PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: tonia



tgdavidt
06-02-08, 10:28
hello allemaal mijn naam is tonia en ik en mijn zoon van 8 zouden graag eens naar florida gaan.Daarom heb ik mij ingelogd omdat ik zo veel meer te weten zou komen over dit onderwerp heb al veel informatie kunnen gebruiken.Ik zit wel met een probleem het is namelijk zo dat ik en mijn zoon alleen zoude reizen en nu zie ik er wel een beetje tegenop om op de
amerikaanse wegen te rijden,heeft er misschien iemand ervaring en kan je soms wat uitleg geven.
Alvast bedankt
groetjes

Njit
06-02-08, 11:16
Hier een stukje over rijden in Amerika: Autorijden in Amerika (http://www.allesamerika.com/reistips-amerika.html#2)

In het algemeen rijd men in Amerika een stuk rustiger dan in Nederland. De wegen zijn er ook veel ruimer. Alleen het 'keep your lane' principe is in het begin wennen. Op een 5-baans snelweg kies je een baan en daar blijf je dan gewoon rijden. Men mag rechts inhalen. In de praktijk werkt dit prima.

Laat je dus vooral niet afschrikken. Auto-rijden is een genot in de USA!

Ta2 Gerrit
06-02-08, 12:08
Laat je dus vooral niet afschrikken. Auto-rijden is een genot in de USA!


Helemaal mee eens ! Kennissen van ons zagen er (lang geleden) ook vreselijk tegenop en lieten mij (niet erg :lol:) in de gezamelijke vakanties altijd het rijwerk doen.

Maar omdat we niet altijd samen gaan, werden ze op een gegeven moment zelf voor het blok gezet, en nu willen ze niet anders. Ze hebben al duizenden mijlen door de US gecrosst, ook in de grote steden, en zowel met een camper als een gewone (nou ja, gewone, wel een Magnum :D) auto. DOEN !!

cant51
06-02-08, 20:44
Rijden is in Amerika heel relaxt hier in Nederland is vaak zo dat als we erens heen gaan mijn man rijdt maar in Amerika ben ik ook heel veel achter het stuur je kan gerust met
je zoon gaan, voor het rijden moet je het echt niet laten.

calypso
07-02-08, 07:43
Ik rij liever in de USA dan in Nederland, zo relaxed!!!
Zou willen dat de mensen hier ook eens zo relaxe zouden gaan rijden. zou een boel stress en leed schelen.

stippie
07-02-08, 18:17
.
Auto-rijden is een genot in de USA!



En ook het tanken doe je met een grote glimlach!:razz:

tgdavidt
08-02-08, 07:42
hoi dit is tonia terug ik wil iedereen bedanken die op mijn forum gereageerd hebben en ben tot de vaststelling gekomen ik ga ervoor!!!!!!
vele groeten thanks