PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] International Plaza Resort & Spa, Orlando I-drive



Syllvia
12-02-08, 15:11
Iemand in dit hotel gelogeerd? Zou in de buurt van Seaoworld zijn. 'k zoek eigenlijk 2 hotels in Orlando, 1 voor de eerste paar dagen (manlief moet altijd eerst ff een paar dagen bijtrekken op vakantie. 2 dan maken we een klein rondreisje 3 de laatste 5 dagen weer naar orlando.

maar mijn vraag gaat natuurlijk over : International Plaza Resort & Spa

groetjes Sylvia

Njit
12-02-08, 15:49
Dit hotel: http://www.intlplazaresort.com/

Tripadvisor: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d85452-Reviews-International_Plaza_Resort_Spa-Orlando_Florida.html (wel met een bak zout nemen)
Live Maps: http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=nr2pp486b8mh&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=3933067&encType=1 (Birds Eye View) - Seaworld ligt er net iets onder

Faye
15-02-08, 21:59
Hoi Sylvia,
Wij hebben vorig jaar dit hotel geboekt en ik moet helaas meedelen, dat het hotel ons ontzettend is tegengevallen. Misschien hadden we pech, maar dit is de slechtste hotelkamer die wij ooit in Florida gehad hebben. Onze kamer rook ontzettend "moldy' (schimmelig), was vochtig. Onze pyama's en kleding roken er op een gegeven moment ook naar. We hebben daarom onze kleding ook maar gewoon in de koffer gelaten. Verdere moesten we meerdere malen vragen of onze kamer ook schoongemaakt zou kunnen worden, men 'vergat' ons gewoon. Kluisjes zijn niet op de kamer, bij navraag bij de receptie konden we ook bij de receptie geen kluisje meer huren omdat er gewoonweg geen kluisjes genoeg waren. Dat betekende dat we paspoorten en andere waardevolle papieren continu mee moesten nemen, erg lastig als je een dagje naar een pretpark wilt gaan. Natuurlijk heb je daar ook lockers, maar toch... Verder hadden we kakkerlakken in onze kamer. Kamer moest toen accuut schoon worden gemaakt, met alle gevolgen van dien. Geklaagd bij de receptie en hotelmanager, maar er was, mede door het hoogseizoen, geen andere kamer voor ons beschikbaar. Thuis aangekomen nog melding gemaakt bij reisbureau en reisorganisatie, maar je geld ben je gewoon kwijt.
Al met al hebben we toch een perfecte vakantie gehad, daar niet van, maar ik had toch wel heel wat meer van dit hotel verwacht. Misschien was het bij ons gewoon badluck, maar wij zullen nooit meer een hotelkamer bij het International Pl. boeken.
Ik denk zelf dat het een hele boel scheelt als je in het hoofdgebouw een kamer boekt, maar wanneer je in de zgn. appartementencomplex komt te zitten, wordt het een stuk minder.
Nou, ik hoop dat het jullie wat helpt met het kiezen van een goed hotel/kamer.
Veel succes,
Faye

Rachelxxx
30-09-08, 19:50
Hoi,
faye ik denk echt dat je daar dan pech hebt gehad. Ik ben er 2weken geleden geweest en ik vond het een goed hotel. Wij zaten ook niet in het hoofd gebouw maar in z'n kleine. Maar wij hebben geen kakkerlak gezien. En elke dag werd onze kamer netjes gepoetst. Het resort zag er verder ook heel schoon en verzorgt uit. En het personeel was erg vriendelijk.
En het is inderdaad heel dicht bij seaworld binnen 5 a 10minuten lopen was je er al.
Ik zou in iedergeval zo weer terug gaan naar dit hotel.

groetjes Rachel

marga
15-10-08, 17:45
Als ik terug kom zal ik mijn ervaringdelen,. Wij vertrekken a.s. vrijdag en komen de 26ste terug en slapen daar. Vrienden van ons sliepen er vorige maand en waren dik tevreden................