben ook niet zoveel tijd aangezien we 13 dg in Florida zijn en ook een beperkte rondrit gaan maken.Via de website van Universal Orlando. Er zijn wel andere aanbieders van die tickets maar de beste aanbiedingen krijg je meestal via de eigen website van het park. Het kan uiteraard altijd zijn dat er een andere aanbieder een mooie stuntprijs heft, dus zoeken kan geen kwaad. Laat het ons dan weten. Let wel op dat je goed kijkt of de genoemde prijzen met of zonder salestax zijn.

Succes!

kiamzo
13-02-08, 20:50
Hallo Walter heb juist gezien dat jullie ook met de paasvakantie gaan . Wanneer juist wij gaan ook ,van 23/03 tot 06/04/08 met u.airlines,vanaf brussel.Wij hebben kaarten voor disney gekocht bij A.E. 10 dagen voor de prijs van 6.ontvangen met de postzonder probleem.