PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Teleton: Orlando-Orlando 2008



Teleton
08-02-08, 13:03
In maart vertrekken we (senior couple) voor 17 dagen naar Florida. Deze bestemming staat al meer dan 20 jaar op ons programma. Als het enigszins kan, gaan we er twee maal per jaar naar toe. Het klinkt misschien een beetje arrogant, maar we zijn de tel inmiddels kwijt en weten niet hoe vaak we er al geweest zijn. We hebben rondgereisd, de Keys, de Everglades, de Oost- en de Westkust bezocht en deze keer blijven we gewoon in de Disney area. Wij weten uit ervaring dat we ons hier prima kunnen vermaken.

Vooraf maken wij altijd een planning, in de praktijk passen we deze aan. We hebben "never expire' tickets voor Disney en nemen 7 opeenvolgende dagen tickets voor Seaworld, Aquatic en Universal. Er staat een spaceshuttle launch gepland, we overwegen om die te gaan zien, maar hij vertrekt wel midden in de nacht. Bovendien moet je altijd maar afwachten of de lancering doorgaat. We zullen zien, er waren nu nog voldoende hotelkamers in de buurt beschikbaar tegen redelijke prijzen. Tips en suggesties voor onze planning zijn natuurlijk van harte welkom!

We hebben deze keer via AE een condo gehuurd op Cane Island, een nieuw appartementencomplex aan de 192. Voor een voorbeeld kan je hier terecht:
http://www.homeaway.nl/cane-island/s/12500/fa/find.squery

Dit jaar wil ik voor het eerst proberen een reisverslag te maken. We weten nog niet precies of we in de condo over een internetverbinding beschikken, maar we nemen in ieder geval de laptop mee. Lukt het niet tijdens de reis, dan kan ik het altijd nog na afloop in orde maken.

Meer weten over onze reis? Vanaf nu leg ik de voorbereidingen en de voorpret vast op: http://blog.seniorennet.be/teleton/

Onze planning ziet er zo uit:

Zondag 02-mrt Van der Valk Schiphol Sleep Park & Fly =D>
maandag 03-mrt Vlucht Orlando
dinsdag 04-mrt Shop 1
woensdag 05-mrt Typhoon Lagoon
donderdag 06-mrt Universal Island of Adventure
vrijdag 07-mrt Shop 2
zaterdag 08-mrt Disney Studio's & Magic kingdom
zondag 09-mrt Universal Studios
maandag 10-mrt Blizzard beach
dinsdag 11-mrt Lancering Spaceshuttle Endeavour
woensdag 12-mrt Universal
donderdag13-mrt Animal Kingdom & Epcot
vrijdag 14-mrt Aquatic
zaterdag 15-mrt Shop 3
zondag 16-mrt Sea World
maandag 17-mrt Aquatic
dinsdag 18-mrt Shop 4
woensdag 19-mrt Epcot Optreden Guess Who
donderdag 20-mrt Sea World Vlucht Amsterdam
vrijdag 21-mrt Aankomst Amsterdam

Janneman
08-02-08, 15:01
Hallo wij gaan een maand later ook. Maar als ik u programma zo zie komt u niet uitgerust thuis! elke dan een atraktie lijkt mij een vermoeiende bezigheid. Maar u gaat al langer dus zal u wel weten wat u kan. Wij zijn ook 70 tegers, maar dat zou voor ons toch te veel zijn. Maar ik wens u een fijne tijd in Florida Met vr. gr. Jan Verhaaf

Michael66
08-02-08, 15:47
Zo zo, dat ziet er goed uit!! Je wisselt de drukke park-dagen mooi af met wat meer rust zoals shoppen of een waterpark. Zo ziet ons schema er meestal ook uit. Alhoewel ... schema ...

En die non-expiration-tickets voor Disney is altijd een goede motivatie om nog een keer terug te gaan: die kaartjes moeten op!!

NB: Dat privebericht dat ik je stuurde: negeren. Je hebt het al opgelost.

Teleton
26-02-08, 11:37
Meer weten over onze reis? Vanaf nu leg ik de voorbereidingen en de voorpret vast op: http://blog.seniorennet.be/teleton/

Onze planning is aangepast vanwege Bud & BBQ in Seaworld en ziet er nu zo uit:

zondag 02-mrt Van der Valk Schiphol Sleep Park & Fly =D>
maandag 03-mrt Vlucht Orlando MP 635
dinsdag 04-mrt Shop 1, Walmart & Disney Village
woensdag 05-mrt Aquatic
donderdag 06-mrt Animal Kingdom & Epcot
vrijdag 07-mrt Shop 2
zaterdag 08-mrt Seaworld Bud & BBQ
zondag 09-mrt Seaworld Bud & BBQ
maandag 10-mrt Aquatic
dinsdag 11-mrt Lancering Spaceshuttle Endeavour
woensdag 12-mrt Shop 3
donderdag13-mrt Typhoon Lagoon
vrijdag 14-mrt Universal Studio's
zaterdag 15-mrt Shop 4
zondag 16-mrt Hollywood Studio's & Magic Kingdom
maandag 17-mrt Island of Adventure
dinsdag 18-mrt Blizzard Beach
woensdag 19-mrt Epcot Optreden Guess Who
Foto Soarin' voor Yvette maken!
donderdag 20-mrt Universal & Vlucht Amsterdam
vrijdag 21-mrt Aankomst Amsterdam MP 636

Yvet
26-02-08, 12:42
Ik sta persoonlijk in jullie planning...... Cool!!!!!!!

Ta2 Gerrit
26-02-08, 13:03
Is een mooi schema, maar ik mis een bezoekje Daytona ;-) terwijl er in jullie eerste week toch echt de beroemde Bike Week aan de gang is en eigenlijk een must see is.
Mocht dat te ver weg zijn is er een kleinere versie in Orlando bij de lokale HD dealer aan de I4 ter hoogte van Conroy Road (Millenia Mall - Holy Land)
Altijd de moeite waard :-)

Teleton
06-03-08, 16:53
Ik sta persoonlijk in jullie planning...... Cool!!!!!!!

Maar ja, dan moeten de foto's wel gelukt zijn.:oops::oops::oops: Slecht nieuws Yvette, ze zien er niet uit! Ik heb alles uit de kast gehaald, we hebben zelfs twee keer gevlogen (De tweede keer zonder zelfs "voetjes"..!) maar de foto's zijn te flets (met flits was geen succes) bewogen (zonder flits te donker om uit de hand te fotograferen). Ik ben bang dat de achtergrond van de film ok niet erg meehelpt.

Misschien is er een forumlid dat echt goed met zijn fototoestel om kan gaan die Yvette kan helpen. Meneer uit Brugge, laat zien wat u kunt!\\:D/ Ik hoop dat iemand je nog op tijd uit de brand kan helpen, Yvette. Lots of luck!

Yvet
06-03-08, 22:11
Ook al via pm gedaan maar ook hier heb je het evrdiend.

Heel erg bedankt voor alle moeite.
Thanx!!!!!!!!!

Als iemand nog kan helpen dan graag, anders helaas pindakaaspotjesfabrikant.....