PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dave



babipangang
07-02-08, 20:56
hey ! ik ben Dave en ik ga dinsdag samen met mijn vriendin naar florida , ik ben er al een keer geweest en vond het super !
we hebben alleen tickets en een auto gehuurd voor 3 weken , aan het eind van deze 3 weken gaan we 4 dagen cruisen naar de bahamas , klinkt goed he?

ben hier om wat leuke dingen uit te zoeken om te gaan doen

groetjes Dave

Michael66
07-02-08, 21:04
Hoi Dave,
Dat klinkt zeker heel goed! Leuk dat je naar Florida gaat, en ook al zo snel!! Lekker rondcrossen door de Sunshine State! Veel plezier!

Ga je ons nog op de hoogte houden van de belevenissen? Lijkt me erg leuk!!

Hoe en wat heb je geboekt? Laat je ons ook voordeel halen uit jouw ervaringen? Zoals: Heb je al hotels geboekt? Voor de eerste nacht (i.v.m. groene formulier)? Zo ja, waar, hoe? Hoe en waar heb je je Fly / Drive geboekt?

NB: Er zijn m.i. ook andere plaatsen waar je hoofdletters kunt gebruiken dan alleen maar je eigen naam. Probeer het eens!

babipangang
08-02-08, 21:56
hey , we hebben niks geboekt , voor de groene kaart zoek ik wel een adres van een hotel ergens.kan toch wel?

we hebben gewoon losse tickets en losse autohuur en losse cruise genomen .. alles bij thomas cook geboekt en we vliegen rechtstreeks op miami met martinair dus..moet goed komen toch ?

Michael66
08-02-08, 22:45
hey , we hebben niks geboekt , voor de groene kaart zoek ik wel een adres van een hotel ergens.kan toch wel?

we hebben gewoon losse tickets en losse autohuur en losse cruise genomen .. alles bij thomas cook geboekt en we vliegen rechtstreeks op miami met martinair dus..moet goed komen toch ?
Eerst even de shift-toets vinden, en de gebruikelijke leestekens. Als je dat lukt begrijp ik je vraag en wil ik je graag helpen.

Niels
09-02-08, 01:39
He Dave,

Klinkt goed hoor. Veel plezier!!

GR, Niels

babipangang
09-02-08, 09:35
shift toets? wat is er dan?

sorry als ik niet goed typ , zal dan wel eerst een leernederlandsin10lessenforum gaan zoeken ok?

en Niels bedankt hoor ;)

Njit
09-02-08, 18:33
sorry als ik niet goed typ , zal dan wel eerst een leernederlandsin10lessenforum gaan zoeken ok?

Zie hier: Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3931)

En deze tip werkt echt. Onderzoek heeft aangetoond dat berichten die met zorg gepost worden sneller gelezen worden.

Marjol
09-02-08, 19:00
Welkom op het forum Dave.

Ik moet helaas de anderen gelijk geven, niets leest zo irritant als een heel verhaal zonder hoofdletters. Probeer het eens... ;)

Michael66
10-02-08, 04:52
Mod Michael66:
Dave heeft naar mij aangegeven afscheid te nemen van dit forum.