PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marjonloeffen



marjonloeffen
06-02-08, 15:32
Hallo ik ben Marjon getrouwd en moeder van 2 kinderen, 16 en 13 jaar.
Wij gaan 30 juni voor 3 weken en 2 dagen richting Florida.
We beginnen met een tussenlanding in Washington alwaar we 2 dagen verblijven voordat we doorvliegen naar Miami.
In Miami aangekomen doen we eerst 2 dagen Key West aan(Dit kon helaas niet anders). Daarna rijden we terug naar Miami om daar 3 dagen te verblijven. Daarna rijden we door naar Ft Myers voor 3 dagen, 2 dagen Sarasota en 2 dagen St. Petersburg. De laatste 9 dagen verblijven we in Orlando waar een app. hebben gehuurd in de wijk Kissimmee.
Kunnen jullie mij aangeven wat er leuk is om te doen met kinderen van 13 en 16 jaar. Vooral wat betreft de plaatsen buiten Orlando.
Wat betreft in Orlando zelf willen ze graag naar de waterparken maar moet je dan de parken van Disney nemen of die andere je kan ze nl niet allemaal doen. Ik zie de antwoorden wel tegemoed.

Njit
06-02-08, 15:51
Wat betreft in Orlando zelf willen ze graag naar de waterparken maar moet je dan de parken van Disney nemen of die andere je kan ze nl niet allemaal doen. Ik zie de antwoorden wel tegemoed.

Er zijn 4 waterparken:

Disney:
Typhoon Lagoon
Blizzard BeachSeaworld:
AquaticaOverig:
Wet and Wild
Typhoon Lagoon en Blizzard Beach zijn echte thema-waterparken. Erg mooi om door heen te lopen. Staan ook leuke glijbanen. Mijn persoonlijke favoriet is Typhoon Lagoon (maar de meningen zijn hierover verdeeld op het Forum)

Aquatica is nog niet open dus hier is nog geen ervaring mee. Schijnt wel een mooi park te worden.

Wet & Wild is een park zonder aankleding maar wel met veel glijbanen.

Mickey99
06-02-08, 16:12
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Jullie hebben een mooie reis voor de boeg! Als tip zou ik zeggen lees eens een aantal reisverslagen door en gebruik de zoekfunctie van dit forum. Je zult zo heel veel info kunnen vinden.

Ik ben het met Njit eens wat betreft de waterparken; Typhoon Lagoon is ook mijn favoriet!

Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met de voorbereidingen!