PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Deauville Beach Resort, Miami



Michiel
07-02-08, 18:15
Hallo,

We kunnen als enigzins betaalbaar hotel in Miami beach dit hotel boeken, maar staat bij vakantierijswijzer niet erg leuk te boek, iemand ervaring?
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/81768/deauville-beach-resort/

Ander wordt het 2 x zo duur in Riu. Hte San Juan is vol.

Marcelg
07-02-08, 19:15
Ze geven een 8 voot de ligging, dat mag van mij ook wel behoorlijk naar beneden, voor een echt Miami beach hotel moet je toch echt zuidelijker zitten, ik zou kijken of je ergens rond de 1500, 1600, 1700,1800 blokken kunt zitten, dat is dicht bij Lincoln etc.
Ook zou ik als ik jullie was even op de bekende amerikaanse travel sites, expedia, travelocity, cheaptickets etc kijken, daar zijn over het algemeen betaalbare hotels te vinden als je tenminste niet tijdens de Miami boat show oid komt.

Arie
07-02-08, 23:15
Michiel, ik was vorig jaar in de Deauville.
Het is een hotel in Miami Beach rond 71 street.
Dit jaar was ik in een hotel rond 15 street SoBe. The doubletree surfcomber.
Over het Deauville, het was een groots hotel maar het is allemaal wel een beetje(veel) vergane glorie. Krullend behang aan de muren, wat lekkageplekken hier en daar. Wel een ontzettend groot zwembad en bubblebad.
24h supermarkt voor de deur en een Publix op loopafstand, nog wat restaurants

19stefan83
07-07-08, 22:05
ik heb er vorige week gezeten, en alles echt prima geregeld....vond het een perfect hotel :) Enige minpunt is idd de ligging