PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Vanrijswijkjes: Miami-Miami



vanrijswijkjes
09-02-08, 19:29
Reisschema hebben we al, maar het is nog niet gelukt alle hotels te vinden. Dit moet het worden:

24 april: Aankomst Miami; overnachten op / bij Miami Airport
25-26 april: Miami Beach
27 april - 01 mei: Disney World Orlando
01 mei - 04 mei: Orlando
04 - 07 mei: St Petersburg
07 - 08 mei: Frt Myers Beach
09 mei: Vertrek vanuit Miami

pascalbrouwers
09-02-08, 20:22
Reisschema hebben we al, maar het is nog niet gelukt alle hotels te vinden. Dit moet het worden:

24 april: Aankomst Miami; overnachten op / bij Miami Airport
25-26 april: Miami Beach
27 april - 01 mei: Disney World Orlando
01 mei - 04 mei: Orlando
04 - 07 mei: St Petersburg
07 - 08 mei: Frt Myers Beach
09 mei: Vertrek vanuit Miami


Mooi schema
Niet te druk.
En veel tijd om te relaxen.



Groet,
Pascal

Yvet
10-02-08, 11:41
Ik snap even het volgende stukje niet...


27 april - 01 mei: Disney World Orlando
01 mei - 04 mei: Orlando

Kun je daar wat meer uitleg bij geven??

Verder is het een rustig schema, kun je nog aangeven waar je dit schema verder mee wilt invullen, wat te doen zeg maar, misschien kunnen we dan nog wat extra tips geven...

vanrijswijkjes
10-02-08, 17:10
We verblijven eerst in een Disney-hotel in Orlando (waarbij we de Disneyparken ook willen gaan bezoeken) en daarna in een ander hotel (Marriott) waarvandaan we in ieder geval nog naar Sea World willen gaan. Er is zoveel te doen in Orlando, dat je bijna niet kunt kiezen!

In Miami weten we eigenlijk nog niet wat we zullen doen, dus (kindvriendelijke!) tips zijn natuurlijk van harte welkom.

Vanuit St. Pete kunnen we volgens mij ook nog naar Busch Gardens? en in Fort Myers willen we gewoon nog even bijkomen aan het strand.

HenkR
11-02-08, 18:34
Waarom in Miami eerst een hotel bij het vliegveld en dan pas Miami beach. De afstand is niet zo groot en scheelt een keer inpakken.
Zelfde vraag eigenlijk in Orlando. Alle hotels zitten bij de parken in de buurt. Zelfs als je in een Disney hotel zit wordt het verplaatsen, want de parken liggen zo verspreid. Veel hotels bieden in Orlando ook gratis vervoer naar de diverse parken.

Michael66
11-02-08, 18:41
Zelfde vraag eigenlijk in Orlando. Alle hotels zitten bij de parken in de buurt. Zelfs als je in een Disney hotel zit wordt het verplaatsen, want de parken liggen zo verspreid.Ik kan me er in Orlando nog wel wat bij voorstellen dat je er voor kiest om (een deel van) je tijd in een Disnet-resort door te brengen. Je hebt wel wat voordelen als Disney-resort-gast. Zoals elke dag een park dat langer voor je open is, de mogelijkheid om alles af te rekenen met je kamersleutel en dan naar je kamer te laten sturen, gratis parkeren (als je met je eigen auto naar de parken gaat i.p.v. met Disney-vervoer), 24 uur per dag de Disney Experience ondergaan.

Voor mij persoonlijk zijn dit nooit redenen geweest om een Disney Resort te kiezen. Ik heb andere zaken die ik belangrijk vind. Ieder zijn/haar keuze. Doe mij maar een villa. :grin: