PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Petra/VS: Naar de Keys met Springbreak



Petra/VS
10-02-08, 18:06
Ze nemen alweer vastere vormen aan, onze plannen voor Springbreak (15 maart t/m 23 maart). Tot nu toe heb ik dit schema, als er tips of opmerkingen zijn hoor ik die graag. Een reis naar Florida is voor ons niet compleet zonder een bezoek aan een pretpark in Orlando en onze oudste is nog nooit in Islands of Adventure geweest, vandaar de keus voor Universal.
Zat. 15 maart: vertrek in de morgen uit Vienna naar een hotel in Myrtle Beach of Charleston, daar ben ik nog niet uit (de eerste hebben we nog nooit bezocht, maar dat is "maar" 7 uur rijden en dan zouden we de volgende dag meer moeten rijden)
Zon. 16 maart: rijden naar een hotel in Fort Lauderdale, indien mogelijk eten bij het Mai Kai (http://www.maikai.com) restaurant daar (we zijn daar eerder geweest)
Maan. 17 maart: rijden naar Key West, daar rondkijken, zonsondergang zien, avondeten, logeren bij Ocean Pointe Resort (http://opsuites.com/) in Tavernier (kent iemand dit, ik meen er hier iets over gelezen te hebben, ik ga het vandaag boeken).
Dins. 18 maart: duiken/snorkelen (iemand aanbevelingen voor een dive center, dat ook snorkelers meeneemt?) - Ocean Pointe Resort
Woens. 19 maart: met dolfijnen zwemmen (iemand hier ervaring mee op de Keys?) - Ocean Pointe Resort
Dond. 20 maart: 's ochtends nog iets op de Keys of fietstochtje in de Everglades, rijden naar Orlando, logeren Hard Rock Hotel (al geboekt)
Vrij. 21 maart: Universal en Islands of Adventure - logeren Hard Rock Hotel (al geboekt)
Zat. 22 maart: beginnen aan terugrit naar huis - logeren ergens in de Carolinas
Zon. 23 maart: thuiskomst

Mickey99
10-02-08, 18:29
Ziet er goed uit en al lekker snel! Ik wens je veel plezier met de voorbereidingen.

Ta2 Gerrit
10-02-08, 22:28
Myrtle Beach zou ik bewaren voor begin Mei (10 t/m 17), dan zijn wij er ook :-)
Evenals 300.000 anderen voor Myrtle Beach Bike Week. We verblijven dan in een lodge op de lokale KOA, zeg maar een luxe blokhut met alles erop en eraan.

Goed idee, de combi HRH en IOA, kun je het allemaal lopend af. Have fun.

Petra/VS
11-02-08, 21:50
Hi hi, we hebben al zo vaak op het punt gestaan naar Myrtle Beach te rijden als tussenstop, maar het is er al die jaren niet van gekomen. We hadden altijd toch weer meer tijd en op weg naar Florida wil je nu eenmaal opschieten om zo snel mogelijk daar te zijn ;).

Nikkie1974
07-04-08, 14:01
Maan. 17 maart: rijden naar Key West, daar rondkijken, zonsondergang zien, avondeten, logeren bij Ocean Pointe Resort (http://opsuites.com/) in Tavernier (kent iemand dit, ik meen er hier iets over gelezen te hebben, ik ga het vandaag boeken).

Petra ik ben benieuwd wat je van dit hotel vond. Wij staan nl. ook op het punt om dit hotel te gaan boeken.

Petra/VS
12-04-08, 00:08
Wij vonden vooral het apartement, want dat is het wel met de twee slaapkamers met zicht op het water, heel erg mooi. Ook het zwembad is lekker groot. Maar... het strandje viel erg tegen en het water daar zag er nogal vies uit. Het is een prima plek om te logeren en als uitvalsbasis voor excursies te hebben (het Wild Bird Center er praktisch tegenover is een bezoek waard rond half vier 's middags, als de pelikanen worden gevoerd). Maar niet om hele dagen te verblijven voor een zwembad/stranddag. Vonden wij althans :).

Nikkie1974
12-04-08, 12:04
Hallo Petra
Bedankt voor je reactie. Wij zullen ook niet veel bij het hotel zijn, het is inderdaad bedoeld om van daaruit leuke dingen te gaan doen. Bedankt voor je tip over het Wild Bird center. Daar zullen we zeker een bezoekje gaan brengen!